• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser20542

Gast
Wie gewoon naar de eerste paar posts kijkt, ziet dat netwerken en claimen aan staan en dat de eerste deadline voor BM-stemming vanavond is. Dank u.

Ik stem op vrije democratie zonder BM waarbij een herstemming plaats vind :D
Deze stem is niet geldig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Happenissen
Deadline 0: maandag 26-09 om 20.30
Deadline 1: dinsdag 27-09 om 20.30
Deadline 2: woensdag 28-09 om 20.30
enz.

- Deadline 0 bestaat uit de BM-stemming en de eerste nachtacties (waaronder de lunch).

Wie gewoon naar de eerste paar posts kijkt, ziet dat netwerken en claimen aan staan en dat de eerste deadline voor BM-stemming morgen is.

Als ik dit lees dan is deadline 0 ook wel de deadline voor de BM-stemming en nachtacties op maandag 26-09, oftewel... vandaag? Much confused, very "whaaat?"
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, het is niet omdat Kyra aangevallen werd. Eerder omdat Kyra ook een goede BM kan zijn. In de afgelopen, 15 potjes ofzo heb Kyra nooit echt als manipuleerder gezien. Misschien heb ik het gemist toen ze dat wel was, maar ik zie het nut er niet van in dat aan te halen? Waarom zou Kyra dan een goede BM zijn?

Jij stemt op der, ik niet x)
 

DeletedUser23442

Gast
Eehm, mensen..
Waar zijn we mee bezig? Een beetje over en weer ruzieën over Kyra. Dat lijkt me niet echt heel nuttig voor dat potje(, hoewel het 'activiteit' is. Maar niet echt nuttige)

Nissassa
is (iig het vorige potje tot nu) redelijk actief, denkt na en gaat niet mee in de onzinnigheden hierboven
 

DeletedUser18363

Gast
Eehm, mensen..
Waar zijn we mee bezig? Een beetje over en weer ruzieën over Kyra. Dat lijkt me niet echt heel nuttig voor dat potje(, hoewel het 'activiteit' is. Maar niet echt nuttige)

Nissassa
is (iig het vorige potje tot nu) redelijk actief, denkt na en gaat niet mee in de onzinnigheden hierboven
Kyra doet rare uitspraken, wij reageren daarop. Dat we geen Jaspeni$ level complottheorieën maken betekent niet dat het onzin is.
 

DeletedUser23442

Gast
Kyra doet rare uitspraken, wij reageren daarop. Dat we geen Jaspeni$ level complottheorieën maken betekent niet dat het onzin is.
Ja, Kyra doet rare uitspraken/is (overdreven?) boos en jullie reageren daarop en vv
Maar het heeft niet zoveel te maken met dit potje en of ze wolf is, maar het zijn 'ruzies' over haar als persoon.
Lijkt me niet heel erg nuttig
 

DeletedUser21575

Gast
T zijn toch altijd dezelfde die stemmen krijgen, doe niet mee aan die corruptie.
Nogmaals, kom eens met goed argument waarom we bijv. op jou moeten stemmen (het is je al 3x gevraagd) en misschien krijg je dan ook stemmen? Maar als je alleen maar tegendraads blijft doen zal je niet echt veel verder komen..
 

DeletedUser

Gast
Elk spel is anders, dat zou betekenen dat iedereen telkens opnieuw campagne moet voeren om BM te worden. Waarom moet ik dan aandragen waarom ik een goede BM ben en andere hoeven dat niet te doen? Vreemd toch?

Dus nee, ik ga geen campagne voeren en nee ik ga niet stemmen
 

DeletedUser22926

Gast
Elk spel is anders, dat zou betekenen dat iedereen telkens opnieuw campagne moet voeren om BM te worden. Waarom moet ik dan aandragen waarom ik een goede BM ben en andere hoeven dat niet te doen? Vreemd toch?

Dus nee, ik ga geen campagne voeren en nee ik ga niet stemmen
Wow een statement van jewelste die je hier maakt x)
 

DeletedUser21575

Gast
Elk spel is anders, dat zou betekenen dat iedereen telkens opnieuw campagne moet voeren om BM te worden. Waarom moet ik dan aandragen waarom ik een goede BM ben en andere hoeven dat niet te doen? Vreemd toch?

Dus nee, ik ga geen campagne voeren en nee ik ga niet stemmen
Ben ik niet met je eens. Mensen stemmen op mij of kyra of dergelijke spelers omdat we door de tientallen kommen die we gespeeld hebben, bewezen hebben actief te zijn en logisch te redeneren.

En dat zijn eigenlijk de belangrijkste vereisten voor bm's.
 

latdekat

Harpij
Kijk Jivilium. Of je het eerlijk of oneerlijk vindt, het is gewoon zo. Kyra en Nissassa hebben al vele WvW's (en vissenkommen) meegedaan. Zij hebben bewezen dat ze actief kunnen zijn, logische conclusies kunnen trekken etc. Helaas doe jij nog niet lang genoeg mee om zomaar BM te worden. Maar, misschien met een goede campagne, of als je toont dat je net zo goed bent als Nissassa, Kyra of anderen? Trouwens, waarom wil je zo graag BM worden?
 

DeletedUser

Gast
Ben ik niet met je eens. Mensen stemmen op mij of kyra of dergelijke spelers omdat we door de tientallen kommen die we gespeeld hebben, bewezen hebben actief te zijn en logisch te redeneren.

En dat zijn eigenlijk de belangrijkste vereisten voor bm's.

Wauw let op hier komt mijn campagne!

Vote me for BM! Ik ben actief en kan logisch redeneren.


E: Wauw geweldige campagne met onwijs veel succes echt een geweldige actie, wauw! Nog onder de indruk.

EE: Nissassa voor BM!
 

latdekat

Harpij
Stel je eens in de plaats van de stemmers. Zou jij dan stemmen op diegene die al tientallen potjes bewezen heeft goed WvW te kunnen, of op diegene die net nieuw is en je je moet baseren op één vorig potje?
 
Bovenaan