• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser21575

Gast
Ow ik dacht dat we Shoving gingen. Maar Crimson is ook prima ^^ Het is iig duidelijk wie nog allemaal wolf is.
 

DeletedUser21575

Gast
Dus Crimson, enige reactie? :) Shoving, jij word morgen gelyncht. Jij alvast enige reactie? x)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Crimson Lynch

Crimson Chin
Jouw alliantie:
Slecht
Jouw rol: Verhullende Wolf
Jij bent een gewone wolf en bepaalt dus mee met de anderen de lunch. Maar daarnaast kan je eenmalig in het spel ook de lynch of de lunch verhullen. Je kan dit eenmalig in het spel in het spel doorgeven. De rol en de clan van die persoon worden niet in het topic gezet maar enkel en alleen aan jou doorgegeven.

Jouw clan: Zonnespeer
Clanrol: Zonnestrijder
In de naam van de zon moeten alle andere clans worden uitgeroeid. Jij probeert dan ook te achterhalen wie in welke clan zit. Je mag elke lunchdeadline een lijstje van 1 of meerdere clans doorgeven met daarin ook de namen van ALLE leden van die clan.

Wanneer jij een clan volledig juist naar mij kan doorsturen, krijg je van mij een cadeautje. (Je krijgt voor elke clan maar 1 cadeautje, dus een clan meerdere keren correct doorsturen is niet nuttig.)
Wanneer jij alle clans volledig juist naar mij doorstuurt, in 1 lijst, kan je iemand de waarheid van de zon laten zien. Deze persoon zal zijn clan verlaten en inruilen voor de Zonnespeer.
 

DeletedUser21575

Gast
Spannende pot zo. Miss laat Rabbid vanavond Shoving uit inactiviteit doodvallen om ons een deadline te besparen? (De volgende pot begint dit weekend toch?)
 

DeletedUser21204

Gast
Deze wolven waren gewoon waardeloos.
Ik zou nu Shoving willen lynchen, maar de edit-opties (balkje boven je tekst) heeft zichzelf weer eens in het arabisch gezet oid. Echt supervaag. En als ik het meld krijg ik de vraag "en wat als je vernieuwt?". Ja, dan is het weg, maar het komt later gewoon fijn weer terug hoor.
Anyway, irrelevant, stem volgt morgen.

E: nu is het na vernieuwen ook niet weg. Tijd voor een snelcursus arabisch?
 
Bovenaan