• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

DeletedUser25931

Gast
Sander(s) , no doubt. Die gast is de enige die de overmacht van trump kan stoppen!
 

DeletedUser18003

Gast
71331f3ce9ed44abac77bdba9f28e776.png
 

DeletedUser21575

Gast
Anyways. Mocht iemand willen netwerken, jullie weten de weg naar mijn Skype ^^
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Heel erg bedankt voor je blijvende support Latdekat. Je stem voor mij is een stem voor de vrijheid van de Verenigde Staten. Samen zullen wij Trump zijn beleid weghalen.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus, wat als Sanders rol is om BM te worden? Ik heb nog nooit iemand zo hard om stemmen zien netwerken (op Skype zelfs). Ik word daar zelf een beetje huiverig van. Wat als die een welp is die opgroeit als die BM wordt? Of een of ander neutraaltje wat automatisch wint als die gekozen wordt?
 

DeletedUser26715

Gast
Kies dan voor voetbal :)
Van mij mag dat jochie ook wel een keer een kans hebben om het te proberen
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Dus, wat als Sanders rol is om BM te worden? Ik heb nog nooit iemand zo hard om stemmen zien netwerken (op Skype zelfs). Ik word daar zelf een beetje huiverig van. Wat als die een welp is die opgroeit als die BM wordt? Of een of ander neutraaltje wat automatisch wint als die gekozen wordt?

Mijn enige doel is een vrij land. Ik wil de mensen helpen om het beleid van president Trump tegen te gaan. Samen kunnen wij dat doen.
Wat ik mij afvraag, is waarom jij president Underwood de opperlyncher wil maken. Hij heeft twee mensen vermoord en vele levens kapot gemaakt.
 

DeletedUser21575

Gast
Mijn enige doel is een vrij land. Ik wil de mensen helpen om het beleid van president Trump tegen te gaan. Samen kunnen wij dat doen.
Wat ik mij afvraag, is waarom jij president Underwood de opperlyncher wil maken. Hij heeft twee mensen vermoord en vele levens kapot gemaakt.
En toch zou half Amerika op hem stemmen als hij nu uit het doek gekropen kwam en meedeed met de verkiezingen x) (I know I would! )
Echter geef ik nergens aan dat FU opperlyncher zou moeten worden, ik liep alleen mee met de presidenten-meme-hype.
 

DeletedUser25006

Gast
Sanders! Jij en je campagne zijn een grote complot theorie!

Stem op iemand anders!!
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
En toch zou half Amerika op hem stemmen als hij nu uit het doek gekropen kwam en meedeed met de verkiezingen x) (I know I would! )
Echter geef ik nergens aan dat FU opperlyncher zou moeten worden, ik liep alleen mee met de presidenten-meme-hype.

Het was nooit een meme, het was ook nooit een hype. Het opperlynchschap is echt en we moeten de juiste persoon ervoor hebben. Iemand die de rechten van de mens begrijpt en wil behouden, iemand die de Mexicanen in ons land wil houden. Iemand die Trump zijn administratie kan stopzetten.
Denk goed na over jullie stem dames en heren, maar zodat jullie het weten:
A vote for Sanders is a vote for a free America!
 

DeletedUser27931

Gast
oke, ik moet weer eens gaan. Ik zal vanavond wss niet meer online komen (ik weet niet zeker of ik het red)
En zoals de rest al zei dat dat van sander een complot kan zijn...

Ik stem daarom op voetbalp10 (als dat mag)
De reden is, als sander toch goed is dan wint hij wel met een overmacht en maak die (nu nog) 2e stem op mij niet zo veel uit. Dus als iemand het tegen sander op wilt nemen, je weet op wie je moet stemmen...
(sander even voor jou, dit is meer omdat ik niet weet of je wel goed bent. Maar als dat toch blijkt, dan win je wss wel met een iets grotere overmacht dus daarom doe ik dit....)
 

DeletedUser21356

Gast
Voetbal.
Of Sander nu Goed of Slecht is, dat kan je niet afleiden uit het feit of hij al dan niet BM wordt. Slechtjes kunnen namelijk even goed BM worden als Goedjes.
 

DeletedUser18003

Gast
Voetbal.
Of Sander nu Goed of Slecht is, dat kan je niet afleiden uit het feit of hij al dan niet BM wordt. Slechtjes kunnen namelijk even goed BM worden als Goedjes.
Proof: afgelopen potje.

Maar vrouwen zijn sowieso betere BMs dan mannen.
 
Bovenaan