• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #116 - Kyr's Eerste Potje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22651

Gast
En hier verbaas en erger ik me nu serieus echt kapot aan. Zijn we nou serieus zo dom? Rutger kan gewoon niet online komen, wil geen strafpunten krijgen en stem op een random persoon die nog niet gepost heeft. Je wil niet weten hoe vaak ik dat ook gedaan heb. In 2 pagina's staat zelden nuttige info dus hij stemt gewoon obvious random op iemand die nog niet gepost heeft. Daar is echt niks verdachts aan. Ik zie hier eerder mensen die verdacht zijn omdat ze dit nog steeds zo benadrukken terwijl er niks is gebeurd.
WWG, dat jij dit ook vaker doet wil niet zeggen dat dit een reden is voor Rutger het ook te doen. Wie zegt dat jouw stemmen en die van alle anderen uit inactiviteit gekomen zijn? Wie zegt dat mijn stem daar wellicht ook onder valt? Want ook ik heb nauwelijks tijd gehad vandaag. Dit in gedachte houdende, zul je vast je stem heroverwegen. Doe je dat niet na deze post, spreek je jezelf hier volledig tegen, want dan beschuldig je mij van iets waar je Rutger voor verdedigt. Dat neemt niet weg dat mijn stem, hoewel hij toch nog enige onderbouwing had, niet bepaald nuttig was.
@onnebecool: Er is 1 ding echt nog veel dommer dan random stemmen en dat is op jezelf stemmen. Bij een stem op jezelf weet je 100% zeker dat je stemt op iemand van de partij waar je bij hoort, als je random stemt is er een kans dat je op een wolf stemt (ongeveer 20%) Die kans moet je zeker pakken.[/QUOTE]

Ik vind vooral de natrap van Aran raar dus daar gaat mijn stem heen.
Ik stem op Rabbid als BM want zijn stijl bevalt me meestal wel.

Mijn bm-stem laat ik staan. Over die lynchstem van me: Hoe vaak is het wel niet zo dat wolven op elkaar gaan stemmen om zo dingen in scène te zetten? Met 100% zekerheid kan ik dus niet zeggen dat Rutger hier, als zijn stem verdacht is, wat hij naar mijn mening is, op een goedje is. Ik ken Rutger niet, owen evenmin, maar wat me vooral opviel toen is het gebash tussen Art en Owen. En dat bij elkaar, geeft dat Owen bij beide 'conflicten' betrokken is. Daarom blijft mijn stem staan. Is het een fout? Dan zal ik de posts van een ander perspectief bekijken en zo met nieuwe posts, een goede volgende stem kunnen plaatsen

Ik ben het trouwens met je eens over Aran,vooral zijn mening over Rutger is raar als je zijn stem ziet.

Ik wil trouwens de mensen die BM op me hebben gestemd bedanken.

Hier hoor ik dan ook bij, of hoe zie ik het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Owen, hij doet raar en lijkt zich niet te verdedigen tegen zijn lynchstemmen. :/

Wat noem jij fel verdedigen? :/

Wat noem jij niet verdedigen?

Als je gaat rekenen is randomstemmen inderdaad handiger je weet toch niet of het misschien zelfs een wolf is maar als jij een stem maakt die random is en er is ook nog geen duidelijke lynch zorg je er wel voor dat deze stem een bepaalde aanhang kan krijgen in de latere uren. Ook vind ik het stemmen op jezelf in plaats van stemmen zonder enige reden veel meer fairplay dan dit niet doen.

Jammer genoeg vallen er geen prijzen te verdienen met fairplay. En ik vraag me af in welk potje jij voor het laatst een randomstem meeloopstemmen hebt zien krijgen, want in mijn 2.5 jaar WvW heb ik dat nog nooit zien gebeuren...

Verder werd ik zojuist geninja'd door POTG:
Art batcht op een uitleg van zijn stem. Hij zegt in de post dat hij vroeg moet stemmen met een extra klein theorietje. Verder is er niks gebeurd dus eigenlijk hoeft Owen zich niet eens te verdedigen...
 

DeletedUser

Gast
1. Mayco
Probeert actief te zijn volgens zijn post, zie enkel 2 stemmen staan, Lynch en BM. Wacht morgen af.
2. Giratina
BM stem op rabbid met als reden "Andere gingen vlot met hem mee", denkt niet na dat dit ook een nadeel kan zijn. Laatste post, Stem op mij, zeg je in dat ik met Sanhal in een wolven chat zit omdat ik daarmee genetwerkt heb. Ik heb ook met Rabbid genetwerkt, dus die is ook wolf?
3. POTG
Begint net met posten
4. Initia
Zelfde als bij Gira, denk na dat hij ook slecht kan zijn en dus niet snel wordt verdacht. Tevens hele discussie met Rabbid die nergens op slaat.
5. Art.
-
6. Ydeger
Vind ik sterke punten hebben betreft argumentatie, ik zal waarschijnlijk mijn BM stem hierop wijzigen.
7. Sanhal
Kort op skype gesproken, had het druk, geen mening.
8. Rutger
Rare stemmen, zo uit het niets.
9. Marcoknight
Geen mening.
10. Onnebecool
1 post, geen mening.
11. IJzer
Geen mening.
12. WWG
Vind ik Owen teveel verdedigen, ziet op geen enkele manier in dat hij verdacht zou kunnen zijn.
13. Archer
Zelfde mening over Owen, verder geen mening.
14. Aran-Galad
Geen mening
15. Owen666
Heb ik mijn mening al over geuit
16. Rabbid
Gesprek op Skype mee gehad en ik vroeg om zijn mening, geen mening
17. AB
Zie mijn eerdere post met mijn mening

Bovenstaande hoe ik erover denk, voel je vrij verder te vragen.
 

DeletedUser

Gast
1. WWG, dat jij dit ook vaker doet wil niet zeggen dat dit een reden is voor Rutger het ook te doen. Wie zegt dat jouw stemmen en die van alle anderen uit inactiviteit gekomen zijn?2. Wie zegt dat mijn stem daar wellicht ook onder valt? Want ook ik heb nauwelijks tijd gehad vandaag. Dit in gedachte houdende, zul je vast je stem heroverwegen. Doe je dat niet na deze post, spreek je jezelf hier volledig tegen, want dan beschuldig je mij van iets waar je Rutger voor verdedigt. Dat neemt niet weg dat mijn stem, hoewel hij toch nog enige onderbouwing had, niet bepaald nuttig was.
@onnebecool: Er is 1 ding echt nog veel dommer dan random stemmen en dat is op jezelf stemmen. Bij een stem op jezelf weet je 100% zeker dat je stemt op iemand van de partij waar je bij hoort, als je random stemt is er een kans dat je op een wolf stemt (ongeveer 20%) Die kans moet je zeker pakken.



3. Mijn bm-stem laat ik staan. Over die lynchstem van me: Hoe vaak is het wel niet zo dat wolven op elkaar gaan stemmen om zo dingen in scène te zetten? Met 100% zekerheid kan ik dus niet zeggen dat Rutger hier, als zijn stem verdacht is, wat hij naar mijn mening is, op een goedje is. Ik ken Rutger niet, owen evenmin, maar wat me vooral opviel toen is het gebash tussen Art en Owen. En dat bij elkaar, geeft dat Owen bij beide 'conflicten' betrokken is. Daarom blijft mijn stem staan. Is het een fout? Dan zal ik de posts van een ander perspectief bekijken en zo met nieuwe posts, een goede volgende stem kunnen plaatsen



Hier hoor ik dan ook bij, of hoe zie ik het?

1. Natuurlijk is dat een reden om random te stemmen. Alsof een wolf gaat denken: Goh, ik heb geen zin in WvW, ik ga gewoon een hele dag niet online komen en zeg dat ik niet online kan komen...

2. Er is een verschil: Hij stemt volledig random en heeft maar 1 post. Jij hebt meerdere posts en je stemt met een rare reden op een rare manier. Je zegt er nota bene zelf bij dat je Art ook niet vertrouwt, maar toch loop je mee met zijn gebash...

3. Het kan inderdaad voorkomen dat wolven zoiets in scene zetten, maar dan zou je beter eerst op Rutger kunnen stemmen...
 

DeletedUser22651

Gast
1. Natuurlijk is dat een reden om random te stemmen. Alsof een wolf gaat denken: Goh, ik heb geen zin in WvW, ik ga gewoon een hele dag niet online komen en zeg dat ik niet online kan komen...

2. Er is een verschil: Hij stemt volledig random en heeft maar 1 post. Jij hebt meerdere posts en je stemt met een rare reden op een rare manier. Je zegt er nota bene zelf bij dat je Art ook niet vertrouwt, maar toch loop je mee met zijn gebash...

3. Het kan inderdaad voorkomen dat wolven zoiets in scene zetten, maar dan zou je beter eerst op Rutger kunnen stemmen...

Die geef ik ook, die reden, maar ik probeerde in dit geval geen Rutger-praktijken te krijgen, dus dat ik geen verwijten van 'randomstemmer' naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen. Dan heb ik liever 'rare stemmer', en ik heb ook nooit gezegd achteroverleunen te stimuleren.

Dat verschil heb ik hierboven verklaard

Nee, want Owen komt in allebei het gebash voor, dus als ik hem eruit stem, weet ik meer over beide bashpotjes, met één stem.
 

DeletedUser

Gast
Wat noem jij niet verdedigen?



Jammer genoeg vallen er geen prijzen te verdienen met fairplay. En ik vraag me af in welk potje jij voor het laatst een randomstem meeloopstemmen hebt zien krijgen, want in mijn 2.5 jaar WvW heb ik dat nog nooit zien gebeuren...

Dit is mijn derde potje, en in die potjes heb ik dat inderdaad niet meegemaakt, maar ik bedoel ook meer dat de randomstem een belangrijke stem kan zijn als deze is gepost terwijl er nog geen duidelijke verdachte was.
 

DeletedUser

Gast
1. Natuurlijk is dat een reden om random te stemmen. Alsof een wolf gaat denken: Goh, ik heb geen zin in WvW, ik ga gewoon een hele dag niet online komen en zeg dat ik niet online kan komen...

2. Er is een verschil: Hij stemt volledig random en heeft maar 1 post. Jij hebt meerdere posts en je stemt met een rare reden op een rare manier. Je zegt er nota bene zelf bij dat je Art ook niet vertrouwt, maar toch loop je mee met zijn gebash...

3. Het kan inderdaad voorkomen dat wolven zoiets in scene zetten, maar dan zou je beter eerst op Rutger kunnen stemmen...

Dat tweede vind ik een reden om nu op Aran te stemmen, aangezien zijn stem dus op twee manieren tegenstrijdig is (namelijk met zijn uitspraken over Art en zijn uitspraken over Rutger)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niet alles heel goed kunnen analyseren tot mijn spijt, maar ik zal toch mijn mening geven over sommige dingen:
Mijn bmstem zal gaan naar Weerwolfgek Tot nu toe vind ik hem degelijke argumenten geven, en naar mijn mening moet iemand als rabbid juist niet bm worden, omdat hij redelijk makkelijk invloed uitoefent.
Verder wist ik (natuurlijk) niet hoe owen speelde, omdat ik de laatste potjes niet heb meegedaan. Als dit standaard gedrag is voor hem, dan laat ik dat even liggen. Ik had gehoopt dat hij nog ging reageren op een aantal van de posts in het topic, omdat dat mijn definitieve stem zou bepalen op owen. Op dit moment laat ik deze mogelijke stem nog liggen omdat hij niet meer online is geweest.
Verder vond ik deze post van onne wel interessant.
Prepare, wordt lang postje :O



Ik zag inderdaad dat hij al vaak was gequote, maar (als ik het goed heb) zei niemand dat hij beter op zich zelf had kunnen stemmen. Wat in mijn ogen ook beter is dan random iemand aanwijzen.

Vind ik een behoorlijk probleem, (het bashen) als je al op iemand gaat bashen doe je dit zeker niet omdat je niet zeker weet wat zijn rol is. Het enige wat robin hier doet is gewoon iemand uitkiezen en al zijn fouten gaat verbeteren/discussiëren.
Verder ga ik op POTG, zonder netwerken inderdaad maar als ik het goed heb zeg ik erna dat ik hem objectiever vind dan Robin, met name het bashen op iemand waarvan je als het goed is geen flauw benul de rol van weet zou POTG niet doen.



Je bekritiseerd iemand om zijn stem, om vervolgens zelf ook meteen een BM stem te geven zonder échte onderbouwing



+1



Oei normaal zou je al een
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
hebben gekregen voor zo'n post. "omdat hij wat tegen Rabbid loopt te doen"
Als je gewoon had gezegd dat je mij verdacht vind omdat ik de massale BM stemmen op rabbid bekritiseer dan was het een normale stem. Maar nu tover je gewoon een harnas voor rabbid. Iemand gunnen BM te worden oké maar dan stemmen omdat rabbid door mij heel lichtelijk (zeg nou zelf vond je mijn post zo aanvallend op hem dan?) wordt aangevallen vind ik té beschermend voor zeker het begin. Wat inderdaad jou ook verdacht maakt samen met robin. Of juist weten jullie van elkaar goed te zijn :O



Dit vind ik dus veel beter dan die van rutger, gewoon op fair op zichzelf stemmen en een meeloop stem op een BM (rabbid wordt hem toch wel) niks mis met zo'n post.



Als je gaat rekenen is randomstemmen inderdaad handiger je weet toch niet of het misschien zelfs een wolf is maar als jij een stem maakt die random is en er is ook nog geen duidelijke lynch zorg je er wel voor dat deze stem een bepaalde aanhang kan krijgen in de latere uren. Ook vind ik het stemmen op jezelf in plaats van stemmen zonder enige reden veel meer fairplay dan dit niet doen.
Het is een lange post, maar wat mij opvalt dat ondanks de regelijke grote tekst er helemaal niks word gezegd over wie hij verdacht vind. Dat heb ik in andere posts ook nog niet echt goed gezien, en ik vind dit dan ook wel weer vreemd. Het lijkt nu alsof je goed meedenkt, maar uiteindelijk zeg je amper iets en blijf je heel neutraal. Dat vind ik redelijk vreemd.

Ik vind dat art wel erg specifiek op bepaalde onderwerpen ingaat die hem dan aan lijken te gaan, waardoor ik een beetje een eenzijdige visie van hem krijg. Hij basht op 1 of 2 dingen die zijn gebeurt, en gaat op de rest amper in. Dat vind ik vreemd aangezien hij zo makkelijk op 1 target loopt, wat redelijk fijn is voor wolven als ze besluiten niet heel stil te gaan spelen.
Ik denk dat ik mijn lynchstem op art zet. Hij is erg moeilijk te gronden voor mij, en is ook redelijk vaag qua gedrag en doen en laten. Ik twijfel wel enigzins door de meelopers mayco en giga die wel heeeeeel makkelijk op art stemmen zonder argumentatie, meelopers duiden vaak jammer genoeg op een goedje hmm.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Ik ga voor Owen denk ik, ik heb met Art op skype gesprekken gehad en ik heb niet het gevoel dat hij slecht is.
Ik zie voor zowel owen als art slechte redenen maar ik geloof dat art sowieso actiever zal spelen. Het is dag 1 dus allemaal nog "vaag" (niet echt goede redenen), dus ga ik door de gesprekken met Art en omdat ik denk dat we sowieso meer aan hem zullen hebben qua activiteit dan aan owen op owen.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik denk dat ook ik liever Aran dan Art als lynch. Ik vind Art wel verdacht, maar ben niet zeker genoeg om al zo'n risico's te lopen en hem nu al te lynchen. Alhoewel hij zich wel verdacht gedraagt, daar niet van. Maar dat doet Aran eveneens.

Verder mag Yde wel BM zijn hoor.
 

DeletedUser

Gast
Ik wissel mijn stem van Sanhal naar Yde, puur omdat Yde nog enige kans maakt en Rabbid zo slim speelt dat ik m nooit door heb.
 

DeletedUser

Gast
Mijn stem gaat voorlopig naar Aran-Galad


Waarom:
Zie dikgedrukt

Allereerst, succes allen! Op een mooi en actief potje dat niet inzakt aan activiteit! Laten we stoppen met mensen verdenken omdat ze actief zijn. Zo zie je maar in het vorige potje, daar zakte alles ineen.

Mooi gezegd ;)

Oké, waar slaat dit in HEMELSNAAM op? Je helpt hier niemand mee. Goed, slecht, een neutrale partij waar je deel van zou kunnen zijn, niemand.

Op zich was dit al tig keer gezegd, niet nodig om er nog hele feud over te maken. En ja ik heb ook gereageerd hierop maar ik melde dat hij dan beter zichzelf kon stemmen

Daarnaast zie ik nog een hoop gezwam van Robin en Casper. Het gaat gewoon zó nergens over, dat het in scène gezet lijkt te zijn, of dat het gewoon onwetendheid/overdreven achterdocht is. Daarom ga ik deze twee personen in de gaten houden.
Daarnaast vind ik nog dat van AB ook over-reacting, maar waarom hij deze dingen gezegd heeft, weet ik niet. Om daar dingen op te gaan baseren, is dwaasheid.

Iets in scéne zetten gebeurd niet zo vaak en als je terug kijkt naar hoe robin speelt zie je dat hij veel bashed en als je dan ook naar initia kijkt praat hij eigenlijk gewoon altijd veel poep en vind hem ook niet slim genoeg om zoiets in scéne te zetten robin misschien wel. Hier schuif je dus heel gemakkelijk eventjes twee verdachten op tafel met daarna ook nog "Daarom ga ik deze twee personen in de gaten houden."

Ydeger, jouw stemgedrag is nog bijna net zo vreemd als dat van Rutger. Onne lynch? Waarom? Robin BM? Waarom? Robin krijgt van mij geen BM-stem, nog iets te vreemd gedaan met Casper

Weer benadruk je dat robin en initia hier verdacht zijn, in een post die eigenlijk over ydeger zou moeten gaan.


Mijn BM-stem gaat naar PotG.
Weliswaar heeft hij nog niet veel dingen gezegd, maar ik zie voor nu weinig andere mogelijkheden.

Ik ben het eens met deze stem, maar ik vind dat je nu teveel mij achter aan loopt, eerst niet eens met de stemmen op robin en daarna hem ook op POTG zetten. Kan natuurlijk altijd geluk zijn

Owen vind ik heel raar doen. Ik zie op dit moment geen betere optie, dan hem een lynch geven. Ik moet zeggen dat ik toch nog steeds twijfels heb bij Art. Want hij lijkt ook niet al te uitgebreid te willen reageren op Marcoknight, die heel erg hard op de rest ingaat

En de volgende doet weer raar, momenteel vertel je ons dat er 4 wolfjes zijn en met redenen die vooral gaan om het apart en afwijkende gedrag. Wat bij robin niet klopt want zo speelt hij vaak (vind ik).

WWG, dat jij dit ook vaker doet wil niet zeggen dat dit een reden is voor Rutger het ook te doen. Wie zegt dat jouw stemmen en die van alle anderen uit inactiviteit gekomen zijn? Wie zegt dat mijn stem daar wellicht ook onder valt? Want ook ik heb nauwelijks tijd gehad vandaag. Dit in gedachte houdende, zul je vast je stem heroverwegen. Doe je dat niet na deze post, spreek je jezelf hier volledig tegen, want dan beschuldig je mij van iets waar je Rutger voor verdedigt. Dat neemt niet weg dat mijn stem, hoewel hij toch nog enige onderbouwing had, niet bepaald nuttig was.

Gewone post, niet inhoudelijk maar je verdedigt jezelf redelijk


Mijn bm-stem laat ik staan. Over die lynchstem van me: Hoe vaak is het wel niet zo dat wolven op elkaar gaan stemmen om zo dingen in scène te zetten? Met 100% zekerheid kan ik dus niet zeggen dat Rutger hier, als zijn stem verdacht is, wat hij naar mijn mening is, op een goedje is. Ik ken Rutger niet, owen evenmin, maar wat me vooral opviel toen is het gebash tussen Art en Owen. En dat bij elkaar, geeft dat Owen bij beide 'conflicten' betrokken is. Daarom blijft mijn stem staan. Is het een fout? Dan zal ik de posts van een ander perspectief bekijken en zo met nieuwe posts, een goede volgende stem kunnen plaatsen

Weer haal je Robin en Initia als verdachten erbij, en ook Owen is verdacht omdat hij in een discussie zat

Die geef ik ook, die reden, maar ik probeerde in dit geval geen Rutger-praktijken te krijgen, dus dat ik geen verwijten van 'randomstemmer' naar mijn hoofd geslingerd zou krijgen. Dan heb ik liever 'rare stemmer', en ik heb ook nooit gezegd achteroverleunen te stimuleren.

Rutger praktijken? Op zich was jij degene die het hardst op hem inging hele rare post dit.


Nee, want Owen komt in allebei het gebash voor, dus als ik hem eruit stem, weet ik meer over beide bashpotjes, met één stem.
Oja daarom is hij natuurlijk wolf!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Sanhal is wel goed aan het spelen de laatste tijd. (Niet het vorig potje want toen was hij een slechtje)
 

DeletedUser22651

Gast
Ik denk dat ook ik liever Aran dan Art als lynch. Ik vind Art wel verdacht, maar ben niet zeker genoeg om al zo'n risico's te lopen en hem nu al te lynchen. Alhoewel hij zich wel verdacht gedraagt, daar niet van. Maar dat doet Aran eveneens.

Verder mag Yde wel BM zijn hoor.

Hier kan ik wel op reageren.

Robin, je weet waarom ik afwezig ben geweest, en dat ik daar niets aan kon doen. En je weet dat ik bij #113, #114 en #115 zowat hetzelfde heb gespeeld, terwijl ik bij #114 ook wolf was. Wat voor conclusies kun je daar dan uit trekken wat betreft mijn speelstijl?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Robin, je weet waarom ik afwezig ben geweest, en dat ik daar niets aan kon doen. En je weet dat ik bij #113, #114 en #115 zowat hetzelfde heb gespeeld, terwijl ik bij #114 ook wolf was. Wat voor conclusies kun je daar dan uit trekken?

Ik weet waarom je afwezig was omdat je dat 5 seconden geleden in privé duwde. Verder heb ik toch een lange babbel gehad over het potje #117, waardoor je wel effectief tijd had/online kon zijn. Verder heb ik #114 niet helemaal gevolgd, als spelleider zijnde. Ik zal er straks eens naar kijken, ik beloof het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan