• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Helden

DeletedUser

Gast
Ik speel niet op de beta dus ik weet niet of er indd alleen noobs zitten, maar waarom zou je op een wereld spelen met speciale instellingen, als je die instellingen niet leuk vind? Logisch dus dat elke speler daar voor de helden is, maw het is puur zelfbedrog voor inno :p
Ze zouden beter één gewone wereld eens updaten daarmee, als experiment, en achteraf de spelers vragen wat ze er van vonden...

Hoe weet je nou weer of de instellingen leuk zijn of niet? Daarvoor zul je eerst moeten spelen en als dan snel blijkt dat je het niet leuk vindt stop je ermee en vul je de enquete in zodra die beschikbaar is.
 

DeletedUser21944

Gast
je hebt gelijk :/
bovendien zou die ene (land!)eenheid die schepen sterker maakt, zelf toch ook moeten vliegen of varen?

op devblog is in de laatste update aangekondigd dat de helden geen transport nodig hebben, dus kunnen "vliegen".

Verder zie ik "het grote kwaad" van de helden niet echt in. Hun effect blijft beperkt op 1 stad dus zou niet zo een grote invloed mogen hebben (als je bekijkt dat de meeste spelers 50+ steden hebben in de eindfase van het spel). Alleen die cheiron (60% sneller+goedkoper bouwen van hoplieten) en ferkyon (30% sneller eenheden bouwen) zouden nog wel eens een invloed kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Laten we hier eerst heel even vaststellen dat jij nog nooit met een eigen account in de top 100 hebt gestaan.
Vervolgens wijs ik je erop dat jij de beta niet kent, daar spelen genoeg mensen die prima weten hoe het spelletje werkt, sommige zelfs een stukje beter dan de rest. Het voordeel van de Beta is namelijk dat je inderdaad niets te verliezen hebt. Je krijgt gratis goud en een wereld waar je een beetje dingen kan testen zonder dat het erg is.

Tss, dat jij mij van een wereld kent hoeft niet te betekenen dat ik overal zo speel :p En ik heb een beta even mee gedraaid en het niveau daar is echt heel laag, zo laag dat ik binnen 1 dag ben gestopt, ook omdat mijn scips voor bugs zorgde.
 

DeletedUser

Gast
Ik zal het eerst proberen voordat ik het ga afkraken.

Het word niet eens fatsoenlijk uitgelegd, ik snap slechts de helft. Heb ook op de BETA gespeeld, snap t dan ook nog niet. Als ze zo echt Grepolis gaan verpesten zullen ze het wel voelen aan de zakcentjes die ze krijgen. Ik hoop dat die ogen van Inno nu eindelijk eens opengaat (denk t niet :()
 

DeletedUser22135

Gast
Ik zal het eerst proberen voordat ik het ga afkraken.

Het word niet eens fatsoenlijk uitgelegd, ik snap slechts de helft. Heb ook op de BETA gespeeld, snap t dan ook nog niet. Als ze zo echt Grepolis gaan verpesten zullen ze het wel voelen aan de zakcentjes die ze krijgen. Ik hoop dat die ogen van Inno nu eindelijk eens opengaat (denk t niet :()

Heb ik nu ook even wennen ,maar ik vindt het wel leuk . Voor mij blijft het spel leuk door zulke updates kleine zowel grote. Zie niet alleen het negatief ,maar ook het positieve ze doen hun best en dit is voor nu een probeersel. als niemand hel leuk vindt gaan ze er heus niet mee door , of wel??
 

DeletedUser3865

Gast
Even voor de extra info:
http://forum.beta.grepolis.com/showthread.php?2093-Coins-Heroes
Zoals je kan zien wordt er op de Beta zelfs geklaagd over dat het veel te lang duurt voordat je de Heroes überhaupt kan kopen. Dit zal dan ook niet anders zijn op de gewone werelden.
Bovendien wordt er ook nog steeds hard gewerkt aan het verbeteren van de bonussen van van de verschillende helden. Bijvoorbeeld door sommige bonussen te verlagen zodat je er minder profijt van hebt. Nu is er bijvoorbeeld een "discussie" gaande dat de verdedigende bonussen te veel zijn doordat er al zoveel bonussen zijn voor de verdediger.

Dus voordat je hier gaat zeuren: Wacht nog even af totdat het er is, bekijk het dan even goed, en ga dan pas je conclusie trekken :)
 

DeletedUser

Gast
Helden zijn (eindelijk) een beloning voor aanvallende spelers.
Evenals de herbalancering die eraan komt.
Mensen die bang zijn en enkel deffen, die willen geen helden, logisch, ik zou er ook geen willen dan :p
maar kom een vs vloot 15% max sterker, en dan maar 1 stad, dan moete toch echt al zielig zijn om daarover te klagen.
En ik heb hier ergens gelezen dat het maar goed is dat zegetochten niet opnieuw starten ipv stadsfeesten, DISAGREE
stadsfeesten zijn nog steeds veel makkelijker dan zegetochten, dus vind dat ze die wel mogen aanpassen :p
250 eenheden ofzoiets, maja das voor ideeënforum:)

Kortom: Helden zijn een extra optie en dat kan ik alleen maar toejuichen:D
 

Gollum Returns

Manticore
Bedankt voor de link naar het beta forum C-Hero.

We gaan afwachten, hopelijk zullen de defence bonussen meevallen. En meer att. En, zou mooi zijn als premium voor helden aan banden wordt gelegd aangezien dat niks met heldendaden te maken heeft maar met de grote van de portemonnee.

Ik zat even te bladeren, en kwam een leuk artikeltje tegen. http://forum.beta.grepolis.com/showthread.php?2014-Christmas-Wheel Perfecte uitleg waarom goud weer aan banden gelegd moet worden. Om dit soort n00bs te weren van het spel. Wellicht dat Grepolis dan weer leuker wordt ondanks alle veranderingen.
 

DeletedUser19654

Gast
Oké dat zijn toch wel echt een hoopje zielige personen :confused:
En dan vooral dat ze het ook nog echt menen. Volop goud gaan gebruiken en nog falen in grepolis, voel mezelf in een keer stukken beter.
 

DeletedUser22135

Gast
zelf ben ik geen voorstander van goud zeker op zo'n beta versie ,want deze kan elk moment worden geherstart
 

DeletedUser21944

Gast
er komen voorlopig geen helden op reeds bestaande werelden(enkel op de nieuwe werelden) wou ik dus zeggen, de community heeft voldoende geklaagd
 

DeletedUser19654

Gast
Die nieuwe zal wel zowat gelijkt met komst van helden aankomen.
Dus 100% zeker een nieuwe wereld in Februari.

Verder ben ik wel blij dat er geen helden komen op werelden waar ik nu speel :D (hoewel ik het nu ook niet echt een kans kan geven helaas)
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat ze iedereen opwinden over zo'n update - haast een naar op voorhand, en hem dan schrappen :/
Moeten ze met het nieuwe eindspel eens doen
 

Gollum Returns

Manticore
Kijk dat is al een goede stap in de richting.

Veranderingen en ingrijpende update`s? Prima, maak daar maar nieuwe werelden voor. Dan kan een ieder kiezen om daar te gaan spelen, en nieuwe spelers weten niet beter.

Als ze nu ook eens de werelden voor registratie`s zodra de 7 WW voltooid zijn dan zijn er denk ik een hoop spelers gelukkig.
 

DeletedUser22135

Gast
Weet iemand überhaupt wanneer er een nieuwe wereld komt ik dacht rond de nieuwe update
 
Bovenaan