• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser9170

Gast
Tuurlijk kan je beter plannen. Gewoon beter plannen. Hoe? Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat je beter moet plannen. Heb ik al gezegd dat je beter moet plannen?

Als je zonder 'alarm' er al op kunt rekenen dat er trips staan, dan weet je ook dat daar snel os zal zijn als men in de buurt ligt en dat men al snel een min. van 4k birs kan leggen. Daarop moet je voorbereid zijn zelfs al is de kans groot dat zo'n groot aantal aanwezig is klein
 

DeletedUser9104

Gast
Mag ik vragen waarom iedereen zeurt om het app alarm?
Voor de pc is daar al veel langer een oplossing voor, maar de meeste spelen daar waarschijnlijk nog niet lang genoeg grepolis voor.
En het is misschien ook niet alles, maar het is wat voor de anti smartphone mensen.

 

DeletedUser

Gast
Mag ik vragen waarom iedereen zeurt om het app alarm?
Voor de pc is daar al veel langer een oplossing voor, maar de meeste spelen daar waarschijnlijk nog niet lang genoeg grepolis voor.
En het is misschien ook niet alles, maar het is wat voor de anti smartphone mensen.

Daar zit toch geen geluid op waardoor ik wordt gewekt en ik de aanval zie aankomen?
 

DeletedUser9170

Gast
Begin van het spel (waar ik momenteel in zit) en op het oude overname systeem

Nou dan zou je, als jullie voornamelijk aanval zijn daar door kunnen raken indien jullie samenwerken.
Zonder samenwerking zou er ook niet zoveel birs daar liggen...


Maar aangezien we weer erg off-topic gaan, ik zelf ook voor men daar op klagen gaat, Nu weer ON-topic graag
 

DeletedUser

Gast
Als je zonder 'alarm' er al op kunt rekenen dat er trips staan, dan weet je ook dat daar snel os zal zijn als men in de buurt ligt en dat men al snel een min. van 4k birs kan leggen. Daarop moet je voorbereid zijn zelfs al is de kans groot dat zo'n groot aantal aanwezig is klein

Ooit gehoord van een timing?
 

DeletedUser

Gast
Nou dan zou je, als jullie voornamelijk aanval zijn daar door kunnen raken indien jullie samenwerken.
Zonder samenwerking zou er ook niet zoveel birs daar liggen...


Maar aangezien we weer erg off-topic gaan, ik zelf ook voor men daar op klagen gaat, Nu weer ON-topic graag

Ook met samenwerking is het niet te doen als je het niet ziet aankomen, en daarbij maken mensen veel vaker biremen dan vuurtjes ...
 

DeletedUser9104

Gast
Daar zit toch geen geluid op waardoor ik wordt gewekt en ik de aanval zie aankomen?

Alsof iedereen met de app dat alarm ook 's nachts aan heeft staan
Want in dat geval moeten ze nog steeds dag en nacht beschikbaar zijn.
En dat zijn er maar weinig.
Mensen die zeuren om het alarm zijn zelf gewoon slechte spelers die moeite hebben met een beetje weerstand
Maar ontopic:
Hopelijk is de app minder omslachtig en hopelijk komt er een sirene op, zodat meteen de hele alliantie wordt gewaarschuwd als je aangevallen word. Speciaal voor de zeikerds!
 

DeletedUser

Gast
Ook met samenwerking is het niet te doen als je het niet ziet aankomen, en daarbij maken mensen veel vaker biremen dan vuurtjes ...

Die 'spelers' hebben nog nooit op t oude systeem gespeeld, is te moeilijk voor ze.
Dan hebben ze geen 12 uur om te piepen om OS :)
 

DeletedUser

Gast
Komt er nog een nieuwe naam voor Grepolis genaamd Tribal Wars Pre.

De nieuwe app wat bevat het???? We weten het niet we hopen in ieder geval dat de appalarm functie eruit wordt gehaald.

NEEEN!!! NEEEN! Ben tegen. Zeg, dat zou dan willen zeggen dat ik tijd moet investeren in dit spel. Ik heb geen tijd, ik moet wel werken hoor. Alleen ik werk, al de andere stempelen en zitten thuis gewoon 24/7 online en da's niet eerlijk. En dan moet ik misschien wel goud kopen. Geef liever mijn geld uit aan een smartphone met een groter scherm.

En nu ben ik een noob, ik wil een noob blijven. Ik wil geen tijd steken in hoe je dit spel kundig moet spelen. Ik wil niet urenlang fora's en weblogs afschuimen op zoek naar leuke tactieken.

En dan moet ik leren samenwerken en tripjes neerzetten. En dan nog, ik zal succesvol aangevallen worden en wat veel erger is, ik zal af en toe een stadje verliezen. Help. Dit is toch Sim City Grepo style? Gaat toch over bouwen en verbouwen?

Misschien voorstellen dat we gewoon niet meer kunnen aanvallen. Pas dan zal ik rust hebben.
 

DeletedUser9104

Gast
Die 'spelers' hebben nog nooit op t oude systeem gespeeld, is te moeilijk voor ze.
Dan hebben ze geen 12 uur om te piepen om OS :)

Nee, die piepen 12 uur om aanvallen.
En de personen die overnemen piepen om os... Oftewel: Het is alleen omgedraaid
 

DeletedUser9170

Gast
Ooit gehoord van een timing?

zekers wel. maar zelfs dan is het nog steeds zo bij
het oude: je moet 12 uur je kolo verdedigen, genoeg tijd voor de andere ally om die eruit te kegelen.
het nieuwe: je moet 12 uur wachten eer opstand begint, genoeg tijd voor de ally om daar def te plaatsen
 

DeletedUser

Gast
Nee, die piepen 12 uur om aanvallen.
En de personen die overnemen piepen om os... Oftewel: Het is alleen omgedraaid

Niet als je je os plant, dan heb je enkel een paar uur om om os te vragen, anders zullen ze de os aan zien komen en gaan ze alvast aanvallen vragen om die kolo dan te verjagen, ooit op het oude systeem gespeeld?

Hier moeten we eerst aanvallen en direct erna os sturen, niet enkel aanvallen.
 

DeletedUser9104

Gast
Niet als je je os plant, dan heb je enkel een paar uur om om os te vragen, anders zullen ze de os aan zien komen en gaan ze alvast aanvallen vragen om die kolo dan te verjagen, ooit op het oude systeem gespeeld?

Hier moeten we eerst aanvallen en direct erna os sturen, niet enkel aanvallen.

Ja, toevallig wel. Misschien niet op jouw "niveau", maar als ik jou zo hoor ben ik daar ook ontzettend blij om.
En lees eens goed wat je nu net gequoted hebt... WOW... Iemand met het IQ van een visstick heeft nog gelijk ook
 

DeletedUser

Gast
En dan moet ik leren samenwerken en tripjes neerzetten. En dan nog, ik zal succesvol aangevallen worden en wat veel erger is, ik zal af en toe een stadje verliezen. Help. Dit is toch Sim City Grepo style? Gaat toch over bouwen en verbouwen?

Idd, ik verlies liever een stadje, dan dat ik 24/7 online moet zijn.
Ik neem er op den duur toch wel meer voor terug.

zekers wel. maar zelfs dan is het nog steeds zo bij
het oude: je moet 12 uur je kolo verdedigen, genoeg tijd voor de andere ally om die eruit te kegelen.
het nieuwe: je moet 12 uur wachten eer opstand begint, genoeg tijd voor de ally om daar def te plaatsen
Oftewel je hebt nog nooit fatsoenlijk op een oude wereld gespeeld.
Zoiets heet timing, op t moment dat die kolo erin ligt, binnen 30 sec ligt ie ramvol.

Succes met eruit knallen..:)
 

DeletedUser9170

Gast
ReNSz-EHV zei:
Oftewel je hebt nog nooit fatsoenlijk op een oude wereld gespeeld.
Zoiets heet timing, op t moment dat die kolo erin ligt, binnen 30 sec ligt ie ramvol.

Succes met eruit knallen..:)

Heus wel, en zo ver was ik ook al, maar eruit knallen gaat ook redelijk snel indien je samenwerkt...
 

DeletedUser

Gast
Oftewel je hebt nog nooit fatsoenlijk op een oude wereld gespeeld.
Zoiets heet timing, op t moment dat die kolo erin ligt, binnen 30 sec ligt ie ramvol.

Succes met eruit knallen..:)

Als je een teamspeler bent lukt dat prima, met of zonder App :)
 

DeletedUser

Gast
Alsof iedereen met de app dat alarm ook 's nachts aan heeft staan
Want in dat geval moeten ze nog steeds dag en nacht beschikbaar zijn.
En dat zijn er maar weinig.
Mensen die zeuren om het alarm zijn zelf gewoon slechte spelers die moeite hebben met een beetje weerstand
Maar ontopic:
Hopelijk is de app minder omslachtig en hopelijk komt er een sirene op, zodat meteen de hele alliantie wordt gewaarschuwd als je aangevallen word. Speciaal voor de zeikerds!

Ik niet hoor. Mijn telefoon staat 's nachts altijd uit, zoals bij de meeste mensen. DAT weet ik zeker. Ik kan het niet bewijzen, maar ik weet het wel zeker.

Ook overdag zet ik die meer uit dan aan. Ook DAT is bij de meeste mensen zo en ook dat kan ik niet bewijzen, maar ik ben het wel zeker;

Ja, inderdaad, haha, ze kunnen er niet tegen dat we elke aanval kunnen pareren. Haha, dat beetje weerstand, haha, daar moeten ze toch tegen kunnen? Moeten ze maar beter plannen, plannen zeg ik u!

Weet je wat? We spreken af dat jij en ik vanaf nu tussen 17:00 en 17:30 even onze mobiel uitzetten. Dan hebben ze een halfuurtje even geen weerstand. Lijkt me wel eerlijk.
 

DeletedUser

Gast
Sopheus is verbannen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan