• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pesten op het forum/skype

Eigenlijk is pesten gewoon de natuurlijke selectie van deze tijd. Vroeger werd je gedumpt als je niet fysiek mee kon komen, tegenwoordig is dat niet meer nodig, door alle technologische ontwikkeling. Nu moet je vooral mentaal kunnen meekomen en je ziet dat daar helaas nogal wat te verbeteren valt voor velen.

Antidepressivaslikkers zijn eigenlijk dus de onderkant van de hedendaagse evolutie, maar dat wisten we natuurlijk al.

Totaal oneens met jou, ik ben vroeger erg veel gepest tot de grens bereikt was, nu zeg ik kom maar op.
Mensen die pesten zijn zielig en hebben behoefte aan aandacht, verbaal hebben ze ook niet veel in hun mars.
Tegenwoordig zou ik je met woorden zo onder de tafel vegen, men breekt mij niet meer, ik slik anti depressiva dus ik ben de onderkant van de hedendaagse evolutie zei jij.
Wat zou ik jou graag onder 4 ogen willen spreken dan kom je er wel achter dat de maatschappij keihard is en zelfs jij dit niet vol zou kunnen houden, dus beoordeel en veroordeel niet want ooit ben jij aan de beurt om gewogen te worden!
 

DeletedUser23053

Gast
Eigenlijk is pesten gewoon de natuurlijke selectie van deze tijd. Vroeger werd je gedumpt als je niet fysiek mee kon komen, tegenwoordig is dat niet meer nodig, door alle technologische ontwikkeling. Nu moet je vooral mentaal kunnen meekomen en je ziet dat daar helaas nogal wat te verbeteren valt voor velen.

Antidepressivaslikkers zijn eigenlijk dus de onderkant van de hedendaagse evolutie, maar dat wisten we natuurlijk al.

Survival of the fittest!
 

DeletedUser

Gast
Totaal oneens met jou, ik ben vroeger erg veel gepest tot de grens bereikt was, nu zeg ik kom maar op.
Mensen die pesten zijn zielig en hebben behoefte aan aandacht, verbaal hebben ze ook niet veel in hun mars.
Tegenwoordig zou ik je met woorden zo onder de tafel vegen, men breekt mij niet meer, ik slik anti depressiva dus ik ben de onderkant van de hedendaagse evolutie zei jij.
Wat zou ik jou graag onder 4 ogen willen spreken dan kom je er wel achter dat de maatschappij keihard is en zelfs jij dit niet vol zou kunnen houden, dus beoordeel en veroordeel niet want ooit ben jij aan de beurt om gewogen te worden!

Geef mij je skype en ik spreek je onder 4 oogen?

Daarnaast was mijn post uiterst ironisch, het zegt wel wat dat je dat niet doorhebt.

Ten derde snap ik er geen drol van wat je bedoelt met dat ik gewogen wordt.
 

DeletedUser16774

Gast
Ik snap nog steeds niet waarom sommigen een hoge 'rang' op de sociale ladder van het forum willen krijgen door gewoon anderen te pesten, beledigen, uit te stoten, de grond in te boren ... Het forum zou er veel mooier uitzien als de pesters zich zouden inzetten voor het forum om meer aanzien te krijgen, neem bijvoorbeeld Rabbidrobin; die doet dat heel goed.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik snap nog steeds niet waarom sommigen een hoge 'rang' op de sociale ladder van het forum willen krijgen door gewoon anderen te pesten, beledigen, uit te stoten, de grond in te boren ... Het forum zou er veel mooier uitzien als de pesters zich zouden inzetten voor het forum om meer aanzien te krijgen, neem bijvoorbeeld Rabbidrobin; die doet dat heel goed.

Omdat er mensen bij zitten die zich expres als een halve zool gaan gedragen, dan is het niet meer dan logisch dat mensen met gezond verstand zich beter gaan voelen dan deze debielen. En ja, dit slaat op jou, Initia.
 
Ik snap nog steeds niet waarom sommigen een hoge 'rang' op de sociale ladder van het forum willen krijgen door gewoon anderen te pesten, beledigen, uit te stoten, de grond in te boren ... Het forum zou er veel mooier uitzien als de pesters zich zouden inzetten voor het forum om meer aanzien te krijgen, neem bijvoorbeeld Rabbidrobin; die doet dat heel goed.

ik ben het 100% met jou eens, en ben het oneens met neusje.
 

DeletedUser

Gast
Ja, in een ideale wereld kan dit
Surprise surprise
dit is geen ideale wereld en king, ik zou zo geen uitspraken maken. Je weet niet hoe ini is.
EDIT: geef je skype, kan ik je overal toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
HOC: weet jij hoe ik ben dan??

neusje: ik heb totaal niet het gevoel dat initia zich beter voelt dan de rest, je moet toch bepaalde capiciteiten hebben om te kunnen omgaan met mensen.Misschien in RL dat ik deze persoon niet uit kan staan maar IG en op het forum heb ik persoonlijk geen last van hem/haar, hebben jullie haar/hem weleens rl gesproken cq gezien dan?

Persoonlijk blijf ik strijden tegen pesters, bloedhekel heb ik eraan!!!!!Ik kom ook op voor de zwakkeren onder ons, snap je?

pesten.jpg
 

DeletedUser18363

Gast
HOC: weet jij hoe ik ben dan??

neusje: ik heb totaal niet het gevoel dat initia zich beter voelt dan de rest, je moet toch bepaalde capiciteiten hebben om te kunnen omgaan met mensen.Misschien in RL dat ik deze persoon niet uit kan staan maar IG en op het forum heb ik persoonlijk geen last van hem/haar, hebben jullie haar/hem weleens rl gesproken cq gezien dan?

Persoonlijk blijf ik strijden tegen pesters, bloedhekel heb ik eraan!!!!!Ik kom ook op voor de zwakkeren onder ons, snap je?

pesten.jpg

Lezen is niet jouw sterkste kant zie ik al. Ik bedoelde natuurlijk dat Initia de minder begaafde persoon is en mensen zoals Bats onder de overheersende klasse horen. Mensen die zich als idioten gedragen mogen behandeld worden als paria's. Lijkt me vrij logisch.
 
Ok ik geeft toe ik heb t verkeerd gelezen maar om nu te zeggen dat hij/zij een minder begaafd persoon is zegt veel over jezelf....jammer hoor.
 

DeletedUser

Gast
Wat is er zo mis met deze persoon dat jullie over haar/hem heen vallen, zijn jullie zo perfect dan,beoordeel mij dan eens op mijn posts, dat zal ook wel niks van kloppen.!

Laten we even het feit negeren dat ie een beetje vreemd is, om het zacht uit te drukken.
Een aantal van de laatste posts die hij hier maakte gaan allemaal over dat we vriendelijk moeten zijn tegen elkaar. Maar als je ook maar een beetje nadenkt besef je dat mensen zo niet in elkaar zitten en dat wij niet in een ideale wereld leven. Dus dan begrijp je toch wel dat we hem niet serieus gaan nemen en het vreemd/lachwekkend vinden dat je hem gelijk heeft. Een ideale wereld waarin iedereen vriendelijk is bestaat niet. Word wakker. Stop met dromen.

E: Een uitroepteken achter een punt? Serieus?
 
Ik ben altijd vriendelijk tot ik niet meer vriendelijk kan zijn, ik ga uit vd goedheid vd mens, beetje dom misschien maar heb teveel gezien cq meegemaakt om het zomaar op te geven.
Als je aardig tegen iemand doet of iets doet voor een persoon voel je je echt beter vind ik.
ot: jullie hebben problemen met hem, praat dat eens uit op een goed moment of negeer het dat is mijn advies, wat jullie er verder mee doen dat moeten jullie zelf weten.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik ben altijd vriendelijk tot ik niet meer vriendelijk kan zijn, ik ga uit vd goedheid vd mens, beetje dom misschien maar heb teveel gezien cq meegemaakt om het zomaar op te geven.
Als je aardig tegen iemand doet of iets doet voor een persoon voel je je echt beter vind ik.
ot: jullie hebben problemen met hem, praat dat eens uit op een goed moment of negeer het dat is mijn advies, wat jullie er verder mee doen dat moeten jullie zelf weten.

Met Initia valt niet te praten, dus doen we het zo.
 

DeletedUser18363

Gast
Nog even over 'de goedheid van de mens', die is er niet. Mensen handelen altijd uit eigenbelang. Ik neem aan dat jij dat ook weet.
 

DeletedUser

Gast
Dat is waar. De goedheid is bullshit iedereen doet wat hem een voordeel geeft.
 
Bovenaan