• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homoseksualiteit.

DeletedUser

Gast
Wist je eigenlijk dat homo's of lesbiennes, die seks hebben met mensen van hetzelfde geslacht daardoor NOOIT kinderen kunnen krijgen, ook al zijn ze getrouwd? :D

Ik had het sowieso niet over homo's, maar wat je nu zegt is nieuw voor me.
 

DeletedUser19689

Gast
Ik denk idd dat we nu veel te makkelijk omgaan met anderen.
We springen zomaar bij anderen in bed, en in de tijd waarin de Bijbel zich afspeelt word dit inderdaad veel afgestraft.
Er zijn ook organisaties die proberen prostitutie uit de weg te ruimen.
Het is ook helemaal niet netjes wat daar gebeurd...
Die mensen mag je van mij allemaal stenigen, maar houd er rekening mee dat sommigen gedwongen daar zitten.

Ik mag hopen dat je dit niet meent.
Mensen stenigen omdat ze los-vaste seksuele relaties hebben. Dan ben je een massamoordenaar. Hoewel ik begrijp dat je in een hogere macht gelooft en de Bijbel leest, moet je het niet zo letterlijk nemen. Je moet de symboliek achter de verhalen zien, ook moet je je bedenken dat je ze moet aanpassen aan de hedendaagse maatschappij, het boek is veroudert. Tegenwoordig gaan we gewoon losser om met seks. Vroeger was het eerder een privégebeuren, nu is het opener (Er wordt over gesproken, seksuele voorlichting,...).

Vind jij niet dat diegenen die meisjes dwingen voor hen te werken als prostituee, dat dat soort mensen straf verdienen?!
Oke, de doodstraf is wat extreem. Maar straf is idd nodig.

Dit keur ik inderdaad ook niet goed (al zitten er ook mensen vrijwillig).
Echter heeft dit niets met homoseksualiteit te maken.
Ook niet met seks voor het huwelijk, het initiatief komt namelijk langs 2 kanten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik ben 16, jij?
Oke, dat is geen nette reactie van mij.
Maar jij hebt een voorbeeldfunctie als junior forum mod.
Zomaar de Bijbel afwijzen als een eeuwenoud boek is niet netjes...
En dat je mij ziet als homofiel is zeker niet netjes.
Maar wat er op de 'wallen' gebeurt kan niet door de beugel.
Dat is hoe ik er naar kijk, en daar heb ik de Bijbel nog niet bij betrokken.

Ik vind dat je als forummod iets meer voorbeeldfunctie zou mogen hebben...
Vind jij niet dat diegenen die meisjes dwingen voor hen te werken als prostituee, dat dat soort mensen straf verdienen?!
Oke, de doodstraf is wat extreem. Maar straf is idd nodig.
Okee, even wat rechtzetten, ik ben geen forummoderator en ik ben geen junior :p Ik ben gamemoderator en sinds kort senior :p
Daarnaast ben ik 19 jaartjes oud ondertussen.

De bijbel is een eeuwenoud boek, dat kan je moeilijk ontkennen? Dus ik snap niet waar dat niet netjes is.
Ik zeg niet dat je homofiel bent, ik impliceer het.

Natuurlijk kan het niet dat er meisjes gedwongen worden in de prostitutie, maar dat betekend niet dat die gestenigd moeten worden. Van wat jij zei begreep ik dat je de prostituees moest stenigen. De pooiers zijn degene die gestraft moeten worden en dat moet gebeuren via de rechterlijke macht. Er zijn ook vrouwen die vrijwillig in de prostitutie zitten, dat is hun keuze en die keuze mogen ze maken.

Je bent nog jong en zal wel wat meer gaan meemaken in deze wereld en hopelijk toch je ogen openen. Er zijn zoveel dingen in de wereld waar je het niet mee eens bent en je zult er nog veel meer tegenkomen in de toekomst. Maar in de meeste gevallen zijn dat keuzes van anderen en ze hebben die keuze vol overtuiging gemaakt. Wie ben jij dan om dat af te keuren?

Wat is eigenlijk jouw probleem met holebi's? Waarom ben je er tegen? Waarom zou je je bemoeien met de levens van anderen? Ik denk dat jij is naar jezelf moet kijken en niet op anderen letten.
Kan je hier aub nog even op reageren?
 

DeletedUser

Gast
Ik mag hopen dat je dit niet meent.
Mensen stenigen omdat ze los-vaste seksuele relaties hebben. Dan ben je een massamoordenaar. Hoewel ik begrijp dat je in een hogere macht gelooft en de Bijbel leest, moet je het niet zo letterlijk nemen. Je moet de symboliek achter de verhalen zien, ook moet je je bedenken dat je ze moet aanpassen aan de hedendaagse maatschappij, het boek is veroudert. Tegenwoordig gaan we gewoon losser om met seks. Vroeger was het eerder een privégebeuren, nu is het opener (Er wordt over gesproken, seksuele voorlichting,...)

het is een schande dat ik dan een massa-moordenaar zou zijn...
Maar ik ben er van overtuigd dat iedereen die zich niet houd aan het 7e gebod; Gij zult niet echtbreken dat dat mensen zijn die straf verdienen.
Wilde je nou serieus een los-vaste seksuele relatie goedkeuren?!
De Bijbel is actueler dan welk boek dan ook.
En daar zeg ik niet zomaar iets, het is de waarheid.
 

DeletedUser

Gast
het is een schande dat ik dan een massa-moordenaar zou zijn...
Maar ik ben er van overtuigd dat iedereen die zich niet houd aan het 7e gebod; Gij zult niet echtbreken dat dat mensen zijn die straf verdienen.
Wilde je nou serieus een los-vaste seksuele relatie goedkeuren?!
De Bijbel is actueler dan welk boek dan ook.
En daar zeg ik niet zomaar iets, het is de waarheid.
Gebod 5, was dat niet "Dood niet geef geen ergernis"
Het ergert volgens mij een aantal mensen hier dat je mensen wilt doden door ze te stenigen... ;o
 

DeletedUser19689

Gast
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, ik zeg enkel dat het mag. Wie ben ik om dat af te keuren? Het is een persoonlijke keuze uit vrije wil.
De Bijbel is helemaal niet actueel, hij is veroudert op sommige vakken (er zit inderdaad nog wel een mooie/goede betekenis achter als je niet alles letterlijk neemt), maar hij is veroudert, net als een wetenschappelijk onderzoek van de Middeleeuwen.
 

DeletedUser

Gast
Okee, even wat rechtzetten, ik ben geen forummoderator en ik ben geen junior :p Ik ben gamemoderator en sinds kort senior :p
Daarnaast ben ik 19 jaartjes oud ondertussen.

De bijbel is een eeuwenoud boek, dat kan je moeilijk ontkennen? Dus ik snap niet waar dat niet netjes is.
Ik zeg niet dat je homofiel bent, ik impliceer het.

Natuurlijk kan het niet dat er meisjes gedwongen worden in de prostitutie, maar dat betekend niet dat die gestenigd moeten worden. Van wat jij zei begreep ik dat je de prostituees moest stenigen. De pooiers zijn degene die gestraft moeten worden en dat moet gebeuren via de rechterlijke macht. Er zijn ook vrouwen die vrijwillig in de prostitutie zitten, dat is hun keuze en die keuze mogen ze maken.

Je bent nog jong en zal wel wat meer gaan meemaken in deze wereld en hopelijk toch je ogen openen. Er zijn zoveel dingen in de wereld waar je het niet mee eens bent en je zult er nog veel meer tegenkomen in de toekomst. Maar in de meeste gevallen zijn dat keuzes van anderen en ze hebben die keuze vol overtuiging gemaakt. Wie ben jij dan om dat af te keuren?


Kan je hier aub nog even op reageren?

Ja sorry, ik las het even verkeerd.
Senior Forummod idd.
zoals ik net al zei, de Bijbel is eeuwenlang geleden geschreven, maar nog steeds actueel.

De meisjes die worden gedwongen voor seks vind ik dat geen directe straf verdienen. Die kunnen er amper iets aan doen.
Dat je serieus vrijwillige prostituee word vind ik best wel triest...
Ik vind dat dat soort mensen idd voor de rechter mogen komen.
Wat ik zei over doodstraf is wat extremistisch, zeker niet netjes. sorry daarvoor.

Nee, er is idd al veel leed op deze wereld, en ik denk dat er al veel teveel verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Maar ik denk dat er wel iets aan te doen is.

die laatste vraag:
Ik denk niet dat ik er voor ben om anderen af te keuren ofzo.
Maar homoseksualiteit keu ik niet goed.
Homo's kunnen er zijn, dat zal ergens een genetisch foutje zijn ofzo. Ik denk niet dat God wilde dat er homo's waren.
Maar om dat zo makkelijk toe te geven en dan ook maar meteen een seksuele relatie aan te gaan?!
Dat vind ik niet netjes...
Ik denk ook zeker niet dat iedereen die geregistereerd staat als homo dat echt is.
Je krijgt toch een flinke premie als je zegt dat je dat bent.
Financieel hebben homo's soms een voordeel, en ze lijken nu wel een soort rage, iedereen word plotseling homo lijkt het wel...
 

DeletedUser

Gast
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, ik zeg enkel dat het mag. Wie ben ik om dat af te keuren? Het is een persoonlijke keuze uit vrije wil.
De Bijbel is helemaal niet actueel, hij is veroudert op sommige vakken (er zit inderdaad nog wel een mooie/goede betekenis achter als je niet alles letterlijk neemt), maar hij is veroudert, net als een wetenschappelijk onderzoek van de Middeleeuwen.

Ik denk dat de Bijbel actueel zat is.
als ik openbaring lees, dan staan daar veel dingen als voorspelling voor deze tijden.
Veel oorlogen, veel losbandigheid, veel honger, veel ziekten, veel natuurrampen.
Het word juist steeds actueler
 

DeletedUser19689

Gast
Ik denk dat de Bijbel actueel zat is.
als ik openbaring lees, dan staan daar veel dingen als voorspelling voor deze tijden.
Veel oorlogen, veel losbandigheid, veel honger, veel ziekten, veel natuurrampen.
Het word juist steeds actueler

Uiteraard, ik ga me ook inschrijven in de gemeente te ezel.
 

DeletedUser

Gast
Ja sorry, ik las het even verkeerd.
Senior Forummod idd.
zoals ik net al zei, de Bijbel is eeuwenlang geleden geschreven, maar nog steeds actueel.

De meisjes die worden gedwongen voor seks vind ik dat geen directe straf verdienen. Die kunnen er amper iets aan doen.
Dat je serieus vrijwillige prostituee word vind ik best wel triest...
Ik vind dat dat soort mensen idd voor de rechter mogen komen.
Wat ik zei over doodstraf is wat extremistisch, zeker niet netjes. sorry daarvoor.

Nee, er is idd al veel leed op deze wereld, en ik denk dat er al veel teveel verkeerde keuzes zijn gemaakt.
Maar ik denk dat er wel iets aan te doen is.
GAMEMOD geen forummod!! :p

Wat is er zo actueel aan de bijbel? Dat mensen dat boekje lezen maakt hem actueel? Het enige dat nog actueel is aan de kerk is het kindermisbruik.
Je vind dat die meisjes geen directe straf moeten krijgen, wel een indirecte straf? Waarschuwing? Straf van een god voor het laten toestaan om daar te werken? Straf voor meneertje god die het laat toestaan dat er mensenhandel is?

Er is wel iets te doen aan het leed zeg je, dat is zeker dat we allemaal moeten geloven in een geheimzinnig persoon ergens hoog in de lucht die zweeft op een wolk achter een groot hek en het laat regenen als hij moet plassen?

die laatste vraag:
Ik denk niet dat ik er voor ben om anderen af te keuren ofzo.
Maar homoseksualiteit keu ik niet goed.
Homo's kunnen er zijn, dat zal ergens een genetisch foutje zijn ofzo. Ik denk niet dat God wilde dat er homo's waren.
Maar om dat zo makkelijk toe te geven en dan ook maar meteen een seksuele relatie aan te gaan?!
Dat vind ik niet netjes...
Ik denk ook zeker niet dat iedereen die geregistereerd staat als homo dat echt is.
Je krijgt toch een flinke premie als je zegt dat je dat bent.
Financieel hebben homo's soms een voordeel, en ze lijken nu wel een soort rage, iedereen word plotseling homo lijkt het wel...
Genetische fout, hoe durf je.. Er is niks mis met homoseksuelen. God wilde niet dat er homo's waren? Hoe weet je dat? Heb je met hem gesproken? Heb je hem gezien? Heeft hij dat verteld toen je aan het dromen was?

In Nederland hebben we een mooi wetboek waarin staat dat elke persoon gelijk is. Homoseksuelen hebben dus niet meer voordelen dan anderen en krijgen niet meer geld, nadelen zelfs omdat ze worden weggepest door mensen zoals jij (ik zeg niet dat jij dat doet).

Als mensen echt van elkaar houden gaan ze een seksuele relatie aan, of dat nou hetero's of homo's zijn dat maakt toch helemaal niet uit?


Ik denk dat de Bijbel actueel zat is.
als ik openbaring lees, dan staan daar veel dingen als voorspelling voor deze tijden.
Veel oorlogen, veel losbandigheid, veel honger, veel ziekten, veel natuurrampen.
Het word juist steeds actueler
Er zijn al sinds het begin der mensheid oorlogen, ziektes, honger, natuurrampen. Dat had zelfs de koe van de buren kunnen vertellen dat dat nog zo is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
GAMEMOD geen forummod!! :p

Wat is er zo actueel aan de bijbel? Dat mensen dat boekje lezen maakt hem actueel? Het enige dat nog actueel is aan de kerk is het kindermisbruik.
Je vind dat die meisjes geen directe straf moeten krijgen, wel een indirecte straf? Waarschuwing? Straf van een god voor het laten toestaan om daar te werken? Straf voor meneertje god die het laat toestaan dat er mensenhandel is?

Er is wel iets te doen aan het leed zeg je, dat is zeker dat we allemaal moeten geloven in een geheimzinnig persoon ergens hoog in de lucht die zweeft op een wolk achter een groot hek en het laat regenen als hij moet plassen?


Genetische fout, hoe durf je.. Er is niks mis met homoseksuelen. God wilde niet dat er homo's waren? Hoe weet je dat? Heb je met hem gesproken? Heb je hem gezien? Heeft hij dat verteld toen je aan het dromen was?

In Nederland hebben we een mooi wetboek waarin staat dat elke persoon gelijk is. Homoseksuelen hebben dus niet meer voordelen dan anderen en krijgen niet meer geld, nadelen zelfs omdat ze worden weggepest door mensen zoals jij (ik zeg niet dat jij dat doet).

Als mensen echt van elkaar houden gaan ze een seksuele relatie aan, of dat nou hetero's of homo's zijn dat maakt toch helemaal niet uit?



Er zijn al sinds het begin der mensheid oorlogen, ziektes, honger, natuurrampen. Dat had zelfs de koe van de buren kunnen vertellen dat dat nog zo is.

De Bijbel is actueel omdat hij nog steeds ingaat op problemen die nu spelen.
Ze speelden vroeger, maar nu ook vaak nog.
Nee, ik vind niet dat meisjes die de prostitutie gedwongen inkomen een straf moeten krijgen
Ik denk dat ze wel een waarschuwing moeten krijgen, en moeten zijn voor anderen.

Oke, jij vind homoseksuelen dus gewoon hartstikke normaal?!
Ik denk niet dat ze helemaal normaal zijn.
Daarin kunnen we van mening verschillen.
Maar ik houd het het liefst bij een genetische verandering.

Ja, die zijn er vanaf het begin, maar ze worden steeds erger.
En het is precies beschreven zoals het nu is.
Miss een idee om de Bijbel eens te lezen? beste senior gamemod :p
 

DeletedUser

Gast
De Bijbel is actueel omdat hij nog steeds ingaat op problemen die nu spelen.
Ze speelden vroeger, maar nu ook vaak nog.
Nee, ik vind niet dat meisjes die de prostitutie gedwongen inkomen een straf moeten krijgen
Ik denk dat ze wel een waarschuwing moeten krijgen, en moeten zijn voor anderen.

Oke, jij vind homoseksuelen dus gewoon hartstikke normaal?!
Ik denk niet dat ze helemaal normaal zijn.
Daarin kunnen we van mening verschillen.
Maar ik houd het het liefst bij een genetische verandering.

Ja, die zijn er vanaf het begin, maar ze worden steeds erger.
En het is precies beschreven zoals het nu is.
Miss een idee om de Bijbel eens te lezen? beste senior gamemod :p
Ik vind homoseksuelen niet normaal, ze zijn normaal, net zoals ik (redelijk :p) normaal ben, JAP, normaal is en Fascination normaal is en zoals iedereen.

Als het een genetische verandering is, waarom zijn de ouders van het kind dan niet homoseksueel? Waarom zijn de kinderen (ja, er zijn manieren om kinderen van jezelf te krijgen als homoseksueel) niet homoseksueel?
Bij een genetische 'afwijking', zouden dan niet meer mensen in de familie het moeten zijn?

Hoezo wordt het erger? Is de orkaan die er nu is erger dan de orkaan die er vroeger was? Is de tsunami van 2004 erger dan een tsunami van vroeger? Prostitutie is er ook al sinds het begin der mensheid, net als homofilie. Lijkt me niet erger geworden, alleen mensen staan er meer open voor, wat terecht is uiteraard. Oorlogen zijn erger? Nu wordt je met een kogel door je kop geknald, vroeger werd je arm eraf gehakt met een zwaard en werd je voor dood achtergelaten. Ik weet niet of het vroeger erger is hoor? Daar doe ik dus ook geen uitspraak over.

Ik weiger een sprookjesboek te lezen op mijn leeftijd, daar ben ik al iets te oud voor :p
 

DeletedUser

Gast
De Bijbel is actueel omdat hij nog steeds ingaat op problemen die nu spelen.
Ze speelden vroeger, maar nu ook vaak nog.
Nee, ik vind niet dat meisjes die de prostitutie gedwongen inkomen een straf moeten krijgen
Ik denk dat ze wel een waarschuwing moeten krijgen, en moeten zijn voor anderen.

Oke, jij vind homoseksuelen dus gewoon hartstikke normaal?!
Ik denk niet dat ze helemaal normaal zijn.
Daarin kunnen we van mening verschillen.
Maar ik houd het het liefst bij een genetische verandering.

Ja, die zijn er vanaf het begin, maar ze worden steeds erger.
En het is precies beschreven zoals het nu is.
Miss een idee om de Bijbel eens te lezen? beste senior gamemod :p

De bijbel is een ontzettend oud boek dus actueel is het zeker niet ;).
Als iemand de prostitutie in wordt gedwongen moet hij hier een waarschuwingen voor krijgen? Wat is dat voor onzin.
Misschien een idee om de betekenis van het woord gedwongen eens op te zoeken in een woordenboek?

Homoseksuelen zijn ook hartstikke normaal ;).
Het zijn gewoon doodgewone mensen alleen vallen ze op mannen.

Je moet nodig eens leren dat iedereen gelijk is.
 

DeletedUser

Gast
die laatste vraag:
Ik denk niet dat ik er voor ben om anderen af te keuren ofzo.
Maar homoseksualiteit keu ik niet goed.
Homo's kunnen er zijn, dat zal ergens een genetisch foutje zijn ofzo. Ik denk niet dat God wilde dat er homo's waren.
Maar om dat zo makkelijk toe te geven en dan ook maar meteen een seksuele relatie aan te gaan?!
Dat vind ik niet netjes...
Ik denk ook zeker niet dat iedereen die geregistereerd staat als homo dat echt is.
Je krijgt toch een flinke premie als je zegt dat je dat bent.
Financieel hebben homo's soms een voordeel, en ze lijken nu wel een soort rage, iedereen word plotseling homo lijkt het wel...
Om terug ontopic te gaan, ga'k niet reageren op't stukje dat niets meer met homoseksualiteit te maken heeft.

Als jij er niet bent om mensen af te keuren, waarom doe je't dan toch? De belangrijkste boodschap in de Bijbel is toch: "Heb je naaste lief!"? En als iemand aan Jezus vroeg wie de naaste was, vertelde hij het verhaal van de barmhartige Samaritaan. De conclusie van dit verhaal: "Iedereen is je naaste.". Je moet dus iedereen respecteren, hetero's én homo's. Stenigen zou'k nu niet bepaald respectvol noemen.

Homo's (en lesbiennes en biseksuelen) kiezen er niet voor om homofiel te worden. Ik zie er immers niet de voordelen van in... Als je nu bijvoorbeeld naar een redelijk recente reportage van het Belgische programma VOLT kijkt over homoseksualiteit, dan denk ik niet dat jij ervoor zou kiezen om ineens homoseksueel te worden. In dit filmpje zie je wat het resultaat is van 2 homo's (met een verborgen camera in hun buurt) een paar uren in Brussel te laten rondlopen. Er zijn genoeg reportages te vinden voor andere steden, zoals Antwerpen, Gent, Amsterdam, Rotterdam,... Overal eigenlijk.

[video=youtube;7fENu4xiBfw]http://www.youtube.com/watch?v=7fENu4xiBfw[/video]

Ik vind het verschrikkelijk om te moeten zien wat ze allemaal naar hun kop krijgen geslingerd in amper enkele uren samen, terwijl ze gewoon elkaar vasthouden. Bij hetero-koppels is dit toch niet het geval? Waarom zouden deze twee mannen er dan net voor kiezen om op mannen te vallen en niet op vrouwen? Dan krijgen ze deze reacties niet meer.

Er zijn een heleboel homoseksuele jongeren die niet uit de kast durven komen, om slechte reacties te vermijden. Voor hen zou het makkelijker zijn als ze ervoor konden kiezen om heteroseksueel te worden. Dan zouden niet uit de kast moeten komen, geen slechte reacites moeten verwachten en gewoon gelukkig kunnen worden zonder de reacties van homofobe mensen. Waarom zouden ze ervoor kiezen om het zichzelf zo moeilijk te maken? In extreme gevallen plegen ze zelfs zelfmoord, vanwege de geaardheid; waarom kiezen ze er dan niet voor om hetero te worden?

Ik ken een jongen, die nog maar half uit de kast is; enkele vriend(inn)en weten dat hij homo is. Een vriendin was verliefd op hem en hij wist dit... Maar hij kon niet verliefd worden op haar, net omdat hij homoseksueel was. Voor hem was het ook makkelijker geweest als hij had kunnen kiezen om hetero te worden, hij heeft er verschrikkelijk van af gezien door haar hart te breken, aangezien ze echt stapel op hem was. Het is echt een gevoelige jongen die er afziet van zo'n dingen. Waarom zou hij dan kiezen om homo te zijn?

Als homoseksualiteit een keuze is, zou een heteroseksuele jongen als jij er dus ook voor kunnen kiezen om op jongens te vallen? Zo nee, waarom zouden homoseksuele mensen er dan voor kiezen om het te doen?

Geloof je nog steeds dat homo's de keuze hebben gemaakt om niet hetero te zijn?

En als god tegen homo's is, waarom heeft hij het dan ooit een kans gegeven om te bestaan? Waarom bliksemt hij ze niet gewoon dood, als hij er tegen is? Als het zo slecht is, kan hij de homo's toch gewoon hetero maken met zijn almachtige handen of hij zou ze gewoon kunnen laten sterven.
Als er een god is, denk ik dat die god iedereen verschillend heeft gemaakt (geaardheid, huidskleur, haarkleur, oogkleur, ...) zodat je de "Respect voor iedereen"-regel echt kan toepassen... ;)
 

DeletedUser

Gast
ik vind niet dat homoseksualiteit een keuze is.

wat degene boven mij al zegt. als je eigenlijk hetero wilt zijn maar je bent homo, waarom zou je dan niet gewoon die keuze terug draaien?

maar het was niet de bedoeling om homo te zijn. als je kijkt naar voortplanting enz. zie je dat het niet de bedoeling was van God, evolutie of wat je ook gelooft ;)

tot zover mijn mening hierover
 

DeletedUser

Gast
ik vind niet dat homoseksualiteit een keuze is.

wat degene boven mij al zegt. als je eigenlijk hetero wilt zijn maar je bent homo, waarom zou je dan niet gewoon die keuze terug draaien?

maar het was niet de bedoeling om homo te zijn. als je kijkt naar voortplanting enz. zie je dat het niet de bedoeling was van God, evolutie of wat je ook gelooft ;)

tot zover mijn mening hierover

Tja, de mensheid evolueert zo dat we minder en minder de algemene regels van de natuur volgen. Zoals ik al eerder zei: Homoseksualiteit is niet natuurlijk maar dat is antibiotica nemen ook niet. Toch zijn beide normaal
Zoals hierboven al gezegd. De voornaamste boodschap van Christus was toch naastenliefde?
 

DeletedUser

Gast
toch vinden mensen antibiotica minder raar dan homo zijn.

de reden is denk ik dat mensen al heel lang gewend zijn dat mannen en vrouwen samen een stel zijn.
 

DeletedUser

Gast
toch vinden mensen antibiotica minder raar dan homo zijn.

de reden is denk ik dat mensen al heel lang gewend zijn dat mannen en vrouwen samen een stel zijn.
Het eerste antibioticum werd minder dan een eeuw geleden uitgevonden, terwijl homoseksualiteit al bestaat sinds de mens bestaat, volgens mij... Denk maar aan de heilige schare van Thebe, keizer Hadrianus had homoseksuele relaties, er zijn verhalen over relaties tussen bepaalde Griekse goden (bv. Apollo) en mensen van hetzelfde geslacht, etc.
Homoseksualiteit is dus al millennia oud... :p
 

DeletedUser

Gast
maar het was niet de bedoeling om homo te zijn. als je kijkt naar voortplanting enz. zie je dat het niet de bedoeling was van God, evolutie of wat je ook gelooft ;)
Evolutie is geen geloof. Net zo min als de zwaartekracht of de relativiteit.

Het zijn vastgestelde feiten, beschreven in een theorie.

En wie zeg dat het niet de bedoeling is?

Er zijn veel levensvormen die zich zonder sex, of juist homoseksueel voortplanten.
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Mexico_whiptail

Hier komt dus weer een stukje menselijke onwetendheid of arrogantie om de hoek kijken: "ik ken het alleen maar op deze manier, dus dat moet wel de enige of juiste wijze zijn. Al het andere is niet goed, of niet mogelijk!"

Dus misschien is het juist wel de bedoeling dat we weer naar sexloze wezens evolueren. Dat zal heel veel soorten kosten, want die sterven uit, maar dat zal de natuur een wordt wezen. die heeft tijd en middelen genoeg.
 

DeletedUser

Gast
Evolutie is geen geloof. Net zo min als de zwaartekracht of de relativiteit.

Het zijn vastgestelde feiten, beschreven in een theorie.

En wie zeg dat het niet de bedoeling is?

Er zijn veel levensvormen die zich zonder sex, of juist homoseksueel voortplanten.
http://en.wikipedia.org/wiki/New_Mexico_whiptail

Hier komt dus weer een stukje menselijke onwetendheid of arrogantie om de hoek kijken: "ik ken het alleen maar op deze manier, dus dat moet wel de enige of juiste wijze zijn. Al het andere is niet goed, of niet mogelijk!"

Dus misschien is het juist wel de bedoeling dat we weer naar sexloze wezens evolueren. Dat zal heel veel soorten kosten, want die sterven uit, maar dat zal de natuur een wordt wezen. die heeft tijd en middelen genoeg.

Je bent in de war:)


Hoewel zeer aannemelijk zijn er nog steeds geen concrete bewijzen voor zwaartekracht, relativiteit of evolutie.

Hoewel ik niet kan bewijzen dat het niet de bedoeling is om homo te zijn, lijkt het mij heel aannemelijk aangezien dat 2 mannen samen niet kunnen voortplanten.

en om te evolueren naar een sexloze soort zullen we toch eest moeten stoppen met sexen, hahahahah :)
 
Bovenaan