AW: Het boerka verbod
Misschien moet je hun ras erbij betrekken, of hun geslacht. Dat helpt vast. Wist je dat 100% van de radicale Moslims mensen waren? Die moeten we echt afschaffen denk ik.
Het is niet relevant wat hun geloof is. Het is relevant dat ze radicaal zijn. Als je alle moslims gaat afrekenen op 0.5% radicalen, dan moet je ook alle christenen afrekenen op die kleine groep radicalen (ja, die zijn er) en evenzo moet je alle atheïsten afrekenen op die kleine groep radicalen (jep, die zijn er ook) en dan kom je er al heel snel achter dat elk geloof zijn rotte appels heeft en dat het nutteloos is om het geloof de schuld te geven, en dat je de schuld dus bij de rotte appels moet leggen.
Tevens zijn extremisten geen extra groep, extremisten zijn een subgroep (jep, een subgroep van die 0.029%) die wél gewelddadig zijn bovenop hun radicaliteit. Nu hebben we het echt nog maar over een paar honderd man. Daar moet je geen partijprogramma aan wijden, maar een paar politie agenten. En meer niet.
Waarom is dat niet relevant dan?
(Het geloof)
Het ging hem toch over het geloof en dat dit krom is. Dus dan is het juist relevant.
Je begrijp toch ook wel dat je het geloof erbij moet betrekken.
Waarom noemen we het anders radicale moslim?
Omdat men het leuk vind?
Radicale moslim Prioriteit 1.
extremisten prioriteit 2 als sub groep, zoals jij zegt.
Geloof prioriteit 3.
Als we ten opzichte kijken van het geloof. Want daar gaat het immers over.
Niet dat ze zwart zijn of bruin, of dat ze "Allah, Allah" zeggen of wat dan ook.
Of dat ze Arabisch spreken. Of dat ze hun schoenen voor de moskee laten staan.
Dus dan komt het geloof er toch bij kijken en hij onderbouwt het heel mooi.
Wat is hun Ras dan?
Jij hebt niet eens een eigen ras, ik ook niet. JA ergens germaans ofsow, wat dan ook. Wist je dat er in 1400 een bevolking verplaatsing was over de hele wereld?
Als je het wellicht over rassen gaat hebben. Kan je het alleen verdelen in Katholiek, Jodendom, Moslim ect.
De naampjes van de mensen voor deze culturen, weet ik niet 1,2,3. (Doet wilders dat nu dan ook niet)
Maar dan is het over 1 kam scheren? Het gaat echt helemaal nergens meer over.
(Daarom is de rechtzaak ook onzin, wat ik vind dan. Alleen maar geld klopperrij.)
Daar draaid heel Nederland, athans om, niet om de welzijn van de mens (Groepen of individu)
Kan je wel een paar voorbeelden geven.(Maar gaat niet over het onderwerp)
Daarom vind ik de Nederlandse rechtstaat en wat er allemaal is. 1 Grote corrupte bende.
Denken alleen maar aan hun eigen haggie, Wilders daarintegen niet. Naar mijn mening.
FTW
wilders heeft zelfs zichzelf ingekort, dat ambtenaren minder gaan verdienen.
Waar ik het ook totaal weer mee eens ben.
En als je het over geslacht gaat hebben, dan is het
discriminatie.
Wat hij er wel bij betrekt, namelijk het boerka verbod? Maar vald dat dan onder discriminatie, dan is frankrijk nu
racistisch bezig.... Gaan we dan nu frankrijk aanklagen voor het Europese gerechts hof?
Vergeten we Belgie en Duitsland nog....
Vrouwen rechten..
Zie weinig mannen op straat met een boerka.