• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Wereld Lamia

DeletedUser

Gast
Algemene wereld info :
Wereld snelheid : 2
Eenheid snelheid : 2 of 3, niet hoger dan 3
Kolonisatiesysteem : nieuw!!!
Moraal : Ja
Farmsysteem : Oude systeem, van voor de 2,0 update. Dus met je stadeigen troepen de dorpen farmen.

Gevechtinfo :
Nacht Bonus : 23 - 7
Beginner bescherming : 5 dagen
Vrede? : Kerst en Oud/Nieuw
Maximale veroveringsafstand : 48 uur
Overnemen : Ja

Overige :
Alliantielimiet : 50
Afbreektijd aanvallen : 10%
Afbreektijd handel : 10%
Bijzonderheden : Alliantie overstap met tussenpozen van 24 uur. Dus niet onbeperkt hoppen tussen de allianties.

van voor de 2.0 gaat niet meer hoor vriend...
wie er voor moraal is is enkel iemand die zelf niet weet te groeien
smiley_emoticons_frown.gif


nachtbonu vanaf 23u is voor de vroegslapers...
smiley_emoticons_sleep.gif

Afbreektijd aanvallen : 10% --> jij wil kunnen annuleren als je al een uur op pad bent (met dan vaartijd van 10u) waar kan dat goed voor zijn? :confused:
Afbreektijd handel : 10% zelfde opmerking als aanval
Bijzonderheden : Alliantie overstap met tussenpozen van 24 uur. Dus niet onbeperkt hoppen tussen de allianties.
tof voor een speler die uit een alliantie wordt gezet
die kan 24u gaan wachten eer ie een andere alliantie in mag? :rolleyes:


voor mij een wereld met handelssnelheid minstens 3 want anders wordt het oersaai :p
 

DeletedUser22921

Gast
Oud systeem!
Dat is voor de echte toppers! Back snipen enzo, dat mis je met het nieuwe systeem.

Het nieuwe systeem is ook duizend maal voordeliger voor goudspelers. Niet dat ik geen goud gebruik, maar de niet-goud gebruiker hebben zo ook een kans.. :)
 

DeletedUser23653

Gast
Oud systeem, snelheid 3 of 4, en zonder moraal natuurlijk... Dan kom ik misschien een tweede wereld erbij pakken. En weer killen natuurlijk.
Alliantielimiet 50
 

DeletedUser22821

Gast
ik zou zeggen direct knallen maar met bb..
heeft er eigenlijk al iemand iets gezegd over duurtijd bb?
 
Bovenaan