• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Klopt, Kyra. Jullie hebben inderdaad goed gespeeld. Dat verdient inderdaad wel een beloning.
Fireas, meer woorden zijn denk ik niet nodig. Speelt goed, is een mod en daarom dus ook een goede BM.
 

DeletedUser21911

Gast
Wel, zie dat dan maar als een reden waarom ik een goede BM zou zijn? :p
Er is dus goed gespeeld vanuit de slechtjes :)
Fireas himself zei dat ik heel slim en goed speelde :D

Wat een gespam btw. En dan te bedenken dat ik er nog niet eens echt was.

Ik wist vanaf het begin van het vorige potje al dat jij wolf was, en jij wist dat ik dat wist.
Jammer genoeg lag ik er al vroeg uit...

Klopt, Kyra. Jullie hebben inderdaad goed gespeeld. Dat verdient inderdaad wel een beloning.
Fireas, meer woorden zijn denk ik niet nodig. Speelt goed, is een mod en daarom dus ook een goede BM.

Wat is dat nou weer voor een belachelijke reden, 'is een mod'? Ziet er naar uit dat ik mijn eerste verdachte heb...
 

DeletedUser18003

Gast
Klopt, Kyra. Jullie hebben inderdaad goed gespeeld. Dat verdient inderdaad wel een beloning.
Fireas, meer woorden zijn denk ik niet nodig. Speelt goed, is een mod en daarom dus ook een goede BM.
Wat maakt een mod een goede BM...?
 

DeletedUser

Gast
Klopt, Kyra. Jullie hebben inderdaad goed gespeeld. Dat verdient inderdaad wel een beloning.
Fireas, meer woorden zijn denk ik niet nodig. Speelt goed, is een mod en daarom dus ook een goede BM.

Als mod zijn het enige argument is dat je nodig hebt om BM stemmen te krijgen kan ik nog steeds mee doen in de strijd om BM.
Al zou ik toch liever zien dat er gestemd wordt op basis van goede argumenten.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
En daar gaat de spam weer. Nee, stiekem is het gewoon corruptie en vriendjespolitiek, duh. Verder zijn er meerdere ervaren spelers die een goede BM-kandidaat zijn, ik weet zelf niet goed wie nu exact beter is, aangezien dat van potje tot potje afhangt en ook van de rol van betreffende speler. Fireas is een van de mensen die ikzelf als goede BM zie, dus ik kies daar gewoon degene uit die het het meeste verdient, daar komt het op neer. Dat het ergens ook mijn persoonlijke voorkeur is, nuja ik zeg het erbij, het merendeel vermeld het niet maar doet het wel, tis niet dat dat verschil zo veel uit gaat maken.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wist vanaf het begin van het vorige potje al dat jij wolf was, en jij wist dat ik dat wist.
Jammer genoeg lag ik er al vroeg uit...

Dude, lees je argumenten in pb terug x)
Het sloeg echt helemaal nergens op x)
Ik geloof dat wat je zei erop neerkwam dat je me verdacht omdat ik niet in het forum claimde ofzo :p
 

DeletedUser199

Gast
Een ronduit bijzondere stem van Rabbid, die weet als geen ander dat Fireas vaak juist relatief inactief is, ik heb dit rondje geen zin om bm te zijn, dus tenzij dat iemand met een goee post komt, en dan doel ik niet op het overduidelijke bm geslijm van Kyra, kies ik voor Cynthia x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hangt ervanaf hoe je het bekijkt. Ik weet van Fireas dat hij gewoon elke dag online is, het topic ook mooi bijhoud en vervolgens ook degelijke kennis van WvW heeft. Dat hij daarom niet zo heel veel spamt of af en toe eens wat minder reageert, kan jij als inactief beschouwen. Maar wat de BM uiteindelijk hoeft te doen is gewoon de knoop door te hakken, en daarvoor moet je niet de grootste spammerd of de alleractiefste te zijn?
 

DeletedUser

Gast
En aan welke rol koppel je THW hiermee dan??

Wolf.

Ik zal dezelfde activiteit die ik op het TW forum heb blijven hanteren zolang ik niet geluncht of gelyncht wordt.

Ik had het over mensen die de omgekeerde weg behandelen.

Een ronduit bijzondere stem van Rabbid, die weet als geen ander dat Fireas vaak juist relatief inactief is, ik heb dit rondje geen zin om bm te zijn, dus tenzij dat iemand met een goee post komt, en dan doel ik niet op het overduidelijke bm geslijm van Kyra, kies ik voor Cynthia x)

Eindelijk iemand die het zegt xp (ik durf dat natuurlijk niet:$)
 

DeletedUser

Gast
Hangt ervanaf hoe je het bekijkt. Ik weet van Fireas dat hij gewoon elke dag online is, het topic ook mooi bijhoud en vervolgens ook degelijke kennis van WvW heeft. Dat hij daarom niet zo heel veel spamt of af en toe eens wat minder reageert, kan jij als inactief beschouwen. Maar wat de BM uiteindelijk hoeft te doen is gewoon de knoop door te hakken, en daarvoor moet je niet de grootste spammerd of de alleractiefste te zijn?

Ben ik helemaal met jou eens je hoeft niet over actief te zijn.
Maar ik vind persoonlijk toch wel dat je er een beetje moeite voor mag doen om BM stemmen te krijgen of te verliezen.
 

DeletedUser21911

Gast
Hangt ervanaf hoe je het bekijkt. Ik weet van Fireas dat hij gewoon elke dag online is, het topic ook mooi bijhoud en vervolgens ook degelijke kennis van WvW heeft. Dat hij daarom niet zo heel veel spamt of af en toe eens wat minder reageert, kan jij als inactief beschouwen. Maar wat de BM uiteindelijk hoeft te doen is gewoon de knoop door te hakken, en daarvoor moet je niet de grootste spammerd of de alleractiefste te zijn?

Hmm, was Fireas niet toevallig vorig potje wolf? Ja, dan houd je mont wel, als wolf.
 

DeletedUser199

Gast
Ik ga nu alvast zeggen dat ik me niet, zoals vorig potje, in deze discussie ga mengen, dat doe je maar met de mensen die dat wel willen.
Als jij Fireas een geschikte burgemeester vindt, kan dat prima, echtermoet je niet met nutteloze argumenten aankomen zoals "hijis moderator"
 

DeletedUser

Gast
Ik ga nu alvast zeggen dat ik me niet, zoals vorig potje, in deze discussie ga mengen, dat doe je maar met de mensen die dat wel willen.
Als jij Fireas een geschikte burgemeester vindt, kan dat prima, echtermoet je niet met nutteloze argumenten aankomen zoals "hijis moderator"

Dat ligt zeker aan je rol:O. Begint jouw rol toevallig met een w, of is het een i of een l?

E: een s kan natuurlijk ook.:O
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hmm, was Fireas niet toevallig vorig potje wolf? Ja, dan houd je mont wel, als wolf.

En deze reactie betekent dat? :|

Ik ga nu alvast zeggen dat ik me niet, zoals vorig potje, in deze discussie ga mengen, dat doe je maar met de mensen die dat wel willen.
Als jij Fireas een geschikte burgemeester vindt, kan dat prima, echtermoet je niet met nutteloze argumenten aankomen zoals "hijis moderator"

Was dan ook niet zo heel serieus, maargoed, dat iedereen daar dan een hele discussie over maakt, tja.
 

DeletedUser199

Gast
Dat ligt zeker aan je rol:O. Begint jouw rol toevallig met een w, of is het een i of een l?

E: een s kan natuurlijk ook.:O

Jup, ik ben inderdaad wolf x)
Echter meen ik, uitgerekend jou, uitgelegd te hebben dat ik eigenlijk vrij weinig zin heb om WvW te spelen, maar het nog 1 laatste keer probeer, echter ga ik dan geen burgemeester zijn, noch zo actief zijn als normaal.
 

DeletedUser21204

Gast
Dus omdat je vorig potje Wolf was, ben je nu ook wolf.
Logica!!

Ik denk dat hij eerder bedoelde dat het wellicht geen goed teken is als Fireas zijn mond houdt, omdat hij dat het vorige potje ook deed en hij toen wolf was :p
Of hij denkt dat Rabbid Fireas alleen van het vorige potje kent, en zegt tegen Rabbid dat Fireas toen misschien alleen zijn mond hield omdat hij wolf was...
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat hij eerder bedoelde dat het wellicht geen goed teken is als Fireas zijn mond houdt, omdat hij dat het vorige potje ook deed en hij toen wolf was :p
Of hij denkt dat Rabbid Fireas alleen van het vorige potje kent, en zegt tegen Rabbid dat Fireas toen misschien alleen zijn mond hield omdat hij wolf was...

Fireas was gewoon inactief vorig potje...
 

DeletedUser

Gast
Ik wil vast even zeggen dat ik geen BM wil zijn deze ronde. Na vorige ronde verwacht ik ook niet direct stemmen eigenlijk, maar ik wil wat toen op dag 1 gebeurde sowieso voorkomen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan