• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Helden

Gollum Returns

Manticore
Tja, de prutser award gaat toch naar Innogames.

Zelden deze zeldzaamheid meegemaakt dat mensen met zo`n plaat voor hun kop toch gewoon doorgaan...

Ben toch wel eens benieuwd, brengen de nieuwe werelden echt zoveel extra op? Of was het vroeger gewoon stabiel?
 

DeletedUser20048

Gast
Met helden kan je veel te makkelijk een held voor een kolo timen. Als het zo is dat de held er altijd 20 min over doet plaat je hem gewoon voor de kolo, en dan heb je tenminste extra deff, met een beetje militie erbij kan je de kolo ook nog eens slopen!
 

DeletedUser

Gast
Is het niet een idee met het gehele forum een brief naar InnoGames samen te stellen? Daarin kunnen we dan zetten dat we tegen de helden zijn, dat we vinden dat er niet genoeg naar ons geluisterd wordt enz. Uiteraard maken we er dan een nette brief van. Wie heeft er ideeën? Het topic "InnoGames en innovaties' lijkt me wel geschikt om die ideeën neer te zetten :)
 

DeletedUser

Gast
Ja dat ze die troep maar lekker op hun duitse/engelse server moeten houden enzo..
 

DeletedUser

Gast
Wacht anders eerst af tot ze er zijn voor je gaat lopen... miepen. Misschien zijn wel hartstikke leuk!
 

DeletedUser

Gast
Wacht anders eerst af tot ze er zijn voor je gaat lopen... miepen. Misschien zijn wel hartstikke leuk!

Dat kan best, maar Inno moet gewoon met de community overleggen voordat ze een grote verandering doorvoeren. We hebben hier niet eens een enquete over gehad! En dan worden zo'n beetje alle echt goede ideeën van ons gewoon totaal niet doorgevoerd… Dat schept wel een beetje het beeld van een 'dictatuur'.
 

DeletedUser

Gast
Dat kan best, maar Inno moet gewoon met de community overleggen voordat ze een grote verandering doorvoeren. We hebben hier niet eens een enquete over gehad! En dan worden zo'n beetje alle echt goede ideeën van ons gewoon totaal niet doorgevoerd… Dat schept wel een beetje het beeld van een 'dictatuur'.

Door deel te nemen op de Beta wereld kan je zo ver ik weet ook je mening doorgeven. Daarnaast moest er een gezonde afstand zitten tussen InnoGames en de community, en die is hier aanwezig. InnoGames communiceert al heel veel met de community, bij andere spellen is dat niet eens aan de orde. Naar mijn mening luistert InnoGames naar haar spelers, natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering. Echter ben ik ook van mening dat je je ook moet openstellen voor nieuwe dingen. Als Grepolis hetzelfde blijft en niks vernieuwd is er een roep naar vernieuwing. En nu vernieuwen ze, is het nog niet goed. Met vernieuwen neem je altijd een risico omdat het een succes of een flop kan worden. Door niks te vernieuwen boek je geen successen, dus ja misschien zijn Helden een flop maar de tijd zal het leren. :)
 

Armand0

Manticore
Vernieuwen is niet altijd noodzakelijk ;)

Wat mij opvalt is dat iedereen (de modjes etc.) altijd maar naar de "Beta" wijst. Natuurlijk een heel mooi instrument, maar pak m beet 95% van de spelers heeft gewoon geen tijd om daar óók nog eens op te gaan spelen, zeker niet omdat die wereld (voor zover ik begrepen heb) na een tijdje toch weer gereset wordt om nieuwe dingen te testen.

Het kost dus alleen maar tijd, die ten koste gaat van normale werelden, en het levert vrij weinig op natuurlijk (voor een individu, wellicht wel voor de community maarja).

Kortom, een leuk instrument voor de personen die heel erg veel tijd over hebben. Maar verder kunnen we er weinig tot niets mee... Dus val niet steeds op die beta terug... Ga enquêtes houden en leg alles duidelijk en goed/fijn leesbaar uit... Kost misschien wat tijd, maar veel beter dan naar een Beta te gaan verwijzen waar bijna niemand wat mee kan.

Nu ik het btw toch over enquêtes heb, de maandelijkse enquête heb ik al maanden niet meer gezien?!
 

DeletedUser

Gast
Vernieuwen is niet altijd noodzakelijk ;)

Wat mij opvalt is dat iedereen altijd maar naar de "Beta" wijst. Natuurlijk een heel mooi instrument, maar pak m beet 95% van de spelers heeft gewoon geen tijd om daar óók nog eens op te gaan spelen, zeker niet omdat die wereld (voor zover ik begrepen heb) na een tijdje toch weer gereset wordt om nieuwe dingen te testen.

Het kost dus alleen maar tijd, die ten koste gaat van normale werelden, en het levert vrij weinig op natuurlijk (voor een individu, wellicht wel voor de community maarja).

Kortom, een leuk instrument voor de personen die heel erg veel tijd over hebben. Maar verder kunnen we er weinig tot niets mee... Dus val niet steeds op die beta terug... Ga enquêtes houden en leg alles duidelijk en goed/fijn leesbaar uit... Kost misschien wat tijd, maar veel beter dan naar een Beta te gaan verwijzen waar bijna niemand wat mee kan.

likes_heroes.jpg


Er is een enquete geweest en deze is zeer positief voor Innogames geweest, dus jullie gezeik slaat nergens op.
 

Armand0

Manticore
Ik wil niet zeuren, maar die enquête heb ik toch ook gemist:) En ben dagelijks online haha,

Zeker gehouden onder de modjes en community-managers?
 

DeletedUser

Gast
Met helden kan je veel te makkelijk een held voor een kolo timen. Als het zo is dat de held er altijd 20 min over doet plaat je hem gewoon voor de kolo, en dan heb je tenminste extra deff, met een beetje militie erbij kan je de kolo ook nog eens slopen!

dat is onzin :p
zo'n held oproepen kost 6u/wereldtijd, maw 2 uur op de snelste werelden...
als iemand een kolo stuurt die er zo lang over doet, is hij meestal sterk genoeg om dat ene mannetje weg te vagen...

die grafiek stond op de community-blog of zoiets, vreemd dat iedereen die gemist heeft :p
dat neemt niet weg dat op die wereld enkel mensen spelen die helden leuk vinden, waarom zou je er anders op gaan spelen?
door alleen hen te laten stemmen krijg je inderdaad verdraaide beelden :p doe dan gewoon een enquete bij de top 100 in een of andere engelse elite-wereld als je een eerlijk resultaat wil xp

maar dit is een gratis spel dus wees blij met hetgeen ze je in de maag spietsen ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik vraag me af waaneer die nieuwe wereldwonderen komen en die update dat je niet 100den raporten moet bekijken als je os wordt aangevallen inplaats van zulke flop updates als eiland opdrachten en wereldwonderen. En dan nog niet gesproken over al die extra goud opdrachten die ze door onze strot duwen.
 

DeletedUser

Gast
Dat wij telkens naar de Beta verwijzen is misschien terecht, omdat daar spelers zitten uit de hele wereld en kunnen daar hun mening geven. Het is onmogelijk om op elke wereld van elk land dit soort dingen te testen. Dan heeft het ook geen zin om een enquete te houden op elke wereld van elk land omdat niet iedereen überhaupt op de hoogte is. Dus een representatief beeld krijgt InnoGames niet als iedereen het maar invult zonder dat spelers weten waar ze het over hebben. Daarnaast is het niet iets wat vorige week is verzonnen en ze denken van 'goh, dat is leuk! Volgende week voeren we het al in.'

'Gemiddelde' spelers die spelen Grepolis voor de lol; geen goud, geen forum, geen andere informatie die ze opzoeken. Maar als je echt zó betrokken wilt zijn bij de community zijn er ook de Devblogs en andere berichten waar je alle ontwikkelingen in en om Grepolis kan volgen. Dus nu aankomen dat je niks van de Helden wist is ook niet waar.
 

DeletedUser

Gast
Op de beta werelden zitten enorm veel noobs die net grepolis binnen komen wandelen, aangezien de 'betere spelers' geen zin hebben om nog een wereld te openen die binnen een paar maanden stopt en ten slotte werkt de beta server gewoon niet optimaal, zeker als je scripts gebruikt (zoals de converter) is er geen beginnen aan.

Zijn ze bij inno soms te lui om gewoon op elk forum de mening te vragen? Zodat elke speler kan oordelen.
 

DeletedUser

Gast
Op de beta werelden zitten enorm veel noobs die net grepolis binnen komen wandelen, aangezien de 'betere spelers' geen zin hebben om nog een wereld te openen die binnen een paar maanden stopt en ten slotte werkt de beta server gewoon niet optimaal, zeker als je scripts gebruikt (zoals de converter) is er geen beginnen aan.

Zijn ze bij inno soms te lui om gewoon op elk forum de mening te vragen? Zodat elke speler kan oordelen.

Het lijkt me vrij onredelijk om Innogames de schuld te geven van het feit dat jullie niet de moeite nemen de helden te testen. Dan vraag ik me toch af of Inno lui is of jullie.
 

DeletedUser

Gast
Op de beta werelden zitten enorm veel noobs die net grepolis binnen komen wandelen, aangezien de 'betere spelers' geen zin hebben om nog een wereld te openen die binnen een paar maanden stopt en ten slotte werkt de beta server gewoon niet optimaal, zeker als je scripts gebruikt (zoals de converter) is er geen beginnen aan.

Zijn ze bij inno soms te lui om gewoon op elk forum de mening te vragen? Zodat elke speler kan oordelen.


Ik speel niet op de beta dus ik weet niet of er indd alleen noobs zitten, maar waarom zou je op een wereld spelen met speciale instellingen, als je die instellingen niet leuk vind? Logisch dus dat elke speler daar voor de helden is, maw het is puur zelfbedrog voor inno :p
Ze zouden beter één gewone wereld eens updaten daarmee, als experiment, en achteraf de spelers vragen wat ze er van vonden...
 

DeletedUser199

Gast
Op de beta werelden zitten enorm veel noobs die net grepolis binnen komen wandelen, aangezien de 'betere spelers' geen zin hebben om nog een wereld te openen die binnen een paar maanden stopt en ten slotte werkt de beta server gewoon niet optimaal, zeker als je scripts gebruikt (zoals de converter) is er geen beginnen aan.

Zijn ze bij inno soms te lui om gewoon op elk forum de mening te vragen? Zodat elke speler kan oordelen.

Laten we hier eerst heel even vaststellen dat jij nog nooit met een eigen account in de top 100 hebt gestaan.
Vervolgens wijs ik je erop dat jij de beta niet kent, daar spelen genoeg mensen die prima weten hoe het spelletje werkt, sommige zelfs een stukje beter dan de rest. Het voordeel van de Beta is namelijk dat je inderdaad niets te verliezen hebt. Je krijgt gratis goud en een wereld waar je een beetje dingen kan testen zonder dat het erg is.
 
Bovenaan