• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Tijdsrad der Natuur

DeletedUser10470

Gast
Ik heb wel de held gekregen, maar niet de adviseurs.. is er een kansberekening voor het verkrijgen van beide beloningen?

Op werelden zonder helden krijg je de adviseurs, op werelden met helden krijg je de held. (Het is of het een, of het ander). Er is dus geen kansberekening voor het krijgen voor beide beloningen :)
 

DeletedUser25847

Gast
Quoted van Wiki;

"Heilige takken verzameling

1 beloning van elke dag zal met een heilige tak verschijnen. Als de desbetreffende beloning krijgt, zal de heilige tak aan je verzameling worden toegevoegd. Deze verzameling zal uiteindelijk de 5 premium adviseurs voor 7 dagen (+ de exclusieve held Christopholus op heldenwerelden) geven.
Zodra je alle adviseurs hebt ontvangen, zullen er geen heilige takken meer in het wiel worden getoond. De adviseurs zullen ook van grijs naar kleur veranderen op het moment dat deze zijn ontgrendeld.
Het gebruik van de optie om het rad opnieuw te vullen zal er niet voor zorgen dat de heilige takken op die dag terug komen. "

Daar wordt toch duidelijk gesproken over beide.
 

DeletedUser19706

Gast
Ja, lekker goud gebruiken om die adviseurs te halen, krijg ik alleen maar zo'n saaie held. Had ik beter het goud direct in adviseurs kunnen stoppen :mad:
 

Armand0

Manticore
Inderdaad ongelukkig in de Wiki genoteerd, maar bij eerdere events was dit ook al zo (helden op heldenwerelden, adviseurs op niet-helden werelden).

Overigens, m.b.t. de adviseurs, ik zou graag zien dat deze niet meteen geactiveerd worden. Nieuwe spelers kunnen hun premiumproefdagen ook zelfstandig activeren, dat is veel fijner, zeker op trage werelden of met het oog op een naderende vakantie (dus gewoon nog steeds de 7 dagen adviseurs gratis geven, maar de speler kan zelf bepalen wanneer deze ingezet worden, desnoods binnen een bepaald tijdsinterval).
 

DeletedUser10470

Gast
Ik zie inderdaad dat dit onjuist op de wiki staat. Ik heb de wiki aangepast, nu staat het er juist.
 

DeletedUser26990

Gast
Ik heb wel de held gekregen, maar niet de adviseurs.. is er een kansberekening voor het verkrijgen van beide beloningen?

Ik vraag mij ook wel af hoe het met die adviseurs zit. Worden deze pas aan de gebruiker toegevoegd eens het evenement is afgerond?
 

DeletedUser23442

Gast
Op werelden zonder helden krijg je de adviseurs, op werelden met helden krijg je de held. (Het is of het een, of het ander). Er is dus geen kansberekening voor het krijgen voor beide beloningen :)

En Zakros is een heldenwereld, dus zul je de adviseurs inderdaad nooit krijgen
 

DeletedUser25952

Gast
Vinden ze ingodsnaam nog iets nieuw uit?
De laatste jaren alleen dezelfde evenementen.
 

DeletedUser27632

Gast
Dat goudloos event komt er nog steeds aan, overigens.
Ik begrijp jullie reactie ook over 'steeds hetzelfde event in een nieuw jasje'. Aan de andere kant vind ik het niet zo erg, gezien de ontwikkelaars dan meer tijd hebben om aan echte belangrijke zaken te werken.

Intussen zijn de devs nog steeds gwn aan het rondkloten met nutteloze updates( de nieuwe shit van de eilandopdrachten bv.) en hebben nog steeds niks innovatiefs gebracht.


Ga je opnieuw met hetzelfde geleuter afkomen of is er deze keer een andere reden?
 

DeletedUser

Gast
Hoewel ik het wel leuk vind dat er een held voor biremen komt, valt het mij tegen dat deze slechts 30% verminderde bouwtijd en GS kosten geeft t.o.v. van Aris (de VS held) die hetzelfde doet voor vs. Deze heeft namelijk een bonus die 2x zo goed is (60% verminderde bouwtijd en kosten). Zou iemand de reden hiervoor kunnen uitleggen? En wat vind de rest hiervan?
 

DeletedUser23442

Gast
Hoewel ik het wel leuk vind dat er een held voor biremen komt, valt het mij tegen dat deze slechts 30% verminderde bouwtijd en GS kosten geeft t.o.v. van Aris (de VS held) die hetzelfde doet voor vs. Deze heeft namelijk een bonus die 2x zo goed is (60% verminderde bouwtijd en kosten). Zou iemand de reden hiervoor kunnen uitleggen? En wat vind de rest hiervan?
Biremen zijn altijd al goedkoper en sneller te bouwen geweest, dus blijkbaar vonden ze daar ook minder "korting" voor nodig om de balans weer wat recht te trekken
 

DeletedUser27183

Gast
Met andere woorden weer een pay to win event!
en Kroenuh inno heeft het heel druk met andere zaken dat klopt nog meer het spel pay to win te maken!
Alles is te koop als je maar wil betalen
 

DeletedUser26443

Gast
krijg je de held ook als je geen helden meer kan rekruteren ivm te laag cultuurlevel?
 

DeletedUser27183

Gast
krijg je de held ook als je geen helden meer kan rekruteren ivm te laag cultuurlevel?
ja, het is een exclusieve held dus je krijgt er dus gewoon bij ook al heb je niet voldoende cp om nog een held te kunnen kopen
 
2-3 weken zonder event zal wel pijn gedaan hebben zeker? Ik dacht al even van: "zouden ze naar de community aan het luisteren zijn"? Want het duurde zo veel langer dan normaal. Maar zoals gewoonlijk niet dus, daar bovenop komen ze nu af met een event die bijna 2 maanden gaat duren... Ik heb hier echt geen woorden voor
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan