• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser23442

Gast
Veel succes allemaal!!!

Is nog geen lynch, ik meld het nog dat ik goed ben en nog wil je me lynchen, slechtje nummer 1 ontdekt, zal alvast jouw niet sparen met mijn rol
Oh, juist ja. Want als iemand zegt dat die zelf goed is is die direct 100% bewezen...

Ik hoop echt niet dat jij een sterke rol hebt die mensen kan doden, zoals je lijkt te insinueren. Want in dat geval kan iedereen beter maar alvast gaan rennen naar zn bunker
 

latdekat

Harpij
Zullen moeten beginnen kiezen wie BM wordt, ik stel voor om mij te kiezen aangezien ik een goedje ben, zeer actief zal zijn deze vissenkom en vooral, wie de jeugd heeft heeft de toekomst en we willen niet teveel naar het verleden kijken waar deze oorlog tussen de clans begonnen is

Jij bent een goedje omdat je dat zegt? Oké. Uiteraard verwacht je nu dat ik zeg dat ik slecht ben?

Precies of je anders zou kiezen voor mij

Graecus 001

#Graecus001ForBM

Wauw. Je hebt een stem op je! 8-)

Is nog geen lynch, ik meld het nog dat ik goed ben en nog wil je me lynchen, slechtje nummer 1 ontdekt, zal alvast jouw niet sparen met mijn rol

Graecus, één ding moet iedereen toegeven. Je vindt overal wolven. Naja, overal dus.
 

DeletedUser9104

Gast
Oh rekt. Deze post staat dus al sinds vanmiddag klaar, maar ben vergeten op enter te drukken x)
---------------------------------------
Succes iedereen! Dat het een mooie vissenkom mag worden!
 

DeletedUser25006

Gast
Wel, in mijn drukte had ik (dacht ik) gelezen dat de deadline vandaag was en niet morgen, daarom heb ik vandaag de BM stem al gedaan omdat ik dacht anders te laat te zijn i.v.m. het uiteten zijn.
 

DeletedUser23442

Gast
Wel, in mijn drukte had ik (dacht ik) gelezen dat de deadline vandaag was en niet morgen, daarom heb ik vandaag de BM stem al gedaan omdat ik dacht anders te laat te zijn i.v.m. het uiteten zijn.
Hmm oke, dan sloeg de opmerking "ik kan hem altijd wijzigen" dus niet op iets ervoor maar was dat gewoon een random opmerking.

Oke dan volg ik het weer denk ik
 

DeletedUser9104

Gast
Nacht, en dat zeggen ze allemaal ja.

Als je had gekeken naar de vorige berichten had je geweten waarom Nisassa dit zegt.
En in navolging hiervan. Laten we allemaal maar zeggen dat we goed zijn. Dan zijn we allemaal net zoveel bewezen goed als een ander. Nouja, ten opzichte van elkaar dan.

Oja, wie veranderd nu z'n handtekening speciaal voor een potje WvW, vind dat op z'n zachts gezegd een beetje overdreven? De enige uitzondering is vind ik toch wel een spelleider die wanhopig op zoek is naar spelers. En dan bedoel ik niet wanhopig, maar wanhopig wanhopig. Maar bon.
 

DeletedUser9104

Gast
Ah... De wondere wereld van de screenshots.

upload_2016-9-11_10-36-53.png


Dus je kunt je van de domme houden, maar weet wel dat ik je nu minder snel geloof.
 

DeletedUser21204

Gast
Omg, een actieve Jaspenia :O Lang geleden dat ik dat heb gezien.

Beetje jammer dat er niemand onder de indruk is van mijn ava, BM zijn is cool. Denk ik. Ach, het kan zeker nuttig zijn.
 
Bovenaan