• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

DeletedUser21575

Gast
Ik ben erg gecharmeerd van de manier waarop hij soep eet zonder te slurpen. Dat maakt hem bijzonder geschikt als bm naar mijn mening.
 

DeletedUser

Gast
Oh ja, bijna vergeten dit...

Gelukkig is het pas de eerste DL, dus niet veel noemenswaardig. Wat rare tekens die de helft niet begrijpt, de standaard onderwerpen en Graecus. Zeer overtuigende BM stemmen enzovoorts.

DutchGirl geen hersenloze speler die blindelings anderen volgt. Ze mij eraan helpt herinneren dat ik nog actief moet zijn bij WvW en daarmee het meest nuttige van iedereen heeft gedaan tot nog toe (voor zover ik weet). Daarnaast is het Valentijnsdag en is ze vrouwelijk.

-> best onderbouwde BM stem ooit.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik ben erg gecharmeerd van de manier waarop hij soep eet zonder te slurpen. Dat maakt hem bijzonder geschikt als bm naar mijn mening.

Oh, soep eten zonder te slurpen... :confused:
Dan zal ik toch een ander iemand moeten zoeken voor m'n bm-stem
 

DeletedUser20542

Gast
BM
Nissassa 6
(Latdekat, Dasios, Nissassa, Artifex, Ilja, Dutchgirl)
Arichibi 3
(Heartlion, Arichibi, Shuckle)
Dutchgirl 2
(Rabbid, Aeneas)

Nissassa is de Burgemeester

Lunch
Aeneas is geluncht, RIP aan de Beul.

Andere dingen
Er hebben 7 mensen niet gestemd. Omdat het de eerste deadline is, ben ik mild. Ik straf alleen degene die niet gepost heeft, en dat is Kalgar. Morgen niet posten -> vervanging.

Ik heb een beetje gehusseld in de nachtvolgorde, omdat het niet goed ging zoals het er stond. De Zieneringen komen nu voor de lunch.

De Cola is opgedronken en er vliegen op deze Valentijnsdag wat hartjes over straat.

Ik moet er nog een beetje inkomen, dus misschien meld ik straks nog wat anders.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sorry voor het niet stemmen allemaal, was het helemaal vergeten (ik keek de slechtste chauffeur van NL).
Voor de mensen die dit interessant vinden: Ik was als bm voor Rabbid gegaan, gewoon omdat ik vind dat Nissassa vrij snel veel stemmen kreeg (en ik het op jezelf stemmen nooit waardeer). Verder is hij altijd een goede speler en mag hij na een aantal keer leiden ook wel weer een keer bm zijn imo.
 

DeletedUser21356

Gast
Waarom een hele verantwoording, terwijl je eigenlijk alleen maar de BM-stem hebt gemist?
 
Bovenaan