• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #132 van Eli

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Hou je er rekening mee dat er ook slechtjes zijn die haar wellicht niet kende, en het feit dat er totaal geen lunches zijn of ook maar iets daarover word vermeld. Dat kan allemaal bijdragen hieraan.

Er staat "Als de lunch niet doorgaat, wordt er nooit een reden gegeven.", dus dat er niets over wordt vermeld maakt daar niets uit.
Maar ik denk dat er dan inderdaad vrij veel slechtjes zijn die de wolven niet kennen. Marianne was namelijk inderdaad niet actief op dag 1, maar op dag 2 wel (gisteren), en toen was er ook geen lunch.
 

DeletedUser

Gast
Aenas, ik wou ten eerste niet meelopen. Bovendien was marianne toch al dood, waarom zou ik haar dan verdedigen? Kyr ik denk niet dat ik je onder de loep ga nemen :p, of de wolven hebben geen geluk en een DO/Bengel/Zieke zit hen in de weg. Of er zijn simpelweg geen wolven meer over.
 

DeletedUser23053

Gast
Zijn nog wel wolven hoor, gok ik. Er is er pas 1 dood en ik verwacht van Eli nou niet bepaald dat ze er zowat alleen welpen in gaat doen ;)
Denk gewoon dat er een beschermde speler is gelunched.
 

DeletedUser20542

Gast
ydeger puur omdat hij mij beschuldigd van meelopen en dan hetzelfde doet.
Goede theorie. Maar ik vind dat je voor je zo'n makkelijke stem gaat plaatsen eerst even op mijn verdediging mag reageren, en dan bedoel ik de hele post.

Als het aan mij ligt gewoon Yde lynchen, maar daar doet toch niemand aan mee :D
Nee, want ik heb geen verdediging gepost. Ga eerst maar ns moeite doen voor je zo hersenloos iemand lyncht.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Zucht, om maar een tweede post vandaag te krijgen...

HoC, dat is idd geen goede reden om op iemand te stemmen, waarom nou echt? Of is het echt alleen door het meelopen?
 

DeletedUser

Gast
Ook omdat ik het raar vind dat marianne als wolf niet gewoon de theorie van aran volgde maar haarzelf zo obvious maakte. Misschien wou ze haar medewolf beschermen?
 

DeletedUser20542

Gast
Je negeert me, om vervolgens wel op me te stemmen. Joehoe, ik ben ook een mens!
 

DeletedUser

Gast
Ik negeerde je niet? Er viel niets over te spreken sinds er geen nieuwe theorie over je kwam.
 

DeletedUser20542

Gast
Door de wethouder naar voren te brengen is het ook op dit potje van toepassing, dat bedoelde ik.

1. Een paar quotes hier onder heeft Moon een linkje van een post waarin ik toevallig verwijs naar een keer dat ik als wolf op dag 1 op pagina 1 een stem plaatste. Dus ik haal het niet meer in mn hoofd om nog zo obvious te doen. Ik speel altijd op de achtergrond, las ik net ook niet uit Rabbids toetsenbord. Accepteer dat, en als je er moeite mee hebt is dat iig niet genoeg om me ermee te lynchen. Ik speel altijd zo, ongeacht mijn rol.

2. Ik vind het gek dat hij weg is, klopt. Maar ik probeer duidelijk te maken dat ik op dat moment geen enkele onderbouwde stem kon plaatsen, omdat ik gewoon geen argumenten zag. Dan ga ik inactiefjes spotten en daar maar op stemmen. Dus uiteindelijk vind ik dat normaler dan bvb wat Aeneas deed, die kreeg de volgende pagina alleen maar negatief commentaar. Klopt idd dat ik dan op de achtergrond blijf, maar daar had ik het net al over.

Dit is geen onderbouwde stem. Dit is meelopen. Bovengenoemde argumenten zijn die van Aran, en niet je eigen. Je loopt mee. Tot zover.

1. Dat heb ik al genoeg uitgelegd, als je daar geen genoegen mee neemt mag je ten minste op mijn eerdere verdedigingen gaan reageren. Die linkjes van je kloppen idd wel, ehm, daar heb ik nogal weinig tegenin te brengen dan.

2. Als er al stemmen op Rabs hadden gestaan had ik ook niet op hem gestemd. Maar die stonden er nog niet, en ik vond het wel heel spannend om op Rabbid te stemmen met als argumentatie dat hij inactief was!

Haha, dat is dan de derde keer dat je op me stemt, jij bent overtuigd!
Je leest dus echt niet. Ik vraag je om hier op te reageren.
 

DeletedUser

Gast
Aenas, ik wou ten eerste niet meelopen. Bovendien was marianne toch al dood, waarom zou ik haar dan verdedigen? Kyr ik denk niet dat ik je onder de loep ga nemen :p, of de wolven hebben geen geluk en een DO/Bengel/Zieke zit hen in de weg. Of er zijn simpelweg geen wolven meer over.

Nee dat klopt, daarom begon je met: Ik wacht op haar verdediging (geen letterlijke woorden, te lui om te quoten enzo), en als die niet kwam zou je op haar stemmen.

Mijn simpele vraag, waarom stemde je niet op haar, aangezien haar verdediging er niet was? Want je spreekt daarmee jezelf tegen, en dan denk ik heel simpel, omdat je niet op een mede-wolf wilde stemmen.

Ik zeg nergens dat je haar moest verdedigen :confused: en als ze toch al dood was, waarom dan niet je eigen post volgen en op haar stemmen?

Ook omdat ik het raar vind dat marianne als wolf niet gewoon de theorie van aran volgde maar haarzelf zo obvious maakte. Misschien wou ze haar medewolf beschermen?

Alsof de theorie van iemand anders volgen niet opvalt? Zie je het al voor je: "mijn verdediging is: Zie Aran's post" dat slaat totaal nergens op.
 

DeletedUser

Gast
Op het meeloop gedeelte? Ja ik geef het toe. Ik vond toen zelf niemand verdacht en alle argumenten waren al genoemd. Aeneas ik val in herhaling, waarom zou ik me obvious maken door een dode en inactieve wolf te verdedigen als ik wolf was?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Jullie kunnen ook samen slecht zijn? Dan zeg je nu dat wij je moeten geloven zonder ook maar enige echte reden.
 

DeletedUser

Gast
Ik kan elk moment weg zijn dus ik zet alvast mijn lynch vast op
ydeger redenen zijn door mij aran en moon genoemd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Daarom gaan mensen ook eigen stemmen krijgen.
Wil graag van iedereen 3 posts inclusief stem per deadline zien.

Kijk, dit soort dingen moet je in je inschrijvingen zetten. Niet zo even terloops vermelden :/

Maar ik denk dat er dan inderdaad vrij veel slechtjes zijn die de wolven niet kennen. Marianne was namelijk inderdaad niet actief op dag 1, maar op dag 2 wel (gisteren), en toen was er ook geen lunch.

Lees ik het nu zo verkeerd of zeg jij nu net dat je weet dat er geen lunch is ingestuurd gisteren?

Verder ga ik erin mee dat HoC in mijn ogen goed is, vrij irritant, maar wel goed.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Waarom ben je bang van je posts en wil je niet kwijt wat je echt wilt zeggen?
Waarom let je op je taalgebruik of wil je nadien terug nemen wat je eens hebt gezegd?
Heb je zoveel te verbergen, of is er iets anders waarom je je niet volledig blootstelt, mijn liefste Kyraco?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan