• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Kos

DeletedUser23442

Gast
waarom moraal niet enkel afhankelijk maken van het aantal punten, maar ook afhankelijk van de datum waarop je gestart bent, zodat je op spelers die tegelijk met jou (+- 2 weken laat ons zeggen) altijd 100 procent moraal hebt, op spelers die er pas later bijkomen heb je mindere moraal. Maar als die op jou inlopen heb je sowiezo betere moraal.

Of iets in dat genre
Dat is inderdaad een hele goede optie en 1 van de mogelijke punten die ik al had doorgegeven aan innogames ter verbetering.

Andere punten waren:
--Moraal ook laten afhangen van (in)activiteit. Weinig groei ==> minder moraal voordeel.
Zo voorkom je dat inactiviteit beloond wordt, of dat je bunkersteden krijgt van spelers met 1 stad.

--moraal niet laten gelden op overnames
--moraal niet laten gelden op steden op ww eiland
--misschien zelfs moraal volledig deactiveren zodra de ww beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om zichzelf (evt mbv zijn ally) te kunnen verdedigen, en dan kun je geen moraal spelers meer in vijandige clusters gooien zoals dat nu misbruikt wordt
 

DeletedUser

Gast
Dat is inderdaad een hele goede optie en 1 van de mogelijke punten die ik al had doorgegeven aan innogames ter verbetering.

Andere punten waren:
--Moraal ook laten afhangen van (in)activiteit. Weinig groei ==> minder moraal voordeel.
Zo voorkom je dat inactiviteit beloond wordt, of dat je bunkersteden krijgt van spelers met 1 stad.

--moraal niet laten gelden op overnames
--moraal niet laten gelden op steden op ww eiland
--misschien zelfs moraal volledig deactiveren zodra de ww beginnen. Iedereen heeft tijd genoeg gehad om zichzelf (evt mbv zijn ally) te kunnen verdedigen, en dan kun je geen moraal spelers meer in vijandige clusters gooien zoals dat nu misbruikt wordt


Inderdaad goede ideeën, hopelijk gaan ze er iets mee doen...
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

salerno1

Medusa
Mijn vermoedens zijn eindelijk bevestigd, dat naast het gros van de mods in de NL-community, ook de leden van de denktank van Innogames ingame niets voorstellen. Anders kom je niet op zo'n waanzinnig idee als overal moraal, tenzij je natuurlijk gehoor wilt geven aan die 5 halvegare, 12-jarige schreeuwbekjes die hier elke week op het forum verzeild raken (via hun mobiel, want ze denken dat Grepolis enkel een App-game is) om de oneerlijkheid van het spel aan te klagen terwijl ze nog nooit gehoord hebben van een spiegel.

Ik wacht op een snelle opstandswereld zonder moraal om nog eens te spelen, en die moraal is een doorslaggevende factor, dus dan blijf ik wel gezellig wachten.

Het is ver gekomen als de community moet duidelijk maken dat Innogames geen geld verdient aan de spelers die om moraal vragen, want veel inzicht vereist dat niet.
 

Dorremans

Mentor
Mijn vermoedens zijn eindelijk bevestigd, dat naast het gros van de mods in de NL-community, ook de leden van de denktank van Innogames ingame niets voorstellen.

Innogames heeft besloten dat ze moraal voortaan op elke wereld actief willen hebben

Dit plan, idee of hoe je het ook wil noemen komt vanuit Innogames, dit heeft dus niks te maken de mods in de NL-community. Dus geen idee waarom je deze er nu ineens bij betrekt, misschien in het vervolg eerst je facts checken voordat je zulke uitspraken maakt. Ik heb namelijk gehoord dat ze in het NL-team ook unaniem eens zijn dat alleen moraal werelden geen goed idee vinden en dat zal ondertussen vast al doorgegeven zijn aan Innogames.
 

DeletedUser

Gast
Wij hebben inderdaad GEEN enkele invloed gehad in de keuze dat er nu op elke nieuwe wereld moraal gaat worden toegepast. Salerno, als je enkele posts boven had gelezen had je gezien dat ik ( en nog andere mods) het hier niet mee eens zijn.
 

DeletedUser28076

Gast
Ik ben blij dat de mods met ons eens zijn, want dan gooien wij wat meer gewicht in de strijd..
 

DeletedUser12506

Gast
Weer dat verrekte moraal en voor mij weer een te trage wereld, denk dat ik maar eens op een andere server(taal) ga kijken.
 

DeletedUser12506

Gast
Gevonden, de Engelse server, wereld Tegea snelheid 6 geen moraal, wereld is al wel even bezig.

Kregen we maar zo'n wereld op de Nederlands server.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28429

Gast
ik vind moraal fijn want dan wordt ik niet meteen overgenomen na de beginnersbescherming door een grote speler.
 

DeletedUser28076

Gast
Ik vind wat tragere werelden wel fijn, omdat ik het anders niet kan bij houden met mijn leven naast grepolis...
En een NB om 23 uur zou ik ook wel chill vinden, ik ga echt niet tot 12 uur opblijven of 1 uur ofzo en de dag daarna om 6 uur opstaan...
 

DeletedUser199

Gast
Snelheid 6 is btw helemaal niet prettig als je actief speelt en nog enigszins een leven probeert te hebben.
Tis iets wat leuk en aardig is als je alle tijd hebt, maar waar je ook mee moet "dealen" als je bezig bent.
 
Bovenaan