• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser21204

Gast
Ik kan iedereen garanteren dat er echt met Dasios gespeeld wordt en niet met Kyra#2.
Ik ben niet zo'n snitch.
Mocht iemand daar anders over denken, raad ik diegene aan eerst mij een klein beetje te leren kennen, en daarna pas oordelen te lopen trekken.
Alvast bedankt.

Hopelijk is dat nu afgehandeld, en kunnen we gewoon normaal verder spelen zoals we altijd doen. Kan me niet herinneren dat er ooit zo'n heisa is geweest om een nieuwerd. Wellicht zijn jullie vergeten dat ik er eerder al 4 anderen heb meegebracht x)
Oh well.
Kyr4BM.

P.S. Spelleiding, ik ben er ook wel enigszins geïnteresseerd in of het nu wel of niet met netwerken en claimen is.
 

DeletedUser26004

Gast
Is er nu wel of niet netwerken? Indien Ja, kun je me via berichten hier altijd aanspreken. Indien Nee, dan kun je me via berichten hier niet aanspreken.

Yes, zelfde vraag ik mij af. Mag je netwerken, claimen, afscheidsbrief etc.

Ik zou graag een gezellig potje met Dasios spelen zonder bij elk woord te hoeven denken waar Kyra haar invloed heeft gehad x)

Als ik eerlijk mag zijn, zou dit een perfecte stem zijn om dag 1 door te komen als wolf. Of ben ik de enigste die daar zo over denkt ;)
 

DeletedUser21204

Gast
Als ik eerlijk mag zijn, zou dit een perfecte stem zijn om dag 1 door te komen als wolf. Of ben ik de enigste die daar zo over denkt ;)

Wel, een stem is nog niet eens nodig.... Maar anders; het zal toch niet zo zijn dat hij echt gelooft mij er met deze redenen uit te kunnen krijgen? (hoewel ik hier na afgelopen potje nog niet eens zo zeker over ben, mijn ietwat hoge beeld over jullie bleek iets bijgesteld te moeten worden...)
 

DeletedUser27427

Gast
Ik denk niet dat jullie hoeven te vrezen dat Kyra mij te veel beïnvloedt. In ieder geval succes allemaal.
 

DeletedUser9104

Gast
Wel, een stem is nog niet eens nodig.... Maar anders; het zal toch niet zo zijn dat hij echt gelooft mij er met deze redenen uit te kunnen krijgen? (hoewel ik hier na afgelopen potje nog niet eens zo zeker over ben, mijn ietwat hoge beeld over jullie bleek iets bijgesteld te moeten worden...)

Ik mag toch hopen dat niet voor iedereen geldt? Gezien ik dan toch wel een beetje teleurgesteld ben. Ik zat namelijk perfect in mijn rol als een sluwe vos. :O
 

DeletedUser26004

Gast
Wel, een stem is nog niet eens nodig....

Verdacht. Met de aanval opzich is niks mis mee, ik snap Robin hier ook wel in. Feit is namelijk dat het toch wel vreemd is dat Dasios jou nodig heeft om vragen te stellen, terwijl dit ook gewoon de spelleiding kan. Maar goed, daar leg ik me dan bij neer. Rabbid kennelijk iets minder.

Dit doet hij d.m.v. een hele vroege lynchstem die ik overigens meer als een symbool zie om te bevestigen dat hij het niet mee eens is met het feit dat jij en Dasios meedoen aan hetzelfde potje dan om met deze wolven stem dag 1 door te komen.

Want laten we eerlijk zijn: elke ervaren WvW speler zoals rabbid in de rol van wolf zou nooit ongeveer 15 min na de DL al gelijk zo'n lynchstem neerzetten en deze dan ook daadwerkelijk doorzetten. Dan ben je namelijk gewoon obvious bezig als wolf naar mijn mening, zoals ik al aangaf.

En daarom vind ik deze zin ook verdacht Kyra:

Wel, een stem is nog niet eens nodig....

Probeer je nu meer neuzen op Rabbid te krijgen? Anyways, Imrahil
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen
Nissassa voor BM. (heb niet echt garantie dan imra de meest active bm ooit is... :p )
Marc is wolf
 

DeletedUser21204

Gast
Ik probeer geen neuzen op Rabbid te krijgen, ik probeer ogen op wat de spelleider zegt te krijgen.
Wat dacht je dan, dat ik Rabbid verdenk omdat hij kennelijk niet zag dat er nog geen lynch nodig is? Ja man, super verdacht...

En nee, ik ben niet nodig voor vragen, de spelleiding kan dat ook best, alleen kan je op de spelleiding soms een dag wachten op je antwoord en geef ik via whapp gewoon in een paar minuten antwoord. That's it. Ik zei alleen dat ik zijn mentor was om Graecus zijn ego omlaag te krijgen, om hem niet te laten denken dat hij beter is dan Dasios, want ik ben ervan overtuigd dat hij dat niet is zelfs zonder mijn hulp. Dus nee, ik ben zijn mentor niet echt, ik heb hem enkel gezegd dat hij naar mij toe kan komen als hij iets niet snapt. Lijkt me geen enorm probleem, of wel dan? Als jij via een vriend hier komt, en je weet niet hoe je moet stemmen, ga je dan naar de nog totaal onbekende spelleiding, of vraag je het ff aan je vriend met wie je toch veel contact hebt?
Sterker nog; ik heb hem totaal niets moeten uitleggen van algemene dingen, kennelijk begreep hij alles direct. Het enige wat ik hem tot nu toe heb gezegd is dat het potje begonnen is, met als eerste deadline morgen 20:30 voor bm en nacht, dat het op prijs gesteld wordt als hij actief post ook al is hij nieuw, en dat hij er maar niet te veel mee moet zitten als hij achterlijk oid genoemd wordt, want dat worden we allemaal in de meeste potjes. Nou, nu staat hij wel geheel onder mijn invloed zeg. Drama.

Stop met janken en ga spelen.

E: Ty voor het trainen van mijn betoog-skills.
 

DeletedUser13353

Gast
Mijn bm stem zet ik op Kyraco,
dit aangezien ze al jaren heeft bewezen best een goede speler te zijn,
die actief meedenkt en met theorieën komt, dat mensen dan gaan zeiken omdat ze een vriend van haar een beetje begeleidt binnen het spel,
slaat natuurlijk helemaal nergens op. Neem aan dat iedereen met een IQ van boven de 60 wel begrijpt dat ze echt niet elkaars rollen gaan vertellen.
 
Bovenaan