• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser

Gast
Cornelis is wolf.

Cornelis confermit de kikker rofl
Wie is Cornelis? :s

Succes mensen.

Imrahil is wolf :eek:
Bah, busted :(
Succes iedereen
Nissassa voor BM. (heb niet echt garantie dan imra de meest active bm ooit is... :p )
Marc is wolf
Inderdaad, Marc is wolf!!! :D
En ik zou ook zeker niet de meest actieve bm ooit zijn... Maar ook niet de minst, daarvan is deze ene post al het bewijs!

Ik stem voor burgemeester op Nissassa. Hij is een degelijke spelers en als er geen sportieve lunches zijn is het toch gelijk duidelijk bij we we moeten zoeken :x
 

DeletedUser22926

Gast
Hij is een degelijke spelers en als er geen sportieve lunches zijn is het toch gelijk duidelijk bij we we moeten zoeken :x

Vrijkaartje om onsportief te lunchen confirmed x)

Trouwens het is wel droog dat onsportief lunchen een ding is want ik zie het meer een verzonnen iets van de bekende namen om niet geluncht te worden op nacht 1 en hierdoor worden spelers als neusje bijna altijd geluncht Kunnen we daardoor aub stoppen met praten hierover? xD
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Toch wel weer grappig hoeveel mensen er hersenloos op Kyra stemt. Als er na mij iemand is waar je niet op moet stemmen voor BM te zijn in een netwerk-potje is het wel Kyra.
 

latdekat

Harpij
Ik stem op vrije democratie zonder BM waarbij een herstemming plaats vind :D

Naja, verkoop jezelf en breng wat bij aan het spel, dan stemt er misschien iemand op je.

Toch wel weer grappig hoeveel mensen er hersenloos op Kyra stemt. Als er na mij iemand is waar je niet op moet stemmen voor BM te zijn in een netwerk-potje is het wel Kyra.

Dus omdat we mogen netwerken mag Kyra nooit BM worden? Zo manipulatief is ze nou ook weer niet. Ze weet heus niet alle rollen op dag 1. Oh ja, zeg je dit enkel omdat je zelf geen BM wordt?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus omdat we mogen netwerken mag Kyra nooit BM worden? Zo manipulatief is ze nou ook weer niet. Ze weet heus niet alle rollen op dag 1. Oh ja, zeg je dit enkel omdat je zelf geen BM wordt?

Meh, jij hebt dan nooit Kyra in haar hoogdagen meegemaakt :p
Zeker met de spelers tegenwoordig, ben ik er vrij zeker van dat ze genoeg invloed heeft op de pot. Ik vind het onlogisch om die persoon dan nog eens BM te maken ook.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik stem voor burgemeester op Nissassa. Hij is een degelijke spelers en als er geen sportieve lunches zijn is het toch gelijk duidelijk bij we we moeten zoeken :x

Daar zou ik niet zonder meer meer vanuit gaan... Zat daar eens flink mee fout bij hem, super onsportieve lunch, en hij had er niets mee te maken...
 

DeletedUser21204

Gast
Toch wel weer grappig hoeveel mensen er hersenloos op Kyra stemt. Als er na mij iemand is waar je niet op moet stemmen voor BM te zijn in een netwerk-potje is het wel Kyra.

Ik netwerk uit mijzelf nooit met iemand. Mensen komen altijd naar mij toe. Is dat mijn fout? Lijkt me niet. Moet ik dan als goedje maar uit netwerken blijven omdat ik altijd als eerste gezien word? Lijkt me ook niet.

Meh, jij hebt dan nooit Kyra in haar hoogdagen meegemaakt :p

Exact. Dat heeft hij niet. Dat heeft niemand de afgelopen jaren. Zo ben ik namelijk simpelweg niet meer. En ik kan niet geloven dat het meer dan 2 jaar duurt voor mensen om dat eindelijk eens door te hebben. En zie bovenstaande reactie ook ofc.


Rabbid, wat heb ik jou in godsnaam aangedaan dit potje dat ik deze haat en boycot over me heen krijg? Ik mag geen BM worden, nee erger nog, ik moet gewoon meteen op dag 1 dood. En waarom? Omdat ik invloed zou kunnen hebben op het potje omdat ik dat 2 jaar geleden nog wel eens had. Alsjeblieft zeg. Heb je zelf door hoe belachelijk dit klinkt?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kyra, je bent hooguit vervelend met je 4 posts. Zet alles eens in één postje. Postgeilerd.

Wel, ik zie in hoe belachelijk het klinkt hoor ^^. Maar anderen tillen er iets meer waarde aan.

Kyra voor BM omdat ze helemaal niets verkeerd doet en er een paar haar al zitten af te kraken.

Hoezo probeer je hier te slijmen en Kyra zo vrij eenvoudig aan je kant te winnen. Je neemt het op voor iemand die ondergebashed wordt. Maar verdraait nog eens haar positie. Omdat mensen op iemand zitten aan te vallen, maakt dat het slachtoffer opeens goed? Of opeens BM-waardig. Vrij zielig. Er waren geen mensjes die mee gingen in het gebash, maar deze post is minstens even verdacht. (Ja, ik weet dat ik Nissassa zo aan het herhalen ben, maar mss negeert ie mij niet :O)
 

DeletedUser

Gast
Rabbid, wat heb ik jou in godsnaam aangedaan dit potje dat ik deze haat en boycot over me heen krijg?

Heb je laatst nog konijn gegeten? Zn wortels gejat?

Anyway. Dat hele manipuleer gebeuren laat ik langs me heengaan aangezien ik niet denk dat t aan de orde is. Maar.... Kyra je hebt na al je posts nog niet eens een BM stem neergezet :( Vind je ons allemaal niet liev? (of kijk ik gwoon scheef?)
 

DeletedUser22926

Gast
Daar zou ik niet zonder meer meer vanuit gaan... Zat daar eens flink mee fout bij hem, super onsportieve lunch, en hij had er niets mee te maken...
Het is dan ook geen goed argument om te gebruiken in een pot xD
 

latdekat

Harpij
Kyra, je bent hooguit vervelend met je 4 posts. Zet alles eens in één postje. Postgeilerd.

Wel, ik zie in hoe belachelijk het klinkt hoor ^^. Maar anderen tillen er iets meer waarde aan.



Hoezo probeer je hier te slijmen en Kyra zo vrij eenvoudig aan je kant te winnen. Je neemt het op voor iemand die ondergebashed wordt. Maar verdraait nog eens haar positie. Omdat mensen op iemand zitten aan te vallen, maakt dat het slachtoffer opeens goed? Of opeens BM-waardig. Vrij zielig. Er waren geen mensjes die mee gingen in het gebash, maar deze post is minstens even verdacht. (Ja, ik weet dat ik Nissassa zo aan het herhalen ben, maar mss negeert ie mij niet :O)

Wel, het is niet omdat Kyra aangevallen werd. Eerder omdat Kyra ook een goede BM kan zijn. In de afgelopen, 15 potjes ofzo heb Kyra nooit echt als manipuleerder gezien. Misschien heb ik het gemist toen ze dat wel was, maar ik zie het nut er niet van in dat aan te halen? Waarom zou Kyra dan niet een goede BM zijn?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser18363

Gast
Ik netwerk uit mijzelf nooit met iemand. Mensen komen altijd naar mij toe. Is dat mijn fout? Lijkt me niet. Moet ik dan als goedje maar uit netwerken blijven omdat ik altijd als eerste gezien word? Lijkt me ook niet.

Complete bullshit dit, jij bent altijd degene die het gesprek start.
 
Bovenaan