• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

DeletedUser26715

Gast
2ymx7ra.jpg

jgmozn.jpg



Voor de liefhebber hier 2 prachtige hoesjes als herinnering aan deze WvW


E: dit is geen reclame btw
Winkel/webshop staat niet aangegeven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25006

Gast
Ik stem op Gekko omdat hij het verdient en ik denk dat hij goede keuzes kan maken!
 

DeletedUser21575

Gast
Gekko ik zie liever een Mexicaan dan een politicus als bm.
 

latdekat

Harpij
oke, ik moet weer eens gaan. Ik zal vanavond wss niet meer online komen (ik weet niet zeker of ik het red)
En zoals de rest al zei dat dat van sander een complot kan zijn...

Ik stem daarom op voetbalp10 (als dat mag)
De reden is, als sander toch goed is dan wint hij wel met een overmacht en maak die (nu nog) 2e stem op mij niet zo veel uit. Dus als iemand het tegen sander op wilt nemen, je weet op wie je moet stemmen...
(sander even voor jou, dit is meer omdat ik niet weet of je wel goed bent. Maar als dat toch blijkt, dan win je wss wel met een iets grotere overmacht dus daarom doe ik dit....)

Je stelt je plots kandidaat wanneer er berichten komen dat Sander BM wil worden en hier hard (net zoals in RL!) voor gaat. Waarom denk jij dat je een zoveel beter alternatief bent en waarom zo plots inspringen op de gedachte dat we niet op Sander moeten stemmen omdat ie een of andere rare rol zou hebben?
 

DeletedUser

Gast
Wow Mats, ketter. Daarnaast, iedereen die dat bericht leuk vindt: lynchen!

Ff serieus. Normaal zou ik op de grill stemmen, maar Sander zijn campagne is te sterk om te negeren: Sanhal

En net zoals vorig potje: alleen mobiel aanwezig, Skype is een veel beter middel om me te bereiken dan dit forum. Zal hier dan ook niet heel veel reageren, aangezien dat op mijn mobiel echt een regelrechte ramp is.
 

DeletedUser21356

Gast
Joël Nixon
Hij kan namelijk iedereen - dus ook @realdonaldtrump - afluisteren.

E:
Wow Mats, ketter.
Spot ik hier een subtiele communicatiemethode tussen 2 Slechtjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Spot ik hier een subtiele communicatiemethode tussen 2 Slechtjes?

Hoe bedoel je? Hij stemt voor donald trump - de slechterik in dit verhaal. Daarnaast neem ik aan dat je weet hoe je het woord ketter in die context kan dat je plaatsen? + netwerken staat aan. Welke subtiele communicatie is er nodig dan? :p
 

DeletedUser21356

Gast
Hoe bedoel je? Hij stemt voor donald trump - de slechterik in dit verhaal. Daarnaast neem ik aan dat je weet hoe je het woord ketter in die context kan dat je plaatsen? + netwerken staat aan. Welke subtiele communicatie is er nodig dan? :p
Het was dan ook een - slechte - mop.
 

DeletedUser

Gast
Een hele slechte ja x)

Hopelijk ga je niet bij iedere slechte statement zeggen dat het een -slechte- mop was tho
 

DeletedUser27931

Gast
Na 3 potjes te hebben gespeeld doe ik het ook maar :)

Dus als je op mij wilt stemmen, weet dan dat het altijd mag ;)


oja, ik wens iedereen behalve de wolven een leuke pot toe :)

Je stelt je plots kandidaat wanneer er berichten komen dat Sander BM wil worden en hier hard (net zoals in RL!) voor gaat. Waarom denk jij dat je een zoveel beter alternatief bent en waarom zo plots inspringen op de gedachte dat we niet op Sander moeten stemmen omdat ie een of andere rare rol zou hebben?

Idd, plots?
Zoals ik al had verwacht zou ik het net niet reden, maar ik vind dit een grote wolven complot... Als jullie me willen lunchen of lynchen doe dat maar.... (Ik ben zo als altijd lekker suïcidaal)
 

AriChibi

Hydra
Dag 1
Het gejoel van protesterende Trump-haters en terugschreeuwende Trump-supporters klonk door de straten, maar één iemand wist de menigte te stillen en kwam met een geweldig betoog aanzetten. Hij sprak over de gelijkheid van Mexicanen en Amerikanen, over loonsverhoging, over betere scholen en wat niet! Sanhal, of 'Sander(s)', wist het grootste deel van de bevolking mee te slepen in zijn idealen en is daarmee nu opperlyncher (BM) geworden! Vanaf nu mag hij bij onenigheid beslissen wie er gelyncht wordt!

Na de spannende verkiezing, begon iedereen enthousiast thuis over de uitkomst te bloggen. Er was echter één blog dat voorheen erg actief was, maar nu opeens op 'gedeactiveerd' stond. Dit webdomein, genaamd 'WAKE UP, AMERICA!' behoorde tot 'IlluminatiIsReal', AKA Artifex. Tijdens de feestelijke afterparty werd deze Conspiracy Theorist jammer genoeg door Trump en zijn volgers het land uitgesmeten.

Thomas (Conspiracy Theorist, originele rol - goed):
Thomas houdt ervan om mensen te exposen en de waarheid achter alles te zoeken. Daarom mag hij iedere nacht onderzoek doen naar een speler en krijgt hij hiervan de rol te weten (Ziener). Anderzijds mag hij ook éénmalig een grootschalig onderzoek doen en de spelleider een vraag stellen voor zijn illuminatieblog (Wijze Burger). Deze vraag moet te beantwoorden zijn me óf ja/nee óf een cijfer óf de inhoud van een rol (mogelijke acties e.d.).
Actie (in PM):
1a. Je mag iedere nacht een naam opsturen en krijgt dan de rol van deze speler te horen. Bij originele rollen zul je dus ook alleen de naam van de rol horen, bijv. "Thomas, conspiracy theorist".
1b. Je mag daarom ook éénmalig een vraag in plaats van een naam opsturen over de inhoud van een rol. Mocht je dit niet nodig hebben, mag je in plaats daarvan ook een vraag opsturen die te beantwoorden is met ja/nee of een cijfer.

Stemmen:
Sanhal (5): Aeneas, latdekat, neusje, ydeger, Solarwolf
Gekko (3): Sanhal, Artifex, Nissassa
Voetbal (2): voetbal, Kalgar
Neus (1): Gekko
Genius (1): Genius
DutchGirl (1): DutchGirl

@heartlion heeft geen stem uitgebracht, morgen wel svp of Trump pleurt je het land uit vanwege je luiheid!

Klaagmuur:
Bericht 1:
d98.gif


Bericht 2:
They’re bringing drugs. They’re bringing crime. They’re rapists. And some, I assume, are good people.

Bericht 3:
Hillary here,
I'm looking for some people I can deceive.

XXX

Bericht 4:
Groetjes, Illuminati

Morgen DL om 22u voor lynch/lunch/overige acties!

 

DeletedUser21356

Gast
Idd, plots?
Zoals ik al had verwacht zou ik het net niet reden, maar ik vind dit een grote wolven complot... Als jullie me willen lunchen of lynchen doe dat maar.... (Ik ben zo als altijd lekker suïcidaal)
En waar zit dat Wolvencomplot verscholen?
 

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Artifex:

Sanders en zijn stemmers zijn een grote farce, trap hier niet in! Check deze mensen en vertrouw niemand!

Ik ga naar Duitsland!.

Artifex out!
 
Bovenaan