• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog 3

DeletedUser

Gast
Wowowowo
Nederland/België heeft véél minder problemen dan Turkije

Hoe weet jij dat?
Turkije heeft alles onder controle, jullie hebben amper jullie eigen burgers geen eens onder controle.

Voorbeelden:

Waar is het mensenrecht? (Stemmen)
Opstand tegen een kinderfeestje zoals Sinterklaas terwijl er grotere problemen zijn zoals armoede?
Burgers die alleen maar beïnvloed worden door politieke staat als ze wat roepen?


Turkije heeft zijn eigen stem en rechten, er worden tenminste wel beloftes nagekomen door de President. Niet wat je van Nederland/België kan verwachten.

Wij garanderen in ieder geval mensenrechten, kan Turkije dat ook zeggen?

Welke mensen rechten heeft Nederland/België? Kijk de bovengenoemde voorbeelden. ;)

10 x gewaarschuwd in die 10 sec dat rusland erboven vloog ?? Geloof je het zelf..

Ik geloof wat mijn Volk en president zegt, Geloof jij zelf de media die leugen uitspreekt? Nederlandse piloten geven zelf toe over 10x waarschuwingen. ;) Lees de juiste bronnen a.u.b. En kom wat zeggen als je wat zeker weet. ;)
 

DeletedUser18363

Gast
Wij arresteren geen journalisten die tegen de regering zijn.
Je kan niet zeggen dat Turkije minder problemen heeft dan Nederland/België.
 

DeletedUser

Gast
Serhat,
In trukije worden koerden gebombardeerd en iedereen die ook maar durft iets te zeggen tegen het regime wordt opgesloten.
Wij verwelkomen vluchtelingen, turkije stuurt ze door naar Europa.
 

DeletedUser

Gast
Serschat, ik denk dat de mensen hierboven al duidelijk heb gemaakt wat ik probeerde te zeggen. Verder, deze discussie voortzetten heeft geen enkel nut, het wordt een wellus nietus discussie, dus sinds wij in een meerderheid zijn, stop.
 

DeletedUser23782

Gast
Hoe weet jij dat?
Turkije heeft alles onder controle, jullie hebben amper jullie eigen burgers geen eens onder controle.

Voorbeelden:

Waar is het mensenrecht? (Stemmen)
Opstand tegen een kinderfeestje zoals Sinterklaas terwijl er grotere problemen zijn zoals armoede?
Burgers die alleen maar beïnvloed worden door politieke staat als ze wat roepen?


Turkije heeft zijn eigen stem en rechten, er worden tenminste wel beloftes nagekomen door de President. Niet wat je van Nederland/België kan verwachten.



Welke mensen rechten heeft Nederland/België? Kijk de bovengenoemde voorbeelden. ;)



Ik geloof wat mijn Volk en president zegt, Geloof jij zelf de media die leugen uitspreekt? Nederlandse piloten geven zelf toe over 10x waarschuwingen. ;) Lees de juiste bronnen a.u.b. En kom wat zeggen als je wat zeker weet. ;)

Nederland is een contactuele monarchie, dat betekend dat Nederland een Koninkrijk is waar de macht van de koning (In Nederland is de titel van de monarch altijd koning, ookal is het een vrouw) zeer erg beperkt is en de koning ook onderhevig is aan de Nederlandse (grond)wet(ten). Ookal is Nederland een monarchie is Nederland ook een democratie, elke inwoner van Nederland die de Nederlandse nationaliteit bezit en ouder dan 18 is eens in de vier jaar mag stemmen voor de tweede kamer, de partij voorzitter van de partij die de meeste zetels in de tweede kamer heeft wordt vervolgens minister-president (ookwel premier). Als jij beweerd dat Nederland geen mensenrechten heeft dan wil ik je allereerst even wijzen op het ''universele verdrag voor de rechten van de mens'' en ''e Nederlandse grondwet''.

Maar gezien jouw berichten, wil ik graag eerst jouw bronnen weten. Veel van ''het Turkse volk'' lezen bronnen op internet die niet te controleren zijn. Ik vrees dat dit wederom het geval is, als je mijn bronnen wil weten dan wil ik deze best delen:
rtl nieuws
nu.nl
rechtspraak.nl
overheid.nl
Europa.eu
nos.nl

Verder wordt er op internationaal niveau getwijfeld over het volksmandaat die President Erdogan van het volk heeft...

Maar aangezien ik ook uit jouw berichten kan halen dat je denkt dat je het beter in Turkije gaat hebben dan wens ik je veel succes en raad je aan om in het Europese deel van Turkije te gaan wonen, daar is het wat veiliger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Serhat,
In trukije worden koerden gebombardeerd en iedereen die ook maar durft iets te zeggen tegen het regime wordt opgesloten.
Wij verwelkomen vluchtelingen, turkije stuurt ze door naar Europa.

Die bewering die je maakt klopt niet helemaal. Meer dan 2 miljoen Syrische vluchtelingen zitten momenteel in Turkije. Nederland biedt minder dan 50 duizend vluchtelingen onderdak. En we kunnen wel denken dat we een tolerant land zijn en vluchtelingen welkom heten, en sommige Nederlanders doen dat ook, maar de Nederlandse regering is niet zo heel erg enthousiast. En zij bepalen het beleid. En dat is iets met sobere opvang en dergelijke.

Het Nederlandse asielbeleid is te omschrijven als een deportatiebeleid. Zoek voor de grap maar eens op Kamp Zeist waar uitgeprocedeerde asielzoekers in een gevangenis zitten,ook de kinderen achter prikkeldraad, wachtend op hun uitzetting. http://www.aagu.nl/2015/een-jaar-gezinsgevangenis-kinderdeportaties.html
Nou, daar mogen we trots op zijn, not.

Neemt niet weg dat Turkije momenteel volledig van het padje af is. Maar ja, dat is logisch als je met de VS in zee gaat. Dan ga je domme dingen doen zoals ISIS financieren en journalisten vermoorden.
 

DeletedUser

Gast
Maar tegelijkertijd is Turkije dichterbij, heeft het een veel groter oppervlak, een cultuur die meer over een komt met die van de vluchtelingen en een lagere bevolkingsdichtheid.
 

DeletedUser

Gast
Maar tegelijkertijd is Turkije dichterbij, heeft het een veel groter oppervlak, een cultuur die meer over een komt met die van de vluchtelingen en een lagere bevolkingsdichtheid.


Klopt. Om het helemaal in verhouding te zetten, Libanon ligt ook naast Syrië en dat land is een stuk kleiner dan Nederland en vangt ongeveer 1,6 miljoen vluchtelingen op. Dat is meer dan de hele EU bij elkaar. Het beeld dat we hebben dat alle Syriërs naar Europa trekken klopt dus niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik geloof wat mijn Volk en president zegt, Geloof jij zelf de media die leugen uitspreekt? Nederlandse piloten geven zelf toe over 10x waarschuwingen. ;) Lees de juiste bronnen a.u.b. En kom wat zeggen als je wat zeker weet. ;)

Discuseren met turken is onmogelijk... Aangezien jullie trots zo groot is en alles inderdaad maar klakkenloos aanemen. En wat betreft de media.. Ik geloof er geen enkelen. ( dus ook de rusische niet ) Is een pot nat allemaal. Worden allemaal gecrontroleerd door de elite die een hoger doel na streven.. (ghaos - verdeel en heers)
En dan kan je wel roepen dat de nederlanders de waarschuwing ook hebben gehoord.. Maar die zitten nota benen in die zelfde aliantie. Zeg maar net als op grepolis; opkomen voor je allygenootje...
Denk alleen logisch na 10 x gewaarschuwd in 17 sec ? (sorry geen 10 sec) Whahahaha Erdogan moet er wel heel diep inzitten bij jouw.. Nog paar jaartjes pik dan ben je dienstplichtig en mag je mee strijden voor de gevestigde orde.
 

DeletedUser24555

Gast
Denk alleen logisch na 10 x gewaarschuwd in 17 sec ? (sorry geen 10 sec) Whahahaha Erdogan moet er wel heel diep inzitten bij jouw.. Nog paar jaartjes pik dan ben je dienstplichtig en mag je mee strijden voor de gevestigde orde.

Er is van tevoren gewaarschuwd, denk jij eens logisch na :)
 

DeletedUser

Gast
Wij arresteren geen journalisten die tegen de regering zijn.
Je kan niet zeggen dat Turkije minder problemen heeft dan Nederland/België.

Daarom zijn jullie goed met journalisten op zoek gaan naar onschuldige mensen voor de plaats van schuldige mensen, Dan kan ik wel voorbeeld noemen zoals PowNews en nog meer van die onzin programma's.

Serschat, ik denk dat de mensen hierboven al duidelijk heb gemaakt wat ik probeerde te zeggen. Verder, deze discussie voortzetten heeft geen enkel nut, het wordt een wellus nietus discussie, dus sinds wij in een meerderheid zijn, stop.

waarom zou ik moeten stoppen als ik zelf de waarheid vertelt en jullie maar met meerdere komen over iets waar jullie zelf geen eens antwoorden weten, Zoals opvang van vluchtelingen, ik heb tot nu toe geen 1 fatsoenlijke plaats gezien voor hun. Ze worden naar ene kamp naar de andere gesleept. Nederland was toch een land met goeie reglementen?


Nederland is een contactuele monarchie, dat betekend dat Nederland een Koninkrijk is waar de macht van de koning (In Nederland is de titel van de monarch altijd koning, ookal is het een vrouw) zeer erg beperkt is en de koning ook onderhevig is aan de Nederlandse (grond)wet(ten). Ookal is Nederland een monarchie is Nederland ook een democratie, elke inwoner van Nederland die de Nederlandse nationaliteit bezit en ouder dan 18 is eens in de vier jaar mag stemmen voor de tweede kamer, de partij voorzitter van de partij die de meeste zetels in de tweede kamer heeft wordt vervolgens minister-president (ookwel premier). Als jij beweerd dat Nederland geen mensenrechten heeft dan wil ik je allereerst even wijzen op het ''universele verdrag voor de rechten van de mens'' en ''e Nederlandse grondwet''.

Maar gezien jouw berichten, wil ik graag eerst jouw bronnen weten. Veel van ''het Turkse volk'' lezen bronnen op internet die niet te controleren zijn. Ik vrees dat dit wederom het geval is, als je mijn bronnen wil weten dan wil ik deze best delen:
rtl nieuws
nu.nl
rechtspraak.nl
overheid.nl
Europa.eu
nos.nl

Verder wordt er op internationaal niveau getwijfeld over het volksmandaat die President Erdogan van het volk heeft...

Maar aangezien ik ook uit jouw berichten kan halen dat je denkt dat je het beter in Turkije gaat hebben dan wens ik je veel succes en raad je aan om in het Europese deel van Turkije te gaan wonen, daar is het wat veiliger.

Dat is de minderheid van Turkije, Kun jij dan mij vertellen over je monarchie met trots waarom ze in WW2 vluchten uit land als hun land onder vuur staat? Een leider van een land of leiders horen in een land en niet daar buiten zogenaamd wat te doen voor zijn eigen land in een warme bed. Turkse leider kan zo dom zijn als die maar wilt, Zolang die vecht met zijn volk voor zijn land, heeft niemand wat te klagen, De meeste Nederlandse volk heeft altijd wat te zeggen maar als het voor werk komt dan is het maar de stilste van allemaal. Als wij gaan kijken wie de meeste bedrijven in Nederland heeft dan is het meerderheid meer buitenlanders dan eigen volk van Nederland. :) Wij buitenlanders houden Nederland draaiend. Dus ik weet niet waarover jullie klagen met vluchtelingen maar ga zo door. :) Turkije neemt het meeste vluchtelingen aan en jullie jammeren al met 50 duizend en meer. :p


Jullie volk weet amper wat er in de bijbel staat en geven een reactie over islam.
Ik zou zeggen, verdiep meer in jullie eigen land en dan over een ander.

[video=youtube;X5LDxI79XEw]https://www.youtube.com/watch?v=X5LDxI79XEw[/video]
 

DeletedUser

Gast
Dat is omdat wij atheisten grootendeels zijn serhat. Wedden dat we meer weten over Joden dan de meeste moslims x).
 

DeletedUser

Gast
Dat is omdat wij atheisten grootendeels zijn serhat. Wedden dat we meer weten over Joden dan de meeste moslims x).

Dat kan, Ik heb niks tegen Joden. ;) Mijn vriendin is een Jood en wij accepteren elkaar zoals wij zijn en we leren gewoon uit onze geloof hoe het hoort en niet wat de media allemaal roept. :)
 

DeletedUser

Gast
Dat kan, Ik heb niks tegen Joden. ;) Mijn vriendin is een Jood en wij accepteren elkaar zoals wij zijn en we leren gewoon uit onze geloof hoe het hoort en niet wat de media allemaal roept. :)

Je zei nochtans vorig maand dat IS Joden waren. Ook zei je dat de Armeense genocide fake was.
 

DeletedUser

Gast
Armenen werden net als de Arabieren ondersteunt door t westen. En pleegde aanslagen op de turken en verkracgte hun vrouwen en kinderen. Vind je t gek dat de turken iets trrug hebben gedaan.
Het western zit achter deze verdeel en heers tactiek.
 
Bovenaan