• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis App voor iOS en Android

DeletedUser

Gast
Dat zegt niemand, maar dat maak jij er zelf van. Je moet niet doen van 'Als ik niet hoor wat ik zeg verdraai ik de waarheid wel zodat ik zie wat ik wil'.

En (Ja Rensie en aanhang kom maar met je commentaar...) ga nou eens on-topic, daar doe je 95% van het Alg. Forum een groot plezier mee.

Aangezien het alarmpje onderdeel is van de app is het ot.
 

DeletedUser20987

Gast
Dat zegt niemand, maar dat maak jij er zelf van. Je moet niet doen van 'Als ik niet hoor wat ik zeg verdraai ik de waarheid wel zodat ik zie wat ik wil'.

En (Ja Rensie en aanhang kom maar met je commentaar...) ga nou eens on-topic, daar doe je 95% van het Alg. Forum een groot plezier mee.

?? Kijk is waar je op antwoord dan, achter welke zin staat?
 

DeletedUser9104

Gast
?? Kijk is waar je op antwoord dan, achter welke zin staat?

Dat het het alarm geen farmbot is en daar ook niet mee te vergelijken valt.
Een farmbot word gemaakt door een partij die een spel wil verzieken.
Innogames heeft de app juist ontwikkeld omdat het voor spelers een toegankelijker spel maakt.
Dat iedereen alleen dat alarm ziet is zonde, want de app kan wss zoveel meer dan alleen dat alarm.
Het geeft je de mogelijkheid om ook als je een keer wat minder tijd hebt, toch nog even snel wat te kunnen doen, zodat je niet meteen mijlenver achter de feiten aanloopt.
 

DeletedUser

Gast
Oneens, het is een subject, maar aangezien er over niks anders word gepraat is het WÉL off-topic :)

Subjects van de app, ot dus, je kan er toch niet onderuit. En ten slot, ook al praten we er heel veel over, dat betekent niet direct dat het niet meer off is...

Als je gelijk hebt heeft kroeneh wel iets vertelt over dat het alarm off topic is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9170

Gast
Ot, stuurt de app ook push berichten?

zou best kunnen, hoop eigenlijk van wel. En dan deze keer ook voor berichten. Het is lastig als je telkens naar berichten moet gaan en er weer uit, want als je daarin blijft geeft ie dat alsnog niet aan, moet je 'verversen'. Dus met een push bericht daarvoor is dat ook van de baan
 

DeletedUser

Gast
OT; als reactie op iljaverlisse,
Het alarm kan wel als bot gezien worden vind ik.
Zonder dat je met het spel bezig bent, krijg je toch een waarschuwing.

De APP zelf zal zeker zijn voordelen hebben voor de mensen die on the road zijn etc, om zo toch t spel te kunnen spelen.
Dat punt ontken ik ook niet, en helemaal fijn als je een volledige gameplay op je smartphone oid krijgt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik hoop het wel, dat zou me weer een hoop steden besparen :)

Ben niet anders gewend van jouw flut berichten, helpt helemaal niet mee,

Ot, is het geen idee om die pushberichten enkel te versturen als je max 1 uur offline bent geweest?
 

DeletedUser9170

Gast
"Bot: Programma dat volledig zelfstandig opereert."

Dat houdt dus met name in als het gebruikt zou worden voor auto. aanvallen, auto. deffen , auto. farmen,...
Dus dingen in jouw plaats zullen doen.

Het 'alarm' geeft je dan wel een melding, maar verder moet jij zelf wel online komen en def zetten oa.
 

DeletedUser9170

Gast
Ot, is het geen idee om die pushberichten enkel te versturen als je max 1 uur offline bent geweest?

Bedoel je dat als je off gaat, dan nog 1 uur lang push berichten kunt krijgen, of pas na dat ene uur dat je off bent?
Ik zou dan voor het eerste gaan aangezien je dan maar 1 uur hebt waarin je push berichten krijgt.
In het tweede geval zou je dan heel de tijd, behalve dat ene uur push berichten krijgen
 

DeletedUser

Gast
Bedoel je dat als je off gaat, dan nog 1 uur lang push berichten kunt krijgen, of pas na dat ene uur dat je off bent?
Ik zou dan voor het eerste gaan aangezien je dan maar 1 uur hebt waarin je push berichten krijgt.
In het tweede geval zou je dan heel de tijd, behalve dat ene uur push berichten krijgen
Ja, het eerste uur dat je off bent kan je push berichten krijgen, daarna niet meer, dat zorgt er toch wel voor dat de spelers die de app gebruiken een beetje on blijven en niet enkel als ze een push krijgen. Want de meeste gebruiken het enkel als een soort van wekker en niet meer om aanvallen/os te versturen en/of die andere dingen.
 

DeletedUser9170

Gast
Ja, het eerste uur dat je off bent kan je push berichten krijgen, daarna niet meer, dat zorgt er toch wel voor dat de spelers die de app gebruiken een beetje on blijven en niet enkel als ze een push krijgen. Want de meeste gebruiken het enkel als een soort van wekker en niet meer om aanvallen/os te versturen en/of die andere dingen.

Nou dit vind ik niet eens zo'n slecht idee dan. Het zorgt er inderdaad voor dat enkel spelers die actief op de app zitten, daarmee bedoel ik de app niet enkel gebruiken voor als ze aangevallen worden, dit 'alarm' dan zal hebben, en dat zorgt inderdaad naar een beter evenwicht in het spel. Ik geloof dat dit idee voor beide kanten wel positief lijkt.

Je zou dit kunnen voorleggen
 

DeletedUser20586

Gast
Nou dit vind ik niet eens zo'n slecht idee dan. Het zorgt er inderdaad voor dat enkel spelers die actief op de app zitten, daarmee bedoel ik de app niet enkel gebruiken voor als ze aangevallen worden, dit 'alarm' dan zal hebben, en dat zorgt inderdaad naar een beter evenwicht in het spel. Ik geloof dat dit idee voor beide kanten wel positief lijkt.

Je zou dit kunnen voorleggen
Ik ben sws eens!! Wat een briljant idee!

Even weer OT ;) : kan de app dan handelen met boerendorpen?
 

DeletedUser

Gast
Dat zou wel een gulden middenweg zijn inderdaad.
Zo blijven de app-spelers ook actiever aanwezig, ook gunstig qua spel.

Nu is het vaak zo dat de app-spelers pas online komen wanneer ze een melding krijgen (nee, niet iedereen!)
geen aanval op iedereen hier, echter merk ik het ingame regelmatig tot vaak.
als ik nav spionage een vol pakhuis zie, en 10 minuten na mijn verstuurde aanval komen er spontaan spreuken op mijn inkomende aanval.
(en dit met een zekere regelmaat)

Op de manier die hier nu voorgesteld wordt, is een app-speler enigzins 'verplicht' om online te zijn/actiever te spelen, om voordeel te hebben van het desbetreffende alarm.

Win-win situatie lijkt me, Innogames krijgt er actievere spelers bij.
En de aanvallers hebben wat meer voordeel mbt het alarm.
 

DeletedUser20987

Gast
"Bot: Programma dat volledig zelfstandig opereert."

Dat houdt dus met name in als het gebruikt zou worden voor auto. aanvallen, auto. deffen , auto. farmen,...
Dus dingen in jouw plaats zullen doen.

Het 'alarm' geeft je dan wel een melding, maar verder moet jij zelf wel online komen en def zetten oa.
de app geeft toch volledig zelfstandig het bericht dat je word aangevallen, dus
 

DeletedUser

Gast
Ik maak vanavond wel even een topic :D

Maar, ik neem aan dat die boerendorpen wel kunnen handelen met de app spelers.
 

DeletedUser9104

Gast
Ben niet anders gewend van jouw flut berichten, helpt helemaal niet mee,

Ot, is het geen idee om die pushberichten enkel te versturen als je max 1 uur offline bent geweest?


Volgens mij heb ik dit al eerder voorgesteld, maar is daar niet op gereageerd

En zie hier:
Misschien beter als het alarm alleen werkt binnen één of twee uur na het sluiten van de app, want dan krijg je dus niet altijd meldingen, maar hoef je ook niet continu de app open hebben staan. Lijkt me een mooie tussenweg voor iedereen die voor en tegen het alarm is.

http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?24548-Grepolis-App-voor-iOS-en-Android/page11
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan