• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #116 - Kyr's Eerste Potje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nu al melden dat je inactief gaat zijn, en gelijk stemmen zonder verdere uitleg?
Ik vind die lynch stem op Owen met name vreemd, hij heeft nog niks gepost!
Of jullie hebben al genetwerkt waardoor hij verdacht is voor jou, of je zoekt een makkelijke stem om niet op te vallen.
Ook jou hou ik nog even in de gaten.

Het potje is net begonnen en je gaat nu al inactief zijn. Dit houd ik voorlopig in mijn achterhoofd.

Niemand kan er omheen dat dit een beetje vreemd is, niet omdat Rutger weg gaat, wat Initia nu wel heel overdreven aan ligt te halen, maar om de stemmen zelf. Ik zie dus ook totaal geen lijn in dit. De tijd van random getallengenerators is voorbij. En als dit niet met dat ding gedaan is, dan vraag ik mij ten zeerste af waarom Ruts dit neerzet. Ik snap dat het heel irri is als je er op dag 1 niet bent, okee! Maar dan stem je niet als BM op iemand die zich net verdacht ligt te maken. Denk ik zo.

Die lynch stem is wel echt heel slecht, stem dan op jezelf alsjeblieft


Oké, waar slaat dit in HEMELSNAAM op? Je helpt hier niemand mee. Goed, slecht, een neutrale partij waar je deel van zou kunnen zijn, niemand.

En hier verbaas en erger ik me nu serieus echt kapot aan. Zijn we nou serieus zo dom? Rutger kan gewoon niet online komen, wil geen strafpunten krijgen en stem op een random persoon die nog niet gepost heeft. Je wil niet weten hoe vaak ik dat ook gedaan heb. In 2 pagina's staat zelden nuttige info dus hij stemt gewoon obvious random op iemand die nog niet gepost heeft. Daar is echt niks verdachts aan. Ik zie hier eerder mensen die verdacht zijn omdat ze dit nog steeds zo benadrukken terwijl er niks is gebeurd.
@onnebecool: Er is 1 ding echt nog veel dommer dan random stemmen en dat is op jezelf stemmen. Bij een stem op jezelf weet je 100% zeker dat je stemt op iemand van de partij waar je bij hoort, als je random stemt is er een kans dat je op een wolf stemt (ongeveer 20%) Die kans moet je zeker pakken.

Ik vind vooral de natrap van Aran raar dus daar gaat mijn stem heen.
Ik stem op Rabbid als BM want zijn stijl bevalt me meestal wel.
 

DeletedUser

Gast
Mijn BM-stem gaat naar PotG.
Weliswaar heeft hij nog niet veel dingen gezegd, maar ik zie voor nu weinig andere mogelijkheden.

Owen vind ik heel raar doen. Ik zie op dit moment geen betere optie, dan hem een lynch geven. Ik moet zeggen dat ik toch nog steeds twijfels heb bij Art. Want hij lijkt ook niet al te uitgebreid te willen reageren op Marcoknight, die heel erg hard op de rest ingaat

Waarom zeg je eerst dat de stem van Rutger op Owen verdacht is en stem je vervolgens zelf ook op Owen?
Als de stem van Rutger daadwerkelijk verdacht zou zijn dan zou Owen logischerwijs goedje moeten zijn.
Dus dan zou je stemmen op een goedje.

Ik kan helaas niet meer online komen voor de Dl,
daarom:

Ijzer
Rabbid

Zie het gedeelte bij @onnebecool
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik vind vooral de natrap van Aran raar dus daar gaat mijn stem heen.
Ik stem op Rabbid als BM want zijn stijl bevalt me meestal wel.

Wel, ik ga hier eigenlijk echt mee akkoord. Ik vind het eveneens vrij hard hoe hij reageert. Verder is Aran meestal iemand met plannetjes, complotten en logisch nadenken. Vanwaar deze simpele stem die op zo'n simpel ding dat amper een fout genoemd kan worden. Dit vind ik persoonlijk niet passen in de speelstijl die ik van Aran gewend ben. Ik zal hem wel even porren op skype, geen idee of hij nog online komt, eig.
 

DeletedUser

Gast
Mijn BM stem gaat naar Sanhal; Nog niet gepost inderdaad, wel een, nogal kort, skype gesprek gehad wat goed verliep.

Mijn lynch gaat op Owen, deze stemt zonder reden, zie het niet als een counter maar dat ik op hem stem wegens de antwoorden die hij later gaf.
 

DeletedUser

Gast
Wel, ik ga hier eigenlijk echt mee akkoord. Ik vind het eveneens vrij hard hoe hij reageert. Verder is Aran meestal iemand met plannetjes, complotten en logisch nadenken. Vanwaar deze simpele stem die op zo'n simpel ding dat amper een fout genoemd kan worden. Dit vind ik persoonlijk niet passen in de speelstijl die ik van Aran gewend ben. Ik zal hem wel even porren op skype, geen idee of hij nog online komt, eig.

Omdat ik verder nog geen verdachte dingen heb gezien.
En het stemmen op Owen maakt hem alleen verdachter...

Er staan nu btw al 3 stemmen op Owen...
 

DeletedUser22575

Gast
Owen, hij doet raar en lijkt zich niet te verdedigen tegen zijn lynchstemmen. :/
 

DeletedUser

Gast
Mijn BM stem gaat naar Sanhal; Nog niet gepost inderdaad, wel een, nogal kort, skype gesprek gehad wat goed verliep.

Mijn lynch gaat op Owen, deze stemt zonder reden, zie het niet als een counter maar dat ik op hem stem wegens de antwoorden die hij later gaf.

Ik heb een reden gezien dus dit is bullshit. Gewoon een counterstem

Owen, hij doet raar en lijkt zich niet te verdedigen tegen zijn lynchstemmen. :/

Hij verdedigt zich wel en is nu weg -.-
 

DeletedUser22575

Gast
ik ga weer eens even nadenken .
mijn BM-stem gaat naar ydeger, gewoon omdat hij actief is en ik niet zo direct iemand weet en doordat iemand hierboven ook op hem stem kwam het ineens in me op dat het wel een bm kan worden.
Art. gewoon omdat ik het niet weet en omdat rutger hem bm wilt maken.


je bekijkt het vergeet.
eigenlijk was dat tweede aanvulsel. (ik wil gewoon de eerst dag rutger tegen werken tot ik weet wat hij is tegen werken)

Dramatisch laag.

Ik ben een snelle leerling :p.
Jij bent gewoon iemand die in mijn hoofd kwam, want ik weet niet wie te lynchen.

Neuh ik heb training.



Wat noem jij fel verdedigen? :/
 

DeletedUser

Gast
WWG, hij beantwoordde in eerste instantie enkel de vraag wat zijn niveau is, niet de 2e vraag die een stuk belangrijker was. Enkel toen ik doorvraagde kreeg ik daarop antwoord.

Waarom denk jij dat Owen goed is? Je verdedigd m wel erg hard hé.
 

DeletedUser

Gast
Prepare, wordt lang postje :O

Oei, nu begin ik bijna te denken dat ik zelf fout bezig ben met de BM-stem verdenken. Maar ik vind het wel een beetje half dat je een veel quoted post nog eens gaat quoten om er echt niks aan toe te voegen.

Over je mening mbt Rabbid: misschien heb je Rabbids post in het discussietopic gelezen. Hij houdt vast aan de strategie die hij daar post, is dat erg ofzo? Verder vind ik het geen probleem dat hij op minder verdachten gaat bashen, hoe kun je anders ooit een wolf uit gaan lokken? Verder ga je op POTG, zonder netwerken want het schijnt je een standaard goede keus te zijn, maar je gaat tussen je haakjes jezelf tegenspreken.

Ik zag inderdaad dat hij al vaak was gequote, maar (als ik het goed heb) zei niemand dat hij beter op zich zelf had kunnen stemmen. Wat in mijn ogen ook beter is dan random iemand aanwijzen.

Vind ik een behoorlijk probleem, (het bashen) als je al op iemand gaat bashen doe je dit zeker niet omdat je niet zeker weet wat zijn rol is. Het enige wat robin hier doet is gewoon iemand uitkiezen en al zijn fouten gaat verbeteren/discussiëren.
Verder ga ik op POTG, zonder netwerken inderdaad maar als ik het goed heb zeg ik erna dat ik hem objectiever vind dan Robin, met name het bashen op iemand waarvan je als het goed is geen flauw benul de rol van weet zou POTG niet doen.

?????


RabbidRobin, zeer goeie speler en lekker actief :D

Je bekritiseerd iemand om zijn stem, om vervolgens zelf ook meteen een BM stem te geven zonder échte onderbouwing

Dit gezeur tussen Robin en Casper slaat echt helemaal nergens op,
er wordt niks verdachts gezegd en toch zit Robin erg te bashen.

De aanval is de beste verdediging?

+1

Art, zou jij kunnen verklaren waarom Rutger op jou stemt voor BM?

Verder ben ik weg voor vanmiddag. Ik heb een druk programma voor de boeg. Normaal gezien ben ik voor de DL nog terug, maar ik wil geen risico's nemen.

Mijn stemmen gaan naar RabbidRobin en Onnebecool. AB heeft me genoeg weten te overtuigen om hem niet of alleszins minder te verdenken. Verder heb ik eigenlijk geen echt verdachte, met het laag aantal posts vooralsnog, dus vind ik Onne nog de beste keuze, omdat hij wat tegen Rabbid loopt te doen, die hij verder toch niet wil verdenken. Rabbid is, zoals te zien, heel goed bezig en ik gun hem het BM-schap ten zeerste.

Oei normaal zou je al een
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
hebben gekregen voor zo'n post. "omdat hij wat tegen Rabbid loopt te doen"
Als je gewoon had gezegd dat je mij verdacht vind omdat ik de massale BM stemmen op rabbid bekritiseer dan was het een normale stem. Maar nu tover je gewoon een harnas voor rabbid. Iemand gunnen BM te worden oké maar dan stemmen omdat rabbid door mij heel lichtelijk (zeg nou zelf vond je mijn post zo aanvallend op hem dan?) wordt aangevallen vind ik té beschermend voor zeker het begin. Wat inderdaad jou ook verdacht maakt samen met robin. Of juist weten jullie van elkaar goed te zijn :O

Ik kan helaas niet meer online komen voor de Dl,
daarom:

Ijzer
Rabbid

Dit vind ik dus veel beter dan die van rutger, gewoon op fair op zichzelf stemmen en een meeloop stem op een BM (rabbid wordt hem toch wel) niks mis met zo'n post.

@onnebecool: Er is 1 ding echt nog veel dommer dan random stemmen en dat is op jezelf stemmen. Bij een stem op jezelf weet je 100% zeker dat je stemt op iemand van de partij waar je bij hoort, als je random stemt is er een kans dat je op een wolf stemt (ongeveer 20%) Die kans moet je zeker pakken.

Als je gaat rekenen is randomstemmen inderdaad handiger je weet toch niet of het misschien zelfs een wolf is maar als jij een stem maakt die random is en er is ook nog geen duidelijke lynch zorg je er wel voor dat deze stem een bepaalde aanhang kan krijgen in de latere uren. Ook vind ik het stemmen op jezelf in plaats van stemmen zonder enige reden veel meer fairplay dan dit niet doen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mijn BM stem gaat naar Sanhal; Nog niet gepost inderdaad, wel een, nogal kort, skype gesprek gehad wat goed verliep.

Mijn lynch gaat op Owen, deze stemt zonder reden, zie het niet als een counter maar dat ik op hem stem wegens de antwoorden die hij later gaf.

Owen stemt nooit met redenen. Owen stemt nooit echt met superveel argumenten. Wat ik me van Owen herrinerde, was hij iemand die meer op zijn gevoel stemde. Meer de onderliggende, moeilijker te verwoorden theorieen heeft die nooit goed uit zijn mond komen. Verder herinner ik me wel dat hij vaak juist zat met zijn uitspraken en stemmen die willekeurig leken. Ik zeg hier niet bij dat dit zo'n stem is, want Owen had een brolstem. Maar ik zeg wel dat Owen op zijn manier geen slechte speler is. Een speler die ik er niet graag voor zo'n reden uit zie vliegen. Het feit dat jou onderscheid van de rest is dat ik deze uitleg in privé heb gedaan toen jij mijn mening over Owen vroeg. Dat heb je allemaal nooit tegengesproken, of zelfs niet een tegenargument opgeworpen. Je bent toen van gespreksonderwerp veranderd. Daarom vind ik je voor nu ligt verdacht. Ik wil dit even delen met de rest, in de hoop dat er geen random-owen stemmen zonder onderbouwing meer gaan volgen aub.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb zeker een tegenwoord gegeven, Rabbid, dat was voornamelijk dat ik Owen niet ken. Oké, ik volg ook het Discussie topic en ik weet dat er weinig naar de nieuwere spelers wordt gekeken, maar dat houd niet tegen dat ik hem verdacht vind. Ik zal er nog eens goed overna denken en zal dan mijn definitieve stem laten horen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb zeker een tegenwoord gegeven, Rabbid, dat was voornamelijk dat ik Owen niet ken. Oké, ik volg ook het Discussie topic en ik weet dat er weinig naar de nieuwere spelers wordt gekeken, maar dat houd niet tegen dat ik hem verdacht vind. Ik zal er nog eens goed overna denken en zal dan mijn definitieve stem laten horen.

Dat zou net betekenen dat je of aan iemand vraagt of mijn woorden wat kloppen of mijn woorden gewoon geloofd. Dit hierboven is gewoon onzin, dat is helemaal geen weerwoord. Nu zeg je dat je op Owen stemt omdat hij raar speelt en je zijn speelstijl niet kent? Wanneer iemand deze uitlegt, wuif je dat gewoon weg?
 

DeletedUser

Gast
Niet echt veel tijd, maar okee.
Ik vind Art. tot nu toe het meest eruitspringen, dus stem ik op hem voor lynch.
 

DeletedUser20432

Gast
Mijn BM stem gaat naar Sanhal; Nog niet gepost inderdaad, wel een, nogal kort, skype gesprek gehad wat goed verliep.

Mijn lynch gaat op Owen, deze stemt zonder reden, zie het niet als een counter maar dat ik op hem stem wegens de antwoorden die hij later gaf.

Toevallig een skypegesprek in de wolvenchat? Rare BM-stem.

De reden waarom jij op hem stemt is anders ook niet heel duidelijk. Ik zie in die antwoorden ook niks verdacht staan. Rutger stemde ook meteen op jou als BM, zonder dat je iets (met inhoud) gepost had.

Ook vind ik de stem op mij (BM) van Rutger buiten alles normaal. Ik had net 2 posts gemaakt en direct een BM stem.

Hoe je hierop reageert is ook vrij vreemd. Je vind het vreemd, maar je zegt amper waarom.

Daarnaast is er nu net dit vooral met Rabbid, wat de zaak er ook niet beter op maakt. Daarom gaat mijn lynchstem naar Art.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Was het even vergeten, ben bekaf dus heb even op bed gelegen. Zal er nu goed mee bezig gaan.

Mijn BM stem gaat naar Sanhal; Nog niet gepost inderdaad, wel een, nogal kort, skype gesprek gehad wat goed verliep.

Mijn lynch gaat op Owen, deze stemt zonder reden, zie het niet als een counter maar dat ik op hem stem wegens de antwoorden die hij later gaf.

Om te beginnen ben ik liever geen bm, maakt niks uit aangezien het maar 1 stem is, maar dan weet je het voor de volgende keer.

Verder lijkt het met meer gewoon dag 1 moddergegooi zoals altijd dan echt een verdachte, mensen doen wel hun best om iemand te vinden maar imo is niemand echt verdacht.
Wel vind ik al die bm stemmen op Rabbid jammer om het zo te zeggen, hij is een hele goede WvW speler, maar dat heeft ook zo zijn min punten. Iedereen volgt hem (zoals je het vorige potje ook kon zien) en als wolf speelt hij zeer goed (als normale speler ook).
Voor nu zet ik mijn stem op Ydeger, hij heeft ook al meerdere stemmen, maar als hij iets zegt wordt hij (meestal) niet volledig gevolgd. Toch is hij ook een zeer goede WvW speler dus ik denk dat een bm stem wel op z'n plek is.
 

DeletedUser

Gast
Zoals ik eerder vertelde, ik heb gestemd wegens zijn "verdediging" posts. Jij probeert er door te dringen dat hij daar niet goed is, omdat jij daar anders over denkt. Wij verschillen van mening, wat niet erg is, maar dat betekend niet dat jouw mening/gedachten over owen juist zijn.
 

DeletedUser

Gast
Art, zou jij kunnen verklaren waarom Rutger op jou stemt voor BM?

Verder ben ik weg voor vanmiddag. Ik heb een druk programma voor de boeg. Normaal gezien ben ik voor de DL nog terug, maar ik wil geen risico's nemen.

Mijn stemmen gaan naar RabbidRobin en Onnebecool. AB heeft me genoeg weten te overtuigen om hem niet of alleszins minder te verdenken. Verder heb ik eigenlijk geen echt verdachte, met het laag aantal posts vooralsnog, dus vind ik Onne nog de beste keuze, omdat hij wat tegen Rabbid loopt te doen, die hij verder toch niet wil verdenken. Rabbid is, zoals te zien, heel goed bezig en ik gun hem het BM-schap ten zeerste.

Die vraag, je snapt toch zelf ook wel dat Art daar onmogelijk antwoord op kan geven?

En die stem, wat heeft Onne nou gedaan. Hij stemde op mij als BM en gaf aan dat hij Robin geen goede BM vond en jij stemt op hem vanwege het tweede? Dat vind je een goede reden om op hem te stemmen?

Ik heb een reden gezien dus dit is bullshit. Gewoon een counterstem



Hij verdedigt zich wel en is nu weg -.-

Hij verdedigde zich niet.

Ik ben het trouwens met je eens over Aran,vooral zijn mening over Rutger is raar als je zijn stem ziet.

Ik wil trouwens de mensen die BM op me hebben gestemd bedanken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan