• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21204

Gast
Werken die dingen nog?
Omg, ik dacht echt dat dat niet meer ging! Ty Ilja, het is zo'n geknoei steeds, dit is er flink op achteruit gegaan met het nieuwe forum!

Shoving
 

DeletedUser9104

Gast
Werken die dingen nog?
Omg, ik dacht echt dat dat niet meer ging! Ty Ilja, het is zo'n geknoei steeds, dit is er flink op achteruit gegaan met het nieuwe forum!

Shoving

Ik gebruik ze altijd nog, want tussen die dingetjes zoeken is annoying.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadlines vanavond lopen wat in de soep. Lynchdeadline vanavond 23.00 uur. Lunchdeadline is morgen pas om 12.00 uur.
Morgenavond terug gewoon 21.00 en 23.00 uur.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Shoving lynch. Morgen 12.00 lunch



Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Wreker
Jij moet voor de eerste lunchdeadline een clan doorgeven. Vanaf dat alle leden van die clan dood zijn, zal jij eenmalig in het spel een speler kunnen beulen. (Beulactie in het topic zetten, ik vul zsm aan).

Jouw clan:
Bloedhand
Clanrol: Ruiter
Als 1 van de 3 ruiters van clan Bloedhand ben jij 1 van de 3 leiders. Samen heersen jullie over de Bloedhand-clan. Jullie band maakt jullie sterk. Echter schuilt jullie kracht ook in jullie samenwerking.

Wanneer 2 van de 3 ruiters op iemand stemmmen bij de lynch, telt dat voor 3 stemmen. Wanneer de 3 ruiters samen stemmen, tellen hun stemmen voor 5. (Dit is enkel van kracht als dit een verschil in uitslag geeft. Dan wordt er geen reden gegeven, maar gewoon dat X sterft door de lynch.)

Daarnaast zal een lunch op een ruiter worden gestopt als deze wordt ingestuurd door een andere ruiter. Ook kan een ruiter niet proberen een andere ruiter te doden. Lynchstemmen op een andere ruiter zullen ook niet meetellen(in't geheim).

Wanneer echter er een ruiter sterft, zullen de 2 anderen om de macht beginnen vechten. Al het bovenstaande vervalt, en deze bijrol wordt dan nutteloos. Jullie kunnen vanaf dan ook niet meer met de clan winnen.
 

DeletedUser18363

Gast
Dit ruikt (HAHA SNAP JE IK BEN NEUS ENZO) naar een executioner, dunno of we daar een variant op hebben in WvW.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Als heartlion niet met een goede verklaring komt is hij wat mij betreft vanavond lynch.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Goed, ik hou van het weekend. Ik plaats de lunchdeadline nu. Aangezien ik vanavond afwezig ben, stel ik alles een beetje uit. Ik maak er een soepje van, ik weet het. Hopelijk smaakt het een beetje ^^.

Ilja is lunch en blijkt;
Signlady
Jouw alliantie: Goed
Jouw rol: Liefdesjager
Wanneer je sterft zal je nog 2 mensen gelukkig kunnen maken. Jij kan op het moment van overlijden nog 2 spelers aan elkaar koppelen. Wel moet je dit op voorhand hebben doorgegeven. Heb je bij overlijden niets doorgegeven, dan gebeurt er niets. Zowel, voer ik de laatste valide inzending uit. Deze spelers kunnen vanaf dan met hun clan winnen(geliefde wint dan mee), of als G/G, S/S of G/S/N.

Jouw clan: Elfenblauw
Clanrol: Elfenkoningin
Als enige overlevende van de eens zo machtige Elfenblauw-clan, ben je eigenlijk maar een zielig figuur. Je clan is nog steeds heel sterk, maar zwak in aantal.

Jij hebt geen speciale krachten, maar jouw clan wint wel wanneer er in elke andere clan maar 1 persoon in leven is. Je hoeft dus niet elke andere clan uit te roeien, maar gewoon slechts tot 1 lid te reduceren. Dan win je het spel met Clan Elfenblauw.


Lynch: Zondag 21.00 uur
Lunch: Zondag 23.00 uur
 

DeletedUser18363

Gast
Als je dit 2 jaar geleden had geflikt zou je nooit meer mogen leiden.
Helaas kunnen we dat nu niet meer afdwingen. Neemt niet weg dat je dit wel heel nonchalant leidt.
 
Bovenaan