• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #130 - WvW Simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2057

Gast
als we toch op een inactiefje gaan stemmen, kunnen we daar beter nog even mee wachten. Kwestie van mensen de kans te geven om actief te worden ;).
 

DeletedUser

Gast
Wel jammer dat er 3 lynchstemmen nodig zijn om je tot activiteit te bewegen, Aeneas, maar in ieder geval een lichtpunt dat je dat in ieder geval nu bent.

Wat wel opvalt is dat semmieee een heleboel post, maar eigenlijk niks zegt. Daarnaast laat hij zich ook nog eens extreem makkelijk beïnvloeden, nog wel door mij. Dat is uiterst vreemd, gezien onze verstandhouding en ik zie dit dan ook als een pure meeloopstem. Vandaar Semmieee

Overigens Sammy
 

DeletedUser2057

Gast
Ik vind het moeilijk om een mening te vormen over Semmieee, aangezien ik hem nog nooit eerder heb zien spelen, maar ik moet zeggen dat ik je wel enigszins kan volgen Bat. Ik heb hem gisteren ook al kort gesproken en hij ontkende niet dat hij een wolf was :O.

E: en bedankt trouwens :)
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra, ben je blind ofzo? Ik had hem allang weggehaald, heb de tekst laten staan om verwarring te voorkomen maar het is niet meer rood gekleurd.

Mijn excuses. Ik was de post aan het typen en tegelijk idd wat anders aan het doen, waardoor ik erdoor geninja'd werd.

als we toch op een inactiefje gaan stemmen, kunnen we daar beter nog even mee wachten. Kwestie van mensen de kans te geven om actief te worden ;).

Ja. Mee eens. Daarom zijn die stemmen op Aeneas ook zo idioot.
 

DeletedUser13380

Gast
Sammy deed het voor de grap, dat zei hij ook nog op skype, en hij zet dan ook geen lynchstem ofzo.

Waarom Eli dan met een lynchstem op mij aan komt zetten vraag ik mij wel heel erg af.
Ik zag dat hele gedoe namelijk als niets meer dan een beetje "trollen", zegmaar.
Ik bedoel, krijg ik nu serieus een lynchstem op me omdat ik een tussenuur heb en dus tijdens school tijd heb om even wat te posten? x)

Jij trollt nooit bij WvW. Dat vind ik nog bijna het verdachtste van alle 8 pagina's in deze ene dag... En tijdens school moet je niet posten joh, met vrienden praten is wat gezelliger (en socialer ook). ;)

Lees dan een keer wat ik zeg.
Ik zei toch ook heel duidelijk dat iedereen op school zit.
Ik loop dit niet af te kraken anders had ik niet mee gedaan. ;)
Heeft niks met netwerken uit te staan.
Als ik niet een potje wou spelen met netwerken had ik niet mee gedaan.

Ik bash op niemand wil ik wel gaan doen hoor dan zal je zien wat bashen is. ;)



Bang voor een stem op je?
Waar mee ik reacties los heb gekregen.
Lees mijn posts eens beter door.
Ik zeg ook nog gewoon dat dit was om uit te lokken.
Dat mijn stem op jou niks voor stelt en dat ie zonder argumenten is.
Maar dat je daar dan zo heftig op gaat reageren.
Is dan wel weer grappig.



Dus ik mag niet trollen en ieder ander wel?
Of denk je dat Kyra echt wolf is?



Dus je mag niet reacties creëren met een Lynch stem te zetten?
Lees eens de reden die ik er bij geef wat ik daarna zeg nog eens goed door weet je ook waarom ik mijn stem neer zette.
Alsof ik mijn stem zou laten staan en bindend is en niet meer kan worden aangepast.
De DL is nog niet geweest dus snap niet dat je gelijk op je achterste benen staan over deze zeer duidelijke niet zeggende stem op jou.
Als je beter had gelezen had je hier niet op gereageerd en had je wel gezien en gelezen dat het nergens over gaat.
Ga eerder denken dat ie dan niet eens zo raar is.




Wat deed ik niet?

Heb speciaal voor jullie nog 15min extra ;)

Je zei nergens in je stem toen dat het was om reactie's uit te lokken. Dit zie ik gewoon als achteraf er een excuus aan vast plakken om toch maar zin te geven aan die stem, want je weet dat het 1) geen goed onderbouwde stem was zo ver voor de deadline en 2) je eerste idee hier niet was om reactie's uit te lokken, dan had je dat wel anders gedaan. Om vervolgens te gaan zeggen dat jij niet mag trollen: dan moet je ook geen stemmen plaatsen zonder dat die ergens bij horen.

Aeneas lijkt me inderdaad een uitstekende keuze, was vorig potje zelfs als wolf inactief, kan je nagaan hoe inactief hij is als ie een kutrol als burger heeft. Schrijf je dan gewoon niet in.

Verder loopt Semmieee weer as usual zich als een idioot te gedragen door trollend te roepen dat iedereen trollt. Post dan gewoon niet, bvd. Maar helaas stem ik toch liever op inactieven.

Ben ik het ook wel mee eens, al vind ik Semmiees bijdrage beter dan de bijdrage van sommige anderen hier.

@Eli, ik bedoelde eerder dat iedereen aan het spammen was behalve jij.

Wat jij nu hebt gedaan is de spotlight op jezelf zetten. Je probeerde Kyra een oor aan te naaien wat zij niet leuk zal vinden, ervaring leert dat je dat vooral bij Kyra niet moet doen :p.

Daarnaast was je veel te serieus bezig waardoor iedereen serieus werd. Je zegt dat je reacties probeert uit te lokken maar denk je nou echt dan een wolfje zich na 130 potjes op dit forum zo makkelijk verraad?

@Bat, het is dag 1. Wat wil je? Ik heb ook pas 2 posts *facepalm*.

Anyways, Aeneas lijkt mij een prima keuze inderdaad. Ik ben altijd voor het eruit stemmen van inactiefjes op dag 1 geweest en hier zal bij mij niets aan veranderen :p.

Vanwege onverwachte activiteit van Aeneas is de bovenstaande stem teruggetrokken. Ik laat de tekst staan om verwarring te voorkomen.

Dat Eli zo de spotlights op zichzelf zet vind ik ook vrij verdacht, zover ik weet doet ze dat nooit zo nadrukkelijk. Het kan een voorbeeld zijn van omgekeerde psychologie, waarbij een wolf juist opvalt en zo zich 'goed' gaat gedragen, maar eigenlijk niets bij brengt.

Je gaat nu wel heel dik op jouw goedheid zitten. Je ontkracht je eigen stem volledig maar wuift het weg onder het mom 'reacties uitlokken'. Nou, aardig van je dat je dat voor ons over hebt, dat jij daar zo goed in bent, maar ik vind het ondanks dat je jezelf zo prachtig vindt vrij lachwekkend. Dat je Kyra en mij ook wilt gaan verdenken omdat we iets zeggen op die faalstem.

Verder vind ik de meeloop op Aeneas vrij vaag, is er nou echt niks beters te vinden?

Wat mij betreft iig wel. Eli

Hier kan ik me inderdaad in vinden, dat heb ik hier boven al uitgelegd. Maar ik vond de stem op Aeneas niet echt vaag. Inactiefje, kan zijn dat je daar liever op gaat, al had ik het zelf nooit zo vroeg gedaan.

En waarom nu al? We hebben nog alle tijd lijkt me? Nog veel mensen hebben niets gezegd, maar dat kan zeker nog komen ruim voor de dl. Rond deze tijd komt of is echt iedereen thuis en wordt het vaak al een stuk actiever. Waarom dan nu al kiezen voor inactiefjes?
En misschien nog een betere vraag, waarom volgen bats en semmie zo snel met dezelfde stem? Is wel heel makkelijk om je er maar zo vanaf te brengen om er een goedje (?) uit te krijgen

Als we voor een inactiefje gaan is Aeneas wellicht wel de beste keuze aangezien hij vorig potje inactief bleef, maar op hem stemmen kan best nog wel even wachten. Want lijkt me ook geen stem om "iets uit te lokken" als die toch inactief is, dan valt er nl niet zo veel uit te lokken.

En verder Eli, bedankt voor het (proberen van het) actief maken van dit potje. Niet dat er door jou en andere toen inhoudelijk al iets (nuttigs) is gezegd, is het wel op gang gekomen en maakt het het (hopelijk) makkelijker om iets te vinden om een stem op te baseren.

(oja, succes allemaal!)

Eli gedraagt zich vooral verdacht, niets te potje actief maken, dat maakte ze er achteraf van. Ook haar soort trollen noem ik niet echt trollen, eigenlijk.

Verder ben ik het wel eens met de stem op Aeneas.

Maar ik vind dit een zeer voorzichtige post van je. Een paar feiten opsommen, wat dingen in vraag brengen waarbij je zelf niets riskeert, maar ik zie nergens een bepaalde beschuldiging of zelfs maar een poging tot? Ik vind deze post iets te oppervlakkig, het lijkt of het gewoon is om maar niet op te vallen, maar wel te laten zien dat je er bent. Graag zou ik wat meer off-the-facts posts zien van je... Dat helpt het spel ook verder, btw.

Yeh, een sociaal leven hebben mag niet meer. Woehoe.

Verder, zag ik geen toegevoegde waarde om tussendoor even iets te zeggen, want.. trolls everywhere.
Ook had ik vorig potje, persoonlijke situatie, geen tijd om te spelen.. en daarom heb ik ook direct aangegeven mij te vervangen. Ik heb tenminste dat fatsoen, en niet als inactief iemand te moeten worden vervangen.

Verder vind ik het nu wel grappig. Ik stem altijd op een inactiefje op dag 1, dus jullie keuze begrijp ik volledig. Echter, als ik het doe is het niet goed, want waarom niet op dag 1 moeite doen om een wolf eruit te stemmen?

Iets in die trend wordt dat gezegd, ik zou het moeten terugzoeken, voor de precieze woorden. En nu wordt door drie personen hetzelfde gedaan.

Overigens, waarom mij als inactiefje eruit stemmen?


Maar natuurlijk, zeer goede argumentatie. Btw, zeg je nu dat actiever spelen = geen burger? (In mijn geval)
Uitermate goed doordacht. Complimenten *sarcasme* :O



Wacht, we mogen niet posten. Maar als we niets posten zijn we inactief en stem je op ons. Wederom een uitstekende redenatie.

Ik volg je wel, tot die laatste 3 regels, wat dikke bullshit is. Niets bewijst niets. Ben je inactief, kan je even goed een belangrijke rol zijn als een burger of een wolf, ben je actief net hetzelfde. Ik heb nergens zien staan dat je niet mag posten... Elke goede bijdrage aan het spel is er weer een meer, al is dat meestal op dag één niet al te veel, maar dan kan je nog beter zoeken naar een wolf en desnoods op het einde een inactiefje stemmen. Maar ik dwaal af... Wat ik vooral wil zeggen is dat je redelijk fout leest, of niet goed interpreteert, want over het algemeen moet je weten dat er helemaal zo niet gedacht wordt. Ik vind deze post btw wel beter dan die van Jaspenia, je schrikt namelijk niet terug voor discussie, dat zie ik als positief.

Ik vind het nu ook echt zever om zo makkelijk op Aeneas mee te lopen én om Eli te bedanken dat ze het potje "actief" maakt, zo kan ik het ook, een beetje lopen kloten als iedereen slaapt of op school zit...
Het werd sowieso actief na school, heeft nou niet bepaald met Eli's getroll te maken...
Ik moet nu bijna weg, BM stem zet ik alvast op Kyraco.
Waarschijnlijk ben ik voor de lynch nog wel op tijd thuis, maar ik neem geen risico's en zet nu even een random stem op mezelf, wouter, dan stem ik in ieder geval, maar ik denk dat ik die nog aan kan passen voor de deadline :)

Kan je beter niet stemmen dan op jezelf stemmen, toch? Na één dag val je toch niet dood. Wat is dit nu voor stem...

Eli, zet geen lynchstem op mensen als ze toch niet serieus bedoeld zijn. Serieus. Schiet niemand wat mee op. Ook al roep je dan steeds van ik kan hem nog veranderen enzo. Dan moet je hem in eerste instantie ook niet neerzetten, als je hem toch wel gaat veranderen.

Dat is wat meer de Kyra die ik hier verwacht te zien. Daarbij denk ik eigenlijk niet dat deze als troll bedoeld was, of dat kan ik toch nergens uit die bewuste post afleiden, of wel? Dus wie weet was die wel serieus, in eerste instantie, maar dan wil ik wel uitleg over de stem. Meer dan de 'reactie's uitlokken'. Verder kan je hem wel degelijk neerzetten, maar dan moet je gewoon niet doen alsof je serieus bent als dat niet zo is, of als je serieus bent met serieuze argumenten komen...

Die lynch op Aeneas was echt complete onzin. Je gaat toch niet zomaar maar ff een inactiefje eruit gooien, zo vroeg voor de deadline, terwijl hij nog niet eens de káns heeft gekregen om actief te worden! En dat alleen maar omdat hij 1 potje inactief was, waarin hij zich zoals hij zelf al aangaf netjes heeft laten vervangen, en dan toevallig wolf was wat daar verder helemaal niets aan verandert.
Ik vind het behoorlijk verdacht hoe Bats en Sem hier zo snel in meegaan. Wel een erg makkelijke lynch.



Had je liever gehad dat hij zichzelf ook even verdacht zou maken door op Aeneas te stemmen ofzo, dan?



Wtf is dit dan voor stelling? Dus als je op jezelf stemt, wordt je opeens niet verdacht?

1) Dat Sem en Bats daar zo snel op gaan, zegt ook niets. Wat zouden, laten we even veronderstellen, twee wolfjes er aan hebben om een inactiefje te lynchen? Die worden namelijk toch gefilterd. Als wolf zou ik dat nooit zo uitspelen. Het bewijst ook niets over de goedheid, maar ik maak door deze actie's nog niet al te snel conclusies...

2) Duh, thank you captain obvious. (Ja, dat was een troll)

Zoals gezegd, ik begreep jullie stem volledig. Maar ik zal dit potje wel degelijk actief zijn. :)

Verder, zie ik geen goede reden om op Eli te stemmen. Voor mij is het alleen maar een poging om het potje actief te krijgen, dat gebeurd wel eens vaker. Mijn voorkeur is, zoals bij genoeg andere, op dag 1 een inactief iemand eruit te stemmen.

Tenzij er natuurlijk heel veel aanwijzingen zijn om iemand als wolf te kunnen lynchen. Voor nu kan ik deze echter nog niet zien.

Die zijn er nooit op dag één, bijna nooit. Hier vind ik je redenatie wel logisch(er).

Wat mij wel opvalt is dat Aeneas nu gepost heeft, en dus niet meer inactief is, maar de 3 stemmen op hem nog steeds staan.
Nu heeft Bats nog niet gepost, dus zou het best kunnen dat hij het simpelweg nog niet gelezen heeft, maar Sem en Heir toch zeker wel.
Zo'n moeite is het niet een stem even door te strepen. Hopen jullie hem alsnog te kunnen lynchen, omdat Bats er dus bijvoorbeeld niet is?

Langs de ene kant heb je gelijk, langs de andere kant vind ik dat je hier wel ver gaat in het verdedigen van Aeneas. Normaal gezien heb je nooit direct commentaar op dit soort stemmen. Je enige deftige argument is tot nu toe dat het vrij vroeg is. Of dat was het enige argument dat niet aan Aeneas persoonlijk was gebonden, maar aan de lynch zelf. Verder: 'Aeneas 1 potje actief, verdiend dit nu niet', 'is weer actief, haal de stemmen weg', had nog ergens gelezen over 'waarom Moon niet?', maar weet niet meer of dat van jou kwam, dus ga je er ook niet op beoordelen. Alsnog vind ik dat je wel vrij hard voor Aeneas gaat staan, i.p.v. tegen de stem op zich.

Dus op welke conclusie komen we? Iedereen zit domweg dingen te roepen, de een logischer dan de ander maar we kunnen geen conclusies trekken omdat het dag 1 is.

Jongens, is het niveau zo ver gedaald? Dag 1 is altijd zo, conclusies trekken gaat zowat niet omdat nog geen enkel goedje zijn rol heeft kunnen uitvoeren.

Als er een inactiefje is stemmen we die eruit en anders ga ik gewoon volledig random.

Weten we toch Semmie. ;)

Ik ga op Ydeger voor BM. Hij is de enige die tot nu toe weinig tot niets heeft gezegd dat me echt tegen valt, bij de andere had ik tot nu toe altijd wel even een 'mwaa' gevoel. Zoals je ook hierboven ziet heb ik hem 1x geciteerd, en dat omdat ik het daar helemaal mee eens was. Yde redeneert dus voorlopig het beste en verdient dan ook BM te worden. (Naast het feit dat hij meestal wel goed speelt en ook altijd actief is)

Wat de lynch betreft ga ik op Kyra, maar in tegenstelling tot Eli ga ik m'n stem wel verdedigen.
Het heeft wat persoonlijks. Ik zie Kyra niet direct zo reageren op bepaalde situatie's als dat ze anders zou doen. Het kan zijn dat ik me hierin vergis, heb namelijk nog niet zo heel veel WvW-potjes op m'n naam staan, maar chatervaringen leren me het andere. Ook dat getroll in het begin, is iets wat ik nog vrij weinig heb gezien bij Kyra. Dan heb je nog de situatie Aeneas, waar je eigenlijk gewoon ziet dat Bats naïef is en een inactiefje van vorig potje er uit stemt, en er vervolgens twee meelopers mee gaan. Dat je je daar zo hard in gaat mengen, vind ik raar, zeker voor jouw doen, die meestal niet snel iemand verdedigd in WvW potjes, buiten als je zeker bent van je stuk, en dat ben je zeker niet. Aeneas heeft namelijk nog even veel kans een wolf te zijn dan een goedje te zijn. Of hij nu inactief was op dag één of niet, het resultaat zal toch hetzelfde zijn als die meelopers niet veranderen en Bats er niet is. Dan gaan eisen/streng vragen dat ze de stemmen er af halen, vind ik wat te veel van het goede.

Ziezo, dat is een lange post voor jullie om te lezen. Hopelijk halen jullie er iets uit om alsnog een wolfje voor de deadline te lynchen. Zo niet, dan blijft mijn stem gewoon op Kyra staan, of ze moet me nu op Skype kunnen overtuigen van m'n ongelijk, dan zal ik dat hier ook direct neerzetten.
 

DeletedUser

Gast
Sanoj maakt een paar zeer goede punten vind ik. Vooral dat men zeer voorzichtig speelt dit potje en dzt kyra zich inderdaad anders gedraagt dan normaal, maar ik hebbook nog niet zoveek ervaring met haar 'gewone' gedrag.
 

DeletedUser20542

Gast
Opvallend: Heir, ga je nog moeite doen om iemand te verdenken of blijf je gewoon inactiefjes roepen tot je beet hebt? Hint: WvW is geen visvijver.
 

DeletedUser

Gast
Ik verdenk momenteel.
Sem, loopt uitermate snel mee en heeft nog niets bijgedragen. Ook wil hij er een inactiefje uit terwijl dat bijna nooit goed is.
Kyra, na het lezen van sanoj zijn post vind ik ook kyra een geschikte verdachte. Ik vind haar minder serieus en minder overtuigend. Ze verdedigt ook aenas ookal kondenm al de stemmen op aenas nog veranderd worden.
 

DeletedUser22575

Gast
Ik verdenk momenteel.
Sem, loopt uitermate snel mee en heeft nog niets bijgedragen. Ook wil hij er een inactiefje uit terwijl dat bijna nooit goed is.
Kyra, na het lezen van sanoj zijn post vind ik ook kyra een geschikte verdachte. Ik vind haar minder serieus en minder overtuigend. Ze verdedigt ook aenas ookal kondenm al de stemmen op aenas nog veranderd worden.

Grappig, doe jij dit niet ook? Vind je jezelf ook verdacht dan?
 

DeletedUser

Gast
Ik loop zeker zelf niet mee. Over het bijdragen daar heb je een punt. Maar je hebt zelf ook nog niet veel gedaan.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik verdedig Aeneas omdat er meteen 3 stemmen op hem komen, alleen omdat hij nog niet gepost heeft, wat niet heel gek is gezien het tijdstip.
Waarom ik dan wil dat men de stemmen er ook afhaalt? Omdat we maar met 15 spelers zijn, en 3 stemmen op dezelfde dus al flink wat zijn, omdat wolfjes hier veel te gemakkelijk op mee kunnen lopen rond de deadline, en eigenlijk ook gewoon uit principe. Dat is net als dat je geen stem op iemand moet zetten om dan te zeggen dat je hem later zeker zult veranderen, zo moet je ook geen stem op iemand laten staan terwijl je hele argumentatie weggevallen is en je dat zelf ook in het topic zegt.
Het interesseert me in zulke situaties dan ook helemaal niets of Aeneas nu net zo veel kans maakt om wolf te zijn dan ieder ander of niet. Als we aan kansberekening gaan doen, kan je net zo goed elke deadline random lynchen, want de kans dat iemand wolf is blijft toch echt hetzelfde hoor (als in het is bij elke dag hetzelfde als alle andere spelers die op dat moment in leven zijn).

Verder was ik in het begin niet zo bijzonder hard aan het trollen, naar mijn mening.
Ik heb helemaal niemand zogenaamd verdacht gemaakt, of iets dergelijks. Ik gaf alleen reactie. Als je dat onder spam zou plaatsen zou ik dat nog wel kunnen begrijpen, maar trollen lijkt het met niet echt.

Ook wil hij er een inactiefje uit terwijl dat bijna nooit goed is.

Dude. Je deed zelf EXACT hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Ik loop zeker zelf niet mee. Over het bijdragen daar heb je een punt. Maar je hebt zelf ook nog niet veel gedaan.

Wat wil je dat ik allemaal ga doen dan? Als een bezetene rond gaan wijzen met de vinger om mensen te verdenken? Ook al blijken dit goedjes te zijn?
 

DeletedUser21204

Gast
Heir of Carthago.

Heb hem als spelleider als wolf meegemaakt, en het is als wolf iemand die zich snel in kleine dingen tegenspreekt en eigenlijk net wat te veel zegt. Een beetje een obvious wolf, om het zo maar te noemen. En nu krijg je dit, dat hij Sem verdacht maakt om iets wat hijzelf echt precies hetzelfde deed.
Verder was hij het vorige potje goedje, en was ik hier op dag 1 al zeker van (zo zeker dat ik orakel bij hem claimde, hij bleek idd goed te zijn). Dat gevoel heb ik nu zeker niet.

E: En nu dodget hij ook nog eens een aanval op hem, van 3 personen nota bene (Ydeger, Heir, ik).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Huidige Tussenstand:

Dit is de huidige tussenstand. Indien foutjes, pm. Verder kijk ik vanaf nu niet meer terug in het topic voor deze post. Als je jouw stem dus nog wilt aanpassen/verwijderen, doe je dat in een post NA deze post. Dank.

Deadline vanavond blijft om 21.45 uur staan. Uitslag komt later, vòòr 24 uur.

BM Lynch
Jaspenia
Kyraco Heir of Carthago
Heir of Carthago Sammy
Sammy
Ydeger Kyraco Eli
Gerben
Sanoj Ydeger Kyra
Batbeetje Sammy Semmieee
Semmieee
Gekko
Wouter Kyraco Wouter
Eli Sammy Kyra
MoonMonkey Eli
Aeneas
Archer
 

DeletedUser

Gast
Ik claimde vorige keer bij kyr omdat ze zich toen gedroeg als een goedje. Nu vind ik haar veel minder duidelijk. Ik snap de stem op mij wel want ik ben echt domme dingen aan het zeggen.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik claimde vorige keer bij kyr omdat ze zich toen gedroeg als een goedje. Nu vind ik haar veel minder duidelijk. Ik snap de stem op mij wel want ik ben echt domme dingen aan het zeggen.

Nu zit je nog meer onzin te praten. Je claimde namelijk bij veel meer mensen, onder andere om de lynch te overleven.
Ik geloof er helemaal niets van dat de main reason was dat ik me toen gedroeg als een goedje, en je dit nu niet vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan