• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #155 - Dank Meme Edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Dus iedereen die op een serieuze manier al veel potjes heeft gespeeld, is een goede BM, verklaar u nader?

Mensen die op een goede serieuze manier spelen, en veel ervaring hebben, zouden inderdaad vaak prima bm's zijn ja.
Wouter is één van de mensen voor wie ik dat vind gelden, dus enkel naar de namen kijkend een eventuele kandidaat voor mn bm stem.

En tussen die mensen heb ik dus nu ook gekozen, en specifiek op wouter was een beetje wat goed voelde.
 

DeletedUser23442

Gast
Klopt, Owen is wel vaker inactief en nooit online. Ergens nog een redelijke argumentatie om hem te lynchen, niet?
Gezien de toekomst toch al vastgezet is?

Vgm bedoelt Roy dat hij zelf vanavond niet meer online is, en hij daarom op een inactievert stemt
 

DeletedUser23628

Gast
Klopt, Owen is wel vaker inactief en nooit online. Ergens nog een redelijke argumentatie om hem te lynchen, niet?
Gezien de toekomst toch al vastgezet is?

eigenlijk zonde van de lynch om op hem te stemmen, dit bedoelde ik in mijn eerdere post ook al.
al is hij wel een wolf heeft het nog niks met het spel te maken maar meer met dom geluk.

Ik neig toch om op hem te stemmen omdat ik verder niemand zich verdacht vind gedragen.

Zoals je merkt, ik zit nog even in dubio haha :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vgm bedoelt Roy dat hij zelf vanavond niet meer online is, en hij daarom op een inactievert stemt

Ow, dies wel logisch ja x)

al is hij wel een wolf heeft het nog niks met het spel te maken maar meer met dom geluk.

Dus je zegt nu net dat je weet dat hij een wolf is?

Zoals je merkt, ik zit nog even in dubio haha :)

In welk dubio? Afwachten wat de rest doen om toch tijdig op je medewolf mee te stemmen mochten er enkele stemmen zijn en zo hem opofferen en er zelf beter uit te komen of hem toch te gaan verdedigen om zo niet te slecht te lijken mocht ie sterven als wolf?
 

DeletedUser23628

Gast
Ow, dies wel logisch ja x)



Dus je zegt nu net dat je weet dat hij een wolf is?



In welk dubio? Afwachten wat de rest doen om toch tijdig op je medewolf mee te stemmen mochten er enkele stemmen zijn en zo hem opofferen en er zelf beter uit te komen of hem toch te gaan verdedigen om zo niet te slecht te lijken mocht ie sterven als wolf?

Nee dat zeg ik niet, misschien niet helemaal handig geformuleerd maar ik bedoel, als hij wel wolf blijkt te zijn dan heeft het meer met geluk te maken als hij gelyncht wordt.

En de reden dat ik nog in dubio zit is om wat ik net al zei, ik het eigenlijk zonde vind om een lynch aan een inactieveling te besteden.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Aan wie zou je hem dan wel liever besteden, gezien de huidige omstandigheden?
Als je zelf enkel daarover zit te twijfelen, komen we niet echt verder ;)
 

DeletedUser23628

Gast
Aan wie zou je hem dan wel liever besteden, gezien de huidige omstandigheden?
Als je zelf enkel daarover zit te twijfelen, komen we niet echt verder ;)

Aan iemand die verdacht is, ik heb nu al een paar keer alle pagina's doorgelezen maar er springt niemand uit.

maar er hebben trouwens wel meer mensen als owen nog helemaal niet gereageerd en gelijke monniken gelijke kappen wat mij betreft.
Ik hoop eigenlijk op nog wat meer reacties, maar aangezien de dl over even ruim een uur al is...
 

DeletedUser23628

Gast
op goed geluk dan maar.

owen666 je zei na het vorige potje dat er niks te verdedigen viel, nu is dat zeker wel het geval, op zijn minst een reactie of iets waarin je laat weten dat je er niet bent deze avond maar wel actief mee wilt doen.

begint wel erg storend te worden dit
 

DeletedUser

Gast
gala
Al die meelopersthough

Meh, ze hebben gelijk tho. Lynch dag 1 is sws altijd kut en meestal op een inactieverd of noob (tenzij iemand er echt uitspringt wat heel af en toe wel es gebeurt).
Daarom dat ik meega (loop) op Owen, tenzij hij tussen nu en de deadline nog enig teken van leven vertoont.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Dusdavid2, omdat hij zich verdacht gedraagt.
Liever een actieve verdachte eruit dan een inactieve die later in het spel (hopelijk) toch wel doodvalt door de spelleiding.
 

DeletedUser

Gast
Toppers. !
Verder heb ik toch al de derde keer op rij lycantroop.
Jullie mogen de rol hebben.
 

DeletedUser25006

Gast
Met in grote lijnen alles te hebben gelezen ben ik tot de conclusie gekomen dat Dusdavid2 zich zo verdacht opstelt dat het wel iets moet betekenen. (verdacht als in overal op willen verdedigen, slachtofferrol aannemen).

Zoals andere het zien 'meelopend' maar het is wel dezelfde mening, beter een actieve slechte eruit dan een inactieve.
 

DeletedUser

Gast
Met in grote lijnen alles te hebben gelezen tot de conclussie gekomen dat Dusdavid2 zich zo verdacht opstelt dat het wel iets moet betekenen.

Zoals andere het zien 'meelopend' maar het is wel dezelfde mening, beter een actieve slechte eruit dan een inactieve.
En we blijven maar meelopen
artifex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan