• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #116 - Kyr's Eerste Potje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13353

Gast
Dit gezeur tussen Robin en Casper slaat echt helemaal nergens op,
er wordt niks verdachts gezegd en toch zit Robin erg te bashen.

De aanval is de beste verdediging?
 

DeletedUser

Gast
Wel, ik stem voor BM dit potje op Ydeger . Hij is lekker actief bezig, en vaak scherp.
Ten tweede vind ik die lynchstem van Rutger heel zwak, maar enfin.
Zelf zal ik denk ik ook niet zoveel tijd voor WvW hebben vandaag, maar ik ga wel proberen actief te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Na het lezen van de succeswensen vielen mij de volgende 2 posts op:



Je legt de nadruk wel heel erg op dat jij goedje moet zijn.
Komt bij mij verdacht over, ik hou jou in de gaten.

Prima dat je mij in de gaten houd, doe dat ook gerust met de rest. Raar dat je dat zo benadrukt tevens, je wilt op deze manier zeggen dat je de rest "Niet in de gaten houd"?

Nu al melden dat je inactief gaat zijn, en gelijk stemmen zonder verdere uitleg?
Ik vind die lynch stem op Owen met name vreemd, hij heeft nog niks gepost!
Of jullie hebben al genetwerkt waardoor hij verdacht is voor jou, of je zoekt een makkelijke stem om niet op te vallen.
Ook jou hou ik nog even in de gaten.

Mee eens

(Zie vet)

Tevens vind ik die discussie met Rabbid en Casper een beetje vreemd...

Ook vind ik de stem op mij (BM) van Rutger buiten alles normaal. Ik had net 2 posts gemaakt en direct een BM stem. Ook de lynch is niet verklaarbaar, waarom Rutger op Owen stemt. Ik hoor, ook al is het morgen, graag de reden waarom je dat doet.
 

DeletedUser20542

Gast
Art, zou jij kunnen verklaren waarom Rutger op jou stemt voor BM?

Verder ben ik weg voor vanmiddag. Ik heb een druk programma voor de boeg. Normaal gezien ben ik voor de DL nog terug, maar ik wil geen risico's nemen.

Mijn stemmen gaan naar RabbidRobin en Onnebecool. AB heeft me genoeg weten te overtuigen om hem niet of alleszins minder te verdenken. Verder heb ik eigenlijk geen echt verdachte, met het laag aantal posts vooralsnog, dus vind ik Onne nog de beste keuze, omdat hij wat tegen Rabbid loopt te doen, die hij verder toch niet wil verdenken. Rabbid is, zoals te zien, heel goed bezig en ik gun hem het BM-schap ten zeerste.
 

DeletedUser

Gast
ik ga weer eens even nadenken .
mijn BM-stem gaat naar ydeger, gewoon omdat hij actief is en ik niet zo direct iemand weet en doordat iemand hierboven ook op hem stem kwam het ineens in me op dat het wel een bm kan worden.
Art. gewoon omdat ik het niet weet en omdat rutger hem bm wilt maken.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb met niemand genetwerkt, dus heb ik geen idee. Ik denk dat het komt doordat ik een 2e post maakte, maar ik begrijp niet dat dat de reden is dat Rutger op mij stemt.
 

DeletedUser

Gast
Hoe bedoel je Owen?

Om ook even te reageren op jouw post:
Als ik direct op jou stem als BM, en daarna niet meer tevoorschijn kom, is het dan zo dat jij direct Neutraal/Slecht ben? Lijkt mij niet, toch? Of bekijk ik dat verkeerd?
 

DeletedUser22651

Gast
Allereerst, succes allen! Op een mooi en actief potje dat niet inzakt aan activiteit! Laten we stoppen met mensen verdenken omdat ze actief zijn. Zo zie je maar in het vorige potje, daar zakte alles ineen.

Vandaag heb ik erg weinig tijd, ben weg vanavond, dus bij deze:

Art.
Owen666

Oké, waar slaat dit in HEMELSNAAM op? Je helpt hier niemand mee. Goed, slecht, een neutrale partij waar je deel van zou kunnen zijn, niemand.

Daarnaast zie ik nog een hoop gezwam van Robin en Casper. Het gaat gewoon zó nergens over, dat het in scène gezet lijkt te zijn, of dat het gewoon onwetendheid/overdreven achterdocht is. Daarom ga ik deze twee personen in de gaten houden.
Daarnaast vind ik nog dat van AB ook over-reacting, maar waarom hij deze dingen gezegd heeft, weet ik niet. Om daar dingen op te gaan baseren, is dwaasheid.

Ydeger, jouw stemgedrag is nog bijna net zo vreemd als dat van Rutger. Onne lynch? Waarom? Robin BM? Waarom? Robin krijgt van mij geen BM-stem, nog iets te vreemd gedaan met Casper
 

DeletedUser

Gast
je bekijkt het vergeet.
eigenlijk was dat tweede aanvulsel. (ik wil gewoon de eerst dag rutger tegen werken tot ik weet wat hij is tegen werken)
 

DeletedUser

Gast
je bekijkt het vergeet.
eigenlijk was dat tweede aanvulsel. (ik wil gewoon de eerst dag rutger tegen werken tot ik weet wat hij is tegen werken)

Ik bekijk het vergeet... Hoe hoog is je niveau? Je wilt Rutger tegenwerken. Wat doe je er dan goed aan op mij te stemmen?
 

DeletedUser

Gast
En deel 2 van mijn vraag? Je begint in elk geval de goede kant op, hoofdletter en een punt.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben een snelle leerling :p.
Jij bent gewoon iemand die in mijn hoofd kwam, want ik weet niet wie te lynchen.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben een snelle leerling :p.
Jij bent gewoon iemand die in mijn hoofd kwam, want ik weet niet wie te lynchen.

Voeg er dan gelijk aan toe: "En ik ga inactief zijn vandaag dus stem ik nu al". Als je niet weet wie je moet lynchen, wacht dan eerst de rest van de dag af. Hoe ben je tot mij gekomen? random.org of iets dergelijks? Dan is je niveau inderdaad wel dramatisch laag...
 

DeletedUser

Gast
Jij hebt de goedjes nog helemaal geen succes gewenst, wat ik wel nodig heb!
Waarom ga je zo obvious proberen te claimen? Het is volkomen nutteloos, terwijl je wel de aandacht op je probeert te zetten ermee, dus nu ben ik wel benieuwd waarom. Ook denk ik dat rutger gewoon random stemde, en alhoewel dat niet iets normaals is, vind ik het wel meevallen met hoe verdacht dat is. Als hij de rest van de dag er niet meer zou zijn, dan is het enigszins logisch dat ie dan gaat stemmen, om niet inactief te zijn. Verder vind ik dat gekloot van rabbid en ini een beetje vreemd. Dat rabbid er zo hard op ingaat valt mij wel op, hij basht wel vaker, maar ik snap niet waarom zo vroeg zonder dat je er anderen bij in kan lokken? Tevens ben ik het niet eens met de bmstemmen op rabbid, zoals eerder al werd gezegd door rabbid, hij krijgt redelijk snel mensen mee, en dat wil je juist niet hebben, maar dat iedereen goed nadenkt en niet gewoon meegaat met anderen. In tegenstelling vind ik rabbid vreemd dat hij het aanhaalt, om de aandacht een beetje van zich af proberen te halen.
ik ga weer eens even nadenken .
mijn BM-stem gaat naar ydeger, gewoon omdat hij actief is en ik niet zo direct iemand weet en doordat iemand hierboven ook op hem stem kwam het ineens in me op dat het wel een bm kan worden.
Art. gewoon omdat ik het niet weet en omdat rutger hem bm wilt maken.
Wacht even, omdat rutger zeer waarschijnlijk random heeft gestemd op art voor bm, is art wolf? Dat is echt de zwakste argumentatie die ik heb gezien. Rutger is niet een wolf met zo weinig informatie, en toch wijs je er indirect naar dat die wolf is, en omdat hij op art voor bm kiest hij ook wolf is? Dat is echt zoo scheef :/ Als iemand al een wolf is, gaat ie niet zomaar op zijn medewolf als bm kiezen...
Ik vind je tot nu toe echt heel erg vaag owen. De andere posts van jou zijn ook niet zo veel toevoegend, alleen maar korte posts waarbij het neerkomt dat je nog amper iets weet en geen idee nog hebt wie wolf kan zijn. Waarom blijf je dan toch maar posten, in plaats van te gaan kijken wat mensen voor iets verdachts hebben gezegd?
Tevens hoop ik vanavond nog de posts door te lezen, en als dat niet lukt gewoon te stemmen wat ik nu vind, omdat ik weinig tijd heb vandaag.
 

DeletedUser

Gast
Neuh ik heb training.

Maar hoe ben je aan je stem gekomen, waarom op mij?


Waarom ga je zo obvious proberen te claimen? Het is volkomen nutteloos, terwijl je wel de aandacht op je probeert te zetten ermee, dus nu ben ik wel benieuwd waarom. Ook denk ik dat rutger gewoon random stemde, en alhoewel dat niet iets normaals is, vind ik het wel meevallen met hoe verdacht dat is. Als hij de rest van de dag er niet meer zou zijn, dan is het enigszins logisch dat ie dan gaat stemmen, om niet inactief te zijn. Verder vind ik dat gekloot van rabbid en ini een beetje vreemd. Dat rabbid er zo hard op ingaat valt mij wel op, hij basht wel vaker, maar ik snap niet waarom zo vroeg zonder dat je er anderen bij in kan lokken? Tevens ben ik het niet eens met de bmstemmen op rabbid, zoals eerder al werd gezegd door rabbid, hij krijgt redelijk snel mensen mee, en dat wil je juist niet hebben, maar dat iedereen goed nadenkt en niet gewoon meegaat met anderen. In tegenstelling vind ik rabbid vreemd dat hij het aanhaalt, om de aandacht een beetje van zich af proberen te halen.

Het was sarcasme, maar oke. Iemand moet toch een beetje leven hierin blazen... Dat van Rutger kan ik, zoals ik al eerder zei, niet verklaren.

Wacht even, omdat rutger zeer waarschijnlijk random heeft gestemd op art voor bm, is art wolf? Dat is echt de zwakste argumentatie die ik heb gezien. Rutger is niet een wolf met zo weinig informatie, en toch wijs je er indirect naar dat die wolf is, en omdat hij op art voor bm kiest hij ook wolf is? Dat is echt zoo scheef :/ Als iemand al een wolf is, gaat ie niet zomaar op zijn medewolf als bm kiezen...
Ik vind je tot nu toe echt heel erg vaag owen. De andere posts van jou zijn ook niet zo veel toevoegend, alleen maar korte posts waarbij het neerkomt dat je nog amper iets weet en geen idee nog hebt wie wolf kan zijn. Waarom blijf je dan toch maar posten, in plaats van te gaan kijken wat mensen voor iets verdachts hebben gezegd?
Tevens hoop ik vanavond nog de posts door te lezen, en als dat niet lukt gewoon te stemmen wat ik nu vind, omdat ik weinig tijd heb vandaag.

Ik denk hetzelfde over Owen.

Zie vet.
 

DeletedUser22651

Gast
Mijn BM-stem gaat naar PotG.
Weliswaar heeft hij nog niet veel dingen gezegd, maar ik zie voor nu weinig andere mogelijkheden.

Owen vind ik heel raar doen. Ik zie op dit moment geen betere optie, dan hem een lynch geven. Ik moet zeggen dat ik toch nog steeds twijfels heb bij Art. Want hij lijkt ook niet al te uitgebreid te willen reageren op Marcoknight, die heel erg hard op de rest ingaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan