• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Kos

DeletedUser27464

Gast
Nightmare John, mijn oppaskinderen huilen nog minder dan jij
Moraal is gewoon 3x niks voor spelers die wel wat kunnen, als jij daar niet onder valt, prima. Maar vind het dan niet gek dat de meerderheid van de spelers niet overal moraal willen. Als er overal moraal is dan word skill afgestraft, en dat heeft niks met veel goudgebruik te maken want als dat wel zo was had Inno toch nergens moraal ingesteld, zodat alle goudspelers lekker konden loskopen en hun zakken konden vullen? Volstrekte onzin wat jij loopt te blazen.
 

DeletedUser23797

Gast
Nightmare John, mijn oppaskinderen huilen nog minder dan jij
Moraal is gewoon 3x niks voor spelers die wel wat kunnen, als jij daar niet onder valt, prima. Maar vind het dan niet gek dat de meerderheid van de spelers niet overal moraal willen. Als er overal moraal is dan word skill afgestraft, en dat heeft niks met veel goudgebruik te maken want als dat wel zo was had Inno toch nergens moraal ingesteld, zodat alle goudspelers lekker konden loskopen en hun zakken konden vullen? Volstrekte onzin wat jij loopt te blazen.

Ik snap niet waar jij het over hebt kan je duidelijker zijn ?
 

DeletedUser28518

Gast
Nightmare John, mijn oppaskinderen huilen nog minder dan jij
Moraal is gewoon 3x niks voor spelers die wel wat kunnen, als jij daar niet onder valt, prima. Maar vind het dan niet gek dat de meerderheid van de spelers niet overal moraal willen. Als er overal moraal is dan word skill afgestraft, en dat heeft niks met veel goudgebruik te maken want als dat wel zo was had Inno toch nergens moraal ingesteld, zodat alle goudspelers lekker konden loskopen en hun zakken konden vullen? Volstrekte onzin wat jij loopt te blazen.

Uhm weet niet hoor,snap niet helemaal wat je bedoeld, Maar je hebt juist geen skills meer nodig hoor als je gewoon alles kan opkopen.
Als je een event pakt die beloond wordt met 4xgp verdubbelaars en je in een dag kan halen als je er genoeg voor neerlegt ,dat noem je wel skills of continu olympische spelen geven? Dat zijn wel skills?

Ik gebruik zelden goud en ik heb met zowel moraal als zonder moraal gespeeld en heb altijd redelijk gedaan op verschillende werelden dus ja,maar goed mij maakt moraal niet uit.

Geef mij aub een wereld die zo was als toen ik begon, met of zonder moraal,af en toe een eventje van een week of hooguit 2 weken ipv elke maand een aantal weken en dan zal je zien dat spelers hun skills echt boven komen drijven en dat de wereld veel dichterbij komt en het gat tussen goudgebruikers en geen of zelden goudgebruikers veel kleiner wordt en dat is wat iedereen toch wil ipv premium pakketten en events aan te bieden aan spelers die het wel kunnen betalen en zo nog makkelijker aan troepen of myth of tyches of weet ik allemaal wat te komen ,waar de ander uren of dagen voor nodig heeft om te maken,want op die manier zal het moraal idd een nog grotere rol gaan spelen omdat de verschillen daardoor nog meer toenemen.

Dus ik ben voor moraal zolang er zoveel aanbiedingen en events blijven komen,niet voor mezelf,maar juist zodat de kleinere spelers dan ook een kans maken en niet direct resetten of inactief worden doordat ze overlopen worden door grotere ally's.

En als je dan 20 procent meer troepen kwijt bent aan een kleinere speler ja das dan jammer,maar voor de goudspelers totaal geen probleem lijkt me.
 

DeletedUser27464

Gast
Uhm weet niet hoor,snap niet helemaal wat je bedoeld, Maar je hebt juist geen skills meer nodig hoor als je gewoon alles kan opkopen.
Als je een event pakt die beloond wordt met 4xgp verdubbelaars en je in een dag kan halen als je er genoeg voor neerlegt ,dat noem je wel skills of continu olympische spelen geven? Dat zijn wel skills?

Ik gebruik zelden goud en ik heb met zowel moraal als zonder moraal gespeeld en heb altijd redelijk gedaan op verschillende werelden dus ja,maar goed mij maakt moraal niet uit.

Geef mij aub een wereld die zo was als toen ik begon, met of zonder moraal,af en toe een eventje van een week of hooguit 2 weken ipv elke maand een aantal weken en dan zal je zien dat spelers hun skills echt boven komen drijven en dat de wereld veel dichterbij komt en het gat tussen goudgebruikers en geen of zelden goudgebruikers veel kleiner wordt en dat is wat iedereen toch wil ipv premium pakketten en events aan te bieden aan spelers die het wel kunnen betalen en zo nog makkelijker aan troepen of myth of tyches of weet ik allemaal wat te komen ,waar de ander uren of dagen voor nodig heeft om te maken,want op die manier zal het moraal idd een nog grotere rol gaan spelen omdat de verschillen daardoor nog meer toenemen.

Dus ik ben voor moraal zolang er zoveel aanbiedingen en events blijven komen,niet voor mezelf,maar juist zodat de kleinere spelers dan ook een kans maken en niet direct resetten of inactief worden doordat ze overlopen worden door grotere ally's.

En als je dan 20 procent meer troepen kwijt bent aan een kleinere speler ja das dan jammer,maar voor de goudspelers totaal geen probleem lijkt me.
Goudhandel bestaat niet...
oh wacht
 

DeletedUser28518

Gast
Goudhandel bestaat niet...
oh wacht

Joh meen je, gelukkig wel idd, ken ik ook is mijn adviseurs aanzetten en een keer een extra klik doen op een eventje,kan je er ook premium pakketten mee kopen,zou helemaal top zijn:)
 

DeletedUser28080

Gast
Oh gast wat zit je toch te lullen... ik hoef zelf het woord niet eens te voeren
Laat ik even een aantal dingen opsommen voor we het afsluiten, want ik meen dat dit de wereld Kos is

1) Dat ik jou, donkillsone en de rest inmaakte betekent niet dat ik verdrink in goud
2) Ik meen te herinneren dat je op Olympia op wes-m speelde toen hij tentamens had. Bron? Hijzelf... Op Trojan Virus werd je halve alliantie twee keer geband, waaronder jij en donkillsone. Toevallig!
3) Jij zet RL voor? De reden dat je reset drukte op Olympia was omdat je de app altijd aanhield. Geen probleem. Maar wij hadden dat niet, en als jij tot 4 uur 's ochtends zit door te halen en 1 VS zit te sturen zit je vervolgens te janken als wij het vanaf 6-7 uur 's ochtends terug doen.
4) Huilen huilen huilen... maak anders een topic over hoe geweldig jij bent en hoe je overal gelijk hebt. Who the fuck cares? Laat men schijten op moraal en goudgebruik als ze dat willen. Maar veroordeel die mensen dan niet als je zelf de grootste jankerd ben die er rondloopt
 

DeletedUser199

Gast
Mee eens,in sommige gevallen wel.

Grepolis vandaag om 20:00
Gefeliciteerd, tristiano!

Met een totaal van 219 eerpunten sta je op plaats 106 in de totale ranglijst.

Je hebt het eilandenrijk een grote dienst bewezen. Je hebt de Spartanen in een groot aantal gewonnen gevechten aangevoerd en hebt de invasie van de ondoden verijdeld. Je hebt laten zien dat je een onovertroffen strateeg bent in de strijd tegen de ondode hordes van Hades en hebt de wereld van de levenden gered. Alle inwoners van Griekenland zien jou als hun held!

Ja man, ik ben echt top 5 geworden door met goud te smijten.
 

DeletedUser13653

Gast
Uhm ja Mellon Collie, het gaat hier niet om ritme of wat dan ook, gaat alleen om het feit dat er gepeeld werd op een manier die niemand leuk vind en geloof me, ik heb vrijwel geen slaap nodig,maar denk dat jij niet helemaal begrijpt wat ik bedoel en dat snap ik als je er zelf niet mee te maken hebt gehad.

En Irizona Iced Tea,nogmaals ik gaf een reactie op het moraal systeem en hoe ik dat zie ,niets meer en niets minder.

Lees ff terug dan zie je dat ik niet degene ben die begon over persoonlijke dingen en dingen die er gebeurt zijn.
Dus refereer dat zinnetje ff naar de ander toe aub.

Ook ik heb zowel tegen als met Narcisten gespeeld.
Ik heb nooit een aanval in de nb tegen me gehad.

Ik zie het nu inderdaad wel eens gebeuren, maar lang niet zovaak als het tegen Narcisten gebruikt wordt.
Teven spelen bij Narcisten voornamelijk betere/slimmere spelers. Als die militie raken of een spreuk krijgen 's nachts, zoeken ze een ander target ipv te gaan pesten.

Ik snap niet waar jij het over hebt kan je duidelijker zijn ?

Als je skills hebt kom je hoger te staan.
Moraal begin je te merken vanaf wat, 4x zo groot?

Als je 4x zo klein bent als de rest in de buurt, waardoor je moraalvoordeel begint te krijgen, zijn er 2 mogelijkheden.
1: je bent inactief.
2: je bent actief maar zuigt echt gigantisch.

Uhm weet niet hoor,snap niet helemaal wat je bedoeld, Maar je hebt juist geen skills meer nodig hoor als je gewoon alles kan opkopen.
Als je een event pakt die beloond wordt met 4xgp verdubbelaars en je in een dag kan halen als je er genoeg voor neerlegt ,dat noem je wel skills of continu olympische spelen geven? Dat zijn wel skills?

Ik gebruik zelden goud en ik heb met zowel moraal als zonder moraal gespeeld en heb altijd redelijk gedaan op verschillende werelden dus ja,maar goed mij maakt moraal niet uit.

Geef mij aub een wereld die zo was als toen ik begon, met of zonder moraal,af en toe een eventje van een week of hooguit 2 weken ipv elke maand een aantal weken en dan zal je zien dat spelers hun skills echt boven komen drijven en dat de wereld veel dichterbij komt en het gat tussen goudgebruikers en geen of zelden goudgebruikers veel kleiner wordt en dat is wat iedereen toch wil ipv premium pakketten en events aan te bieden aan spelers die het wel kunnen betalen en zo nog makkelijker aan troepen of myth of tyches of weet ik allemaal wat te komen ,waar de ander uren of dagen voor nodig heeft om te maken,want op die manier zal het moraal idd een nog grotere rol gaan spelen omdat de verschillen daardoor nog meer toenemen.

Dus ik ben voor moraal zolang er zoveel aanbiedingen en events blijven komen,niet voor mezelf,maar juist zodat de kleinere spelers dan ook een kans maken en niet direct resetten of inactief worden doordat ze overlopen worden door grotere ally's.

En als je dan 20 procent meer troepen kwijt bent aan een kleinere speler ja das dan jammer,maar voor de goudspelers totaal geen probleem lijkt me.

Ja, goud geeft voordelen.
Maar echt niet genoeg voordelen om instant slecht moraal te hebben op iedereen in de omgeving.
Met andere woorden, als een goudnoob slecht moraal tegen jou heeft zegt dat meer over jou dan over de goudnoob.
Het is dus ook zeker niet een middel van inno om goudnoobs tegen te werken.

Eigenlijk is het meer een middel om beginnende en falende spelers nog enigszins een kans te geven.
Aangezien jij aangeeft geen beginnende speler te zijn, vrees ik voor jou dat je tot de 2e categorie behoort.
 

DeletedUser27964

Gast
En influcted, kom op zeg, de narcisten staan met voorsprong op nr 1 in het event en goud kopen dat weet iedereen en daarbij komt dat als de ww beginnen ze ook nog eens andere allys moeten toevoegen aan hun eigen ally om de ww te winnen.

Ik heb nog nooit goud gekocht en ben toch bij dat event (wat toch echt een goudevent is) 3e geworden van de wereld. Een beetje farmen op andere werelden.
 

DeletedUser27964

Gast
Fun fact, van de top 5 spelers bij het huidige event zit er 1 bij Narcisten en 4 bij Noobies.

smiley_emoticons_blush-reloaded6.gif
dat ben ik, maar zonder goud te kopen
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser26902

Gast
ik vind dat iedereen ze eigen mening op moraal kan hebben, en dat we hier niet als een stelletje droeftoeters elkaar belachelijk hoeven te maken! moraal geen moraal,wat maakt het uit. enige wat vraag die je jezelf moet stellen is ga ik spelen of ga ik niet spelen met de huidige settings?
de instellingen zijn zoals ze zijn en ik vind het fine ik reageer zelden op het forum omdat bijna bij elk topic gezeik is.


en Persistent/Engines
Waarom word ik hier nu bij betrokken?

ja ik verlulde me dus wat is je punt iedereen had die info tegen me gebruikt...
(toen die tijd was ik wel boos )


Oh gast wat zit je toch te lullen... ik hoef zelf het woord niet eens te voeren
Laat ik even een aantal dingen opsommen voor we het afsluiten, want ik meen dat dit de wereld Kos is

1) Dat ik jou, donkillsone en de rest inmaakte betekent niet dat ik verdrink in goud
2) Ik meen te herinneren dat je op Olympia op wes-m speelde toen hij tentamens had. Bron? Hijzelf... Op Trojan Virus werd je halve alliantie twee keer geband, waaronder jij en donkillsone. Toevallig!
3) Jij zet RL voor? De reden dat je reset drukte op Olympia was omdat je de app altijd aanhield. Geen probleem. Maar wij hadden dat niet, en als jij tot 4 uur 's ochtends zit door te halen en 1 VS zit te sturen zit je vervolgens te janken als wij het vanaf 6-7 uur 's ochtends terug doen.
4) Huilen huilen huilen... maak anders een topic over hoe geweldig jij bent en hoe je overal gelijk hebt. Who the fuck cares? Laat men schijten op moraal en goudgebruik als ze dat willen. Maar veroordeel die mensen dan niet als je zelf de grootste jankerd ben die er rondloopt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28080

Gast
Haha ja hallo ik zei ik ga je niet aanvallen tijdens je tentamen
zeg jij ja je durft niet he
wat verwacht je dan :p
 

DeletedUser26902

Gast
toen die tijd dacht ik minder over na en was grepo nog niet zo een levensstijl voor mij.... kan je ook niet tegenspreken weet niet meer wat ik precies zij maar dat klinkt wel als mij.

ik leef bij een motto.
eens een opschepper altijd een opschepper.
 

DeletedUser26281

Gast
1. Wees blij dat er goudspelers zijn, zonder deze mensen zat je nu niet te zeiken over hun voordelen want dan had Grepo al lang niet meer bestaan.
2. Doe goudhandel dan sprokkel je zo een hoeveelheid bij elkaar waarmee je je voor de rest van de wereld voorziet van goud en hoef je niet onder te doen voor goudspelers.
3. Activiteit > Goud
 

DeletedUser23442

Gast
je hebt tegenwoordig zoveel events waarbij spelers die met goud smijten een hele grote voorsprong hebben op spelers die weinig te besteden hebben.
Je wordt beloond als je veel goud gebruikt en daardoor de spelers die wat minder besteden ermee in het nadeel brengt.want kom op!... 4x gp verdubbelaars en starterspaketten met weet ik hoeveel gp verdubbelaars erbij te doen zijn alleen voor de spelers bestemd met een hoeveelheid geld op de bank.
Ja, dat klopt
Daardoor wordt het verschil gemaakt door grotere spelers en kleinere spelers die misschien wel aan elkaar gewaagd zijn.
Dat klopt voor een deel.
Met veel goud kom je makkelijk hoog in de ranglijst, maar zonder goud kun je prima spelen tegen (en winnen van) goudspelers. Zeker omdat die normaal toch voor makkelijke en/of kleine stadjes gaan ipv onnodig moeite doen.
Dus zolang je zorgt dat je niet in de categorie "makkelijke stadjes" valt is dat prima te doen en kun je ook prima steden van ze afpakken ofzo.
Met moraal erbij wordt het verschil wel weer wat geminimaliseerd,maar alleen de goudgebruikers hoor je hier over klagen.
Nee.
Moraal moedigt aan om niet hard te groeien ja, voor iedereen. Met of zonder goud is het nadelig om te veel punten te hebben. Of je nou hoog staat en je moraalnadeel wilt beperken danwel laag staat en je moraalvoordeel wil maximaliseren is niet hard groeien gunstig. Inactiviteit wordt dus beloond

Wie hebben hier het minste last van?
Mensen die dat compenseren met goud en dus toch niet zuinig met hun troepen hoeven te doen ofzo. Dus dat zijn echt niet de mensen die het eerste zeuren
Het gaat hier niet alleen maar om spelers die beginnen met grepo die er beter mee kunnen opstarten in een nieuw spel die ze eens willen proberen,maar ook voor de goede spelers die wat minder geld te besteden hebben, dan de spelers die wel veel goud aan innogames schenken.
Als je een moraal voordeel hebt én nodig hebt ben je gewoon niet actief genoeg of heel slecht.
Dat eerste hoeft van mij niet bevoordeeld te worden.
En dat tweede is vervelend, maar verhelp je echt niet met wat moraalvoordeel


Vroeger had je wel eens events twee weken lang,nu zijn ze al bijna een hele maand lang en hoe meer events en aanbiedingen er komen,hoe groter het verschil wordt en hoe minder leuk het wordt om het spel te blijven spelen,dus het moraal is niet het probleem hoor,het zijn al die belachelijke events en aanbiedingen die het spel steeds belachelijker maken.
Als moraal niet het probleem is, wat is dan het idee van de hele bovenstaande post over het probleem moraal?
En ik ben zeker niet gefrustreerd hoor, geef hier enkel mijn mening over moraal
nogmaals ik gaf een reactie op het moraal systeem en hoe ik dat zie ,niets meer en niets minder.
Oh, het gaat dus toch over moraal, mooi

Maar dan is moraal dus wel het probleem?


de narcisten staan met voorsprong op nr 1 in het event en goud kopen dat weet iedereen
Ik weet het niet

Spelers die tegen Luis gespeeld hebben en tegen de narcisten weten exact waar ik naar toe refereer
Ik heb tegen m gespeeld, en weet niet waar je over zeurt

Uhm ja Mellon Collie, het gaat hier niet om ritme of wat dan ook, gaat alleen om het feit dat er gepeeld werd op een manier die niemand leuk vind
Ik vind het wel leuk

en geloof me, ik heb vrijwel geen slaap nodig,maar denk dat jij niet helemaal begrijpt wat ik bedoel en dat snap ik als je er zelf niet mee te maken hebt gehad.
@Aeglos daar heb je m weer :s




moraal geen moraal,wat maakt het uit. enige wat vraag die je jezelf moet stellen is ga ik spelen of ga ik niet spelen met de huidige settings?
Nou, dat een deel van de mensen volgens wat jij zegt dus nooit meer een wereld krijgen waar ze op willen spelen.
Lijkt me toch best wat uitmaken...
 
Ben niet meer actief en alleen nog moraal zal ervoor zorgen dat dit nog makkelijker vol te houden is.
Ben geen top 100 speler, geen goudspeler maar een wereld met moraal is gewoon niet spelen voor mij. Laat dat wel over aan de zogenaamd (in)actieven die alleen op de app reageren en achter een muur met een zooi pre-def niet verder komen dan jammeren dat het allemaal zo gemeen is.

Zeuren en zeiken over Olympia met betrekking hoe "vals' de Narcissen daar wel niet waren, waar heb je het over. De hele tijd dat ik daar speelde lag ik meer op rode eilanden dan "veilig" maar op een enkeling na die het nodig vond een keer s'nachts langs te komen (wat ook eenmalig was
smiley_emoticons_cyclops.gif
, werd later op de dag wakker met wat lege steden) als tegenstander daar met respect behandeld.
 
Bovenaan