• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolvan van Wakkerdam #160 - Invasion of Endor

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23468

Gast
dus de latara moet opletten, die wil hoc vinden. moet je het ook niet zo specifiek vragen
 

DeletedUser

Gast
dus de latara moet opletten, die wil hoc vinden. moet je het ook niet zo specifiek vragen

Omg labr als ik beul was zou ik je zou beulen. Je bent echt nog dommer bezig dan lightpolis. IK BEN GOED JE VOLGT GEWOON BLINDELINGS KYRA! En is iedereen vergeten dat ik een premiejager gevonden heb?
 

DeletedUser

Gast
Nou, dan zou je toch ook tegen hem moeten zijn?:p

Mocht ik echt neutraal zijn zo ik die info achterhouden tot de aandacht op mij viel. En laten we eerst een confirmde premie lynchen en dan kijken naar de leugens die kyra verspreidt.
 

DeletedUser21356

Gast
En is iedereen vergeten dat ik een premiejager gevonden heb?
Als je Neutraaltje zou zijn, zou je dit ook doen hoor, anders loop je het risico om de overwinning weg te geven. Een argument om te zeggen dat je Goedje bent, is dit alleszins niet.
 

DeletedUser

Gast
Als je Neutraaltje zou zijn, zou je dit ook doen hoor, anders loop je het risico om de overwinning weg te geven. Een argument om te zeggen dat je Goedje bent, is dit alleszins niet.
Ik hoor geen argument van kyra of labr waarom ik slecht zou zijn.
 

DeletedUser23468

Gast
kijk kyra gaf me alleen het douwtje in de juiste richting. ik dacht al van waarom wil je specifiek weten of ik latara ben. nu snap ik waarom en klopt het verhaal. en ja dat ben ik idd vergeten, en premiejager heeft meer beurten nodig om targets te vermoorden dan iemand nodig heeft om een latara te vinden
 

DeletedUser

Gast
kijk kyra gaf me alleen het douwtje in de juiste richting. ik dacht al van waarom wil je specifiek weten of ik latara ben. nu snap ik waarom en klopt het verhaal. en ja dat ben ik idd vergeten, en premiejager heeft meer beurten nodig om targets te vermoorden dan iemand nodig heeft om een latara te vinden

Maar hoe weet je dat ik win als ik latara vindt? Het is niet waar btw, ik ben een ewok. Jezus labr je ziet toch zelf dat het nergens opslaat? Waarom zou rabs er een rol insteken die op dag 0 kan winnen door netwerken?
 

DeletedUser23468

Gast
Maar hoe weet je dat ik win als ik latara vindt? Het is niet waar btw, ik ben een ewok. Jezus labr je ziet toch zelf dat het nergens opslaat? Waarom zou rabs er een rol insteken die op dag 0 kan winnen door netwerken?

omdat dat in je rol omschrijving staat? weet je jij je zin eerst premie, maar als ik niet weet op wie te stemmen neem ik jouw zoektocht naar een latara mee

back to lightpolis
 

DeletedUser

Gast
omdat dat in je rol omschrijving staat? weet je jij je zin eerst premie, maar als ik niet weet op wie te stemmen neem ik jouw zoektocht naar een latara mee

Hoe weet jij wat wel of niet in mijn rolbeschrijving staat?
 

DeletedUser

Gast
vandaar dat vraagteken, het is een optie die mij logisch lijkt. en over argumentatie gesproken je moet echt mijn berichten nog eens lezen, daar staat genoeg argumentatie in

Er is geen argumentatie. Je gaat ervan uit dat je weet wat er staat in mijn rolbeschrijving en je uitleg klopt niet. Je volgt in mijn ogen gewoon kyra.
 

DeletedUser21204

Gast
omdat dat in je rol omschrijving staat? weet je jij je zin eerst premie, maar als ik niet weet op wie te stemmen neem ik jouw zoektocht naar een latara mee

back to lightpolis

Labr, lees mijn post helemaal, Lightpolis heeft geen haast, Heir en Imra wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan