• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #162 - Death

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18363

Gast
Waarom stem je dan niet op mij, ik ben overduidelijk de superieure speler hier?
 

DeletedUser21204

Gast
Meh. Maar weet iemand nu wat er met die post van Rabbid gebeurd is? Lijkt me een dooie, maar zie niet wie oid..
 

DeletedUser18363

Gast
Lol Nick neemt alles wat ik zeg serieus :').

Dit is waarom je volgend jaar een niveau lager gaat doen jongen ;).
 

DeletedUser22926

Gast
Omdat ik onder de indruk was van dat hij vorig potje Rabbid doorhad, en omdat Claya trollt.
Erg vreemd dit, je weet niet eens of hij goed is, niet op een enkele manier. Nu kan hij toch juist gebruik maken van zijn bm als slechtje, of heb je met hem genetwerkt? Toch lijk jij vooralsnog goed, dus kyra
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
<Second Start>

De Burgemeester van Wakkerdam lag daar. Dood, op de grond. Zijn raadgevers waren meteen in beraad gegaan. De burgemeester was dood. Een of andere terrorist had Wakkerdam de oorlog verklaard. Hij had gesproken over een vloek die het dorp zou teisteren. Het was allemaal vrij snel gegaan. Maar ze moesten wel in actie treden. Niet veel later werd een volgende vergadering gepland, en de boodschappers waren ondertussen al rond gegaan om het nieuws te melden.

Niet veel later zaten de inwoners van Wakkerdam terug in dezelfde zaal. De lijken waren weggehaald, het bloed was weggeveegd en opgekuist. Maar toch zat iedereen er met schrik. De meerderheid van de inwoners was niet komen opdagen, vanzelfsprekend. Maar het leven ging door en daar moesten ze rekening mee houden. Ze moesten vooruit, niet blijven stilstaan bij deze daad. Wellicht zouden ze ervoor moeten oppassen, en het in het achterhoofd houden. Maar het belangrijkste was dat ze doorgingen met het leven.

En daarom was net deze vergadering gepland. Om een nieuwe leider aan te duiden. Iemand van de inwoners zou gekozen moeten worden, en vanaf dan het dorp moeten leiden. Ze konden namelijk helemaal niet zonder leider. Op deze manier was de vorige Burgemeester aan de macht gekomen, zou deze Burgemeester zijn macht verkrijgen en zou het dorp in de toekomst zijn leiders uitkiezen.

De raadgevers leiden de vergadering, maar na enkele ogenblikken was het eigenlijk al duidelijk. Kyraco had de steun van ongeveer de helft van de aanwezigen. Deze grote meerderheid was meer dan genoeg om haar tot Burgemeester te benoemen. Ze kwam naar voren en de raadgevers van Robin gaven haar het Zwaard van Wakkerdam. Ze knielden voor haar, en enkele seconden later knielde de volledige bevolking van Wakkerdam voor de nieuwe, kersverse Burgemeester van Wakkerdam.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Excuses voor de late uitslag, was vergeten. Volgende deadline 27/12 22.00 uur. Deze keer zal ik er wel aan denken :x

<Een Vreemde Dood>

Kyra keek over de menigte uit, ze was nu de baas. Zij was nu de leider van dit alles. Ze wilde net haar volgelingen toespreken, die allemaal recht waren gestaan, toen een dorpeling schreeuwend de vergaderzaal binnen kwam gelopen. 'Het is dusdavid. Hij is dood.' De inwoners van Wakkerdam zwegen, het scheelde niet veel of ze waren hysterisch geworden en de chaos had de overhand genomen. Maar Kyra drukte de situatie zo snel mogelijk de kop in door de dorpeling van repliek te voorzien: 'Goed, laat me hem zien. Raadgevers, jullie volgen. Dorpelingen de vergadering is bij deze ontbonden.'

Ze wachtte niet tot iemand reageerde met zette al meteen enkele stappen richting de dorpeling. De raadgevers volgden haar ogenblikkelijk, zag ze vanuit haar ooghoeken. Ze zag de bange vrouw voor haar knikken en zich omdraaien. Ze volgde haar door Wakkerdam. Hier en daar keken mensen door hun ramen naar de nieuwe leider. En hier en daar groette iemand de burgemeester. Ze groette de dorpelingen terug en probeerde zo weinig mogelijk van haar schrik te tonen.

Ze kwamen aan bij een oud, groen huisje. De deur stond wagenwijd open. De vrouw bevroor, ze stond vlak voor de deur, maar kon zich er niet toe zetten binnen te gaan. Kyraco zag de aarzelen en gebaarde vriendelijk dat ze al genoeg had geholpen en zij het vanaf hier wel zouden overnemen. De vrouw knikte, zette een stap naar achteren en keek naar de grond.

Kyarco deed de deur open en stapte, gevolgd door de raadgevers de ruimte binnen. Daar stond, in levende lijve dusdavid voor hen, met een wazige blik hen aan te staren. De gil van Kyraco die volgde was door heel het dorp te horen. De burgemeester rende weg uit het huis, liep regelrecht in de richting van haar huisje, gevolgd door een raadgever, die haar op de voet volgde maar zelf goed wist dat het geen zin had haar nu aan te spreken.

De overige raadgevers bleven verbaasd in het huis staan. Voor hen stond dusdavid, het gat van kogel zo groot als een vuist zat op de plaats waar zijn hart ooit had gezeten, de grond plakte van het bloed, en je kon door dusdavid kijken. Maar hij leefde, hij stond recht en keek hen met een blik die niemand kon begrijpen aan.
 

DeletedUser

Gast
Dus, ik stel voor dat nick goed is. Hij is wss ijzeren hein of DO.
Wat ook kan is dat hij vervloekte is.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik vind neusje toch wel een beetje raar doen, zomaar mij beschuldigen van een slechte te zijn, heb je daar een verklaring voor?
 

DeletedUser21204

Gast
Erg vreemd dit, je weet niet eens of hij goed is, niet op een enkele manier. Nu kan hij toch juist gebruik maken van zijn bm als slechtje, of heb je met hem genetwerkt? Toch lijk jij vooralsnog goed, dus kyra

Sorry hoor, maar van niemand weet je nu al of hij goed is of niet :rolleyes:
 

DeletedUser18363

Gast
Laten we dat hier niet bespreken, dit is namelijk een spel, Nick.

Overigens denk ik aan de hevige reactie te zien dat Nick een wolf is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan