• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser9104

Gast
Niet om Crimson te verdedigen want wat mij betreft is hij nu het meest verdacht, maar zou je je argumentatie met ons willen delen?
 

DeletedUser20542

Gast
Hij lijkt teleurgesteld in de inactiviteit van wolven. Waarom dat is zou ik niet kunnen weten
De stem van Kyra is dan wel een beetje kort verantwoord, maar als ik naar deze post kijk snap ik het wel. Ik heb Araluen de hele kom nog niet opgemerkt, en nu komt hij even actief zijn door even te zeggen wat er al staat. Daarin herken ik het gedrag van een wolf.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik (en anderen) heb met Araluen gesproken en ik ben er redelijk van overtuigd dat hij een valse claim heeft afgegeven en hij dus wel eigenlijk wolf moet zijn.
 

DeletedUser21575

Gast
De stem van Kyra is dan wel een beetje kort verantwoord, maar als ik naar deze post kijk snap ik het wel. Ik heb Araluen de hele kom nog niet opgemerkt, en nu komt hij even actief zijn door even te zeggen wat er al staat. Daarin herken ik het gedrag van een wolf.

Ja nu we hem op zn gedrag aanspreken word ie opeens 'actief'.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Er lag een foto op tafel;
7af5162d928548d3bee7be7eee5d4073.png


Met andere woorden: Ydeger blijkt van de Krakenclan.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Araluen heeft de meeste stemmen als ik het goed bezie.

Araluen
Jouw alliantie: Slecht
Jouw rol: Onthullende Wolf
Jij bent een gewone wolf en bepaalt dus mee met de anderen de lunch. Maar daarnaast kan je eenmalig in het spel ook een onthulling doen. Je kan eenmalig in het spel een speler naar mij doorsturen. Ik post dan zo snel mogelijk de clan van deze speler in het topic.

Jouw clan: Bloedhand
Clanrol: Ruiter
Als 1 van de 3 ruiters van clan Bloedhand ben jij 1 van de 3 leiders. Samen heersen jullie over de Bloedhand-clan. Jullie band maakt jullie sterk. Echter schuilt jullie kracht ook in jullie samenwerking.

Wanneer 2 van de 3 ruiters op iemand stemmmen bij de lynch, telt dat voor 3 stemmen. Wanneer de 3 ruiters samen stemmen, tellen hun stemmen voor 5. (Dit is enkel van kracht als dit een verschil in uitslag geeft. Dan wordt er geen reden gegeven, maar gewoon dat X sterft door de lynch.)

Daarnaast zal een lunch op een ruiter worden gestopt als deze wordt ingestuurd door een andere ruiter. Ook kan een ruiter niet proberen een andere ruiter te doden. Lynchstemmen op een andere ruiter zullen ook niet meetellen(in't geheim).

Wanneer echter er een ruiter sterft, zullen de 2 anderen om de macht beginnen vechten. Al het bovenstaande vervalt, en deze bijrol wordt dan nutteloos. Jullie kunnen vanaf dan ook niet meer met de clan winnen.
 

DeletedUser20542

Gast
Hij heeft de clan onthuld van een van de weinige mensen waarvan de clan obvious is?
 
Bovenaan