• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #156 - A game of cards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20542

Gast
Ik vind dit redelijk stom. Want het is vrij ongeleid en gebaseerd op niks. Waarom is Kyra bewezen? Waarom moet Rabbid dood? Wat is er verkeerd aan een kaart zonder kleur of weet ik het wat allemaal?

Ik wed dat de wolven zichzelf allemaal in de meeloop gooien, want een normaal denkend goedje zonder al te veel tunnelvisie moet toch snappen dat we niet iemand gaan lynchen om het halve verhaal en zeer vage redenen, waarvan we niet eens weten of ze leiden tot een slechtje. Ik wil zeggen: niemand weet of een joker, kleur goed fout whatever, nou een goedje, neutraaltje of slechtje is. Alles is gebaseerd op nul.

En als het niet klopt wat ik zeg, dan mag Alice eens wél vertellen waar het eigenlijk allemaal op slaat, en niet alleen 'de achterflap voorlezen' (dat heeft Rabs wel mooi verwoord).
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het komt erop neer dat ik lynch ben omdat ik een rol heb geclaimd waarvan zij beweren dat het onmogelijk is die te hebben.
Uiteraard heb ik die rol niet echt en was dat enkel een dekmantel-claim om achter Kyra's rol te komen.
Daarom moet ik door, wss omdat Kyra niet wilt dat haar kaart bekend wordt oid. Nu je het zegt, Kyra is de schoppen boer, blijkbaar mocht dat dus niet bekend geraken ^^.
 

DeletedUser19654

Gast
Rabbie my booty will miss yu! Bye! Revenge kyra tss de boeren in opstand dat hadden we kunnen weten
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow, we hebben nog een uur tot deadline, ik hoop dat er nog wat mensen tot inkeer komen en beseffen hoe belachelijk mijn verdenking eig. was.
 

DeletedUser

Gast
En als het niet klopt wat ik zeg, dan mag Alice eens wél vertellen waar het eigenlijk allemaal op slaat, en niet alleen 'de achterflap voorlezen' (dat heeft Rabs wel mooi verwoord).

Zoals ik al zei is een joker die we wel kennen bewezen goed. En bij hem/haar stond specifiek in zijn/haar PM dat hij/zij de rode joker was. Toen er bij Rabs gezaagd werd vermeldde hij echter geen kleur - meer zelfs, hij ging de persoon die bij hem rode joker ging claimen beschuldigen dat jokers geen kleur kunnen hebben. Dit lijkt me bewijs genoeg dat Rabs loog - zoals hij nu ook duidelijk heeft gemaakt.

Het komt erop neer dat ik lynch ben omdat ik een rol heb geclaimd waarvan zij beweren dat het onmogelijk is die te hebben.
Uiteraard heb ik die rol niet echt en was dat enkel een dekmantel-claim om achter Kyra's rol te komen.
Daarom moet ik door, wss omdat Kyra niet wilt dat haar kaart bekend wordt oid. Nu je het zegt, Kyra is de schoppen boer, blijkbaar mocht dat dus niet bekend geraken ^^.

De boer is goed. Dat kan ik bevestigen doordat ik de zelfde rol en kaart heb - zij het dat ik de harten boer ben, en niet de schoppen. Ook zijn we al 2 dame's tegengekomen, die ook beiden de zelfde achterliggende rol hadden. Daardoor kan ik bevestigen dat Kyra goed is.
 

DeletedUser19654

Gast
Nice, je wil me niet lynchen! Dat is ook wel eens leuk.
Nouja tis nie nodig nu vind ik en waarschijnlijk ben ik dan alweer alleen nu volg ik mensen die mijn verdachte willen lynchen :D

E: alice kan het niet zo zijn dat er een goede en slechte versie van een kaart is? Waarom is het per direct zo dat je dan goed bent? Kan je daar nog net iets duidelijker over zijn?

Want dan zijn de boeren vrouwen en koningen goedjes? Of hoe moet ik dit nu zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13353

Gast
Begrijp ik nou goed dat jullie een persoon willen lynchen omdat hij zei gaan kleur te hebben? x)

Niemand weet of die kleuren er iets mee te maken hebben,
hoe kan je er dan in godsnaam van uitgaan dat iemand goed CQ slecht is als hij een andere kleur heeft.
 

DeletedUser19654

Gast
Tjsa dat probeer ik nu ook steeds te begrijpen maar lukt mij ook niet. Gelukkif niet de enige.

Verder geen antwoord van alice wat voor mij gelijk staat aan een bevesteging dat ze kant nog wal weten!
 

DeletedUser

Gast
E: alice kan het niet zo zijn dat er een goede en slechte versie van een kaart is? Waarom is het per direct zo dat je dan goed bent? Kan je daar nog net iets duidelijker over zijn?

Dit is nog niet zo ver gezocht. Ik ken nog geen claims, dus als er iemand wil puzzelen of me van iets wil overtuigen, kom maar af c;
 

DeletedUser25006

Gast
Rood of zwart, elke kaart in een spel heeft een kleur, zelfs de jokers. Er zitten in een spel 4 jokers wat staat aan elke soort een joker, als je dan een kaar claimt zonder kleur dus zonder kleur, dan wil dat toch wel iets zeggen lijkt me.
 

DeletedUser20542

Gast
Zoals ik al zei is een joker die we wel kennen bewezen goed. En bij hem/haar stond specifiek in zijn/haar PM dat hij/zij de rode joker was. Toen er bij Rabs gezaagd werd vermeldde hij echter geen kleur - meer zelfs, hij ging de persoon die bij hem rode joker ging claimen beschuldigen dat jokers geen kleur kunnen hebben. Dit lijkt me bewijs genoeg dat Rabs loog - zoals hij nu ook duidelijk heeft gemaakt.
De rol bestaat =/= die persoon is bewezen goed. Dat is vooral wat er gewoon niet klopt. Niemand is bewezen, tenzij er momenteel indirect wordt geclaimd.
 

DeletedUser

Gast
Rabbid heeft gelijk. Er is informatie voor me achter gehouden. Jammer voor Kyra tho, want daar ben ik nu achter :p
RIP wolfie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Deadline 1


De onrust bleef groeien en groeien in het rijk der kaarten. Er ontstonden vele spanningen over en weer. De scheiding tussen de vier rijken werd groter en groter. Hoewel ze in het verleden eeuwen lang in vrede hadden geleefd heerste er nu een vreemde sfeer. Sinds het pakje deze keer open was gegaan leek de harmonie tussen de 4 rijken helemaal weg. Van vredelievend samen leven was geen sprake meer, ze richtten zich meer en meer tegen elkaar.

Deadline 2 is op zaterdag om 22:30. Alles kan gebeuren deze nacht.


Klaagmuur
276d3dfb0106d0228cc8f60072012711.png


Kyra sterft deze nacht. Ze was
Schoppen boer
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-13.jpg
Galadriël sterft deze nacht. Ze was
Harten vrouw
44bd8246-8087-4eff-8bc7-93ebefb7ed4c-2.jpg

1. Ydeger --> x
2. DonFrank --> Kyra
3. Artifex --> Rabbid
4. Galadriël --> x
5. Kyraco --> Rabbid
6. Rabbid --> Kyra
7. Heir of carthago --> Rabbid
8. Alice --> Kyra
9. Sanhal --> Kyra
10. Aeneas --> Rabbid
11. MoonMonkey --> Kyra
12. Crimson Chin --> Kyra
13. Weerwolfgek --> x
52. Ijzer --> Kyra


Yde en WWG hebben beide al nachten niet gestemd. Foei!
Een derde maal niet stemmen en je wordt vervangen/valt dood.

 

DeletedUser19654

Gast
Trololololo alice explain or die

Hou er rekening mee dat als je een uitleg geeft dit niet direct betekent dat ik je niet meer ga lynchen.

Hoezo kom je er nu in een keer achter dat kyra info achterhoud? En wat voor informatie? Daarnaast was je zo overtuigd dat ze goed was om op vrijwel laatste moment keihard tegen haar in te gaan. Betekent dit nu dat boeren koningen en vrouwen toch niet meer 100% goed zijn of wat?

Tsja zij houd info achter en rabbid liegt... dit is voor mij gelijkwaardig

Jammer dat we geen duidelijkheid krijgen over de rollen en of iemand nu goed of slecht is en jasp ik had een vraagje zou je die nog even willen beantwoorden in pm? Dankjewel!
 

DeletedUser

Gast
Beste Moon
Misschien zou het helpen om eens je Skype open te doen

Mvg,
Alice
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan