• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Islamitische staat in Syrië

DeletedUser2057

Gast
Isis is amerika... In het midden oosten is het simpel. Soeniet vs sjiit. Dat de koerden tegen is vechten klopt ook niet. Beide zijn soenieten... En poetin is niks voor niks de boeman aangezien hij het sjiitische lamp steunt.

Ohjaa eff off topic. Ik zag wat blogs van tila tegilia langs komen over hoe de vinger daadwerkelijk in de pap zit(Google maar) Zal denk ik niet lang meer duren eerders haar ook wat overkomt net als 2pac, Malcolm x, jfk, maroon, Paul Walter, princes Diana en vul de rest maar aan;)

Wauw, jij bent er zo eentje. Stiekem hoop ik dat het niet serieus bedoeld is, maar voor de zekerheid ga ik er toch maar even op in.

Om te beginnen is het midden-oosten volgens mij helemaal niet zo simpel, er spelen veel te veel economische, politieke en religieuze belangen om zomaar "soenniet vs sjiiet" zijn. Dat de koerden tegen IS vechten heeft volgens mij bijvoorbeeld meer met politiek (en dan met name met de hoop van de Koerden dat ze met meer sympathie behandeld zullen worden) te maken dan met religie.

Om even op je tweede punt te reageren: Pas op hoor, straks weten ze jou ook te vinden. Zorg maar dat je je aluminiumhoedje binnen handbereik hebt.
 

DeletedUser

Gast
Wauw, jij bent er zo eentje. Stiekem hoop ik dat het niet serieus bedoeld is, maar voor de zekerheid ga ik er toch maar even op in.

Om te beginnen is het midden-oosten volgens mij helemaal niet zo simpel, er spelen veel te veel economische, politieke en religieuze belangen om zomaar "soenniet vs sjiiet" zijn. Dat de koerden tegen IS vechten heeft volgens mij bijvoorbeeld meer met politiek (en dan met name met de hoop van de Koerden dat ze met meer sympathie behandeld zullen worden) te maken dan met religie.

Om even op je tweede punt te reageren: Pas op hoor, straks weten ze jou ook te vinden. Zorg maar dat je je aluminiumhoedje binnen handbereik hebt.
Liever zo het leven door gaan dan als een geindoctrineerde zombie.
En ik ga niet eens de discussie met je aan. Staaan genoeg berichten op het sirieuze forum van me. Veel lees plezier. Als het je niet bevalt ... Niet mijn probleem. Uiteindelijk is het jouw probleem. Ik ben gewoon iemand die de feiten en uit spraken van beroemde mensen op tafel legt om jullie ogen te openen. Voor mij komen ze niet voor die paar grepo spelers die Ik bereikt. Althans nog niet... Wie weet wat voor wetten ze erdoor heen duwen na een volgende fals flag aanval.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
pieuw... krrr. *data does not compute*

<Ik ben een zombie>
Krrr... 666 <3 Tila Tequila.


Ik word trouwens betaald door de overheid om jou onbetrouwbaar te doen lijken ;). Verder mag ik me ook al een aantal jaar tot de gelederen van de Illuminati rekenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Hoezo 'dit' en 'weer'? Het lijkt me dat vrijwel alles wat ze doen altijd te ver gaat. ;)
 

DeletedUser21806

Gast
Dit = het filmpje
Weer = precies wat jij zegt, ze gaan altijd te ver. Nu ook, dus ze gaan weer te ver.

Jammer man, maar wat je nu probeert is een beetje apart.
 

DeletedUser2057

Gast
hoe kan vrijwel (een relatieve term) alles, altijd (absoluut) te ver gaan bats?
Dat gaat gewoon echt veel te fur wat je nu allemaal zegt. Je boft dat we hier niet in Irak zitten, anders was je nog niet jarig.
 

DeletedUser

Gast
Of je leest mijn zin goed, en dan zie je dat ik het over ZE heb, waarmee ik duidelijk naar IS refereer.
 

DeletedUser2057

Gast
nou slaat het allemaal helemaal nergens meer op, dit is gewoon echt ketterij hoor.
 

DeletedUser

Gast
Dit = de realiteit van oorlog!

zou niet hoeven.

als men dan per se in een zandbak wil gaan spelen, moeten ze geen zand gaan gooien naar mensen buiten de zandbak
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser9104

Gast
zou niet hoeven.

als men dan per se in een zandbak wil gaan spelen, moeten ze geen zand gaan gooien naar mensen buiten de zandbak
smiley_emoticons_irre.gif

Ach... De "pestkoppen" zijn op een gegeven moment te groot voor de zandbak en worden dan hebberig naar het hele schoolplein
 

DeletedUser

Gast
Helaas ja... helaas kunnen we dit niet zo simpel oplossen en gewoon de conciërge op ze af te sturen:/

Toch is dit exact wat "we" wel doen... Conciërge Obomba ramt er gewoon een paar clustertjes, wat witte fosfor en als finishing touch wat napalm overheen!
Dat zal ze leren, onschuldige mensen een hels inferno te bezorgen! :rolleyes:

Je zou haast gaan denken, dat de conciërge zelf hebberig is geworden naar de zandbak en het schoolplein...
 

DeletedUser9104

Gast
Je zou haast gaan denken, dat de conciërge zelf hebberig is geworden naar de zandbak en het schoolplein...

Om even door te blijven praten binnen deze metafoor. Dat is wel wat er gebeurt en niemand die er wat aan doet, omdat niemand tegen de conciërge wil ingaan. Aangezien je daar als goed kind niet de conciërge kwaad wil maken. Het liefst haal je als goed kind een wit voetje daar
 

DeletedUser

Gast
Manmanman.... pfft, allee dan zandbakjes omdat ze het anders niet snappen...

Je kan niet in de zandbak spelen zonder dat je moeder je scheef bekijkt dat je broek vol zand hangt... NIEMAND GOOIT ZAND NAAR OMSTAANDERS... Maar je neemt het zand nu eenmaal mee naar buiten.
De concierge heeft al 10 keer netjes gevraagd of de kindjes willen stoppen met ruzie maken maar ze willen niet luisteren.

Dit is een stomme metafoor (sorry voor de taal) Maar wordt terrorisme nu echt vergeleken met spelen in een zandbak? Beseffen jullie dat er net iemand levend in de fik gestoken is? Een Moslim nota bene? Dit gaat echt mijn verstand te boven maar het stoort me echt dat PUBERS de coalitie vergelijken met conciërges en spelen in de zandbak ofzoiets en ze dan nog liggen te beschuldigen van complotten of andere idiote dingen. Net door zo'n kinderachtige veronderstellingen kunnen terroristen zich netjes mengen met hun gezonde medemensen want iedereen maakt toch zijn eigen zever van de feiten...

pfft, laat maar, ik doe het topic al niet meer open... Het was al een jaar geleden dat ik het forum opende en wat ik zie is de dalende trend van het forum van voor ik vertrok... Kinderen met een mening over iets wat ze op hun playstation leerden.
 

DeletedUser2057

Gast
niet zo aangebrand joh,
Dit noemen ze relativeren. Het heeft weinig te maken met playstations of pubers, maar eerder met weigeren toe te geven aan de angst voor terreur. Zolang je IS kan vergelijken met kleuters op de speelplaats hebben ze hun doel niet bereikt en winnen wij. Dat betekent niet dat we de dreiging niet serieus nemen of kinderachtige veronderstellingen hebben.
Verder vind ik het ergerlijk dat het blijkbaar bijzonderder is als een moslim in brand wordt gestoken dan wanneer iemand anders datzelfde wordt aangedaan? Volgens mij is ISIS van meet af aan ook tegen moslims met buitensporig geweld tekeer gegaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Beseffen jullie dat er net iemand levend in de fik gestoken is?

Ach ja, de media reikt jou aan waar je verontwaardigd over moet zijn. Toen de koppensnellers/levereters in Syrië nog openlijk door ons, Atlantici, gefinancierd werden vond de media het niet nodig om soortgelijke brute beelden te laten zien en noemden we deze mensen vrijheidsstrijders. Niets om je druk over te maken, allemaal tevreden. Nu de situatie lichtelijk gewijzigd is moeten we ons opeens wel druk maken over één brute moord?

Als de conciërge al 25 jaar lang de mooie zandsculpturen vertrapt moet je niet vreemd opkijken dat de mensen uit de zandbak enigszins geïrriteerd reageren.
 
Bovenaan