• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Stoere Jongens

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Nee , van die mensen met die petjes.

images
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

dit klopt niet helemaal geld maakt wel gelukkig het probleem is dat je er steeds meer van nodig heb om dat gevoel te houden. is wetenschappelijk bewezen :)

Dus het is maar tijdelijk, van een lolly wordt ik ook gelukkig tot ie op is. Ik doelde niet op een tijdelijk effect.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

@Henkie, ze zeggen vaak dat de meest tevreden mensen degenen zijn die niks hebben (echt niks, zoals de sloppenwijken in Afrika) en persoonlijk zou ik bijzonder ongelukkig worden als iemand morgen een miljoen op mijn rekening stort, dus het is misschien bewezen voor de meeste mensen maar niet voor iedereen :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

als jij iemand in de sloppen wijken van Afrika vraagt of ie 1 miljoen euro wil hebben denk ik dat 99,9 procent gelijk ja zal zeggen. veders het is weten schappelijk bewezen ze hebben het getest met mensen die in een keer een heel groot geld bedrag hebben gekregen of dit nu door een erfenis of geld prijs was of veel meer gingen verdienen. ze zijn voor even gelukkiger wand ze zijn rijker dan de mensen om hun heen. maar ze gaan zich ook weer vergelijken met andere rijken mensen en die kunnen weer rijker zijn dan hun dus hebben ze steeds meer geld nodig om zich gelukkig te blijven voelen. dit wil niet zeggen dat ze ongelukkig zijn maar op het punt dat ze meer hebben dan een ander zijn ze gelukkiger. er zijn ook altijd uitzonderingen dus het kan goed zijn dat jij niet gelukkig wordt van geld.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Dat ze het geld graag aannemen wil nog niet zeggen dat ze niet gelukkig zijn zonder, en ik vermoed dat ze helemaal gek worden als ze erachter komen wat zoveel geld hebben ineens met je doet... het feit dat ze moeten verhuizen uit de sloppenwijk en iedereen die ze kennen achter moeten laten en een volledig nieuw leven op moeten bouwen.

Misschien dat ze het direct accepteren, dat weet ik niet, maar zo makkelijk is het niet om ineens rijk te zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

Je moet ook niet teveel aandacht besteden aan stoere jongens, opzich.
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

ja het gaat lekker off topic maar waarom zou je bang voor iemand anders moeten zijn. en juist niet uit de weg gaan wat heb je daar aan je moet voor je zelf op komen. als jij het niet doet doet niemand het voor je.:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Stoere Jongens

dan ben je toch niet stoer het is gezellig met iedereen. bij ons hangt iedereen buiten zodra het mooi weer is :)
 
Bovenaan