• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22575

Gast
Mijn opmerking kan arrogant zijn ben ik met jou eens.
Maar gezien zijn opmerking vond ik hem wel terecht.

Het niveau waarop gespeeld wordt maakt vrij weinig uit voor het kiezen van een BM, waar het wel om draait is dat er een BM komt die het spel begrijpt en weet wat hij doet.
Juist een nieuwe speler kijkt op een andere manier tegen de dingen aan dan iemand die al xx spelletjes met dezelfde spelers heeft gespeeld, het te lang samen spelen werkt dan juist in het nadeel omdat iedereen weet hoe de BM speelt en dus makkelijk te beïnvloeden is.
Doordat (bijna) niemand mij hier kent en mijn speel stijl niet is het ook bijna onmogelijk om daar misbruik van te maken.

Daarnaast heb ik nooit gemeld dat ik graag BM wil worden.
Ik heb enkel gemeld dat ik mij beschikbaar stel voor BM



We zullen zien hoeveel ik er ga krijgen.
De keuze ligt bij de rest van de spelers.



Voor de nieuwe spelers (waaronder ik) graag een uitleg waarom we dan op jou zouden moeten stemmen als BM?

Waar heb jij ervaring vandaan als ik vragen mag?!
 

DeletedUser

Gast
Je kan een lynchstem krijgen voor deze arrogante opmerking?
Als je effectief op TW speelt, weet je dat men hier helemaal anders WvW speelt, ook dan op een voor lager niveau en ik zou het vrij raar vinden als jij daarom BM zou worden, ik zou eerder iemand kiezen die de speelstijl van mensen hier kan inschatten en net iets beter weet hoe men hier speelt. Dit kan jij niet, dus hoezo wil jij zo graag BM worden?

Rustig Rabbid :p
Is zijn eerste potje :0

BM kan altijd naar mij :)

Hij zegt wel veel ervaring te hebben..

Ik ben het helemaal met rabbid eens. Iedereen kan zomaar zeggen ik was FM en heb veel ervaring dus ben geschikt, maar niemand kent je hier dus hoe willen wij weten of uberhaupt de waarheid zegt...

E:
Doordat (bijna) niemand mij hier kent en mijn speel stijl niet is het ook bijna onmogelijk om daar misbruik van te maken.

Tuurlijk is dat mogelijk -.- Als je wolf bent kan je misbruik maken klaar. Dat hebben we bij mijn potje wel gezien he eli:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben het helemaal met rabbid eens. Iedereen kan zomaar zeggen ik was FM en heb veel ervaring dus ben geschikt, maar niemand kent je hier dus hoe willen wij weten of uberhaupt de waarheid zegt...

Wat is FM eigenlijk?
Ik dacht dat hij BM bedoelde..

Je was slecht?

Maar niemand die dat vermoedde :)
Daarom speelde ik goed..
Niet in de vorm dat ik goed was :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21911

Gast
En toen begon de spam weer, pff.

Trouwens, ik stel mij verkiesbaar als BM.
 

DeletedUser

Gast
Waar slaat dat op!
Ik speelde goed :O
Dit is de laatste nutteloze reactie van mij.

Eerlijk is eerlijk.
Als je als slechtje een potje kan winnen zonder ook maar 1 te verliezen is er redelijk goed gespeeld vanuit de slechtjes.
Ik kijk al uit naar jou eerste serieuze post dan ;)
 

DeletedUser21911

Gast
Eerlijk is eerlijk.
Als je als slechtje een potje kan winnen zonder ook maar 1 te verliezen is er redelijk goed gespeeld vanuit de slechtjes.
Ik kijk al uit naar jou eerste serieuze post dan ;)

Je bent wel erg diep in de facts gedoken. Tevens, waarom kom jij zo toevallig naar dit forum?
 

DeletedUser

Gast
Je bent wel erg diep in de facts gedoken. Tevens, waarom kom jij zo toevallig naar dit forum?

'Heel diep in de facts'

Want het is ook zo moeilijk om even te kijken naar de uitslag van het vorige potje.

En dan je vorige post 'en toen begon de spam weer'.

Verdacht.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb mijn ervaring hier vandaan.
Onder verschillende namen gespeeld daar.

Het is/was mijn taak om alles door te lezen daar dus ook elk potje mee gekregen wat daar is gespeeld tijdens mijn periode als FM.

Uiteraard heb ik mij wel een beetje in het vorige potje verdiept alvorens ik besloot hier een account aan te maken om ook mee te doen.
 

DeletedUser21911

Gast
'Heel diep in de facts'

Want het is ook zo moeilijk om even te kijken naar de uitslag van het vorige potje.

En dan je vorige post 'en toen begon de spam weer'.

Verdacht.

Kan jij mij even uitleggen wat daar zo verdacht aan is?
 

DeletedUser

Gast
Eerlijk is eerlijk.
Als je als slechtje een potje kan winnen zonder ook maar 1 te verliezen is er redelijk goed gespeeld vanuit de slechtjes.
Ik kijk al uit naar jou eerste serieuze post dan ;)
Hij was welp, en tbh was het spel al gespeeld toen hij opgroeide. Bovendien was er iemand die hem verdacht, maar die had zich niet zo goed uitgedrukt in zijn doodsbrief :p
Dat hij nooit verdacht werd is dan wel weer zo, maar langs de andere kant... als je goed bent als slechtje, willen we je dan wel als BM (#Blueknife-issues)

Je bent wel erg diep in de facts gedoken. Tevens, waarom kom jij zo toevallig naar dit forum?
Hij is van TW en wil hier es spelen, is toch niet zo speciaal? Soms gaan er ook Grepo'ers naar TW om daar te spelen, hoor...

Overigens vond ik dat Eli niet zo een slechte BM was; het had wel een reden dat ze gelievelingd werd...
 

DeletedUser22575

Gast
Ik heb mijn ervaring hier vandaan.
Onder verschillende namen gespeeld daar.

Het is/was mijn taak om alles door te lezen daar dus ook elk potje mee gekregen wat daar is gespeeld tijdens mijn periode als FM.

Uiteraard heb ik mij wel een beetje in het vorige potje verdiept alvorens ik besloot hier een account aan te maken om ook mee te doen.

lol ik vind TW falen.
Heb je alleen account aangemaakt om hier aan mee te doen? :O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Daarnaast heb ik nooit gemeld dat ik graag BM wil worden.
Ik heb enkel gemeld dat ik mij beschikbaar stel voor BM

Dat is hetzelfde? Als je geen BM wilt worden, stel je je niet beschikbaar, dat is gewoon logisch. Maar ik snap nu je standpunt wel, je kan ergens wel gelijk hebben, maargoed. Geen zin om daar nog op voort te leuteren ^^.


E: En limiteer de spam gewoon eens verdomme xD
 

DeletedUser

Gast
lol ik vind TW falen.
Heb je alleen account aangemaakt om hier aan mee te doen? :O

De enige reden dat ik hier een account heb gemaakt is om eens lekker WvW te spelen zonder dat iedereen al weet hoe ik speel en dat ik van iedereen weet hoe hij of zij speelt.
 

DeletedUser

Gast
Kan jij mij even uitleggen wat daar zo verdacht aan is?

Je post om het posten, waarbij je dus dingen zegt die niet kloppen. De eerste uitspraak, die ik heb gequote, lijkt me duidelijk, de uitslag bekijken kost echt niet zoveel tijd.

Je tweede uitspraak is geforceerd, de afgelopen potjes scheen je je niet te storen aan de 'beginspam', ja dit heb ik natuurlijk gecontroleerd, en je lijkt nu al per se te willen posten.


Hij was welp, en tbh was het spel al gespeeld toen hij opgroeide. Bovendien was er iemand die hem verdacht, maar die had zich niet zo goed uitgedrukt in zijn doodsbrief :p
Dat hij nooit verdacht werd is dan wel weer zo, maar langs de andere kant... als je goed bent als slechtje, willen we je dan wel als BM (#Blueknife-issues)


Hij is van TW en wil hier es spelen, is toch niet zo speciaal? Soms gaan er ook Grepo'ers naar TW om daar te spelen, hoor...

Overigens vond ik dat Eli niet zo een slechte BM was; het had wel een reden dat ze gelievelingd werd...

Ja en die worden altijd inactief.

Ze werd gelievelingd omdat ze BM was.
 

DeletedUser22575

Gast
Je post om het posten, waarbij je dus dingen zegt die niet kloppen. De eerste uitspraak, die ik heb gequote, lijkt me duidelijk, de uitslag bekijken kost echt niet zoveel tijd.

Je tweede uitspraak is geforceerd, de afgelopen potjes scheen je je niet te storen aan de 'beginspam', ja dit heb ik natuurlijk gecontroleerd, en je lijkt nu al per se te willen posten.




Ja en die worden altijd inactief.

Ze werd gelievelingd omdat ze BM was.

En aan welke rol koppel je THW hiermee dan??
 

DeletedUser21204

Gast
Voor de nieuwe spelers (waaronder ik) graag een uitleg waarom we dan op jou zouden moeten stemmen als BM?

Tja, dat is een heel lastige vraag :p
Zo gek veel uitleg kan ik daar niet bij geven, dus ik verwacht vandaag dan ook geen BM-stem van jou ofzo :)
Wellicht komt dat over een paar potjes wel, als je mijn speelstijl wat kent enzo :)
 

DeletedUser18003

Gast
Veel succes allemaal! BM stemmen mogen altijd, maar ik ga geen speciale campagne voeren :p
 

DeletedUser21204

Gast
Eerlijk is eerlijk.
Als je als slechtje een potje kan winnen zonder ook maar 1 te verliezen is er redelijk goed gespeeld vanuit de slechtjes.
Ik kijk al uit naar jou eerste serieuze post dan ;)

Wel, zie dat dan maar als een reden waarom ik een goede BM zou zijn? :p
Er is dus goed gespeeld vanuit de slechtjes :)
Fireas himself zei dat ik heel slim en goed speelde :D

Wat een gespam btw. En dan te bedenken dat ik er nog niet eens echt was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan