• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #206 - High School'd

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Lijkt me dat Rabbid & Ari de overgebleven slechtjes zijn x)

Hoezo? Omdat opeens alle claims die op tafel liggen 100% geloofwaardig zijn? Hoezo wordt Don zomaar geloofd met zijn engel-claim? x)
Hoezo sluiten we infectie uit van goedjes die al 'bewezen' zijn.
En mss zeg je nu dat ik enkel deze vraagtekens zet omdat ik verdacht wordt gemaakt? (Ja, maar ik weet namelijk ook dat bovenstaande gewoon niet klopt :p)

Ook wel verdacht dat Rabbid uberhaupt niet claimde.

Verdacht? Ik postte uberhaupt niet? Ik was er niet, nogmaals mijn excuses. Vergadering liep wat verder uit dan gedacht.
Ik wil gerust vermelden dat ik Teacher Lindsey ben, een doodnormale slet.
 

DeletedUser27427

Gast
Oke, dat je het druk hebt dat kan. Fijn dat je nu alsnog claimt. Wel bijzonder dat je slet claimt. Dat ben ik namelijk ook, hoewel ik dat eerder niet expliciet zo vermeldde. Twee sletten lijkt me wel wat veel, dus helaas klinkt voor mij Arichibi's claim voor nu geloofwaardiger. En er is tot nu toe iedere nacht een.lunch geweest en meestal is er dan geen infectie.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oke, dat je het druk hebt dat kan. Fijn dat je nu alsnog claimt. Wel bijzonder dat je slet claimt. Dat ben ik namelijk ook, hoewel ik dat eerder niet expliciet zo vermeldde. Twee sletten lijkt me wel wat veel, dus helaas klinkt voor mij Arichibi's claim voor nu geloofwaardiger. En er is tot nu toe iedere nacht een.lunch geweest en meestal is er dan geen infectie.

Ben jij ook een Teacher of niet?
 

DeletedUser25006

Gast
Oke, Dasios en Rabbid claimen de slet te zijn, om te beginnen staat die rol niet eens in de WvW regels en rollen beschrijving (ctrl F gecheckt) dat maakt het om te beginnen al vreemd.

Om die reden vertrouw ik jullie beide niet, de slet klinkt als een slimme bedachte rol, vrij eenvoudig niet te moeilijk. Maar wel behoorlijk toevallig.

Aan de ene kant, is Dasios wel alle DL's tot nu toe ongeschonden gebleven wat behoorlijk opvallend is maar niet onmogelijk.

Aan de andere kant, Rabbid is de 3de vervanger van die rol, waarom zouden de shooters die rol er gewoon niet uit hebben gehaald? (lees sportief lunchen). Ik denk omdat die rol een slechtje is.

Van de bovenkant, Rabbid heeft in het topic niet gestemd, dit kan tactiek zijn om bovenstaande theorie te ontkrachten omdat hij dan 'inactief zou lijken qua stemmen' (slim gespeeld) maar kan ook gewoon toeval zijn.

Vanuit weer een ander perspectief, In een zin confirmed Dasios mij als engel, ik vraag me af hoe hij dat kan?
 

DeletedUser27427

Gast
Ik confirm jou niet, maar vertrouw jou gewoon eerder dan Rabbid en Arichibi.
De slet is bovendien vaker voorgekomen en is gewoon een bestaande WvW rol.

Ben jij ook een Teacher of niet?
Oh, wacht, vergeten te claimen. Ik ben Stalker Amy. Na ieder uur volg ik iemand naar zijn/haar pauzeplekje en ik kan dus enkel worden doodgeschoten als de persoon die ik gevolgd heb wordt gedood.
Nou, je was me net voor. Het was gewoon wat me het meest verdacht leek.
Ik ben dus geloof ik een scholier en dus geen teacher. Wel vreemd dat er zo'n groot onderscheid is tussen onze rolbenamingen. Daarnaast vind ik het bijzonder dat jij als enige een leraar zegt te zijn.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Oke, Dasios en Rabbid claimen de slet te zijn, om te beginnen staat die rol niet eens in de WvW regels en rollen beschrijving (ctrl F gecheckt) dat maakt het om te beginnen al vreemd.

Om die reden vertrouw ik jullie beide niet, de slet klinkt als een slimme bedachte rol, vrij eenvoudig niet te moeilijk. Maar wel behoorlijk toevallig.

Aan de ene kant, is Dasios wel alle DL's tot nu toe ongeschonden gebleven wat behoorlijk opvallend is maar niet onmogelijk.

Aan de andere kant, Rabbid is de 3de vervanger van die rol, waarom zouden de shooters die rol er gewoon niet uit hebben gehaald? (lees sportief lunchen). Ik denk omdat die rol een slechtje is.

Van de bovenkant, Rabbid heeft in het topic niet gestemd, dit kan tactiek zijn om bovenstaande theorie te ontkrachten omdat hij dan 'inactief zou lijken qua stemmen' (slim gespeeld) maar kan ook gewoon toeval zijn.

Vanuit weer een ander perspectief, In een zin confirmed Dasios mij als engel, ik vraag me af hoe hij dat kan?

Slet staat in het regeltopic als 'nachtwaker', slet is echter tegenwoordig de meest gangbare naam.

Jij denkt daarnaast echt dat 2 random slechtjes zo'n rol zouden verzinnen en allebei gaan claimen? Duts toch x)

Ik ben dus geloof ik een scholier en dus geen teacher. Wel vreemd dat er zo'n groot onderscheid is tussen onze rolbenamingen. Daarnaast vind ik het bijzonder dat jij als enige een leraar zegt te zijn.

Tbh klinkt een leerkracht als een slet in een potje met Amerikaanse stereotypen me persoonlijk wel het meest logische. Maar enfin, scholier zou in theorie ook nog kunnen. Alleen denk ik met het beperkte aantal spelers dat we nog zitten, en 2 slechtjes, dat jij gewoon een slechtje bent dat zich eruit wilt lullen door nu hetzelfde te claimen als iemand die inactief was en daarom al een slechte indruk heeft opgedaan. Maar nu is het slapie-slapietijd, ik kijk morgen wel verder.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik claimde wel eerder dan jij. Ik zei dan niet expliciet dat ik slet was, maar de beschrijving in mijn claim kwam daar wel precies op neer. Dat ik jou erin wilde luizen door dezelfde rol te claimen als jij is dus niet plausibel, omdat ik nog niet wist wat jij ging claimen.
 

DeletedUser18003

Gast
Hoezo wordt Don zomaar geloofd met zijn engel-claim? x)
Hoezo sluiten we infectie uit van goedjes die al 'bewezen' zijn.
Volgens de regels zit er wél een Engel in en géén infectie. Artifex is de enige die Engel claimt en aangezien deze er sowieso in zit en er niemand anders Engel geclaimd heeft, moet hij het wel zijn. Zo niet, dan moet de echte Engel nu z'n bek open trekken.
Vind dit een slechte poging om onrust te zaaien, verwacht van jou toch wel dat je de instellingen van het potje leest. Tevens was Dasios eerder met zijn claim dan jij.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik begin steeds meer te neigen om op RabbidRobin te gaan ivm zijn verdacht gedrag, dubbele claim op een rol, en een leraar, serious?

E: Maar misschien ga ik nu te ver maar toch:

- Rabbid claimt teacher Lindsey
- We zijn een klas die telkens van lokaal veranderd voor een andere les

Waarom zou er dan een Teacher bij zitten? Het zijn allemaal stereotype studenten, niet leraren, en als er een leraar zou zijn, waarom dan niet les in 1 vast lokaal aangezien er maar een klas is in de hele school (zo heb ik het opgevat).

Dit maakt dat ik nu alvast op RabbidRobin stem

Dutchgirl, hoe zit het nu met jou stemming nu Mandy dood is?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ow, de regels wie leest die nu x).

In ieder geval zie ik niet in waarom we niet eerst AriChibi lynchen?

Er is oprecht en logischerwijs twijfel over mij en Dasios. Maar we zoeken nog 2 slechtjes, waarom het risico lopen om nu de verkeerde te lynchen en het spelletje te verliezen als we ook voor zekerheid kunnen gaan en Ari lynchen?
(Alhoewel, Dutchie zou perfect ook nog een slechte rol kunnen zijn, maar dan een zonder lynchstem dus veel minder gevaarlijk (of heb ik daar ook iets gemist?)).

AriChibi dus.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Nuja, in mijn opzicht klinkt een leerkracht die avontuurtjes beleefd met haar leerlingen wel meer Amerikaans stereotype dan een stalkster, maargoed.
 

DeletedUser27427

Gast
Ik kan vanaf nu niet echt meer online zijn. Ik stem op RabbidRobin om bovengenoemde redenen. Ik weet natuurlijk dat ikzelf de slet ben en niet hij.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik kan vanaf nu niet echt meer online zijn. Ik stem op RabbidRobin om bovengenoemde redenen. Ik weet natuurlijk dat ikzelf de slet ben en niet hij.

Enerzijds reageer je niet op deze;
In ieder geval zie ik niet in waarom we niet eerst AriChibi lynchen?

Anderzijds is het hooguit hypocriet dat jij denkt dat er per se maar 1 slet in het spel kan zijn. Een slet is niet zo'n heel sterk speciaaltje en er zouden er in theorie perfect 2 in kunnen zitten, vandaar dat ik eerder AriChibi prefereer.
 

AriChibi

Hydra
Nja, ik zie niet waarom de mijne zo superverdacht is terwijl ik letterlijk vanaf dag 1 al roleplayde. Daarbij ben ik Gothic kid en niet Silent kid welke wolven zijn.

iig ben ik momenteel alleen mobiel bereikbaar en ben ik er vannacht niet meer, omdat ik morgen om 5u op moet staan. Vandaar rabbid al is het uit potentiële zelfverdediging.
 

DeletedUser25006

Gast
Ik stem met een voor mijn mening vrij goede onderbouwing op je, maar Arichibi en Dasios doen dat in mijn ogen totaal niet.

Of ik daarom zou neigen om eerst op Arichibi te gaan bv weet ik nu nog niet, het is pas 20 over 4 dus de DL is pas over een paar uur.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We zijn met 5, mag ik ook even aanduiden dat de verkeerde lynchen de wolfjes laat winnen (met de claims op tafel is er niets beschermends meer dat de lunch nog kan opfucken) (tenzij de wolven een slet-claimer gaan lunchen x) ).
 
Bovenaan