• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #123: Het ene Ding is het andere niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Voorlopig ga ik voor Moonwolf of was het nou monkey.

Ik zal mij proberen te beheersen voor weer een ernstige tunnelvisie op Moon (die de vorige keer wel juist was).
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb ge-re-read, en ik blijf gewoon bij mijn post.
Ik zeg niet dat ik niet verdacht kan spelen ofzo, ik zeg alleen dat als iemand mij wolf noemt, dat dat voor mij dus inderdaad niet klopt en vreemd is, omdat ik weet dat ik geen wolf ben (we gaan er in deze situatie vanuit dat ik goed ben, voor we daar weer gezeur over krijgen).

Ik begin Moon niet aan te vallen. Hij begint met de post waarin hij conclusies trekt over mijn speelstijl, en ik reageert terug met dat ze niet kloppen, en waarom dan niet.
Dat hele aanval en verdedigen gedoe is onzin. Nergens heb ik Moon verdacht, en nergens heeft hij mij verdacht. Het was gewoon een discussie over mijn speelstijl, dus je kan niet zeggen dat ik aanviel, noch dat ik verdedigde. Ik voelde mij dus ook niet aangevallen, en kroop ook niet in de rol van slachtoffer. Ik wees hem gewoon op de foute conclusies die hij trok, en legde uit waarom deze dus niet klopten. Er was dus helemaal niemand in de fout ofzo.

Ook zeg ik nergens dat ik Moon verdenk of wat dan ook. Want dat doe ik niet. Het is dan ook totaal niet mijn bedoeling om Moon in de schaduw van bruuske basher" te zetten (wat dat ook mag zijn), want het is helemaal niet mijn doel om hem gelyncht te krijgen of op zn minst verdacht ofzo.


Ik moet nu gaan, en ik heb geen idee of ik de deadline zal halen.
Daarom ben ik genoodzaakt nu al stemmen neer te zetten.
MoonMonkey en Mayco.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Jawel
[17:10:44] RabbidRobin: Ik leg uit waarom jij dat zo formuleert
[17:10:47] RabbidRobin: Kyra, kijk eens ff
[17:10:58] RabbidRobin: Als iemand jou aanvalt omdat jij verdacht speelt als goedje, kan dat gewoon
[17:11:09 | 17:11:38 bewerkt] RabbidRobin: Het is gewoon mega-arrogant om dat te gaan ontkrachten
[17:11:17] RabbidRobin: en dat is nu net wat jij doet, dat doe je als je arrogant bent of als je wolf bent
[17:11:22] RabbidRobin: ik gok op het tweede, want zo arrogant ben je niet
[17:12:40 | 17:12:50 bewerkt] RabbidRobin: Trouwens laat ff weten wanneer je ouders de deur instormen en je mee ontvoeren, dan weet ik dat je niet gewoon in stilte verdwijnt :p
[17:16:22] RabbidRobin: RabbidRobin slaat Kyra
[17:16:25] RabbidRobin: als jij het mag ik ook
[17:16:28] Kyra: Ik moet gaan
[17:16:57] Kyra: Mijn ouders stormden toenet de deur in om me te ontvoeren.
[17:16:57] Kyra: Bye

Kyra is mijn lynch, hier kom ik niet meer op terug.
 

DeletedUser

Gast
Kyra en Moon, de kans dat 1 van jullie beide wolf is is zo'n 2/5 ofzo( geen pro in kansrekenen schiet me hier niet voor af)
Zouden jullie de rest van de spelers eens een pleziertje kunnen doen en even zo eens 2 dagen niet op elkaar bashen maar je activiteit naar totaal andere spelers richten. Zo ontstaan er net iets nuttigere discussies.
Bravo! RabbidRobin, compleet mee eens namelijk.

Of ik me in zijn lynchstem kan vinden moet ik nog eens even zien, ik gok dat ik niet op Kyra zal gaan stemmen. Maar er kan natuurlijk nog van alles veranderen :)
 

DeletedUser

Gast
Mijn BM-stem zal naar POTG gaan.

Kyra gedraagt zich vreemd, in mijn ogen, zeker met haar BM-stem op Moon. Dat vind ik niet genoeg reden om op haar te stemmen, dus Initia. Weinig activiteit, makkelijke BM-stem op Rabbid (niet dat Rabbid geen goede BM zou zijn overigens).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Je bent er de hele tijd over bezig dat hij alles fout ziet en interpreteert en jou niet snapt. En dan denk je opeens dat hij alles genoeg begrijpt om BM te worden? Wat klopt daar niet aan?
 

DeletedUser

Gast
Wat is er vreemd aan mijn BM-stem op Moon?

Het lijkt me duidelijk dat jullie speelstijlen meters ver van elkaar af liggen, en het is al zeker vreemd dat uitgerekend jij na het debacle van 2 potjes terug Moon als BM zou willen zien.
 

DeletedUser21204

Gast
Hij reageert gewoon precies zoals hij ook doet als hij goedje is.
Vandaar mijn stem op hem.
Ik heb genoeg discussies met hem gehad om dit toch een beetje ik te kunnen schatten, denk ik. Hoop ik.

Dus ik vertrouw Moon meer qua goed of slecht dan iemand anders hier, ook al heeft hij niet echt door hoe ik speel, en verschilt zijn speelstijl inderdaad nogal van de mijne.

Vergeet niet dat de BM alleen maar de doorslag geeft bij gelijkstand he. Dus het boeit niet of hij de juiste zou beulen ofzo, het belangrijkste is dat hij geen wolf is, ivm een eventuele spannende situatie op het einde, waarbij de BM net voor een meerderheid kan zorgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus je zet liever een goedje is dat geen juiste beslissingen kan maken en alles fout opvat op de BM-zetel dan een ander persoon die iets meer kans heeft op slecht te zijn maar waarvan je weet dat hij de juiste beslissing zal maken en je hem er ook op kunt afstraffen als hij dat niet doet?

Ik heb liever een neutraaltje of zelfs een slechtje op de BM-zetel als ik er zeker van zijn dat hij/zij de juiste keuzes zal maken die eender goedje ook zal maken, tenzij het in zijn voordeel uitspeelt, maar dit lijkt me alleen te gebeuren op het einde van het potje, en tot dan leeft de BM niet. Het belangrijkste is dat hij de juist keuzes kan maken, en je dat ook van hem kan eisen, zodat hij daar wel verplicht toe is.

Maargoed, dat is mijn mening op het BM-schap.
 

DeletedUser

Gast
Waarom jij liever een neutraaltje of een slechtje als BM zou willen snap ik niet helemaal

Maar ik geef je wel gelijk Kyra doet vreemd en haar BM stem op moon is ook vreemd.
 

DeletedUser

Gast
Waarom jij liever een neutraaltje of een slechtje als BM zou willen snap ik niet helemaal

Maar ik geef je wel gelijk Kyra doet vreemd en haar BM stem op moon is ook vreemd.

Je hebt dit potje al redelijk wat posts, maar dit is de eerste waar ik een klein beetje eigen mening zie. Kan je misschien ipv alleen vragen te stellen tussendoor ook je eigen verdenkingen en mening met ons delen? (want ik vind je op deze manier echt verdacht)
 

DeletedUser

Gast
Gezien het feit dat Moon nog niet heeft gereageerd zal ik mijn stem op hem houden.

Verder vind ik de stem van Kyra op Moon verrassend, ik snap haar beredenering wel maar deel de mening niet dat hij daardoor goedje is.
 

DeletedUser21204

Gast
Dus je zet liever een goedje is dat geen juiste beslissingen kan maken en alles fout opvat op de BM-zetel dan een ander persoon die iets meer kans heeft op slecht te zijn maar waarvan je weet dat hij de juiste beslissing zal maken en je hem er ook op kunt afstraffen als hij dat niet doet?

Ik heb liever een neutraaltje of zelfs een slechtje op de BM-zetel als ik er zeker van zijn dat hij/zij de juiste keuzes zal maken die eender goedje ook zal maken, tenzij het in zijn voordeel uitspeelt, maar dit lijkt me alleen te gebeuren op het einde van het potje, en tot dan leeft de BM niet. Het belangrijkste is dat hij de juist keuzes kan maken, en je dat ook van hem kan eisen, zodat hij daar wel verplicht toe is.

Maargoed, dat is mijn mening op het BM-schap.

Onzin dat Moon geen goede beslissingen zou kunnen maken.
Maar ok, als je het zo wilt zien; ja.

Mening gelezen en opgeslagen.
 

DeletedUser16774

Gast
Mijn BM-stem zal naar POTG gaan.

Kyra gedraagt zich vreemd, in mijn ogen, zeker met haar BM-stem op Moon. Dat vind ik niet genoeg reden om op haar te stemmen, dus Initia. Weinig activiteit, makkelijke BM-stem op Rabbid (niet dat Rabbid geen goede BM zou zijn overigens).

Klopt, ik ben weinig on wegens examens. En BM-stemmen hebben niet noodzakelijk argumentatie nodig, wat jouw BM-stem ook bevestigt. Zo, nu even kijken naar een lynch.

Hmm, niemand echt verdacht. Dus Rutger, omdat hij een onzinnige stem tegen mij uitbrengt. Van hem verwacht ik toch wel goede argumentatie of een toegift dat er niemand verdacht is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Je hebt dit potje al redelijk wat posts, maar dit is de eerste waar ik een klein beetje eigen mening zie. Kan je misschien ipv alleen vragen te stellen tussendoor ook je eigen verdenkingen en mening met ons delen? (want ik vind je op deze manier echt verdacht)

Zal kijken of ik zo op pc kan komen.
Mijn laptop is kapot en probeer het potje op mobiel bij te houden.

Ik kan dan niet bepaalde stukken tekst quoten en citeren dat gaat gewoon heel lastig.
Maar probeer wel te reageren op dingen die mij opvallen in het topic.
 

DeletedUser

Gast
Klopt, ik ben weinig on wegens examens. En BM-stemmen hebben niet noodzakelijk argumentatie nodig, wat jouw BM-stem ook bevestigt. Zo, nu even kijken naar een lynch.

Hmm, niemand echt verdacht. Dus Rutger, omdat hij een onzinnige stem tegen mij uitbrengt. Van hem verwacht ik toch wel goede argumentatie of een toegift dat er niemand verdacht is.

[16:59:35] Altijd Bezig [Inspectious.]: Okay, heb je al een vermoeden wie Wolf kan zijn?
[17:01:38] Rutger: Nog weinig.

Ja, beetje wel :s
Zal enige uitleg geven, ik vind dat POTG eigenlijk altijd lekker kalm blijft, hij valt me nooit in een negatieve manier op, is vrij constant dus vandaar imo een goede BM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan