• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #162 - Death

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22289

Gast
Tuurlijk, heb je bewijs? Ohja neusje., ik moet straks weg anders heb ik geen tijd meer om te stemmen.
 

DeletedUser22289

Gast
Dus omdat je Vlaams bent mag je taalfouten maken? :x

Nee
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
<Het Vonnis>

Jaspenia liep over het dorpsplein toen hij daar in het midden Heir of Carthago zag staan. Hij keek nog eens vreemd en ging het tafereel dan van naderbij bekijken. Hij stond er, aan de galg. Er was niemand echt in de buurt. Zijn handen waren aan elkaar gebonden, maar het luik onder zijn voeten was nog niet ingeklapt. Hij stond daar, de angst kon je van ver in zijn ogen zien blinken. Hij probeerde het uit te schreeuwen, maar een lap voor zijn mond hield elk geluid tegen.

Niet veel later stonden de inwoners rond de galg. Niet goed wetende wat te doen. Kyraco vond er een briefje, dat achter de galg verborgen had gelegen. Ze las het voor, de bevolking wist niet goed wat te doen. Dus besloten ze maar te stemmen, vond Kyraco. De 'Rechter' of hoe dat figuur zich ook noemde vond hem blijkbaar verdacht en vond dat hij moest boeten. Maar vonden de inwoners van Wakkerdam dat ook?

Het Vonnis zei:
HoC is een gevaar. Hij moet uit de weg worden geruimd. Ik doe het echter niet zelf, maar laat de keuze bij jullie. Wees wijs.

Gr,
De Rechter

De rechter mag één keer tijdens het spel de naam van een speler opsturen naar de spelleiding. De spelleiding maakt openbaar dat deze speler gerechterd is. Als binnen 24 uur minder dan 20% van de actieve spelers de naam van de gerechterde speler in het blauw hebben gezet, sterft deze speler.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
- Dusdavid2 valt dood wegens spelbederf -
(en is per direct uitgeschreven voor Rabbid's volgende 3 potjes)

Hij bleek Magere Hein te zijn.​
 

DeletedUser18363

Gast
Gaat het potje nog door?

Overigens mag hij ook niet meedoen met mijn volgende potje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan