• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldoorlog 3

DeletedUser

Gast
Zhb-hoven werd net als Flowervalley ondersteund door de illuminati. En verkrachtte de Nederlandse taal.
 

DeletedUser23782

Gast
Daarom zijn jullie goed met journalisten op zoek gaan naar onschuldige mensen voor de plaats van schuldige mensen, Dan kan ik wel voorbeeld noemen zoals PowNews en nog meer van die onzin programma's.



waarom zou ik moeten stoppen als ik zelf de waarheid vertelt en jullie maar met meerdere komen over iets waar jullie zelf geen eens antwoorden weten, Zoals opvang van vluchtelingen, ik heb tot nu toe geen 1 fatsoenlijke plaats gezien voor hun. Ze worden naar ene kamp naar de andere gesleept. Nederland was toch een land met goeie reglementen?




Dat is de minderheid van Turkije, Kun jij dan mij vertellen over je monarchie met trots waarom ze in WW2 vluchten uit land als hun land onder vuur staat? Een leider van een land of leiders horen in een land en niet daar buiten zogenaamd wat te doen voor zijn eigen land in een warme bed. Turkse leider kan zo dom zijn als die maar wilt, Zolang die vecht met zijn volk voor zijn land, heeft niemand wat te klagen, De meeste Nederlandse volk heeft altijd wat te zeggen maar als het voor werk komt dan is het maar de stilste van allemaal. Als wij gaan kijken wie de meeste bedrijven in Nederland heeft dan is het meerderheid meer buitenlanders dan eigen volk van Nederland. :) Wij buitenlanders houden Nederland draaiend. Dus ik weet niet waarover jullie klagen met vluchtelingen maar ga zo door. :) Turkije neemt het meeste vluchtelingen aan en jullie jammeren al met 50 duizend en meer. :p


Jullie volk weet amper wat er in de bijbel staat en geven een reactie over islam.
Ik zou zeggen, verdiep meer in jullie eigen land en dan over een ander.

[video=youtube;X5LDxI79XEw]https://www.youtube.com/watch?v=X5LDxI79XEw[/video]
Ik blijf maar bezig met jou hé meid...
Laten we beginnen met het ontkrachten van jouw argumenten:
Powned, is een extreem rechtsprogramma. Niet alle Nederlanders kijken daarnaar en de Nederlanders die er wel naar kijken weten heus wel wat ze wel en niet met een korrel zout moeten nemen.

Wij in Nederland vangen ze tenminste op, in sommige landen (waaronder Saoedi Arabië) blijven vele niet maar ze trekken verder naar de EU (niet gecontroleerd zeg me als het niet klopt). De regelementen die in Nederland zijn zijn er al sinds de problematiek in Kosovo, toe werkte het wel. Nu zijn er zodanig veel vluchtelingen met een compleet andere cultuur, daar moeten we andere manieren voor vinden en dat kost tijd.

En nu wordt het leuk, toenmalig koningin Wilhelmina vluchtte uit Nederland omdat het simpelweg te gevaarlijk was om in Nederland te blijven. Een president is wat heel anders als een monarch, een gevangen monarch is gevaarlijker als dat de monarch vermoord is. Als de monarch gevangen is heeft de vijand een goed chantagemiddel. En ik breng je maar meteen even het woord ballingschap bij, de koningin en haar regering waren in ballingschap naar het Verenigd Koninkrijk gestuurd en hebben daar zo goed als mogelijk degene die nog loyaal waren en bereid om voor de onafhankelijkheid te sterven te sturen.

En de vluchtelingen houden het land helemaal niet draaiende, integendeel, op het moment kosten de vluchtelingen meer geld als dat ze ons opleveren. En dat de meeste nederlandse bedrijven van buitenlanders zijn is gewoon de grootste klink klare onzin ;)

Als ik over straat ga rondlopen met een echte koran en daar verhalen uit ga voorlezen wordt er ook helemaal niemand blij, ik denk eerder dat ik aan word gehouden op verdenking van terrorisme als ik bepaalde teksten uit de koran voorlees.

Maar al langere tijd spreek jij over ''jullie volk'', voel jij jezelf eigenlijk wel Nederlander?
 

DeletedUser

Gast
Zhb-hoven werd net als Flowervalley ondersteund door de illuminati. En verkrachtte de Nederlandse taal.

Mijn tel staat op engelse spellingcontrole. En daarbij doet mijn h en b het niet tenzij Ik mijn tel steeds een kwart sla draai...
 

DeletedUser

Gast
Je zei nochtans vorig maand dat IS Joden waren. Ook zei je dat de Armeense genocide fake was.

Dat is ook zo en ik sta nog steeds achter mijn woorden, maar dat betekent niet dat ik joden haat. ;)

Armenen werden net als de Arabieren ondersteunt door t westen. En pleegde aanslagen op de turken en verkracgte hun vrouwen en kinderen. Vind je t gek dat de turken iets trrug hebben gedaan.
Het western zit achter deze verdeel en heers tactiek.

Deze gedeelte klopt zeker. ;)
 

DeletedUser

Gast
Als ik over straat ga rondlopen met een echte koran en daar verhalen uit ga voorlezen wordt er ook helemaal niemand blij, ik denk eerder dat ik aan word gehouden op verdenking van terrorisme als ik bepaalde teksten uit de koran voorlees.
Hier paar versen uit de thora/talmoed:



Een Jood mag een drie jaar oud meisje trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud).
Sanhedrin 55b.

Een Jood mag seks hebben met een kind, zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud.
Sanhedrin 54b.

"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets."
Kethuboth 11b.


"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Sanhedrin 74b

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Abodah Zara, 4b

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.
Sanhedrin 57a.

"Als een os van een Israëliet een os van een Kanaäniet verwondt is er geen aansprakelijkheid; maar als een os van een Kanaäniet een os van een Israëliet verwondt... de betaling moet geheel voldaan worden. "
Baba Kamma 37b.

Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Baba Mezia 24a.

God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 76a.

Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn.
Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Sanhedrin 57a.

De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Baba Kamma 37b.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Baba Kamma 113a.

Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Yebamoth 98a.

Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 36b.

Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Abodah Zarah 22a-22b.

Zegt dat Maria een hoer was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
Sanhedrin 106a.

Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete uitwerpselen."
Gittin 57a.

Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (Joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"
Sanhedrin 43a.

Christenen (minnim) en anderen die de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen daar gestraft worden voor alle generaties.
Rosh Hashanah 17a.

Joden moeten de boeken van de Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.
Shabbath 116a.

Stelt dat Adam geslachtsgemeenschap had met alle dieren in de Tuin van Eden.
Yebamoth 63a.

Verklaart dat landbouw de laagste is van alle bezigheden.
Yebamoth 63a.

Een Joodse man is verplicht om elke dag het volgende gebed te zeggen: Dank u, God, dat gij mij geen Ongelovige hebt gemaakt, een vrouw of een slaaf.
Menahoth 43b-44a.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
En nu wordt het leuk, toenmalig koningin Wilhelmina vluchtte uit Nederland omdat het simpelweg te gevaarlijk was om in Nederland te blijven. Een president is wat heel anders als een monarch, een gevangen monarch is gevaarlijker als dat de monarch vermoord is. Als de monarch gevangen is heeft de vijand een goed chantagemiddel. En ik breng je maar meteen even het woord ballingschap bij, de koningin en haar regering waren in ballingschap naar het Verenigd Koninkrijk gestuurd en hebben daar zo goed als mogelijk degene die nog loyaal waren en bereid om voor de onafhankelijkheid te sterven te sturen.

Zo heldhaftig was het allemaal niet wat onze koningin deed. Ze ging er als een haas vandoor. En dat terwijl we een echte Nazi-prins in ons midden hadden, Bernhard. De Belgische koning bleef wel in eigen land na de inval, evenals de Deense koning.
https://gerard1945.wordpress.com/2015/10/31/over-een-krachtdadige-deense-koning-en-een-gevluchte-nederlandse-koningin/
 

DeletedUser

Gast
Hier paar versen uit de thora/talmoed:

Een Jood mag een drie jaar oud meisje trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud).
Sanhedrin 55b.

Een Jood mag seks hebben met een kind, zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud.
Sanhedrin 54b.

"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets."
Kethuboth 11b.


"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Sanhedrin 74b

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Abodah Zara, 4b

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.
Sanhedrin 57a.

"Als een os van een Israëliet een os van een Kanaäniet verwondt is er geen aansprakelijkheid; maar als een os van een Kanaäniet een os van een Israëliet verwondt... de betaling moet geheel voldaan worden. "
Baba Kamma 37b.

Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Baba Mezia 24a.

God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 76a.

Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn.
Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Sanhedrin 57a.

De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Baba Kamma 37b.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Baba Kamma 113a.

Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Yebamoth 98a.

Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 36b.

Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Abodah Zarah 22a-22b.

Zegt dat Maria een hoer was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
Sanhedrin 106a.

Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete uitwerpselen."
Gittin 57a.

Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (Joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"
Sanhedrin 43a.

Christenen (minnim) en anderen die de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen daar gestraft worden voor alle generaties.
Rosh Hashanah 17a.

Joden moeten de boeken van de Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.
Shabbath 116a.

Stelt dat Adam geslachtsgemeenschap had met alle dieren in de Tuin van Eden.
Yebamoth 63a.

Verklaart dat landbouw de laagste is van alle bezigheden.
Yebamoth 63a.

Een Joodse man is verplicht om elke dag het volgende gebed te zeggen: Dank u, God, dat gij mij geen Ongelovige hebt gemaakt, een vrouw of een slaaf.
Menahoth 43b-44a.
Geen van deze citaten komt uit de Thora. Van sommige citaten is dat trouwens overduidelijk, omdat ze over Christenen gaan en de Thora is geschreven vóórdat het Christendom onstond.
Het zou kunnen dat deze citaten wel afkomstig zijn uit de Talmoed (een geheel ander Joods boek). De Talmoed is niet het belangrijkste boek voor de Joden (dat is de Torah), maar bevat commentaren en discussies van verschillende rabbijnen door de eeuwen heen. Het zou dus kunnen dat sommige rabbijnen in deze discussies extremistisch waren, maar dat betekent geenszins dat veel gelovige Joden geloven dat deze teksten goddelijke autoriteit hebben. Dat zou wel het geval zijn geweest als ze waren geschreven in de Thorah, of, in het geval van moslims, als ze waren geschreven in de Koran.
Verder heb ik geprobeerd te verifiëren of dit daadwerkelijk echte citaten uit de Talmoed zijn door er enkele van te googlen. Vreemd genoeg waren alle links op de eerste pagina van google naar islamitische, sommige tegelijk enigszins antisemitische, websites. Op de meeste van deze webpagina's stonden feitelijke onjuistheden, zoals bijvoorbeeld dat de teksten uit de Thora kwamen (dat kan niet), of dat de teksten uit de Talmoed kwamen, maar de Talmoed het belangrijkste boek is voor Joden (dat is onzin). Gezien de hoeveelheid verkeerde informatie, sluit ik ook niet uit dat deze hele reeks citaten gewoon door een antisemiet uit zijn duim is gezogen. Het tegendeel kan ik niet bewijzen, maar ik heb al uitgelegd waarom, zelfs als we aannemen dat je gelijk hebt, de teksten toch niet in een 'heilig' boek staan en het dus niet zo gek veel zegt.

Ik doe overigens al deze moeite omdat ik niet van plan ben om jou met deze onzin weg te laten komen. Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat je, als iemand je wijst op niet erg frisse teksten in de Koran, je gaat roepen 'Maar kijk de Joden dan!' en daarbij nog misleidende/onjuiste informatie post ook. Het is trouwens vrij grappig dat zelfs de door jou geposte citaten het niet halen bij enkele citaten uit de Koran, zoals citaten waarin het de plicht van moslims wordt genoemd om ongelovigen af te slachten. En misschien komt deze Jodenhaat wel voort uit Koranteksten waarin Joden 'erger dan varkens en zwijnen' worden genoemd? Enfin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het oude testament staat ook vol met walgelijke barbaarsheden! Het OT scheelt ook niet veel met de joodse Thora en objectief gezien verschillen deze ook niet veel met de Koran... niet verwonderlijk, gezien ze allemaal zijn geschreven door volkeren die min of meer in hetzelfde gebiedje in hetzelfde tijdsbestek leefden. Niets aan al van deze boeken is goddelijk voor mij en ik zie het meer als een afspiegeling van primitieve culturen die gebaseerd waren (en helaas nog steeds zijn) op angst, dood en verderf.
Die primitieve godvrezende stammencultuur die enkel dood en verderf predikt voor een ieder die anders denkt bestaat nog steeds en hier kunnen wij een paar millennia later nog dagelijks getuige van zijn. Triest nietwaar?! Ondanks pogingen om het tot een hoger plan te brengen met het schrijven van b.v. het nieuwe testament, een boek waar de nadruk werd gelegd op vergeving en naastenliefde, heeft men nog steeds niet afscheid durven nemen van de primitieve barbaarsheden zoals ons voorgelegd in de oude geschriften.

Laten we nu als moderne mensen de volgende stap nemen en al deze boeken vergeten en ons richten op onze globale aspiraties en hiermee de mensheid een nieuw era in knallen die gebaseerd mag zijn op feiten en waarin eendracht en een gezamenlijk doel ten behoeve van alle mensen het ultiem haalbare mag wezen!
 

DeletedUser23782

Gast
Zo heldhaftig was het allemaal niet wat onze koningin deed. Ze ging er als een haas vandoor. En dat terwijl we een echte Nazi-prins in ons midden hadden, Bernhard. De Belgische koning bleef wel in eigen land na de inval, evenals de Deense koning.
https://gerard1945.wordpress.com/2015/10/31/over-een-krachtdadige-deense-koning-en-een-gevluchte-nederlandse-koningin/
Hoe durf je?
De voltallige koninklijke familie van Nederland vluchtte uit Nederland op advies van generaal Henri Winkelman, dit was simpelweg omdat de koningin een te gevaarlijk doelwit was (waarom waren anders de paleizen vrij snel ingenomen?) en omdat de koningin het verval van het land niet aan kon zien, maar wat je hier niet bijzet is dat de koningin in de oorlog vanuit Londen de inwoners van het koninkrijk wel constant moed ingesproken heeft en zelfs opdrachten heeft gegeven aan het Nederlandse verzet. Nu de vraag waarom Wilhelmina het Nederlandse goud meenamen naar Londen? Dit was om te voorkomen dat het goud in Duitse handen zou vallen en de waarde ervan vervolgens zou worden gebruikt om de oorlog te financieren. De Deense en Belgische koningen die niet vluchtte, moet ik echt mijn petje voor afdoen, zou het ze als monarch niet nadoen. Maar ken jij ook het verhaal dat Koning Leopold gevangengenomen werd door de Duitsers en onder huisarrest werd geplaatst in kasteel Laken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23782

Gast
Hier paar versen uit de thora/talmoed:



Een Jood mag een drie jaar oud meisje trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud).
Sanhedrin 55b.

Een Jood mag seks hebben met een kind, zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud.
Sanhedrin 54b.

"Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets."
Kethuboth 11b.


"De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."
Baba mezia, 114b

"De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood."
Ereget Raschi Erod. 22 30

"Zelfs hoewel God de niet-Jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een Jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante. "
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier."
Coschen hamischpat 405

"De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"Als u eet met een niet-Jood, het is hetzelfde als eten met een hond. "
Tosapoth, Jebamoth 94b

"Als een Jood een niet-Joodse dienaar of dienstmeid heeft die sterft, moet men geen sympathie voor de Jood betonen.
U behoort tegen de Jood te zeggen: "God zal 'uw verlies' vervangen, net zoals een van zijn ossen of ezels zou zijn gestorven"."
Jore dea 377, 1

"Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren."
Sanhedrin 74b

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen."
Sepher ikkarim III c 25

"Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. "
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"Een ketterse Ongelovige mag u met uw eigen handen doden. "
Abodah Zara, 4b

"Iedere Jood die het bloed verspilt van de goddelozen (niet-Joden), doet hetzelfde als het brengen van een offerande aan God."
Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Een Jood hoeft geen Ongelovige te betalen voor het loon dat hij hem voor werk schuldig is.
Sanhedrin 57a.

"Als een os van een Israëliet een os van een Kanaäniet verwondt is er geen aansprakelijkheid; maar als een os van een Kanaäniet een os van een Israëliet verwondt... de betaling moet geheel voldaan worden. "
Baba Kamma 37b.

Als een Jood een voorwerp vindt dat verloren is door een Ongelovige ("heiden") hoeft het niet te worden teruggegeven. (Ook bevestigd in Baba Kamma 113b).
Baba Mezia 24a.

God zal niet een Jood sparen die "zijn dochter uithuwelijkt aan een oude man, of de vrouw neemt voor zijn zoontje, of een verloren artikel aan een Ongelovige teruggeeft..."
Sanhedrin 76a.

Als een Jood een Ongelovige vermoordt, zal er geen doodstraf zijn.
Wat een Jood steelt van een Ongelovige, mag hij houden.
Sanhedrin 57a.

De Ongelovigen zijn buiten de bescherming van de wet en God heeft "hun geld aan Israël ter beschikking gesteld."
Baba Kamma 37b.

Joden mogen liegen tegen niet-Joden

Joden mogen gebruik maken van leugens ("uitvluchten") om een Ongelovige te misleiden.
Baba Kamma 113a.

Alle kinderen van Ongelovigen zijn dieren.
Yebamoth 98a.

Ongelovigen-meisjes zijn in een staat van niddah (vuil, smerigheid) vanaf de geboorte.
Abodah Zarah 36b.

Ongelovigen verkiezen seks met koeien.
Abodah Zarah 22a-22b.

Zegt dat Maria een hoer was: "Zij, die de afstammelinge was van vorsten en regeerders, deelde het bed met timmerlieden." Ook in voetnoot no. 2 bij Shabbath 104b van de Soncino-uitgave, wordt gesteld dat in de "ongecensureerde" tekst van de Talmoed geschreven staat dat de moeder van Jezus, "Miriam de kapster," seks bedreef met vele mannen.
Sanhedrin 106a.

Zegt dat Jezus werd gekookt in "hete uitwerpselen."
Gittin 57a.

Jezus verdiende terechtstelling: "Op de vooravond van het (Joodse) paasfeest, werd Yeshu (Jezus) opgehangen... Vermoed je dat hij iemand was die zou worden verdedigd? Was hij niet een Mesith (verleider)?"
Sanhedrin 43a.

Christenen (minnim) en anderen die de Talmoed afwijzen, zullen naar de hel gaan en zullen daar gestraft worden voor alle generaties.
Rosh Hashanah 17a.

Joden moeten de boeken van de Christenen vernietigen, d.w.z. het Nieuwe Testament.
Shabbath 116a.

Stelt dat Adam geslachtsgemeenschap had met alle dieren in de Tuin van Eden.
Yebamoth 63a.

Verklaart dat landbouw de laagste is van alle bezigheden.
Yebamoth 63a.

Een Joodse man is verplicht om elke dag het volgende gebed te zeggen: Dank u, God, dat gij mij geen Ongelovige hebt gemaakt, een vrouw of een slaaf.
Menahoth 43b-44a.

Moet ik ook enkele dingen uit de Koran gaan quoten of is dat niet nodig?
 

DeletedUser

Gast
de Nederlanders die er wel naar kijken weten heus wel wat ze wel en niet met een korrel zout moeten nemen.

Lol. Volgens mij overschat je de mensen die ernaar kijken wel een beetje. Daarnaast impliceer je eigenlijk zelf ook al dat het medium bewust onjuiste informatie aan het verstrekken is, wat mij persoonlijk niet echt de bedoeling lijkt van een medium op de Nederlandse Publieke Omroep.
 

DeletedUser

Gast
[/spoiler]Geen van deze citaten komt uit de Thora. Van sommige citaten is dat trouwens overduidelijk, omdat ze over Christenen gaan en de Thora is geschreven vóórdat het Christendom onstond.
Het zou kunnen dat deze citaten wel afkomstig zijn uit de Talmoed (een geheel ander Joods boek). De Talmoed is niet het belangrijkste boek voor de Joden (dat is de Torah), maar bevat commentaren en discussies van verschillende rabbijnen door de eeuwen heen. Het zou dus kunnen dat sommige rabbijnen in deze discussies extremistisch waren, maar dat betekent geenszins dat veel gelovige Joden geloven dat deze teksten goddelijke autoriteit hebben. Dat zou wel het geval zijn geweest als ze waren geschreven in de Thorah, of, in het geval van moslims, als ze waren geschreven in de Koran.
Verder heb ik geprobeerd te verifiëren of dit daadwerkelijk echte citaten uit de Talmoed zijn door er enkele van te googlen. Vreemd genoeg waren alle links op de eerste pagina van google naar islamitische, sommige tegelijk enigszins antisemitische, websites. Op de meeste van deze webpagina's stonden feitelijke onjuistheden, zoals bijvoorbeeld dat de teksten uit de Thora kwamen (dat kan niet), of dat de teksten uit de Talmoed kwamen, maar de Talmoed het belangrijkste boek is voor Joden (dat is onzin). Gezien de hoeveelheid verkeerde informatie, sluit ik ook niet uit dat deze hele reeks citaten gewoon door een antisemiet uit zijn duim is gezogen. Het tegendeel kan ik niet bewijzen, maar ik heb al uitgelegd waarom, zelfs als we aannemen dat je gelijk hebt, de teksten toch niet in een 'heilig' boek staan en het dus niet zo gek veel zegt.

Ik doe overigens al deze moeite omdat ik niet van plan ben om jou met deze onzin weg te laten komen. Ik vind het behoorlijk onbeschoft dat je, als iemand je wijst op niet erg frisse teksten in de Koran, je gaat roepen 'Maar kijk de Joden dan!' en daarbij nog misleidende/onjuiste informatie post ook. Het is trouwens vrij grappig dat zelfs de door jou geposte citaten het niet halen bij enkele citaten uit de Koran, zoals citaten waarin het de plicht van moslims wordt genoemd om ongelovigen af te slachten. En misschien komt deze Jodenhaat wel voort uit Koranteksten waarin Joden 'erger dan varkens en zwijnen' worden genoemd? Enfin.
Hey lieverd <3
Hoe durf je?
De voltallige koninklijke familie van Nederland vluchtte uit Nederland op advies van generaal Henri Winkelman, dit was simpelweg omdat de koningin een te gevaarlijk doelwit was (waarom waren anders de paleizen vrij snel ingenomen?) en omdat de koningin het verval van het land niet aan kon zien, maar wat je hier niet bijzet is dat de koningin in de oorlog vanuit Londen de inwoners van het koninkrijk wel constant moed ingesproken heeft en zelfs opdrachten heeft gegeven aan het Nederlandse verzet. Nu de vraag waarom Wilhelmina het Nederlandse goud meenamen naar Londen? Dit was om te voorkomen dat het goud in Duitse handen zou vallen en de waarde ervan vervolgens zou worden gebruikt om de oorlog te financieren. De Deense en Belgische koningen die niet vluchtte, moet ik echt mijn petje voor afdoen, zou het ze als monarch niet nadoen. Maar ken jij ook het verhaal dat Koning Leopold gevangengenomen werd door de Duitsers en onder huisarrest werd geplaatst in kasteel Laken?
Sorry maatje, maar vluchten is niet heldhaftig. Slim en terecht, misschien zelfs laf, maar niet heldhaftig.
Zo heldhaftig was het allemaal niet wat onze koningin deed. Ze ging er als een haas vandoor. En dat terwijl we een echte Nazi-prins in ons midden hadden, Bernhard. De Belgische koning bleef wel in eigen land na de inval, evenals de Deense koning.
https://gerard1945.wordpress.com/2015/10/31/over-een-krachtdadige-deense-koning-en-een-gevluchte-nederlandse-koningin/
Agreed
 

DeletedUser23468

Gast
ja, we weten het nu wel. wij zijn een zielig land met een nog zielirige regering die alleen maar aan zichzelf denkt. verder kun je ook wel de conclusie trekken dat geloof niet zo vaak zorgt voor vrede...
 

DeletedUser23782

Gast
1. Hey lieverd <3

2. Sorry maatje, maar vluchten is niet heldhaftig. Slim en terecht, misschien zelfs laf, maar niet heldhaftig.

3. Agreed
Ben zo vrij geweest om te nummeren zodat ik er niet teveel hoef te verwijzen ;)
1. Ga ik niet op in
2. Je hoorde mij niet heldhaftig zeggen? Maar hoe zou het volgens jou moeten zou HKH koningin Wilhelmina in Nederland moeten blijven? Dat was duidelijk ook geen optie.

ps. kan je me de betreffende grondwet waardoor volgens jullie de ballingschap onwettig was even quoten?
3. Not Agreed ;)
 

DeletedUser

Gast
Hoe durf je?
De voltallige koninklijke familie van Nederland vluchtte uit Nederland op advies van generaal Henri Winkelman, dit was simpelweg omdat de koningin een te gevaarlijk doelwit was (waarom waren anders de paleizen vrij snel ingenomen?) en omdat de koningin het verval van het land niet aan kon zien, maar wat je hier niet bijzet is dat de koningin in de oorlog vanuit Londen de inwoners van het koninkrijk wel constant moed ingesproken heeft en zelfs opdrachten heeft gegeven aan het Nederlandse verzet. Nu de vraag waarom Wilhelmina het Nederlandse goud meenamen naar Londen? Dit was om te voorkomen dat het goud in Duitse handen zou vallen en de waarde ervan vervolgens zou worden gebruikt om de oorlog te financieren. De Deense en Belgische koningen die niet vluchtte, moet ik echt mijn petje voor afdoen, zou het ze als monarch niet nadoen. Maar ken jij ook het verhaal dat Koning Leopold gevangengenomen werd door de Duitsers en onder huisarrest werd geplaatst in kasteel Laken?

Leopold III was verder een controversieel figuur, maar hij nam in die eerste oorlogsdagen wel zijn verantwoordelijkheid.

Uit de Volkskrant:
Want hoeveel mensen hebben er destijds niet grote vraagtekens gezet bij Wilhelmina's vlucht, zonder te zijn geabonneerd op Volk en Vaderland of op andere wijze aan de NSB te zijn gelieerd?Dat men er in de loop van de oorlogsjaren, niet in de laatste plaats door de propaganda van Radio Oranje, anders over is gaan denken, neemt niet weg dat velen op 14 mei 1940 diep verontwaardigd waren en zich in de steek gelaten voelden. Heel wat manschappen van de marinekazerne te Amsterdam smeten die dag uit pure frustratie de wapens en munitie in het IJ.In Den Haag is het voorgekomen dat men slalommend de straat over moest vanwege de her en der uit de ramen geworpen statieportretten van de ontkomen koningin.
http://www.volkskrant.nl/archief/verdediging-wilhelmina-s-vlucht-overtuigt-niet~a610532/

Anyway, ik vind dat een koningin een soortgelijke functie heeft als een kapitein op een schip. Een kapitein die als eerste in de reddingsboot springt als het schip in brand staat is geen porem.
Een dame die door haar inzet in WO2 iets meer indruk maakt is het communistenmeisje Hannie Schaft.
[video=youtube;YeBJjgnMXtg]https://www.youtube.com/watch?v=YeBJjgnMXtg[/video]
 

DeletedUser

Gast
Wat boeit het trouwens hoe heldhaftig en/of verstandig de Nederlandse koning en koningin zeventig jaar geleden precies waren?
 

DeletedUser22926

Gast
Van alles want daarom is het christendom even slecht als het jodendom en de islam.. toch obvious.
 

DeletedUser

Gast
Gezien hier niet over het onderwerp van het topic wordt gediscussieerd, wordt dit topic tijdelijk gesloten.
 
Bovenaan