• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #102: Ratchet & Clank

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Succes iedereen. ;)

Als de grote bazen klaar zijn met ruziën.
Mogen jullie wel op mij stemmen als jullie BM.
Waarom op mij stemmen..?

Vorig potje met de wolven gewonnen.
Dan dit potje met de goedjes winnen.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen. ;)

Als de grote bazen klaar zijn met ruziën.
Mogen jullie wel op mij stemmen als jullie BM.
Waarom op mij stemmen..?

Vorig potje met de wolven gewonnen.
Dan dit potje met goedjes winnen.

Wie zegt dat je dit keer niet gelievelingd/geinfecteerd wordt?
Want je was eerst ook goedje vorig potje.

En wie weet ben je nu al wolf...
 

DeletedUser16774

Gast
Liefdesdrank​

Een ranger ligt te dromen op zijn bed. Hij heeft angst voor de tyhrranoids en Nefarious die de Phoenix zijn binnengedrongen. Maar dat niet alleen. Er was meer. Hij is verliefd. Hij weet niet dat hij zo verliefd kan zijn. "Ik ga actie uitvoeren!" zegt de ranger.

Hij pakt het brouwsel waar hij de afgelopen dagen mee had geëxperimenteerd. Zou het werken? Hij weet het niet. Maar hij gaat het nu gebruiken. Het is nu of nooit, want als de tyhrranoids haar hebben, heeft zijn leven geen zin meer. Hij sluipt naar de kop koffie van zijn toekomstige geliefde, kijkt of niemand in de buurt is en giet het brouwsel leeg in de koffie.

Daarna verstopt hij zich ergens waar hij op de kop koffie kan toekijken. En na een minuut komt ze terug van de wc. Gulzig neemt ze een slok van haar koffie. Meteen staat ze op. De ranger komt tevoorschijn. Ze kijkt hem met pretlichtjes aan. Het is gelukt. Ze kussen elkaar, vertellen elkaar al hun geheimen en zweren elkaar trouw.

-De speler met de liefdesdrank heeft zichzelf gekoppeld.
-Hints komen niet voor in dit potje. Ik gebruikte de term ranger, maar dat heeft niets met de rollen van de geliefden te maken.
 

DeletedUser

Gast
Wie zegt dat je dit keer niet gelievelingd/geinfecteerd wordt?
Want je was eerst ook goedje vorig potje.

En wie weet ben je nu al wolf...

Wie weet ben jij dat nu wel niet.
Of wordt jij gelievelingd/geinfecteerd.
Jij was welp vorig potje.
Dus dat slaat nergens op wat je nu zegt.
Je weet van niemand op dag 1 met zekerheid wat/wie die is.

Maar het hoeft niet hoor als er ander beter is in jullie ogen.
Laat de grote bazen maar lekker allemaal op dag 1 bij elkaar claimen en daar de BM tussen komt het helemaal goed.

Laat ik het dan zo zeggen elk potje is anders behandel dat dan ook zo. En dus ook hoe de BM wordt gekozen.

Zou het alleen wel leuk vinden om een keer met de goedjes mee te mogen winnen.
 

DeletedUser

Gast
Wie weet ben jij dat nu wel niet.
Of wordt jij gelievelingd/geinfecteerd.
Jij was welp vorig potje.
Dus dat slaat nergens op wat je nu zegt.
Je weet van niemand op dag 1 met zekerheid wat/wie die is.

Maar het hoeft niet hoor als er ander beter is in jullie ogen.
Laat de grote bazen maar lekker allemaal op dag 1 bij elkaar claimen en daar de BM tussen komt het helemaal goed.

Laat ik het dan zo zeggen elk potje is anders behandel dat dan ook zo. En dus ook hoe de BM wordt gekozen.

Zou het alleen wel leuk vinden om een keer met de goedjes mee te mogen winnen.

Ik heb niet gezegd dat ik niet op jou ga stemmen?
 

DeletedUser19654

Gast
Maar het hoeft niet hoor als er ander beter is in jullie ogen.
Laat de grote bazen maar lekker allemaal op dag 1 bij elkaar claimen en daar de BM tussen komt het helemaal goed.
Best stom vind ik dit, maar ik weet dit gebeurd elke keer zowat.
Nooit zal er iemand naar me toe komen om te netwerken, waarschijnlijk zal ik zelf dat initiatief moeten nemen.

Verder gaat mijn bm stem naar Kyra, ze speelde aardig goed vorig potje vond ik.
 

DeletedUser

Gast
Ik gok dat dit een herhaling wordt van de afgelopen tig potjes :p
Een BM-stem op hemzelf en dan inactief de rest van het potje :p

Herhaling is het zeker, dat komt mede doordat er nooit, maar dan ook nooit mensen zijn die in mijn ogen een paar potjes achter elkaar goed presteren.

Inactief, dat vind jij. Ik zal proberen wat actiever te zijn hoor.
 

DeletedUser21911

Gast
Zo te zien is Kyra al aan het netwerken... Of met haar mede-wolven aan 't overleggen?
 

DeletedUser21204

Gast
Zo te zien is Kyra al aan het netwerken... Of met haar mede-wolven aan 't overleggen?

Hoezo zou ik aan het netwerken zijn of met mede-wolven overleggen?
Als je activiteit bedoelt, Drakenschat is echt keiveel werk, zeker als iedereen zowat online is :p
Tristan, Mayco, Ydeger en Rabbid kunnen bevestigen dat ik Drakenschat voor laat gaan en hierop vrij snel antwoord. Met dus als gevolg dat ik hier wat later kijk.
 

DeletedUser21911

Gast
Hoezo zou ik aan het netwerken zijn of met mede-wolven overleggen?
Als je activiteit bedoelt, Drakenschat is echt keiveel werk, zeker als iedereen zowat online is :p
Tristan, Mayco, Ydeger en Rabbid kunnen bevestigen dat ik Drakenschat voor laat gaan en hierop vrij snel antwoord. Met dus als gevolg dat ik hier wat later kijk.

Haha. Wat een slap excuus. Misschien moet je jouw onzichtbaarheidsmodus eens aan zetten :O

Verdachte nummer twee is binnen.
 

DeletedUser21204

Gast
Haha. Wat een slap excuus. Misschien moet je jouw onzichtbaarheidsmodus eens aan zetten :O

Verdachte nummer twee is binnen.

Wtf is dit nu weer? Serieus, vraag maar aan Rabbid hoeveel werk het is, of leid dat spel de volgende keer zelf :rolleyes:
En vraag eerst maar even bevestiging aan Tristan, Mayco, Ydeger of Rabbid dat ik Drakenschat voor laat gaan en zo snel mogelijk reageer.
Voordat we met beschuldigingen gaan zitten gooien die nergens op slaan :/
 

DeletedUser21911

Gast
Verdachte nummer drie is binnen.

Mens, ik zie vanavond echt alles :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan