• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Weerwolven van Wakkerdam #141 - De Ark van Noach

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
BM - Dag 1​

62221.jpg


Het was duidelijk en eenvoudig te zien, Jaspenia wordt de burgemeester op onze ark.

img
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nacht 1​

Volle-Maan.jpg

De nacht sloop traag voorbij, bijna trager als de geniepige mensen en dieren die rondslopen.

Meh, maar een saaie nacht.
 

DeletedUser19654

Gast
Jow ben er weer...
Was ook eens een dag weg

Zoveel over heir en tunnelen en mijn naam word niet eens genoemd lowl. Van iedereen heeft heir nog het meest op mij liggen tunnelen.

Zit nu op mob dus zal kijken hoe laat ik morgen wakker ben om te reageren op bepaalde reacties
 

DeletedUser

Gast
Jow ben er weer...
Was ook eens een dag weg

Zoveel over heir en tunnelen en mijn naam word niet eens genoemd lowl. Van iedereen heeft heir nog het meest op mij liggen tunnelen.

Zit nu op mob dus zal kijken hoe laat ik morgen wakker ben om te reageren op bepaalde reacties

Iedereen tunnelt op jou omdat je niet normaal kan spelen vaak. En begrijpelijk stem van kyra, conceptation deed wat raar ja.
 

DeletedUser19654

Gast
Is toch gewoon zo? elke speler is per definitie subjectief en kan er zijn voordeel mee doen als hij weet wat iemand is. Als goedje kun je een netwerk opzetten, als slechtje kun je je lunch beter bepalen. Wat zegt dit precies over mij?
De manier waarop jij het bracht was totaal anders vind ik eigenlijk...

Dat ligt eraan, algemene dingen kun je aan iedereen wel vragen, via skype of pm. Voor dingen met betrekking tot je rol en meer specifieke zaken kun je toch best Rabbid contacteren. Wij hebben er immers belang bij te weten wat jij bent.
Jij zegt letterlijk wij hebben er belang bij te weten wat jij bent. Dus met andere woorden kun je net zo goed vragen om zijn rol. Of zie ik dit nu totaal verkeerd. Ik denk dat een nieuweling totaal niet zou begrijpen waarom dan niet direct bij je te gaan claimen als je zoiets zegt en over brengt alsof het doodnormaal is.

Nogmaals het is handig om te weten wat iemand is en netwerken en dergelijke maar het is geen must. Ik ga ook niet achter claims aan en ik ga ook niet liggen netwerken en toch vind ik wolven sow yeah... ik vind het veracht en daarom sammy ;)
 

DeletedUser

Gast
Iedereen tunnelt op jou omdat je niet normaal kan spelen vaak. En begrijpelijk stem van kyra, conceptation deed wat raar ja.

Ik vind die stem eigenlijk niet echt begrijpelijk, ja concept deed vaag, maar dat doen meerderen wel, lijkt een beetje op vorig potje, en toen was ze immers een slechtje
 

DeletedUser2057

Gast
De manier waarop jij het bracht was totaal anders vind ik eigenlijk...


Jij zegt letterlijk wij hebben er belang bij te weten wat jij bent. Dus met andere woorden kun je net zo goed vragen om zijn rol. Of zie ik dit nu totaal verkeerd. Ik denk dat een nieuweling totaal niet zou begrijpen waarom dan niet direct bij je te gaan claimen als je zoiets zegt en over brengt alsof het doodnormaal is.

Nogmaals het is handig om te weten wat iemand is en netwerken en dergelijke maar het is geen must. Ik ga ook niet achter claims aan en ik ga ook niet liggen netwerken en toch vind ik wolven sow yeah... ik vind het veracht en daarom sammy ;)

Je ziet het totaal verkeerd, ik leg uit waarom hij met rolspecifieke vragen bij Rabbid moet zijn in plaats van bij ons. Als ik zijn rol had willen weten had ik daar wel om gevraagd in pm. Dat is niet gebeurd ;). Overigens vertel ik de nieuwerd toch precies waarom hij niet direct moet gaan claimen: wij hebben belang bij die claim. Dat is toch ook gewoon doodnormaal?

Dat laatste stuk is absoluut niet van toepassing op wat ik in die post zei, dus daar ga ik maar niet op in. Snap je wat ik bedoel als ik deze schrijfstijl gebruik of moet ik het speciaal voor jou allemaal iets aanschouwelijker maken?

Weet je wat, ik doe het gewoon. Zo sympathiek ben ik.

Grumpy = nieuw, Grumpy vragen, Grumpy vragen aan wie vragen moeten.
Sammy antwoorden. Sammy zeggen: rabbid doen. Rabbid objectief.

Waarom Sammy wolf?
Moon weet.
 

DeletedUser21356

Gast
Jij zegt letterlijk wij hebben er belang bij te weten wat jij bent. Dus met andere woorden kun je net zo goed vragen om zijn rol. Of zie ik dit nu totaal verkeerd. Ik denk dat een nieuweling totaal niet zou begrijpen waarom dan niet direct bij je te gaan claimen als je zoiets zegt en over brengt alsof het doodnormaal is.
Moon, dit is vrij vaag, het lijkt mij toch logisch dat Sammy precies zegt wat Grumpy wel (Rabbid contacteren bij rolvragen) en niét (rolvragen aan ons stellen) moet doen. Dat jij hier ineens zo opspringt is op z'n minst opvallend, dan niet verdacht, te noemen.
 

DeletedUser

Gast
Moon leer lezen, Marco als kyr er vandaag niet is dan is conceptation in mijn ogen een goede gok.
 

DeletedUser23442

Gast
De manier waarop jij het bracht was totaal anders vind ik eigenlijk...


Jij zegt letterlijk wij hebben er belang bij te weten wat jij bent. Dus met andere woorden kun je net zo goed vragen om zijn rol. Of zie ik dit nu totaal verkeerd. Ik denk dat een nieuweling totaal niet zou begrijpen waarom dan niet direct bij je te gaan claimen als je zoiets zegt en over brengt alsof het doodnormaal is.

Nogmaals het is handig om te weten wat iemand is en netwerken en dergelijke maar het is geen must. Ik ga ook niet achter claims aan en ik ga ook niet liggen netwerken en toch vind ik wolven sow yeah... ik vind het veracht en daarom sammy ;)


Moon ik denk echt dat dit onzin is.
Ten eerste is best wel duidelijk wat Sammy zegt en waarom hij dit zegt.
Het lijkt me vrij onzinnig dat we hem hier in het topic gaan helpen met zijn precieze rol. Daarom zegt Sammy dat hij met vragen over zijn rol dus beter terecht kan bij Rabbid dan bij een speler die meedoet. Niets mis mee lijkt me?

Als die had gewild had die best wel misbruik kunnen maken van de nieuwheid van de speler, maar dat gaat die dan niet in het topic doen, en dan zou die precies het tegenovergestelde zeggen.

Dat jij zo vroeg met zo'n stem komt die slechtonderbouwd is, maar misschien wel overtuigend is voor iemand die een 1e keer meedoet is dan veel verdachter. Omdat de kans dat iemand dan meeloopt vrij groot is.
 

DeletedUser12379

Gast
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel heeft moon de actie van Sammy echt gewoon verkeerd begrepen, ofwel wil hij er gebruik van maken om op een makkelijke manier zijn lynchstem kwijt te raken. De smiley naast moon zijn stem intrigeert me wel eigenlijk. Maar goed. Even het vervolg afwachten dus.

Ik gok niet graag. Het is niet omdat conceptation een paar vreemde posts heeft, dat hij een wolf is. Voor hetzelfde geld stemt kyra op een belangrijk goedje.
Dat kyra stemt vind ik begrijpelijk als ze wel degelijk 2 dagen weg is. Op wie dat ze dan stemt was toen volgens mij enkel te bepalen op hoe vreemd de spamposts van de eerste dag waren. Hier valt dus niet veel uit te halen dunkt me.
 

DeletedUser

Gast
Toch wel opvallend dat moon altijd een controversiele post neerzet en dan verdwijnt. Wolf achtig is het misschien niet maar ik vind het vooral zwak.
 

DeletedUser23442

Gast
Er zijn 2 mogelijkheden: ofwel heeft moon de actie van Sammy echt gewoon verkeerd begrepen, ofwel wil hij er gebruik van maken om op een makkelijke manier zijn lynchstem kwijt te raken. De smiley naast moon zijn stem intrigeert me wel eigenlijk. Maar goed. Even het vervolg afwachten dus.

Die smiley was mij nog nieteens opgevallen :p Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, maar ik hecht er niet te veel waarde aan.


Ik gok niet graag. Het is niet omdat conceptation een paar vreemde posts heeft, dat hij een wolf is. Voor hetzelfde geld stemt kyra op een belangrijk goedje.
Dat kyra stemt vind ik begrijpelijk als ze wel degelijk 2 dagen weg is. Op wie dat ze dan stemt was toen volgens mij enkel te bepalen op hoe vreemd de spamposts van de eerste dag waren. Hier valt dus niet veel uit te halen dunkt me.

Ik heb inderdaad een aantal dingen voorbij zien komen die zeker vreemd zijn te noemen. Maar zeker niet genoeg om iemand echt te verdenken.

Ik hoop nog wel op nog een reactie van in ieder geval Conceptation op de 'beschuldigingen' van gisteren, want in mijn ogen is er nog niet echt een reactie van hem geweest daarop waarmee ik tevreden kan zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan