• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #205 - De nakomelingen van Han Ling

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Waarom een hele verantwoording, terwijl je eigenlijk alleen maar de BM-stem hebt gemist?

Omdat ik van mezelf actiever wilde zijn dan de vorige keer dat ik meedeed. De BM stemming is misschien niet het meest belangrijke deel van WvW, maar het is wel een stemming. Dan wil ik ook uitleg geven over waarom ik op iemand gestemd zou hebben. Zorgt (hopelijk) voor meer activiteit en voor een beter potje.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik denk niet dat er door jouw uitleg over je BM-stem meteen meer activiteit in het potje gaat komen, maar bon.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik wil niet veel zeggen, maar er reageren toch mensen op, wat weer voor een beetje leven in het topic zorgt.
Dat is toch het begin van een leuk potje.
 

DeletedUser26715

Gast
sorry dat ik laat reageer zal nu elke dag een paar x online komen en alles lezen
was gister een druk dagje...
lig ik er al uit?
 

DeletedUser21575

Gast
Omdat ik van mezelf actiever wilde zijn dan de vorige keer dat ik meedeed. De BM stemming is misschien niet het meest belangrijke deel van WvW, maar het is wel een stemming. Dan wil ik ook uitleg geven over waarom ik op iemand gestemd zou hebben. Zorgt (hopelijk) voor meer activiteit en voor een beter potje.
Ik kan het in ieder geval waarderen dat je het toelicht, dat is het type reacties die iedereen zou moeten geven. Dus bon!
 

DeletedUser21356

Gast
En waarom is dat van belang, Nissassa? Dat lijkt me eerder iets voor het discussietopic oid.
 

DeletedUser21575

Gast
En waarom is dat van belang, Nissassa? Dat lijkt me eerder iets voor het discussietopic oid.
Heb jij enig idee wat de speltactieken of observaties van 2 nieuwe spelers in deze pot zijn? Ik namelijk niet. Denk jij dat hun observaties over deze pot en hoe ze straks daardoor gaan stemmen relevant zijn voor deze pot? Ik wel namelijk. Dus ik engage ze nu al, ipv 20.00 morgenavond. Dan hebben we er nog wat aan :)

Ik zie niet in waarom we dat in een extern discussietopic moeten doen als het hier gewoon een hartstikke relevante vraag is.
 

DeletedUser21575

Gast
Hoe vind jij dat de rest het tot dusver doet?
Wat is dat voor'n wolfopmerking. Ipv van even lekker mee te discussieren zijn (bijna) je enige bijdragen volle counters op uitspraken die naar de pot gemaakt worden.
Hoezo formuleer je dit alsof het een slecht plan is?


Hoe vind jij dat de rest het tot dusver doet?

Ga je zelf ook nog inhoudelijk iets toevoegen of ben je door al het spelleiden het spelen verleerd?

De enige bijdrage die je tot dusver geleverd hebt was een semi sarcastische opmerking richting spelers die wel iets actiefs proberen te doen.
Ik was hoe dan ook niet van plan op Graecus te stemmen hoor, maar fijn dat jullie het er dus over eens zijn dat ie geen geschikte kandidaat is om te lynchen.

Nissassa is wel scherp, maar ik denk dat ik qua BM toch eerder richting Dutchgirl neig.
Aangezien je wel opmerkt dat ik scherp ben zal ik je niet teleurstellen ;)
Heb je dit keer een toelichting of kom je met nog een countervraag?
 

DeletedUser27931

Gast
Vertel anders eens iets over jullie zelf @Kalgar & @voetbalp10 , is dit jullie eerste keer wvw? Hoe vinden jullie dat de rest het tot dusver doet?


Nou zoals ik beloofd had dus hier komt het:

Ik ben voetbalp10. Ik speel grepolis al best wel lang, en ik snap daar alles van. Ik neem soms wel wat grote pauzes, en daarom ben ik nu hier op het forum. Ik zocht naar meer informatie over de nieuwe wereld. Toen dacht ik laat ik even inloggen (dat heb ik nog nooit gedaan op het forum dus even een account aanmaken). Nouja en dat ben ik wel :)

voor WvW betreft geef ik eerlijk toe dat ik het nog nooit via een forum heb gespeeld. Dus dit is de eerste keer. Tot nu toe vind ik het wel lachen, ik begrijp het spel nu ook redelijk dus ik snap wat ik allemaal moet doen, met de personage die ik ben.

Ik zou zeggen laat de beste groep winnen :)
 
Bovenaan