• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #185 - Battle of Clans

DeletedUser9104

Gast
Wil je graag een een aai over je bol Kyra? Gezien ik weinig geef om de avatar van wie dan ook, had ik ook niet echt de reden tot er iets over te zeggen. Echter nu je me er nog een keer op wijst. Ik vind het contrast niet prettig.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik vind aaitjes over mijn bol wel prettig ja :D
Jammer dat dat meesterwerk je niet bevalt :(
Maar ik zal troost putten uit het gegeven dat mijn campagne nog altijd de beste was van dit hele potje, met enkel Graecus als tegenstander.
 

DeletedUser9104

Gast
Maar ik zal troost putten uit het gegeven dat mijn campagne nog altijd de beste was van dit hele potje, met enkel Graecus als tegenstander

Achja, heb gewoon zelf niet zo'n zin om een actieve bm-campagne te voeren. Daarnaast, tja. Bm zijn is ook niet alles en eigenlijk heb je er alleen wat aan tegen het einde van het potje.

Voordat ik het vergeet, Jasper. Gezien ik Graecus sowieso niet als bm wil en tja, sorry Kyra, maar je wil te graag bm worden. Dat is ook niet goed.
 

DeletedUser9104

Gast
Sorry Neus, ik wilde wel een semi-serieuze bm-stem neerzetten. Gezien Jasper ook actiever is dan normaal.
 

DeletedUser23442

Gast
Oei, ben ik actief? :confused:
Het moet niet gekker worden...

Maar Kyra, je nieuwe ava is vast fantastisch enzo, maar waarom zou dat je een betere bm maken?
Lijkt me niet echt een reden om een bm stem te zetten op iemand, ondanks dat je nog weinig info hebt en bm niet zo belangerijk is.

Dan zou ik liever naar (inhoudelijke) activiteit kijken in het begin van een potje en dat belonen met een bm stem.
(Waarmee ik absoluut niet bedoel dat iemand op mij moet stemmen omdat ik net actief genoemd ben. Want dat ik net wat meer post dan inactieve mensen betekent niet dat ik mezelf nu als actief beschouw :p)

Dus wie mijn BM stem wil weet wat te doen deze paar uur :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kan zijn dat de uitslag van de BM-stemming vanavond iets later komt, iig nog voor 22.00 uur. Maar jullie kunnen vast en zeker ook zelf tellen, neem ik aan.
 

DeletedUser20542

Gast
Omg, een actieve Jaspenia :eek: Lang geleden dat ik dat heb gezien.

Beetje jammer dat er niemand onder de indruk is van mijn ava, BM zijn is cool. Denk ik. Ach, het kan zeker nuttig zijn.
Heeft alles wat je zegt iets met elkaar te maken? Ik snap niet welke kant je op wilt, behalve dat je er voor het gemak alvast vanuit gaat dat je BM wordt (meen ik te interpreteren, hoe dan ook vind ik het vreemd). Het valt me trouwens op dat de twee posts die hier nu staan allebei zo'n beetje niks bijdragen, en dat ben ik niet van je gewend.

E: Nu ik nog eens terugkijk zie ik pas dat je al een paar posts had. Ik snap niet waarom je zo obsessief bezig bent over je plaatje. Ik blijf er wel bij dat ook die andere posts niet echt van nut zijn geweest voor het spel.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik maak 2 posts waarbij ik een cool plaatje voor de grap gebruik om evt bm te worden.
Is dit erger dan wat Graecus doet mss?
Die hele BM-stemming is toch 1 grote troll altijd, of niet dan?

Maar echt, laat maar zitten, ik heb ergens het gevoel dat dit hele potje voor mij weer eens niets gaat worden. Of Rabbid is een sadist of mensen zijn achterlijk. Ik doe wel weer gewoon normaal.
 

DeletedUser20542

Gast
Je hoeft niet gelijk verdrietig te gaan doen. Misschien stelt de BM-verkiezing niks voor, nee. Maar ik vind het spel tot nu toe best actief en constructief (vraag me niet hoe het komt), maar jij springt er imo uit met weinig bijdrage. Dat valt mij op.
 

DeletedUser21575

Gast
Omg, een actieve Jaspenia :eek: Lang geleden dat ik dat heb gezien.

Beetje jammer dat er niemand onder de indruk is van mijn ava, BM zijn is cool. Denk ik. Ach, het kan zeker nuttig zijn.
Cool! Actieve Jaspers.
Coole Ava! Ik dacht eerst dat het Coldhands was, maar bij nadere inspectie was dat niet zo. Dat wel enigszins jammer though.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb wel vertrouwen in jaspenia. Verder geloof ik ook wel dat graecus goed is (en ik wil natuurlijk niet geschoten worden door een roekeloze jager), dus die stem kan doorstreept worden graecus (kan een mod dit doorstrepen want dunno hoe je dat doet xddd).
 

DeletedUser25006

Gast
Daar ik graecus niet als bm hoef en mijn stem op ydeger geen zode aan de dijk zet stem ik voor Jaspenia
 

DeletedUser20542

Gast
deze was zo sad dat ik m grappig vond

Daarnaast, #Graecus4BM2016

Ohja kyra je ava is even mooi als jijzelf !
Eh... Verrassend.

Ik ben het wel eens met Jaspenia als BM want hij heeft inhoud, in tegenstelling tot enkele anderen hier.
 
Bovenaan