• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #208 - Trump vs Mexi&co

DeletedUser25931

Gast
Snel gestem zodat binnen dl was, maar goed, reden op sanhal is niet zozeer omdat hij voor mij meteen een wolf is ofzo, maar hij geeft totaal geen reden voor gekko en iedereen moet maar meelopen op gekko voor no reason?

Ik wou niet op niss stemmen, ik wil je wel een kans geven te bewijzen, maar de stem op gekko lijkt zo zwak.
tot 5 min geleden had niemand t erover, en ineens werd t allemaal gekko?
 

DeletedUser26715

Gast
Ik verdacht gekko al eerder maar tot op een tijdje geleden was nissa mijn hoofdverdachte
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Hij gaat zich bij twee personen bewijzen. Ik hoop voor jullie dat dat geen random mensen zijn maar dat jullie zelf het bewijs krijgen, anders kan ie net zo goed wolven dat laten zeggen voor hem.
Mwa, het kan ervoor zorgen dat een van de twee zichzelf dan kan bewijzen?
Snel gestem zodat binnen dl was, maar goed, reden op sanhal is niet zozeer omdat hij voor mij meteen een wolf is ofzo, maar hij geeft totaal geen reden voor gekko en iedereen moet maar meelopen op gekko voor no reason?

Ik wou niet op niss stemmen, ik wil je wel een kans geven te bewijzen, maar de stem op gekko lijkt zo zwak.
tot 5 min geleden had niemand t erover, en ineens werd t allemaal gekko?

Ik wil zeker niet dat mensen met me meelopen hoor. Als iemand anders een ander persoon voor lynch wilde had die op die persoon kunnen stemmen. Wanneer de dl was geweest en het bleek gelijkstand te zijn, had ik de andere persoon dood laten gaan ipv Nissassa.
 

DeletedUser21356

Gast
Wtf is dit?
GGWP, wauw, zonder reden op iemand stemmen. Iemand heeft een gevoel en de rest stemt zonder nadenken mee.
 

DeletedUser25931

Gast
Ik verdacht gekko al eerder maar tot op een tijdje geleden was nissa mijn hoofdverdachte
Als je gekko verdacht vond, waarom zeg je dat niet in topic? Makkelijk na der tijd meepraten en jezelf al in te bouwen mocht de lynch een goedje zijn, terwijl je t niet laat merken in topic?
 

DeletedUser21356

Gast
Als je me verdenkt, zeg dit dan tenminste eerder dan 2 minuten voor de deadline.
*Zucht* Dit WvW-niveau.
 

DeletedUser25931

Gast
Ongeacht van of gekko wolf is of niet, we hebben wel een redelijk hoogtepunt vlgs mij gebruikt door 2 dagen achter elkaar ineens met een andere stem die lynch kan worden te dumpen 3 min voor de dl ofzo D:
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ook in privé heb ik het er met jullie kort over gehad. Maar om toch te reageren:

Wtf is dit?
GGWP, wauw, zonder reden op iemand stemmen. Iemand heeft een gevoel en de rest stemt zonder nadenken mee.
Het meelopen was voor mij ook onverwachts. Ik wilde aangeven dat ik nissassa voor nu wilde vertrouwen en helaas gebeurde dat bij mij ook vlak voor de DL, daarvoor was ik van plan om op hem te stemmen. Omdat ik dit vlak voor de deadline moest veranderen, heb ik gekeken naar de spelers die nog over zijn en of er hier verder iets verdachts mee was. Hier kon ik zo snel niet iets over vinden, behalve dan dat ik uiteindelijk bij jou een slecht gevoel kreeg. Dit is inderdaad qua WvW niveau een baggerstem, maar het is wel de stem die ik geplaatst heb.

Als je me verdenkt, zeg dit dan tenminste eerder dan 2 minuten voor de deadline.
*Zucht* Dit WvW-niveau.

Sorry Gekko, maar zoals bovenstaande was het inderdaad iets dat heel snel ging.

Ongeacht van of gekko wolf is of niet, we hebben wel een redelijk hoogtepunt vlgs mij gebruikt door 2 dagen achter elkaar ineens met een andere stem die lynch kan worden te dumpen 3 min voor de dl ofzo D:

True.
 

DeletedUser21356

Gast
En als er mensen zijn die mij 'al eerder' verdenken, kunnen ze dat misschien ook melden?
Eigenlijk heb ik hier wel een beetje genoeg van.
 

AriChibi

Hydra
Dag 3:
De bijna unanieme lynch van gisterenavond leek deze avond voor veel twijfel te zorgen. De burgers zochten paranoïde naar de kleinste hints die een mogelijke Trumpsupporter konden ontmaskeren. Het duurde lang, lang, voordat er een besluit genomen werd, maar uiteindelijk viel dit besluit op Gekko, oftewel Collin. Deze zogenoemde /b/tard werd genadeloos achter zijn computer getrokken en aan de lynchpaal bevestigd.
Collin (/b/tard, originele rol - neutraal):
'If dubs I will make Trump ban these three people from 'Murica.' Dat was wat Collin postte in een dubs-thread op 4chan. Nadat hij de pagina refreshte, zag hij dat hij postnummer 724783422 had en dus inderdaad dubs gekregen had. Nu is het zijn taak om als OP te deliveren en geen fag te zijn. Hij maakte een plannetje om deze drie mensen het land uit te krijgen, maar toen hij nogmaals refreshte, zag hij een reactie op zijn post: 'If trips, OP will have to exile these three people as well :xxx, xxx, xxx' - post nr. 724783444. The trips have spoken, wist Collin, en dus moest hij naast zijn drie uitgekozen spelers nu ook deze drie het land uit krijgen (Premiejager V1). Door deze nobele doelstelling zal Trump zich bij zijn eerste bezoek excuseren en Collin met rust laten. Terwijl Collin druk bezig is met mensen het land uit krijgen, blijft hij natuurlijk shitposten op 4chan. Hierdoor kan het zijn dat sommige mensen zijn getroll geloven en daardoor misleid worden (Vals Orakel).
Acties (in PM):
1. Je moet de eerste dag 3 namen opsturen van spelers die je het land uit wilt gaan zetten. Als deze drie spelers én de drie uit bovengenoemde post uit het spel zijn, win je automatisch de hele pot. Je kan door deze rol ook een keer de lunch overleven.
2. Eens per dag mag je een vals orakel opsturen in je shitposts. Je moet hierbij dus de ontvanger insturen en de speler+rol die je aan die ontvanger wilt laten zien, e.g. Ik wil dat persoon A persoon B als ziener ziet. Aangezien mijn rollen chaotisch zijn, mag je natuurlijk van alles verzinnen.

Het was misschien geen echte Trumpsupporter, maar de bewoners waren wel blij dat ze die shitposter er eindelijk uit hadden. Blij liepen ze door de straatjes naar huis, maar in één steegje was een bekend gezicht verdwenen. Latdekat, beter bekend als Andres de Bijziende Dorpsgek, zat niet meer op zijn krakkemikkige krukje aan de sigaren. Hij werd vannacht uit het land gezet.
Andres (Bijziende Dorpsgek - goed):
Andres is eigenlijk geen Mexicaan, maar een Cubaan. Om dit even flink duidelijk te maken, rookt hij zich iedere nacht suf aan Cubaanse sigaren. Door de premium quality Cubaanse tabak wordt hij helderziend en kan hij uit drie spelers opmerken hoeveel er aan zijn kant staan. Hij mag hierbij niet zichzelf of het lynchtarget zien, tenzij er nog maar zes spelers in het spel zitten.
Actie (in PM):
Je mag iedere nacht drie namen opsturen en krijgt dan te horen hoeveel spelers hiervan een goede rol hebben. Neutrale rollen tellen niet mee als goedjes in deze zienering.

Stemmen:
Gekko (4): Sanhal, Nissassa, DutchGirl en Kalgar

Nissassa (2): Voetbalp en latdekat
Sanhal (1): Solarwolf


@neusje. en @Genius0615 hebben opnieuw niet gestemd, als er morgenmiddag nog geen vervanging is, zullen zij het land uit moeten.
@Aeneas heeft voor het eerst niet gestemd, nog één keer en 't is weg uit Amerika.

Klaagmuur:
niks

Morgen zoals gewoonlijk weer 22u enzo
 

AriChibi

Hydra
Afscheidsbrief Gekko:
Ga jullie nu allemaal goed voelen omdat jullie mij 'al eerder' verdachten. Niet hopen dat jullie ook maar doorhadden dat ik Premiejager was, dus doe nu niet alsof jullie goed WvW kunnen spelen ofzo.
Verder:
Wtf voor een achterlijke mensen spelen er tegenwoordig WvW? Oh, iemand heeft een slecht gevoel, laten we meelopen! Misschien weten jullie het niet, maar dat is NIET hoe het spel werkt.
 

DeletedUser26715

Gast
Maar goed dat gekko zich niet kon verdedigen dan was ie misschien niet gelyncht.
Het gaat helaad wel allemaal heel snel in de laatste 3 minuten. Ik stel voor dat we hier meer tijd voor nemen dit is niet te doen. Ik gaf wel aan dat ik gekko verdacht VOOR de deadline die argumenten staan bij mijn stem.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Nou onze gevoelens achter de verdenking van Gekko waren gelukkig een 2e mazzelactie deze pot.
Inderdaad een mazzelactie, zeker niet iets om trots op te zijn over hoe het is verlopen. Uiteindelijk goed afgelopen, maar ik zal morgen in ieder geval mijn best doen om eerder een discussie te krijgen (iets wat vandaag niet lukte) en om daadwerkelijk met goede argumenten te komen bij het lynchen.
 

DeletedUser25931

Gast
Maar goed dat gekko zich niet kon verdedigen dan was ie misschien niet gelyncht.
Het gaat helaad wel allemaal heel snel in de laatste 3 minuten. Ik stel voor dat we hier meer tijd voor nemen dit is niet te doen. Ik gaf wel aan dat ik gekko verdacht VOOR de deadline die argumenten staan bij mijn stem.
Wacht, de reden op gekko was serieus dat gedoe op heart? Sorry als ik dat lachwekkend vind, maar serieus? Jij bent notabene degene geweest die heeft gepropagandeerd dat t stemmen op heart een goed idee was, en jij hebt dus ook niet wat afwachtender gewacht zoals een goedje volgens jou zou zijn. T enige wat ik uit je beredenering kan halen is dat je impliciet zegt dat als gekko een wolf is, ( hij was premiejager mogelijk met heart als verdachte, dus ook een reden voor hem om erop te stemmen tbh), dat jij dan geen goedje bent? Wat is dat voor beredenering voor een stem?
 

DeletedUser26715

Gast
Zoals ik al zei ik wist 100% zeker dat hij het orakel binnen had gekregen en wist nog niets van fake orakels.

Als ervaren goedje zou je ten eerste beter moeten weten. Ten tweede wisten jullie niet zeker dat hij het binnen had gekregen, daarom zou je iets afwachtender moeten zijn.
 

DeletedUser18003

Gast
Dutch heeft wel gestemd
Had het al bij Ari aangegeven inderdaad, is aangepast :)

Nja het was net zoals gisteren weer een '1 of de ander'-actie. Daarbij vind ik Gekko z'n rage niet helemaal terecht; hij had niet meer gepost sinds vanmiddag en was er zelf niet eens voor de deadline x) Maarre Didier/Sander, hoe zit t nu, of moet ik daar in privé voor aan komen kloppen?

Voetbal

Ik edit zo wel, maar anders gaat dit via mobiel nooit op tijd zijn
@Roy, mocht je nog actief worden, dan wachten we nog steeds op de edit...
 
Bovenaan