• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser

Gast
Praat aub mee als je 1.0 hebt meegemaakt, en niet als een speler met 2000 punten, je kan niks zeggen over iets dat je niet hebt meegemaakt :)
 

DeletedUser

Gast
Ooh maar een groot deel van de spelers heeft 1.0 niet mee gemaakt hoor.. =)
 

DeletedUser

Gast
Dan kunnen ze ook niet oordelen dat het goed is wat het alarpje doet, als ze niet eens hebben gezien wat voor goeds het doet wanneer er geen alarm was.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik heb zelf nog op 1.0 gespeeld, en ik heb ook gespeeld zonder alarm. Dat was miss wat fijner, maar het is nou eenmaal zo.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb zelf nog op 1.0 gespeeld, en ik heb ook gespeeld zonder alarm. Dat was miss wat fijner, maar het is nou eenmaal zo.

Door dit durf je niet meer aan te vallen, en wordt het een soort van Age of Empire 2, Ook al die andere updates (zoals de eiland opdrachten) versterken het beeld van AoE...

Waarschijnlijk hebben ze dat alarm systeem gemaakt omdat: Er dan meer scholieren en drukke mensen op grepo komen (als je niet zonder het alarm kan spelen moet je persoonlijk gewoon niet spelen) en omdat de app die er nu aan komt dan niet wordt geïnstalleerd.
 

DeletedUser15415

Gast
Ik vind dat mensen met hun mobiels voorgetrokken worden op alle zaken in mijn eigen omgeving.

Toetsen worden gemaakt met samenvattingen op mobiel, grepolis bemoeit zich er ook al mee. Ik ben echt een hater op dit gebied qua die rot dingen.

Ik heb al 5 jaar lang dezelfde en ja hoogstens 10x opgeladen omdat hij opging als hij uit was... RAAR.

OT: De alarm mot weg waarom mensen hebben hier teveel voordelen mee alarm op de PC heeft geen nut.
Mensen met een mobiel met de waarde van een gehele computer krijgen meer bonussen als de normale speler.
 

DeletedUser

Gast
OT: De alarm mot weg waarom mensen hebben hier teveel voordelen mee alarm op de PC heeft geen nut.
Mensen met een mobiel met de waarde van een gehele computer krijgen meer bonussen als de normale speler.

Je bent nu niet OT, het gaat NIET over het alarm
 

DeletedUser

Gast
Rustig aan. Hij geeft alleen een tip. Laten we gewoon allemaal OT gaan, oké?
Hij is aan t zeuren, net als jij nu :)
mod mag komen melden dat we OT moeten gaan, en alle rommel hier vegen.

Want Black-Lord heeft nog niks gepresteerd ...
Idd, net als jij :)

OT : APP is de toekomstige ondergang van grepo :)
Alle degelijke/goede spelers zullen er mee gaan stoppen, omdat alle prutsers hiermee ineens wel kunnen verdedigen.
terwijl ze over t algemeen alleen maar bezig zijn met gebouwen, want troepenbouw boeit ze niet, leveren geen puntjes op.
elke wereld wordt een bob de bouwer wereld op deze manier.
 

DeletedUser19831

Gast
Alarm, Alarm ,Alarm...
Kan geen topic geopend worden of er moet wel weer iemand zijn mening erover vertellen..

Lekker belangrijk of iemand 1.0 gespeeld heeft of niet.
We zijn nu bij 2.4 niet in het verleden blijven hangen.
Grepolis veranderd, en die veranderingen moet je op inspelen.
 

DeletedUser

Gast
Alarm, Alarm ,Alarm...
Kan geen topic geopend worden of er moet wel weer iemand zijn mening erover vertellen..

Lekker belangrijk of iemand 1.0 gespeeld heeft of niet.
We zijn nu bij 2.4 niet in het verleden blijven hangen.
Grepolis veranderd, en die veranderingen moet je op inspelen.

Inspelen lukt niet meer met al die updates,

Maar goed, of topic, die alarm moet echt weg :D
 

DeletedUser

Gast
Beter plannen lukt niet echt met zo'n alarmpie aan :D Want, zeg nou zelf, tegen 2000 birs die van je teamgenoten zijn kan je ook met een zo strak mogelijke planning er niet doorheen komen.
 

DeletedUser

Gast
Beter plannen lukt niet echt met zo'n alarmpie aan :D Want, zeg nou zelf, tegen 2000 birs die van je teamgenoten zijn kan je ook met een zo strak mogelijke planning er niet doorheen komen.

Waar heb je die biremen anders voor nodig?
 

DeletedUser9170

Gast
Beter plannen lukt niet echt met zo'n alarmpie aan :D Want, zeg nou zelf, tegen 2000 birs die van je teamgenoten zijn kan je ook met een zo strak mogelijke planning er niet doorheen komen.

daarvoor hoef je geen 'alarm' te hebben hoor.

Maar 2k met 'alarm'? zonder haalt men nog meer
 

DeletedUser

Gast
Beter plannen lukt niet echt met zo'n alarmpie aan :D Want, zeg nou zelf, tegen 2000 birs die van je teamgenoten zijn kan je ook met een zo strak mogelijke planning er niet doorheen komen.

Tuurlijk kan je beter plannen. Gewoon beter plannen. Hoe? Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat je beter moet plannen. Heb ik al gezegd dat je beter moet plannen?
 

DeletedUser15415

Gast
Komt er nog een nieuwe naam voor Grepolis genaamd Tribal Wars Pre.

De nieuwe app wat bevat het???? We weten het niet we hopen in ieder geval dat de appalarm functie eruit wordt gehaald.
 
Bovenaan