• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW# 109 Heroes vs Villains

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Een nieuwe BM!

Perry wist dat het zo niet door kon gaan, iedereen riep maar namen van wie ze dachten dat slecht waren maar niemand nam een echte beslissing. Aangezien hij niet kan praten besloot perry om maar iemand aan te wijzen uit het groepje, die zou maar moeten beslissen wie dood gaat. Want dat was de enige manier om deze slechteriken te stoppen, als de ene partij het wil overleven moet de andere partij dood….

Perry wees De Bezem aan en die is nu dus ook de BM!


Lynch dag 1

De nieuwe BM besloot gelijk om Marco te doden, hij wist zeker dat hij ooit op tv een animatieprogramma had gezien waar hij de slechterik was en dat hij hier dus ook wel slecht moest zijn! Gelijk besloot om de hele stad ermee in te stemmen, want jah als je burgemeester al vindt dat iemand slecht is wie zijn zij dan om er iets tegen te doen? Niet dat ze veel kans hadden om er iets tegen te doen want voordat er ook maar iemand zijn of haar mond open kon trekken lag Marco al dood op de grond, beter bekent als Plankton en zelfs nog beter bekend als een wolf. Blijkbaar hadden de verhaaltjes uit het boek gelijk want het geheime recept van de burger king (aangezien plankton geen krokante krab kon vinden in de buurt) viel uit zijn zeer kleine zakje toen hij onder de bezem zijn laars belandde.

Marcoknight is de lynch en hij was plankton (wolf) (geen bijrol)

akUXxZZ.jpg

Lunch dag 1

De wolven waren woedend, niet alleen was hun medewolf dood maar hij was ook degene die voor ze zou koken!!!! Hij had een nieuw recept “gevonden” wat blijkbaar zo goed zou moeten zijn dat het was alsof er een regenboog over je tong vloog. Maar die waren ze nu kwijt! Nu moesten ze dus fast food ophalen D:. Maar onderweg naar de MacDonald’s (want de burgerking is niet te vreten) zagen ze de beul lopen de enige echte James Bond!!!!! Dat hij in het echt EdAtGoirle heette boeide de wolven niks, nadat ze zijn handtekening hadden gekregen (de prijs daarvoor gaat namelijk alleen maar omhoog na de dood van iemand) Nadat ze zijn handtekening hadden zorgden ze ervoor dat de prijs ook echt omhoog zou gaan….
De volgende ochtend werd James Bond dood op straat gevonden.

EdAtGoirle was lunch en was James Bond ook bekend als Beul V3 ook zonder bijrol.


Ik heb de verhaaltjes geschreven aangezien Mayco er vanavond niet was dus als ze erg falen is dat mijn schuld:x morgen zal Mayco me ermee helpen;).
Ook moet Alice morgen stemmen!
 

DeletedUser

Gast
Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat dit een fantastische eerste dag was, zo komen ze niet vaak voor :)

Het lijkt mij verstandig om eens naar de mensen te kijken die niet op Marco stemden?
 

Araluen

Manticore
Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat dit een fantastische eerste dag was, zo komen ze niet vaak voor :)

Het lijkt mij verstandig om eens naar de mensen te kijken die niet op Marco stemden?

Ik denk dat de wolven, als ze zagen wat jullie deden met alle liefde met jullie mee gestemd hebben.
 

DeletedUser

Gast
/me steekt haar hand in de lucht
Ik geloof dat deze uitspraak uiterst irrelevant is, gezien het aantal stemmen die Marco genekt hebben en op welke tijdstippen deze gevallen zijn. Ik denk niet dat een wolf bijvoorbeeld op een medewolf gaat stemmen omdat er 5 min voor de deadline al een aantal stemmen op staan.

Overigens ben ik tegen deze burgemeester wegens een tekort aan vrouwelijkheid.
 

DeletedUser

Gast
Aangezien ik zo weg moet en wss niet voor de dl terug raak gaat mijn stem voor vandaag op Alice, omdat ik blanco stemmen gewoon niet stemmen vind. Hoop dat ik optijd terugraak om het door een deftige stem te vervangen, maar zo moet het voorlopig maar...
 

Genius0615

Erinys
Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat dit een fantastische eerste dag was, zo komen ze niet vaak voor :)

Het lijkt mij verstandig om eens naar de mensen te kijken die niet op Marco stemden?

Dit vind ik persoonlijk verdacht, je bent (volgens mij) veel te ervaren om zo een post te maken, het is algemeen bekend dat wolfjes meestal als ze weten dat hun medewolf doodgaat ook op hem stemmen om minder op te vallen.

Maargoed, geen reden nog om te stemmen, overigens is het weer zo inactief als een 8ste dag bij WvW waar er nog 3 spelers overschieten fzo :rolleyes:
 

DeletedUser21356

Gast
Aangezien ik nog niet veel wijzer ben geworden vandaag (hopelijk morgen wel) en ik straks wegga, zoals jullie weten; zal ik blanco moeten stemmen (wegens gebrek aan verdachten ofc).

Verder nog dit: voor er onzintheorieën komen dat ik Wolf ben omdat Marco mij verdedigde: als ik Wolf zou zijn geweest, had ik wel tegen 'm gezegd dat hij me niet zo opvallend moest verdedigen. Het is natuurlijk aan jullie of jullie me geloven of niet.
 

DeletedUser

Gast
Hoe kan je tegen hem zeggen dat hij je niet zo moet verdedigen als je niet online bent?
 

DeletedUser21356

Gast
Dat is inderdaad waar, nog niet aan gedacht. Nu zal het er gewoon vanaf hangen of jullie mij geloven dat ik Goedje ben en niet zo opvallend zou doen als Wolf; of jullie denken dat ik Wolf ben en zo stom ben om opvallend te doen.
 

DeletedUser

Gast
Je doet opvallend omdat je vroeg stemt, want je kan niet anders? Dat vind ik raar. Je noemt jezelf dus opvallend terwijl dat in mijn ogen best meevalt. Waarom doe je dat?
 

DeletedUser

Gast
Vind jij het niet opvallend dat hij in twee dagen nog geen enkele verdachte heeft en nog geen enkele serieuze stem heeft geplaatst? Of dat Marco hem zo erg zat te verdedigen?
 

DeletedUser

Gast
Dit vind ik persoonlijk verdacht, je bent (volgens mij) veel te ervaren om zo een post te maken, het is algemeen bekend dat wolfjes meestal als ze weten dat hun medewolf doodgaat ook op hem stemmen om minder op te vallen.

Maargoed, geen reden nog om te stemmen, overigens is het weer zo inactief als een 8ste dag bij WvW waar er nog 3 spelers overschieten fzo :rolleyes:

Normaal gesproken kan je dit zeggen ja, ben ik het helemaal mee eens. Maar gisteren werd er veel laat gestemd, met nog een heleboel veranderingen erbij ook. Het was voor de wolven daardoor denk ik niet echt makkelijk om allemaal goed mee te kunnen lopen. Inderdaad, ik ontken niet dat het mogelijk is. Maar ik denk wel dat er een aantal iets gemist zullen hebben :)
 

DeletedUser

Gast
Ik denk wel dat we kunnen zeggen dat dit een fantastische eerste dag was, zo komen ze niet vaak voor :)

Het lijkt mij verstandig om eens naar de mensen te kijken die niet op Marco stemden?

Oke, wie vind je dan verdacht?
 

DeletedUser22652

Gast
Iedereen die niet op Marco stemde:

- Araluen
- Genie
- Gekko
- The Big Red
- Gerben
- (Alice)

Alice was inactief.

Zelf zou ik voorlopig op Genie gaan omdat die op Imra ging terwijl zijn post niet zo slecht was.
 

DeletedUser

Gast
Vind jij het niet opvallend dat hij in twee dagen nog geen enkele verdachte heeft en nog geen enkele serieuze stem heeft geplaatst? Of dat Marco hem zo erg zat te verdedigen?
Gekko kon Marco moeilijk laten stoppen met hem verdedigen, denk ik zo. Was eerder Marco die opvallend deed dan Gekko. Daarbij is het idd wel apart dat je na 2 dagen nog geen fatsoenlijke verdachte hebt, maar als je vroeg stemt omdat je weg moet is dat natuurlijk een klein beetje te begrijpen. Echter lijkt het wel zo alsof het je niet heel veel uitmaakt, wat meer een burgermentaliteit uitstraalt. En ja, dit kan gefaked zijn, maar dat denk ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan