• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Helden

DeletedUser22176

Gast
Jammer dat hij tijdens school begint nu kan ik mij pas in de avond aanmelden. :mad:
 

DeletedUser20933

Gast
Laat ik nou net verkort lesrooster hebben en lekker vroeg thuis zijn om snel op Githion te beginnen! nu nog wachten...
 

DeletedUser18316

Gast
haha mensen zijn aant stressen :) en de heletijd aan het refreshen volgensmij hahah
 

DeletedUser19654

Gast
Ze zijn net nieuw, het kan best dat ze nog meer helden toevoegen of vernieuwen, maar dat kan nog wel even duren hoor!
 

DeletedUser

Gast
een vraag
kan bij de normale werelden (zoals efeze) dat rode balkje binnenkort verwijderd worden?
dit is namelijk behoorlijk overbodig aangezien er nog getwijfeld wordt of de helden ook op de reguliere werelden doorgevoerd moeten worden
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
een vraag
kan bij de normale werelden (zoals efeze) dat rode balkje binnenkort verwijderd worden?
dit is namelijk behoorlijk overbodig aangezien er nog getwijfeld wordt of de helden ook op de reguliere werelden doorgevoerd moeten worden
Sterk punt. We zullen er zorg voor dragen dat dit met de eerstvolgende update duidelijk gecommuniceerd en doorgevoerd zal worden.
 

DeletedUser3865

Gast
Sterk punt. We zullen er zorg voor dragen dat dit met de eerstvolgende update duidelijk gecommuniceerd en doorgevoerd zal worden.
Als het goed is zit dat toch ook al bij de eerstvolgende update?
Op de Beta was dat in ieder geval wel zo, daar hebben ze die update al gedaan namelijk.
 

DeletedUser20633

Gast
2 vragen/opmerkingen. Weet niet of ze al eerder gesteld zijn in dit topic, want heb geen zin om 10 pagina's te lezen, maar dat merk ik wel ;)

* De Helden zijn niet geïntroduceerd op de Heldenwereld Achilles. Eerst stond een hele tijd 'komen binnenkort' of iets in die trant, maar dat is weggehaald. Ik maak hieruit op dat ze helemaal niet meer komen?

* Er zijn 11 soorten Helden. Stel je hebt alle 11 de helden. Heb je in stad nummer 12 dan geen Held meer? Of kan je ze ook meerdere malen kopen?
 

DeletedUser10508

Gast
Ik begrijp niet echt het gehaat op de Helden. Ikzelf vind het zeer leuk om mee te spelen (Heraklion) en maakt alles nog ook is moeilijker. Weliswaar kunnen sommigen Helden 'OP' zijn, maar dat is zo wel langs de OFF als de DEFF kant. (Zuretha is bijvoorbeeld sterk voor OFF, terwijl Leonidas sterk is voor DEFF)

Ten slotte zijn "nieuwe" dingen onderzoeken altijd leuk. Vergeet niet dat stilstaan, (geen nieuwe 'updates' voor Grepolis) achteruitgaan is!
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp niet echt het gehaat op de Helden. Ikzelf vind het zeer leuk om mee te spelen (Heraklion) en maakt alles nog ook is moeilijker. Weliswaar kunnen sommigen Helden 'OP' zijn, maar dat is zo wel langs de OFF als de DEFF kant. (Zuretha is bijvoorbeeld sterk voor OFF, terwijl Leonidas sterk is voor DEFF)

Ten slotte zijn "nieuwe" dingen onderzoeken altijd leuk. Vergeet niet dat stilstaan, (geen nieuwe 'updates' voor Grepolis) achteruitgaan is!

+1 .
 

DeletedUser

Gast
Ik begrijp niet echt het gehaat op de Helden. Ikzelf vind het zeer leuk om mee te spelen (Heraklion) en maakt alles nog ook is moeilijker. Weliswaar kunnen sommigen Helden 'OP' zijn, maar dat is zo wel langs de OFF als de DEFF kant. (Zuretha is bijvoorbeeld sterk voor OFF, terwijl Leonidas sterk is voor DEFF)

Ten slotte zijn "nieuwe" dingen onderzoeken altijd leuk. Vergeet niet dat stilstaan, (geen nieuwe 'updates' voor Grepolis) achteruitgaan is!

Het is een grote verandering en dat is altijd moeilijk om naar aan te passen, en het ligt niet echt aan hoe goed je bent in grepo, aangezien je maar het geluk moet hebben de cp verdubbelaar te kunnen kopen bij mij duurde het ongeveer 1 week voordat ik hem in de winkel kon kopen (toen had ik natuurlijk mijn muntjes alweer gebruikt)
 
Bovenaan