• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #107 - War of the Damned

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Uhm, noem jij mij nu een domme wolf? Als verdenking?

Wtf ben jij mee bezig? Ik moet antwoorden of ik het verschil tussen een burger of wolf zie, want anders ontwijk ik de vraag en krijg ik een lynchstem (die overigens vreemd genoeg niet weg is nu ik antwoord heb gegeven op de vraag), en vervolgens komt de 2e reden voor de verdenking, en is die dat ik een domme wolf zou zijn? :confused:



Wel, feit blijft dat mensen meestal toch voor BM stemmen op spelers die het willen worden. Dat is wel zo handig, nietwaar? En dus breng ik dat even onder de aandacht, dat ik dat graag zou zijn :)

Maar oke, go Fireas!
Als dat zo is, krijg ik jouw stem dan eens?
 

DeletedUser20542

Gast
Sure.
Fireas heeft 2 BM-stemmen.
Moon & Eli 2, WWG 3.
Oftewel, of Fireas wordt BM (random tussen WWG en Fireas), of 1 van die anderen. En ik gaf al aan dat ik geen van die anderen als BM wil :p
Snik, je vergeet deze jongeman ;(

Maar goed, zeer tactvol (hihi, ik krijg een puntje van Kyr en nu klim ik op op de lieverdjeslijst!) die uitleg. Dus ik accepteer m.
 

DeletedUser

Gast
Sure.
Fireas heeft 2 BM-stemmen.
Moon & Eli 2, WWG 3.
Oftewel, of Fireas wordt BM (random tussen WWG en Fireas), of 1 van die anderen. En ik gaf al aan dat ik geen van die anderen als BM wil :p



Oke, dan niet tactvol joh.
Jouw argumentatie raakt elke keer kant noch wal, en je bent een van de vorige potjes ook half geflipt, ook geen goede eigenschap als BM, die moet het hoofd koel kunnen houden.


Dat zegt niks over of ik nou wel of niet een keuze kan maken mocht er een gelijke stand zijn in de stemmen.
En waar flip ik volgens jou?
Heeft niks met dit potje uit te maken...
 

DeletedUser21204

Gast
Als dat zo is, krijg ik jouw stem dan eens?

Uhm, nee? Waarom zou dat?

Snik, je vergeet deze jongeman ;(

Maar goed, zeer tactvol (hihi, ik krijg een puntje van Kyr en nu klim ik op op de lieverdjeslijst!) die uitleg. Dus ik accepteer m.

Ja, maar zoals ik al eerder aangaf is het bij jou te veel gepraat en te weinig inhoud.

Dat zegt niks over of ik nou wel of niet een keuze kan maken mocht er een gelijke stand zijn in de stemmen.
En waar flip ik volgens jou?
Heeft niks met dit potje uit te maken...

In een van de vorige potjes. En ja, dat heeft er alles mee te maken, want dat is gewoon iets in jouw karakter dan.
 

DeletedUser16774

Gast
Uhm, nee? Waarom zou dat?



Ja, maar zoals ik al eerder aangaf is het bij jou te veel gepraat en te weinig inhoud.



In een van de vorige potjes. En ja, dat heeft er alles mee te maken, want dat is gewoon iets in jouw karakter dan.
Omdat ik het ook graag wil.
 

DeletedUser

Gast
Ahja, omdat ik dezelfde mening heb krijg ik een lynch stem op me.

En waarom wil jij perse BM zijn? Zodat je je wolven vriendjes kan helpen?

Wel toevallig dat jij dezelfde mening hebt maar deze niet kan verwoorden...?
T spel lag best wel dood vandaag en Genade gaat op het weinige af wat er vandaag is gebeurd. Dat is erg tricky maar er is weinig wat je kan doen. Maar iedereen heeft er eigenlijk op gewacht en t gevolg van die stem bevalt me eigenlijk niet
Archer
 

DeletedUser

Gast
Gezien het nu gelijk staat tussen mij en Fireas (Als ik goed geteld heb, en Kyra fout) ga ik weer tactisch op de deadline stemmen en stem ik tegen mijn principes in op mijzelf omdat dat gedoe bespaard om wie er BM moet worden met loten enzo...
 

DeletedUser

Gast
Moon - Eli in mijn ogen een betere keuze dan Moon.
Kyra - Genius omdat Kyra antwoord gaf en Genius volgens mij nog geen stemmen heeft.
 

DeletedUser

Gast
In een van de vorige potjes. En ja, dat heeft er alles mee te maken, want dat is gewoon iets in jouw karakter dan.

Denk dat jij geen mensen kennis hebt.
En mijn karakter doet er niet toe of ik wel of niet een keuze kan maken.

Archer
 

DeletedUser

Gast
Gezien het nu gelijk staat tussen mij en Fireas (Als ik goed geteld heb, en Kyra fout) ga ik weer tactisch op de deadline stemmen en stem ik tegen mijn principes in op mijzelf omdat dat gedoe bespaard om wie er BM moet worden met loten enzo...

Je weet dat ik dit ook kan doen? Bespaar me deze onzin en doe eervol
 

DeletedUser22575

Gast
Wel toevallig dat jij dezelfde mening hebt maar deze niet kan verwoorden...?
T spel lag best wel dood vandaag en Genade gaat op het weinige af wat er vandaag is gebeurd. Dat is erg tricky maar er is weinig wat je kan doen. Maar iedereen heeft er eigenlijk op gewacht en t gevolg van die stem bevalt me eigenlijk niet
Archer

Ehm.. Ik ben zeker niet de enige die het met hem eens was he ;)
En wat bedoel je met dat "verwoording"?
 

DeletedUser

Gast
WWG

In mijn vorige post vergeten in kleurtje neer te zetten xD Hoop dat hij nog telt xD
 

DeletedUser

Gast
Ehm.. Ik ben zeker niet de enige die het met hem eens was he ;)
En wat bedoel je met dat "verwoording"?

Verwoorden: zoek maar es ff op :p
T gaat erom dat Genade de uitleg moet geven. Jij zegt dat jij dezelfde mening hebt maar waarom heb je dan zelf niet al eerder een stem daarover neergezet?

E. Laf en eerloos, WWG. Niets aan toe te voegen
 

DeletedUser21204

Gast
Denk dat jij geen mensen kennis hebt.
En mijn karakter doet er niet toe of ik wel of niet een keuze kan maken.

Archer

Jij hebt daarmee eerder aangegeven het hoofd niet koel te kunnen houden, en je gemakkelijk te laten opfokken, iets wat ik al eerder heb ondervonden. En dit lijkt mij gewoon geen goede eigenschap voor een BM.
 

DeletedUser16774

Gast
Alice zit op een dode lijn! Gevaarlijk.

Om me aan het inderwerp te houden: Roelof en Fireas lijken me even goede BM's. Ben benieuwd wie er gaat winnen.
 

DeletedUser16774

Gast
Sanhal is een geest! Hij quote dingen die er niet zijn. Of is zijn post verwijderd?
 

DeletedUser22575

Gast
Oke Eli waarom die stem op mij?

En jammer weer fireas nog net voor de deadline :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan