• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16083

Gast
ja ik zou ook een nieuwe wereld zien starten, zit op mu, maar daar word het al minder, nwe systeem bevalt me niet, en tau zit ik ook, maar erg langzaam, wel leuk, door de ally, maar ben veel online dus een snellere wereld met oud systeem zou ik graag zien.
 

DeletedUser

Gast
hoe kan je eigenlijk in de heldenwereld spelen? hab alles al voltooid, maar weet niet hoe je er komt :(:(
 

DeletedUser19001

Gast
Zo te zien wacht iedereen op een nieuwe wereld.
En zoals gezegd moeten jullie niet verwachten dat Phi vol gaat raken. Er zullen alleen maar spelers stoppen daar.

iedereen gaat nu even op die wereld.
dan raakt die wereld vol en komt er een nieuwe;D
stoppen op die oude wereld en op de nieuwe gaan!
 

DeletedUser

Gast
we zijn gewoon erg ongeduldig. maar het lijkt me niet dat er veel mensen stoppen omdat er toevallig een keer een wereld niet binnen 2 maanden wordt aangekondigd.

maar ik vind het ook nu wel eens tijd worden ja.
 

DeletedUser

Gast
Normaal gezien zou ik nog op phi spelen maar als ze al mijn steden wissen na een ban zonder toestemming.
 

DeletedUser

Gast
En de spelers op phi neemt weer af van 18.7k naar 18k ... Pfff die wereld geraakt nooit vol, kondig nou maar gewoon die nieuwe wereld aan... Op woensdag 10 oktober moet ie starten :p
 

DeletedUser

Gast
Nee! Niet woensdag, aanstaande zaterdag (ik wil ook de kans kunnen krijgen om het eerst op de wereld te komen om een grote ally te maken).
 

DeletedUser12160

Gast
Nee! Niet woensdag, aanstaande zaterdag (ik wil ook de kans kunnen krijgen om het eerst op de wereld te komen om een grote ally te maken).

een ally groot maken heeft weinig te maken met wanneer je begint
 

DeletedUser

Gast
een grote ally is niet altijd goed hoor ;)

en meestal starten de werelden niet in het weekend.
 

DeletedUser

Gast
Waauw, klinkt heftig.

Ik weet haast zeker dat Inno druk bezig is om Chi af te werken. Hoe graag je ook een nieuwe wereld wilt, wacht even geduldig af.
Het gaat er niet sneller op gaan door te zeuren.

Was niet serieus hoor ;)
 

DeletedUser

Gast
Geduld verliest men het makkelijkst als men het niet bezit :p

Het komt wanneer het komt, nog even geduld mensen lol ;)
 

DeletedUser

Gast
Waauw, klinkt heftig.

Ik weet haast zeker dat Inno druk bezig is om Chi af te werken. Hoe graag je ook een nieuwe wereld wilt, wacht even geduldig af.
Het gaat er niet sneller op gaan door te zeuren.
Dan kan Innogames toch op zijn minst de wereld aankondigen of een stille hint geven in een reactie ofzo?
 

DeletedUser

Gast
Zoals al eerder gezegd kan Chi pas van start gaan als Phi vol zit... Aangezien dit nog niet het geval is, weten wij (het team) ook nog niet wanneer een nieuwe wereld gaat starten en hoe deze er zal uitzien. Dus Innogames kan ook nog geen subtiele hint geven of een aankondiging maken... Helaas :p

Geduld blijft een schone zaak!
 

DeletedUser18874

Gast
Zoals al eerder gezegd kan Chi pas van start gaan als Phi vol zit... Aangezien dit nog niet het geval is, weten wij (het team) ook nog niet wanneer een nieuwe wereld gaat starten en hoe deze er zal uitzien. Dus Innogames kan ook nog geen subtiele hint geven of een aankondiging maken... Helaas :p

Geduld blijft een schone zaak!

Gezien de stijging de laatste week is Geduld idd een Schone zaak :)

Zitten nog steeds op 18k:D
 

DeletedUser

Gast
ik snap het wel Fascination.
maar er stoppen er meer op phi dan dat er starten.
aan het begin van de week was het 18,8K spelers en nu wee 18,3K, dus het schiet niet echt op om het zo maar eens (rustig) uit te drukken.
 

DeletedUser

Gast
Zoals al eerder gezegd kan Chi pas van start gaan als Phi vol zit... Aangezien dit nog niet het geval is, weten wij (het team) ook nog niet wanneer een nieuwe wereld gaat starten en hoe deze er zal uitzien. Dus Innogames kan ook nog geen subtiele hint geven of een aankondiging maken... Helaas :p

Geduld blijft een schone zaak!

Geduld is idd een schone zaak.

Maar geef toe, wij wachten nu 2 maanden op de 23e wereld. In die tijd heeft een drieteenluipaard (langzaamste dier ter wereld) al 3 keer de Rotterdamse Marathon gelopen!

Maar idd, wat Raquila zegt. Ik snap dat de wereld vol moet zitten, en zo zou ik het ook doen. Maar als je naar de stats kijkt, zie je dat Upsilon nooit vol gaat raken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12160

Gast
Geduld is idd een schone zaak.

Maar geef toe, wij wachten nu 2 maanden op de 23e wereld. In die tijd heeft een drieteenluipaard (langzaamste dier ter wereld) al 3 keer de Rotterdamse Marathon gelopen!

Maar idd, wat Raquila zegt. Ik snap dat de wereld vol moet zitten, en zo zou ik het ook doen. Maar als je naar de stats kijkt, zie je dat Upsilon nooit vol gaat raken.

Upsilon hoeft niet vol ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan