• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

DeletedUser25931

Gast
Idd, hier verbaas ik me ook wel over. Toen waren er nog geen stemmen op voetbal, en leken de meesten toch wel eens met heart. Waarom gaat voetbal dan op dag 1 t risico nemen van een random intuitie?
Maargoed, hoewel ik hier benieuwd naar ben, t heeft niet zoveel te maken met verdachtheid hier tbf cynth. Naast Nissassa , op wie ik op dit moment zou stemmen nissassa , omdat t wel apart is hoe hij de twijfel van bewezenheid lijkt te willen ontkrachten, maar ik vind t nog steeds verdacht hoe jij net meteen om 9 uur roy, san en mij als wolf afzetten omdat we zo laat stemden. Dat kalgar t doet, snap ik wel, ik heb hem zien spelen en ik kan dit wel van hem verwachten ( no offense kalgar, maar je bent nou niet zo ervaren als een niss. Maar miss, waarom zou je ooit denken dat wij 3en gecoordineerd op voetbal zouden stemmen als wolven? san en roy zijn niet zo gatachterlijk ( ik ook niet, maar dat terzijde).

Maargoed, naast nissassa, zijn er concrete aanwijzingen of verdenkingen hier? We kunnen t wel gaan hebben over de beweegredenen van voetbal en kalgar, wat ik ook prima vind, maar laten we niet net als gisteren nog met random stemmen op anderen komen terwijl die mensen niet meer terugreageren x)
 

latdekat

Harpij
Ik zal dan ook maar eens mijn gedachtes posten. Voor nu viel vooral Nissassa op. Hij heeft niet zoveel posts die mij dit gevoel geven, maar zeker een paar die me hem verdacht doen vinden.

Dus, wat als Sanders rol is om BM te worden? Ik heb nog nooit iemand zo hard om stemmen zien netwerken (op Skype zelfs). Ik word daar zelf een beetje huiverig van. Wat als die een welp is die opgroeit als die BM wordt? Of een of ander neutraaltje wat automatisch wint als die gekozen wordt?

Ik neem aan dat hij zelf wel zal weten dat zo'n rol er waarschijnlijk niet in gaat zitten. Eerst dacht ik dat dit niet heel serieus was, bij het teruglezen viel me dit toch op. Zeker doordat in plaats van met een alternatief te komen als BM, hij er niets aan deed. Alsof het toch geen kwaad kon, of hij dit niet werkelijk meende.

Om dan even in te haken op dezelfde reden waarom iedereen sceptisch was over het orakelvisioen. Waarom zou iemand Voetbal infecteren op het moment dat nog niemand weet dat ie bewezen goed is? Voetbal is voor de meeste van jullie niet direct de eerste infectiekeuze. Dus, waarom gaan Sander en Gekko er zo hard van uit dat Voetbal een redelijke keuze is voor infectie? De spelers hier kennende is Sander, Dutch of ik bijv juist een veel gekozen infectie..

Alhoewel het wel redelijk waar is wat hij hier zegt, is het zo dat Gekko alleen gezegd had dat de kans bestond en dat je je Voetbal niet zomaar moest vertrouwen. Deze post komt op mij over alsof hij zegt: "Dit klopt niet omdat de kans klein is." Maar dit kan aan mij liggen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Op het moment verdenk ik Nissassa redelijk, maar na gesprekken via Skype ben ik bereid om te wachten tot ik meer uitleg krijg.
Voor nu zet ik mijn stem op Gekko. Deels random omdat mijn voornaamste lynch target (Nissassa) in privé heb gesproken en ik het afwacht. Verder komt Gekko van de andere spelers voor mij het slechtste over. Voornamelijk een gevoel en ik ben dus ook benieuwd wat morgen gaat brengen.
 

DeletedUser18003

Gast
Na net even met Kalgar op Skype gebabbeld te hebben, is mijn conclusie over de beulactie van gisteren als volgt:
Quote van Kalgar: "Geen idee waar we mee bezig zijn"
Hoopte dat er wellicht wel conversaties waren geweest op Skype tussen voetbal/Kalgar en Ydeger, maar het lijkt er niet op :(
Blijf het wel bijzonder vinden dat Kalgar meer zegt over Voetbal dan Voetbal zelf, maargoed, laten we daar maar niet te veel achter zoeken, want dit lijkt me een dood spoor x)
 

DeletedUser18003

Gast
Op het moment verdenk ik Nissassa redelijk, maar na gesprekken via Skype ben ik bereid om te wachten tot ik meer uitleg krijg.
Voor nu zet ik mijn stem op Gekko. Deels random omdat mijn voornaamste lynch target (Nissassa) in privé heb gesproken en ik het afwacht. Verder komt Gekko van de andere spelers voor mij het slechtste over. Voornamelijk een gevoel en ik ben dus ook benieuwd wat morgen gaat brengen.
En wat uit jouw privé maakt dat je hem het voordeel van de twijfel geeft?

E: Sorry voor de dubbelpost...
 

DeletedUser26715

Gast
Laat ik even duidelijk zijn:

Met mijn geen idee waar we mee bezig zijn doelde ik op waarom hij meer "doet" en ik meer "praat"

Heeft verder niet veel met de "inhoud" te maken

Waarom hij beulde weet ik niet. Waarom hij ydeger beulde wel.

Verder ga ik nu voor gekko aangezien hij bijna instant meeliep op mijn heartlion verhaal, als wolf weet je natuurlijk dat heartlion een goedje was. Goedjes zouden denk ik afwachtender zijn. Verder vind ik zijn posts nog wel vaag.


Waarom ik niet op nissa stem is dat hij zich waarschijnlijk kan bewijzen als goedje. Doet hij dit vanavond niet is hij mijn verdachte nr1. Maar ik wil hem toch de kans even om zich te bewijzen.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
En wat uit jouw privé maakt dat je hem het voordeel van de twijfel geeft?

E: Sorry voor de dubbelpost...

Ik heb met hem gepraat over de lynchstemmen en dat ik hem op het moment ook verdacht vind. Hij heeft aangegeven dat hij vandaag zijn actie zal doen en dus ben ik bereid om een dag te wachten voordat ik hem lynch. Dit zegt niet dat hij goed is, maar dit is zeker iets voor mij om voor te wachten.
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry ik ben zojuist achter de schermen wat meer bezig geweest om verdenkingen te weerleggen. Met een beetje mazzel ben ik morgen voor 2 personen bewezen.


Ik ga vandaag inderdaad op gekko.

Edit met langer verhaal volgt.
 

DeletedUser25931

Gast
Op het moment verdenk ik Nissassa redelijk, maar na gesprekken via Skype ben ik bereid om te wachten tot ik meer uitleg krijg.
Voor nu zet ik mijn stem op Gekko. Deels random omdat mijn voornaamste lynch target (Nissassa) in privé heb gesproken en ik het afwacht. Verder komt Gekko van de andere spelers voor mij het slechtste over. Voornamelijk een gevoel en ik ben dus ook benieuwd wat morgen gaat brengen.
Sorry hoor, maar waarom heeft hij je niet meteen de hele uitleg gegeven, terwijl jij eigenlijk zegt dat hij nog niet voldoende uitleg aan je heeft gegeven om je erdenking weg te doen raken?
Daarnaast, ''gevoel'' san? Serieus? Geef tenminste 1 post waaruit je je gevoel haalt, zo moeilijk gaat dat echt niet zijn. T boeit me niet eens of je reden goed is, maar ''gevoel'' is gewoon een manier om een'' random''stem (voorzover deze random is)te bekrachtigen zonder enige reden te geven, maar t niet random te noemen.

Edit, oke, blijkbaar heeft niss een actie die hij kan gebruiken, maar waarom gekko Stel ik zou het vertrouwen, waarom dan in vredesnaam op gekko?
 

DeletedUser26715

Gast
Lat voordat we een goedje eruit halen vanacht zouden we dan niet hem tenminste de kans moeten geven om zich te bewijzen?

Doet hij dit niet wordt hij morgen gewoon gelyncht
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Sorry hoor, maar waarom heeft hij je niet meteen de hele uitleg gegeven, terwijl jij eigenlijk zegt dat hij nog niet voldoende uitleg aan je heeft gegeven om je erdenking weg te doen raken?
Daarnaast, ''gevoel'' san? Serieus? Geef tenminste 1 post waaruit je je gevoel haalt, zo moeilijk gaat dat echt niet zijn. T boeit me niet eens of je reden goed is, maar ''gevoel'' is gewoon een manier om een'' random''stem (voorzover deze random is)te bekrachtigen zonder enige reden te geven, maar t niet random te noemen.

Gevoel speelt vaker een rol bij WvW, dat heeft te maken met alle posts bij elkaar en wat je daarvan denkt. Er is dus niet één post die ik kan aanduiden om aan te geven dat hij slecht is. Mijn gevoel is gewoon niet goed bij hem op het moment. Omdat Nissassa in mijn privé heeft aangegeven zijn actie te willen doen vannacht, wil ik hem niet lynchen. Sinds de post die je quote is geplaatst, vertrouw ik Nissassa ook meer en geloof ik ook eerder dat hij is wie hij zegt dat hij is.
 

DeletedUser18003

Gast
Sorry ik ben zojuist achter de schermen wat meer bezig geweest om verdenkingen te weerleggen. Met een beetje mazzel ben ik morgen voor 2 personen bewezen.


Ik ga vandaag inderdaad op gekko.

Edit met langer verhaal volgt.
Fine, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik klop zo ook nog wel even bij je aan in je privé x) Gekko
 

DeletedUser25931

Gast
Lat voordat we een goedje eruit halen vanacht zouden we dan niet hem tenminste de kans moeten geven om zich te bewijzen?

Doet hij dit niet wordt hij morgen gewoon geluncht
versprekiong?
Ik vertrouw t, maar san, geef een reden D: sanghal
 

latdekat

Harpij
Lat voordat we een goedje eruit halen vanacht zouden we dan niet hem tenminste de kans moeten geven om zich te bewijzen?

Doet hij dit niet wordt hij morgen gewoon geluncht

Hij gaat zich bij twee personen bewijzen. Ik hoop voor jullie dat dat geen random mensen zijn maar dat jullie zelf het bewijs krijgen, anders kan ie net zo goed wolven dat laten zeggen voor hem.
 
Bovenaan